Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
1801/2057 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24-vuotias vakavasti mielenterveysongelmainen nymfomaani etsii peruskalliota, jolle rakentaa vakaa elämä, jota en kuitenkaan ole itse kykeneväinen ylläpitämään. Todennäköisesti petän sinua ennemmin kuin myöhemmin. Pidäthän kissoista ja mauttomasta valmisruoasta.

Jos oot nymfomaani niin saat ihan mitä vain anteeksi.

Jaa? Kaksi parisuhteessa ollutta miestä onnistuin jo näännyttämään. Ei kuulemma ole kivaa, kun joka päivä pitää jaksaa monta panoa.

Mutta niitäkin löytyy jotka jaksavat pamputtaa toista tuntia/useita kertoja

Vierailija
1802/2057 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

28-vuotias nainen etsii kivaa, luotettavaa kumppania molemmista sukupuolista. Blondi, normaalivartaloinen, isot tissit ja p*rsaus. Yliopistotutkinto ja työpaikka löytyy. Outo huumorintaju, mutta en tykkää sitä näyttää, ellen koe oloani turvalliseksi seurassa - siksi olenkin aluksi hiljainen. Odota vaan kun hoksaat hullun puoleni, näytän sen myös sängyssä.

Olen ns. realistinen feministi, eli vihaan sukupuolirooleja enkä anna sinun maksaa treffikahveja puolestani. Tykkään ulkoilusta ja ruoanlaitosta, siivoaminen ja kuntosalilla pyllistely ei nappaa. Intohimoja trillerit ja true crime. Olen mukava ja kohtelias, mutta lyhytpinnainen - jos suututat minut, saat todella tuta vihani. Alfauroot ja muut pintaliitäjät älkööt vaivautuko.

Ah, true crime ja trillerit... Parasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/2057 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen, yllättävän positiivinen masentunut ja yllättävän hauska huonon huumorintajun mies. Olen yllättävän monessa liemessä keitetty ja monenlaista kokenut vankkumaton koti-ihminen. Olen myös yllättävän hyvin menestynyt urakehityksestä kieltäytynyt ja yllättävän vähillä saikkupäivillä selvinnyt työuupunut.

Olen syvällä sisimmässäni erittäin suuri romantikko, joka ei juuri koskaan jaksa käytännössä näyttää sitä. Olen hyvin hellä, mutta miehekäs rakastaja siihen asti, kunnes tuöen aivan liian aikaisin. Kotona vaimo ja kaksi lasta ja etsin mielessäni vaihtelua ja mielenkiintoista seuraa, vaikka tosiasiassa sinun vastasessasi minä kyllä ghostaan jo ennen kuin ehdin mitään vastatakaan.

1804/2057 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 56 mutta et usko sitä, jos en kerro. Äijät on ihan hulluna mun ulkoiseen olemukseen, mutta en vaan jaksa, jos ovat tyhmiä tai yksinkertaisia. Tykkään seksistä, mutta en mistään haaleasta puuhastelusta vaan sen pitää olla aivan helvetin kuumaa. Ja sitähän ei tiedä muuta kuin kokeilemalla. Ja jos se on pettymys, niin se koko juttu oli sitten siinä. Eli heipat sitten. Eli etsin siis vastakappalettani eli sinun pitää olla voimakas ja fyysisesti vetoava ja sen lisäksi myös älykäs, että tarinamme jatkuisi. En ole kova vaan tarvitsen paljon, jotta voin antaa paljon. Kaiken.

Eli suomeksi itsekäs, irrationaalinen, mielenterveys ongelmataustainen ja edelleen jumissa nuoruusvuosissaan.

Vierailija
1805/2057 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
1806/2057 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-v. mies etsii kivaa naista. Näytän täydelliseltä viikonloppurakastajalta, mutta oikeasti oon puoliujo kotihiiri. Tykkäät seksistä kanssani, mutta jos et uskalla koskea minuun, alan katsella uutta nopeasti. Jos sinulla on jälkikasvua, älä turhaa lue pidemmälle.

Jaksan suht hyvin esittää kiinnostunutta jutuistasi ne alkuleikit. En oleta, että mun jutut ois kiinnostavampia. Koiria ja muita lemmikkejä vihaan, mutta pystyn kätkemään sen aika hyvin. Se ei tarkoita, että vihaan elämää. Minussa on romanttinen puoli, mutta varmuudella katoat, kun sitä puolta rohkenen raottaa. Kilpailuhenkisyys ja minä ei kuuluta yhteen.

Olen vuorotyössä naisvaltaisella alalla, joten mustasukkailet työkavereitani taatusti. Lisäksi ammattini ei ole erityisen seksikäs, joten siitäkään ei ystävillesi hehkutettavaa irtoa. Taloudellisesti tulen just niin hyvin toimeen, että voin viettää kivaa elämää yksin, eli en tarvitse kumppania taloudelliseksi lisätueksi, vaan olen kiinnostunut sinusta, usko tai älä.

Harrastuksena kävelen poluilla kuulokkeet päässäni ja luen satunnaisesti. Sulle sanon treffeillä soittavani kitaraa, vaikka se on pölyttynyt vuosia nurkassa.

Naurat puolinokkelalle huumorilleni vedet silmissä, mutta toisaalta v***uunnut minuun parissa viikossa, koska en ole puuhakas väkkärä, vaan teen asiat rauhalliseen tahtiin ilman, että luettelen ääneen, mitä olen tehnyt.

Catch me if you can!

Vierailija
1807/2057 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
1808/2057 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1809/2057 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuvatsainen,sohvalla kojuja,aika vittumainen matami etsii unelmien prinssiä. Erikoistoiveena pyykkilauta vatsa😉

Vierailija
1810/2057 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti ja näpsäkkä, sosiaalinen ja impulsiivinen, kuitenkin vaaran tajun omaava 53v nainen on vapaalla jalalla. Ollut jo pitkään ja et todennäköisesti muuta tilannetta. Huvikseni täällä kattelen, jos kuitenkin joku kiinnostaisi. Eniten kiinnostaa oma elämä ja omat lapset. Jos et pidä eläimistä, pidän sinua rajoitteisena. Menen mielelläni kirkkoon ja uskon Jumalaan. Sinä et varmaan usko ja senkään takia et pääse pitkälle kanssani. Juon joskus liikaa viinaa ja minulla on paljon kaikkia menoja ja kaksi työtäkin. Mieluiten hengaan ystävieni kanssa ulkomailla. En jaksa järjestää sinulle aikaa, jos olet massatyyppiä (esim golfaat ja kehut omaisuudellasi). Tavataanko mieluiten vasta eläkkeellä? Silloin on ehkä jo aikaa ja mielenkiintoa.

Vierailija
1811/2057 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus mitä ilmoja, jos olisivat tällaisia, ei kukaan menisi treffeille

Vierailija
1812/2057 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v nainen jota kiinnostaa seksihommat vain +40v kokeineisen miehien kanssa. Minuun ei saa tarrautua, vaan pidän ainoastaan irtosuhteita. Mustat hiukset, pienehköt tissit, karvoitusta löytyy enkä jaksa alkaa ajelemaan muutaman panon takia. Nuorempien turha vaivautua, kakarat.

Vierailija
1813/2057 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisa 50+ naikkonen, joka kuvittelee olevansa hyvännäköinen ja älykäs. Kotihiiri, lukutoukka ja ammattitaiteilija eli käytännössä ilman tuloja. Joutuisit elättämään, mutta pitäisin kyllä hyvänä. Silti heikko hinta-laatu -suhde.

Vierailija
1814/2057 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

42-v. mies etsii kivaa naista. Näytän täydelliseltä viikonloppurakastajalta, mutta oikeasti oon puoliujo kotihiiri. Tykkäät seksistä kanssani, mutta jos et uskalla koskea minuun, alan katsella uutta nopeasti. Jos sinulla on jälkikasvua, älä turhaa lue pidemmälle.

Jaksan suht hyvin esittää kiinnostunutta jutuistasi ne alkuleikit. En oleta, että mun jutut ois kiinnostavampia. Koiria ja muita lemmikkejä vihaan, mutta pystyn kätkemään sen aika hyvin. Se ei tarkoita, että vihaan elämää. Minussa on romanttinen puoli, mutta varmuudella katoat, kun sitä puolta rohkenen raottaa. Kilpailuhenkisyys ja minä ei kuuluta yhteen.

Olen vuorotyössä naisvaltaisella alalla, joten mustasukkailet työkavereitani taatusti. Lisäksi ammattini ei ole erityisen seksikäs, joten siitäkään ei ystävillesi hehkutettavaa irtoa. Taloudellisesti tulen just niin hyvin toimeen, että voin viettää kivaa elämää yksin, eli en tarvitse kumppania taloudelliseksi lisätueksi, vaan olen kiinnostunut sinusta, usko tai älä.

Harrastuksena kävelen poluilla kuulokkeet päässäni ja luen satunnaisesti. Sulle sanon treffeillä soittavani kitaraa, vaikka se on pölyttynyt vuosia nurkassa.

Naurat puolinokkelalle huumorilleni vedet silmissä, mutta toisaalta v***uunnut minuun parissa viikossa, koska en ole puuhakas väkkärä, vaan teen asiat rauhalliseen tahtiin ilman, että luettelen ääneen, mitä olen tehnyt.

Catch me if you can!

Melkoinen Rinsessa :)

Vierailija
1815/2057 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli viisikymppinen mies ja nihilisti, joka vihaa koko ihmiskuntaa - myös sinua. Teen aika paljon töitä, mutta vain rahan vuoksi. Pelaan pelejä välillä kuin teinipoika. Mieluiten ajelisin HD:lla ja panisin joka viikko uusia naisia. Minua ei kiinnosta mitä ajattelet tai mitä kukaan muukaan ajattelee. Vaikutan huumorintajuttomalta, mutta huumorini on pikimustaa ja en juuri koskaan sitä muiden seurassa harrasta negatiivisten reaktioiden vuoksi. Perhe-elämän hienoutta en ole koskaan ymmärtänyt. En ole kiinnostunut sinun tai kenenkään muunkaan lapsista. Haluaisin, että olisit nuori, kaunis ja timmi blondi, joka haluaa harrastaa seksiä kanssani päivittäin, mutta ei pety jos en aina innostukaan. Ainoa positiivinen puoleni on, että käytän maltillisesti alkoholia.

Vierailija
1816/2057 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppinen ukko etsii ryyppyseuraa samanikäisestä akasta. Mistään seksistä on turhaa haaveillakaan sitten.

T: Large mutta löysä

Vierailija
1817/2057 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

48-vuotias ulkoisesti jo parhaat päivänsä nähnyt introvertti nainen. Harrastan liikuntaa, ei ylipainoa. Pidän ihmisistä, mutta en jaksa kovin pitkään sosiaalisia tilanteita, joten käyn tosi harvoin missään. Kuljen verkkareissa ympäri vuoden ellei ole pakko pukeutua jotenkin muuten. Olen rauhallinen luonteeltani ja pienemmässä porukassa jopa puhelias.

Etsin miestä vakituiseen suhteeseen, jossa voitaisiin tavata n. kerran viikossa tai harvemmin. Läheisyyden, ulkoilun, ruoanlaiton ym. kotoilun merkeissä. Tykkään nukkua yksin.

Sinä olet 100% minä. :D t. 48-v nainen

Vierailija
1818/2057 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä rehellisistä ilmoituksista löytyy oikeasti mielenkiintoisia!

Vierailija
1819/2057 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 v korkeakoulun keskeyttänyt ylioppilas, joka olisi voinut jättää lukion täysin käymättä. Ollut siivoojana, karannut tuppukylästä kaupunkiin ja jäänyt aspaksi. Pitempi nainen, jolla ongelmia painon ylläpidon kanssa. Pyrkii ruokkimaan kehonsa mahdollisimman usein, jotta toiminnot eivät lakkaa. Pitää kuitenkin suklaasta ja on koukussa kahviin. Hiukan liian yksinkertainen.

Liian ujo parisuhteeseen, mutta haluaa sitä silti >:( Ethän mässytä.

Vierailija
1820/2057 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä rehellisistä ilmoituksista löytyy oikeasti mielenkiintoisia!

Niin, mikseivät ihmiset kirjoita ilmoituksiaan näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi