Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
1821/2057 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1822/2057 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/2057 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli viisikymppinen mies ja nihilisti, joka vihaa koko ihmiskuntaa - myös sinua. Teen aika paljon töitä, mutta vain rahan vuoksi. Pelaan pelejä välillä kuin teinipoika. Mieluiten ajelisin HD:lla ja panisin joka viikko uusia naisia. Minua ei kiinnosta mitä ajattelet tai mitä kukaan muukaan ajattelee. Vaikutan huumorintajuttomalta, mutta huumorini on pikimustaa ja en juuri koskaan sitä muiden seurassa harrasta negatiivisten reaktioiden vuoksi. Perhe-elämän hienoutta en ole koskaan ymmärtänyt. En ole kiinnostunut sinun tai kenenkään muunkaan lapsista. Haluaisin, että olisit nuori, kaunis ja timmi blondi, joka haluaa harrastaa seksiä kanssani päivittäin, mutta ei pety jos en aina innostukaan. Ainoa positiivinen puoleni on, että käytän maltillisesti alkoholia.

Voisin hyvinkin lähteä treffeille tällaisen miehen kanssa, varmasti vähintäänkin mielenkiintoiset ja hauskat keskustelut saataisiin aikaiseksi. :-D No, kymmenisen vuotta nuorempi nihilisti pikimustalla huumorilla olisi näin 40+ naiselle passelimpi (ei täällä sattuisi ylimääräisiä sellaisia pyörimään?), mutta jos en vuorostani olisi jo auttamattoman vanha rummo tälle 50+ hopeaketulle, niin kai sitä voisi pari erää jotain konsolipeliä kokeeksi hakata.

Vierailija
1824/2057 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää!!

Vierailija
1825/2057 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1826/2057 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi ylipainoinen ja taatusti laiska 47v riippurintainen ja persjalkainen nainen etsii seuraa hiljaisesta ja omanarvonsa tuntevasta miehestä tai naisesta. Työni on yltiösosiaalista joten en juuri jaksa jutustella kanssasi.

Katson kyllä mielelläni kanssasi sota-ja huumekartelliaiheisia sarjoja ja leffoja. En halua ikinä lähteä kanssasi sukuloimaan tai ostoksille. Koirani tulevat olemaan minulle tärkeämpiä kuin sinä koskaan, mutta en sitä sinulle myönnä.

En usko jumalaan tai muihinkaan taruolentoihin. Mulla on sanavalmis vähän vaikea teini jonka suuta en aio suitsia siksi että joku, esim sinä niin toivoisi. Oon absolutisti ja en hyväksy tupakointiakaan, vaikka omat valtimoni tukinkin suklaalla. Seksiä en harrasta muiden kuin itseni kanssa. Voisin piirtää sormella paljaaseen selkääsi kuvia. Mua ei voi ylipuhua ikinä mihinkään, enkä voi kehua joustavani juuri missään.

Vierailija
1827/2057 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
1828/2057 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

38-vuotias funktionaalinen päihdeongelmainen mies etsii naista jonka vuoksi jättää tää juominen ja pilvenpoltto vähemmälle kun yksinään siihen ei ole motivaatiota. Arkeni koostuu siitä että käyn töissä ja iltaisin vedän pienet sievät että kestää maailma järjettömyyden. Luonto ja oma rauha ovat todella tärkeitä asioita. Aina välillä kun jaksan tehdä jotain niin innostun täysillä jostain harrastuksesta mutta luultavasti muutaman kuukauden jälkeen olen unohtanut koko asian. Menneen kesän parasta antia oli se kun vein löytämiäni kuolleita eläimiä muurahaispesään ja kuvasin  hajoamisprosessia, voi olla et talven jäljiltä pakastin on sit täynnä auton alle jääneitä jäniksiä sun muita elikoita. Vihaan ihmiskuntaa mutta jostain kumman syystä ihmisiä en vihaa yksilöinä, paitsi jos ovat täysiä persreikiä niin sillon en jaksa tuhlata empatiaa vaan toivon että kuolevat vaikka syöpään. Omaan aika vahvasti ADHD-oireita (ilman ylivilkkautta) mutta viimeksi kun jaksoin yrittää hakea siihen apua niin päällä oli myös keskivaikea masennus ja ahdistusta, nyt kun on niistä päässyt suunnilleen yli niin eipä ole viitsinyt tehdä asialle mitään. Mutta ehkä vielä joku päivä. Jos terveydenhuollon kautta ei natsaa niin luultavasti hankin sitten jostain piriä ja katon miten se vaikuttaa koska helvetti vieköön jotenkin se diagnoosi on saatava. Hyvinä puolina mainittakoon että olen ihan fiksu ja sosiaalisesti taitava ja hyvien geenien sekä fyysisen työn ansiosta vartaloni on urheilullinen (vaikka en todellakaan urheile) ja näytän kuulemma muutenkin hyvälle. Olen empaattinen ja valmis tekemään lähestulkoon kaikkea läheisten eteen. Enkä ole pahapäinen kännissä. Ja osaan kuulemma myös koskettaa hyvällä tavalla. Jos kaikesta huolimatta kiinnostuit (ja tarkemman tutustumisen jälkeen valmis muuttamaan maaseudun rauhaan) niin ota yhteyttä <3

Vierailija
1829/2057 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto <3

Vierailija
1830/2057 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
1831/2057 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

48-vuotias ulkoisesti jo parhaat päivänsä nähnyt introvertti nainen. Harrastan liikuntaa, ei ylipainoa. Pidän ihmisistä, mutta en jaksa kovin pitkään sosiaalisia tilanteita, joten käyn tosi harvoin missään. Kuljen verkkareissa ympäri vuoden ellei ole pakko pukeutua jotenkin muuten. Olen rauhallinen luonteeltani ja pienemmässä porukassa jopa puhelias.

Etsin miestä vakituiseen suhteeseen, jossa voitaisiin tavata n. kerran viikossa tai harvemmin. Läheisyyden, ulkoilun, ruoanlaiton ym. kotoilun merkeissä. Tykkään nukkua yksin.

Sinä olet 100% minä. :D t. 48-v nainen

Minäkin tunnistin tästä itseni! :D

terveisin "ja vielä yksi 48-vuotias nainen"

Vierailija
1832/2057 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä nuorehko kiltinnäköinen vihervasemmistoa kannattava nainen etsii kivikasvoista upseeria, jolla on kuitenkin salainen antautuva ja pehmeä puoli.

Vierailija
1833/2057 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuusikymppinen ukko etsii ryyppyseuraa samanikäisestä akasta. Mistään seksistä on turhaa haaveillakaan sitten.

T: Large mutta löysä

Oi, tää ihan huippu!

N39

Vierailija
1834/2057 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä nuorehko kiltinnäköinen vihervasemmistoa kannattava nainen etsii kivikasvoista upseeria, jolla on kuitenkin salainen antautuva ja pehmeä puoli.

Kuvailit juuri minut mutta tuo pehmeä ja herkkä puoli on kyllä tulossa esiin enkä sitä aio enää yhtään piilotella kuten tähän asti!

M50

Vierailija
1835/2057 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1836/2057 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leppoisa 50+ naikkonen, joka kuvittelee olevansa hyvännäköinen ja älykäs. Kotihiiri, lukutoukka ja ammattitaiteilija eli käytännössä ilman tuloja. Joutuisit elättämään, mutta pitäisin kyllä hyvänä. Silti heikko hinta-laatu -suhde.

Oi ihmettä, sain 13 yläpeukkua, vaikka luulin saavani vähintään saman verran alapeukkuja elatusvelvollisuuden takia.

Vierailija
1837/2057 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 30v insinöörimies.  Rehellinen, luotettava, liikunnallinen, töissäkäyvä ja hyvin toimeentuleva, huumorintajuinen, päihteetön, tylsä, vähään tyytyvä, kiinnostunut ulkona olemisesta ym. tylsistä aktiviteeteista ja introvertti. Ehdottomasti jalat maassa tyyppi, en rakentele pilvilinnoja, sillä tärkeintä on toimiva arki, jossa voi elää rennosti puristamatta.

Vierailija
1838/2057 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöstys

1839/2057 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

44-vuotias akateeminen mies vailla kumppania. Koska työni on aika kuormittavaa välillä, niin päivät yleensä nukun päiväunia, koska tykkään valvoa pitkään. Vietän aikaa internetissä erityisesti youtubessa pelivideoita tai musajuttuja katsellen, keskustelupalstoilla kiinnostavia aiheita selaillen ja uutisia lukien. Vapaa-aikana tulee muutenkin pelailtua konsoleilla joko yksin tai hyvien kavereiden kanssa viikottain. Tykkään soitella midikeyboardilla ja joskus yritän sillä väsätä jotain musaa harvoin onnistuen. Erityisesti kaikki kasarijutut, kuten  musa ja leffat kiinnostavat, pelikonsolit 8-bittisistä alkaen ja italodisko sekä Vangelis!

Täällä pikkupaikkakunnalla, missä tällä hetkellä asun en kauheasti tee muuta kuin vietän aikaa kotona, töissä ja kävelylenkkejä on mukava tehdä toisinaan myös. Tavoitteenani onkin saada vatsaa vähän pienemmäksi, painan n. 100 kiloa ja olen 181 cm pituinen. Käytän silmälaseja, mutta alkoholia harvoin kohtuudella. Lisäksi olen miettinyt välillä, pitäisikö mustapäille nenässä tehdä jotain ja ehkäpä hampaille myöskin. Olen sosiaalinen kavereiden kanssa (joita pääasiassa tulee nähtyä kesällä) ja töissä, mutta muuten viihdyn hyvin yksin internetissä ja pelaillen.

Ai niin, toivottavasti tämä ei ole liian noloa, mutta kiinnostaisi erityisesti naiset, joilla olisi hyvin runsaat feminiiniset muodot eli todella oikein hyvin povekkaat feminiiniset jumalattaret! Mitä isommat ja riippuvammat rinnat, sitä viehättävämpänä pidän tällöin naista. Ja sama homma myös takapuolen leveyden kanssa! Mutta minulle riittäisi hyvin yksi tuollainen oikein todella hyvin rintava keski-ikäinen neito, jota kyllä varmasti kunnioittaisin ja rakastaisin. Plus-kokoinen saa olla neitokainen, jolla olisi siis povea oikein erittäin todella hyvin paljon ja runsaasti! Kauniimpaa kuvailua naisesta kun en tähän hätään keksi!

Vierailija
1840/2057 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaaaa ylös

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi