Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
1861/2057 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sinut juuri äsken aamuyön hyvin elävän tuntuisessa unessa. Olin lähdössä työpaikaltani ja tulit samaan hissiin. Olin juuri tullut ulkomailta hyvin omituisten tilanteiden ja tunnelmien läpi. Työkaverini oli esimerkiksi saanut lentokoneessa sydänkohtauksen, ja kun olin mennyt hakemaan henkilökuntaa apuun, olinkin löytänyt ohjaamosta asetelman, jossa kaksi lentoemäntä oli ottamassa lentäjiltä suihin, ja tämän jälkeen olin muun muassa tapellut toisen lentäjän kanssa.

Juttelin kanssasi hississä ja hetken mielijohteesta kysyin saisinko heittää sinut autolla kotiin. Myönnyit pyyntöön iloisesti. Sillä hetkellä jostain syystä tiesin, että olisit minulle se oikea, vuosikymmenien etsimisen jälkeen, ja epäilemättä sinä tunsit samoin. Olin iloinen sellaisesta oikeassa elämässä tapahtuneesta luonnollisesta kohtaamisesta. Tulimme ulos, ja äkkiä kävelimme pitkin kesäistä hiekkatietä jossain maaseudulla, ja sinulla oli kukkamekko päällä. Pysähdyit ja kyykistyit kaivelemaan laukkuasi, ja silloin näin osan selässäsi ja olkapäilläsi olevasta, ilmeisen suuresta tatuoinnista. Otit laukusta lusikallisen kokaiinia ja imaisit sitä nenääsi. Kävelimme eteenpäin ja sanoit olleesi varma, että minä kauhistuisin sellaista. Sanoin, että olen sisimmältäni boheemi, ja etten kauhistu mistään.

Heräsin pian tämän jälkeen, mutta oloni ei ollut pettynyt, vaan olin yhä hyvällä mielellä siitä, että olin tavannut sinut, vaikkakin ensi kertaa vain unessa.

Vaikutat hyvin tasapainoiselta mieheltä, joka todella rakastaa tätä naista, ilmeisesti kaukorakkaus kyseessä.

Vierailija
1862/2057 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up ja hyvää uutta vuotta! Olispa ensi vuonna joku jo kainalossa vuoden vaihtuessa.

m50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/2057 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 30-vuotias, perusnätti, ja hassutteleva autisti nainen, joka harrastaa piirtämistä ja liikuntaa. Ihan kiva kroppa, monen miehen mielestä on ollut upea, mutta itsetunto-ongelmien takia luulen näyttävän oksettavalta. Siitäkin huolimatta haluan seksiä suht usein.

Pelkään ja ahdistun sosiaalisista tilanteista, mutta toisinaan myös pidän niistä kunhan on joku tuttu, jonka käsivarressa voi roikkua.

Olen todella herkkä ja itken kaikesta.

En pidä erityisemmin lapsista, joten jos sinua niitä on, saat hoitaa ihan itse ne. Koirasi voin adoptoida.

Haluaisin löytää jonkun jonka kanssa voi tehdä asioita yhdessä, mutta ymmärtää myös sen, että kaipaan uusien omaa rauhaa.

Ja jaksaa katsoa tätä mun itkemistä ja osaa rauhoittaa mut.

Vierailija
1864/2057 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

44-vuotias akateeminen mies vailla kumppania. Koska työni on aika kuormittavaa välillä, niin päivät yleensä nukun päiväunia, koska tykkään valvoa pitkään. Vietän aikaa internetissä erityisesti youtubessa pelivideoita tai musajuttuja katsellen, keskustelupalstoilla kiinnostavia aiheita selaillen ja uutisia lukien. Vapaa-aikana tulee muutenkin pelailtua konsoleilla joko yksin tai hyvien kavereiden kanssa viikottain. Tykkään soitella midikeyboardilla ja joskus yritän sillä väsätä jotain musaa harvoin onnistuen. Erityisesti kaikki kasarijutut, kuten  musa ja leffat kiinnostavat, pelikonsolit 8-bittisistä alkaen ja italodisko sekä Vangelis!

Täällä pikkupaikkakunnalla, missä tällä hetkellä asun en kauheasti tee muuta kuin vietän aikaa kotona, töissä ja kävelylenkkejä on mukava tehdä toisinaan myös. Tavoitteenani onkin saada vatsaa vähän pienemmäksi, painan n. 100 kiloa ja olen 181 cm pituinen. Käytän silmälaseja, mutta alkoholia harvoin kohtuudella. Lisäksi olen miettinyt välillä, pitäisikö mustapäille nenässä tehdä jotain ja ehkäpä hampaille myöskin. Olen sosiaalinen kavereiden kanssa (joita pääasiassa tulee nähtyä kesällä) ja töissä, mutta muuten viihdyn hyvin yksin internetissä ja pelaillen.

Ai niin, toivottavasti tämä ei ole liian noloa, mutta kiinnostaisi erityisesti naiset, joilla olisi hyvin runsaat feminiiniset muodot eli todella oikein hyvin povekkaat feminiiniset jumalattaret! Mitä isommat ja riippuvammat rinnat, sitä viehättävämpänä pidän tällöin naista. Ja sama homma myös takapuolen leveyden kanssa! Mutta minulle riittäisi hyvin yksi tuollainen oikein todella hyvin rintava keski-ikäinen neito, jota kyllä varmasti kunnioittaisin ja rakastaisin. Plus-kokoinen saa olla neitokainen, jolla olisi siis povea oikein erittäin todella hyvin paljon ja runsaasti! Kauniimpaa kuvailua naisesta kun en tähän hätään keksi!

Kiihotuin. Kun luin ton. 😉

Vierailija
1865/2057 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroaisin miehestäni...

35-vuotias semierakko nainen etsii satunnaista seuraa kahville, kävelylle ja rentoon illanviettoon kivannäköisistä ja fiksuista miehistä. Monikossa, koska en halua kiintyä yhteen ihmiseen ja kyllästyn nopeasti. Tapaaminen maksimissaan kerta viikkoon riittää, en jaksa seksiäkään sen enempää. Olen erittäin introvertti ja itsenäinen, enkä osaa ottaa toisten tunteita huomioon, joten ethän kiinny minuunkaan liikaa. Myös hoikka ja kauniiksi kehuttu, mutta ikä alkaa tehdä tehtävänsä siinäkin mielessä, ettei puunaaminen ja miesten miellyttäminen jaksa enää kauheasti kiinnostaa. Valitsen nykyään vaatteeni mukavuuden pohjalta ja liikun vain pitääkseni pahimmat krampit ja kolotukset loitolla. Kissat on parasta, mitä tiedän.

Vierailija
1866/2057 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs introvertti etsii ymmärtäväistä ja kärsivällistä naista.

Joo, tiedän.

Vierailija
1867/2057 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty kirjoittamaan, tulee liian rankka ilmoitus, liian heviä kamaa. Parodiana ehkä toimisi.

Sanotaan nyt näin, että sinun näkökulmastasi minussa on kaikki mahdolliset negatiiviset asiat mitkä kykenet kuvittelemaan. Siis nätisti samassa paketissa. Naurattaa itseänikin, kun alkaa ajatella.

Päältä päin ei tosin moni uskoisi. Olen kiltti ja ystävällinen.

Vierailija
1868/2057 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen duunarimies, kokkailu harrastuksena. Pääasiassa käyn vain töissä ja kerran pari kuussa kalsarikännit. Erakko, kuollut tunne-elämä. Pari ihastusta ollut, yksipuolisia. Pari tapailusuhdetta takana, ei lapsia. En edes etsi mitään eikä jaksaisi edes tapailla, mutta silti selailen Tinderiä päivittäin.

Vierailija
1869/2057 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sinut juuri äsken aamuyön hyvin elävän tuntuisessa unessa. Olin lähdössä työpaikaltani ja tulit samaan hissiin. Olin juuri tullut ulkomailta hyvin omituisten tilanteiden ja tunnelmien läpi. Työkaverini oli esimerkiksi saanut lentokoneessa sydänkohtauksen, ja kun olin mennyt hakemaan henkilökuntaa apuun, olinkin löytänyt ohjaamosta asetelman, jossa kaksi lentoemäntä oli ottamassa lentäjiltä suihin, ja tämän jälkeen olin muun muassa tapellut toisen lentäjän kanssa.

Juttelin kanssasi hississä ja hetken mielijohteesta kysyin saisinko heittää sinut autolla kotiin. Myönnyit pyyntöön iloisesti. Sillä hetkellä jostain syystä tiesin, että olisit minulle se oikea, vuosikymmenien etsimisen jälkeen, ja epäilemättä sinä tunsit samoin. Olin iloinen sellaisesta oikeassa elämässä tapahtuneesta luonnollisesta kohtaamisesta. Tulimme ulos, ja äkkiä kävelimme pitkin kesäistä hiekkatietä jossain maaseudulla, ja sinulla oli kukkamekko päällä. Pysähdyit ja kyykistyit kaivelemaan laukkuasi, ja silloin näin osan selässäsi ja olkapäilläsi olevasta, ilmeisen suuresta tatuoinnista. Otit laukusta lusikallisen kokaiinia ja imaisit sitä nenääsi. Kävelimme eteenpäin ja sanoit olleesi varma, että minä kauhistuisin sellaista. Sanoin, että olen sisimmältäni boheemi, ja etten kauhistu mistään.

Heräsin pian tämän jälkeen, mutta oloni ei ollut pettynyt, vaan olin yhä hyvällä mielellä siitä, että olin tavannut sinut, vaikkakin ensi kertaa vain unessa.

Vaikutat hyvin tasapainoiselta mieheltä, joka todella rakastaa tätä naista, ilmeisesti kaukorakkaus kyseessä.

Uni kertoo siitä, että mies on naisen kautta oppinut näkemään uusia puolia itsestään. Se hyvin usein saa aikaan rakastumisen, että joku tuo esille uuden puolen meistä ja näkee meidät hyvässä, rakastettavassa valossa. 

Hyvää uutta vuotta, hieno uni päätti vanhan vuoden.

Vierailija
1870/2057 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta 30-vuotias, perusnätti, ja hassutteleva autisti nainen, joka harrastaa piirtämistä ja liikuntaa. Ihan kiva kroppa, monen miehen mielestä on ollut upea, mutta itsetunto-ongelmien takia luulen näyttävän oksettavalta. Siitäkin huolimatta haluan seksiä suht usein.

Pelkään ja ahdistun sosiaalisista tilanteista, mutta toisinaan myös pidän niistä kunhan on joku tuttu, jonka käsivarressa voi roikkua.

Olen todella herkkä ja itken kaikesta.

En pidä erityisemmin lapsista, joten jos sinua niitä on, saat hoitaa ihan itse ne. Koirasi voin adoptoida.

Haluaisin löytää jonkun jonka kanssa voi tehdä asioita yhdessä, mutta ymmärtää myös sen, että kaipaan uusien omaa rauhaa.

Ja jaksaa katsoa tätä mun itkemistä ja osaa rauhoittaa mut.

Mitä hemmettiä? :D kuvailit täysin mut . Oon kanssa kohta 30 , eli 26 , en pidä lapsista, oon autisti ja pelkään sosiaalisia tilanteita ja ihmisiä mut siedän niitä jos on hyvä kaveri josta voi kirjaimellisesti pitää kiinni.

Mul on itsetunto ongelmia tosi paljon, ja mäkin oon herkkä ja itken kaikesta. +Haluun seksiä usein. Pitäis meilkein tutustua suhun :D

Vierailija
1871/2057 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha, köyhä ja ruma, yli 10 vuotta yksin elänyt mies etsii hoikkaa, nuorta, kaunista ja rikasta naista tositarkoituksella.

Vierailija
1872/2057 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovia kokenut, maksaläiskäinen 58-vuotias rajapersoona etsii vaihteeksi kilttiä miestä edellisten sekopäisten, juoppojen ja hakkaajien tilalle. Yksineloa jo niin kauan, etten ota asuntooni muuta kuin yökylään ja panemaan. Omat rahat, menot ja muutenkaan en enää määräiltäväksi ala. Ylipainoa ja muutakin lastia kertynyt vuosien varrella. Sinä mies, alle 50-vuotias omillaan elävä ei mikään vässykkä; tulehan lämmittämään tädin varpaitten väliä. Parta ja iso meisseli plussaa. Olethan kätevä käsistäsi?

Vierailija
1873/2057 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotta elämänkokemusta tällä miehellä ja kaksi lasta jotka asuvat vuoroviikoin luonani.

Tykkään kaikista oudoista jutuista kuten 80- luvun indiemusiikista (Smiths,Cure), draamallisista ja koskettavista elokuvista(itkin vuolaasti collateral beautya katsoessani, ainakin neljä nessua meni läpimäräksi) sekä luen myös jatkuvasti kaunokirjallisuutta.

Työskentelen teknisellä alalla täysin kypsässä työtehtävässä kohtalaisilla ansioilla (5500€/kk + bonukset) ja pyrin hammaslääkäriksi opiskelemaan muutaman vuoden aikajänteellä.

Harrastelen liikuntaa ja kulttuuria (teatteria katson), lyhyen ajan tavoitteena on uida 50 metriä vaparia alle 30 sekuntiin ja saada kaikki kymmenen vatsalihasta näkyviin, vasta kuusi näkyy.

Olen hieman nirso deittailija koska kaipaan älyllisiä haasteita seuralta ja ikävystyn nopeasti, siksi olen pohtinut yksinelämää loppuikäni ajan. Plus että asun kainuussa niin ei hyvin mene.

Vierailija
1874/2057 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unien tulkitsija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uni kertoo siitä, että mies on naisen kautta oppinut näkemään uusia puolia itsestään. Se hyvin usein saa aikaan rakastumisen, että joku tuo esille uuden puolen meistä ja näkee meidät hyvässä, rakastettavassa valossa. 

Olet ehkä unien tulkitsija, mutta et pro. 😉

Vierailija
1875/2057 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 v. nainen, pidän miehistä, mutta en juurikaan penetratiivisesta heteroseksistä, suihin sen sijaan tykkään ottaa. En kannata monogamiaa. Karvaa kasvaa ihmeellisissä paikoissa, enkä todellakaan aina jaksa niitä niittää. Viihdyn itsekseni ja vihaan ruuanlaittoa. Tykkäisin tapailla ihmistä, joka ei halua asua saman katon alla ja joka ymmärtää mun hulluuteen asti menevää urheiluharrastusta. Edellyttäisin hyvää fyysistä kuntoa myös seurustelukumppanilta. Nainenkin kävisi. 

Vierailija
1876/2057 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45-vuotias mies, raitis siilitukka keskisuomesta. Eli siiderimammat älkää vaivautuko. Pituuteni on 165 senttiä, joten jos itsetuntosi ei kestä kävellä rinnallani, se ei ole minun ongelmani. Harrastan ulkoilua, lenkkeilyä ja vaeltamista, joten nokipannukahveista saat nauttia seurassani jos haluat. Ei voi vähempää kiinnostaa mikään ensitreffitalttarilla, bigbrother tai tempparit, joten jos olet niihin koukussa niin saat katsella niitä ihan keskenäsi. Minulla on aika stressaava työ, mutta tienaan kohtuullisesti. Töistä palaudun mökilläni itälapissa. Lapsia minulla ei ole, mutta lapset eivät ole ongelma. Koiran omistan ja sen kanssa harrastan agilityä. Siivoan joskus kun alkaa silmää häiritsemään, mutta missään läävässä en asu. Teen perusruokaa ja olen lihansyöjä joten pelkkää kasvisruokaa en ala syömään. Toivon että olet minua parempi kokki ja leivontataitoa arvostan. Pidän enemmän luonnosta kuin kaupungin hälinästä. Kaupunkilomat eivät ole poissuljettuja, mutta pääosin lomamatkani suuntautuvat pohjoiseen eikä etelään. En usko että saat houkuteltua minua festareille, mutta prätkällä voisimme kyllä lähteä Suomea kiertämään.

Vierailija
1877/2057 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unien tulkitsija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ehkä unien tulkitsija, mutta et pro. 😉

Miten sinä tulkitset tuota unta?

Vierailija
1878/2057 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kulahtanut köyhä läski jolla ei ole ollut varaa pitää itsestään ylimääräistä huolta ja ostella kalliita naamarasvoja ja kosmetologikäyntejä, kampaajasta ja hammaslääkäristä puhumattakaan. Pienellä eläkkeellä jo kituuttaa yksin asuen kun ei halua kenenkään kanssa yhteen muuttaa. Kävelylenkeille ei tällä naamalla seuraa löydy :D

Vierailija
1879/2057 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

istun paskalla.

Vierailija
1880/2057 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän