Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
En osaa päättää millaisen miehen haluan. Olen tinderissä ja badoossa. Saan tykkäyksiä ja käyn treffeillä. Olen valikoiva. Minua kehutaan mukavaksi ja seksikkääksi. Rakastun helposti ja kyllästyn yhtä nopeasti. Haen romanttista rakkautta ja turvallisuuden tunnetta. Olen korkeakoulutettu ja kohtaan työssäni myös perheitä. Minulla ei ole perhettä. Asun kissan ja koiran kanssa. Kutsun niitä lapsiksi. Toivon salaa, että oikea mies löytäisi minut. N46
Käyttäjä38676 kirjoitti:
En osaa päättää millaisen miehen haluan. Olen tinderissä ja badoossa. Saan tykkäyksiä ja käyn treffeillä. Olen valikoiva. Minua kehutaan mukavaksi ja seksikkääksi. Rakastun helposti ja kyllästyn yhtä nopeasti. Haen romanttista rakkautta ja turvallisuuden tunnetta. Olen korkeakoulutettu ja kohtaan työssäni myös perheitä. Minulla ei ole perhettä. Asun kissan ja koiran kanssa. Kutsun niitä lapsiksi. Toivon salaa, että oikea mies löytäisi minut. N46
Samaa suurinosa meistä miehistä toivoo, että joku löytäisi ja lähestyisi. Moni tietää mitä ei halua mutta harva tietää mitä tarvitsee, oikeasti
Olen nelikymppinen psykoterapeutti, lapset ovat jo täysi-ikäisiä.
Rakastan työtäni ja vietän paljon aikaa työhuoneella.
Talouteni on vakaa ja pidän kodistani, enkä ole muuttamassa täältä minnekään. En ole myöskään varma, haluanko enää asua kenenkään kanssa. Voi olla. Bonuslapset eivät haittaa, vaikka tulisivat ns samaan pakettiin, aiemman kumppanin lasten kanssa kävin mm.harrastamassa ilman isää.
Olen ihan hyvännäköinen, mutta en todellakaan mikään bikinifitness, liikunta ei oikein kiinnosta. Tykkään laittaa hyvää ruokaa sekä käydä ulkona syömässä oikeasti hyvin. Toisaalta joskus voin syödä kolme päivää pestopastaa. Kun innostun jostain, se vie mukanaan, enkä silloin passaa muita. Olisi siis hyvä, että viihdyt myös itseksesi. Eli siis omassa kodissasi todennäköisesti. Olisi kiva, että kotisi olisi myös viihtyisä ja tykkäisit laittaa minullekin välillä ruokaa ja ylipäätään tehdä asioita kanssani, oli se sitten sulkapallon peluuta (siitä pidän) tai sohvalla pötköttelyä. ’Saman katon alla’ ei ole itseisarvo vaan yhdessäolo.
En kaipaa rahakasta kumppania, mutta en myöskään elätettävää. Toivon, että elämässäsi on jotain sinua aidosti kiinnostavaa ja olet terapiasi jo käynyt. Et tupakoi tai käytä runsaasti alkoholia. Sukupuolella ei väliä, eikä koulutuksella, olethan kuitenkin älykäs ja keskusteleva. Vaikka rakastan työtäni, kotona en halua olla terapeutti. Iällä tai ulkonäöllä ei ole juurikaan merkitystä.
Kolmissakymmenissä oleva miespaska, joka on keskimäärin aina v*ttuuntunut jostain. Vaikutan Varsinais-Suomessa. Olen perheellinen, joten treffiseurankin olisi hyvä olla varattu, tai sitten todella hyvä pitämään suunsa kiinni. Voi myös olla, että saan hepulin ja vetäydyn koko hommasta, eli kannattaa varautua myös ohareihin. Niihin mun kanssani kannattaa varautua myös, vaikka en olisikaan varattu. Mielialani ovat ailahtelevat, yhtenä päivänä saatan olla erittäin luova ja innostunut tekemään yhtä ja toista, toisena päivänä yhtään mikään ei nappaa ja mitään en myöskään saa aikaiseksi. Ylianalysoin asioita ja tunne-elämäni on laimeaa... juuri mikään ei hetkauta suuntaan tai toiseen.
En ole ihan varma mitä edes etsin/haluan. Seksi ois mukavaa, mutta harva nainen haluaa vaan panolaudaksi, kuten nykyiseni itseni varmaan kokee. Tietysti joskus innostun myös toisen tyydyttämisestä, mutta pääsääntöisesti pyrin vaan saamaan homman alta pois. Olen siis itsekäs ja varmaan muutenkin aika paska pano. Tai sitten en. Koeajolla se kai selviää.
Jos ei seksiä, niin ehkä sitten ennemmin joku satunnainen kahvi ja tuhma viesittely. Vaikea sanoa. Tällaisen treffi-ilmon jälkeen tosin tuskin tarvitsee murehtia mitä saa, kun ei saa mitään. xD
Olen aseksuaali, seksi kuvottaa minua, enkä halua sitä harrastaa.
Rakkautta toivon senkin edestä.
PERSOONALLINEN ulospäinsuuntautunut tatuoitu ja lävistetty nainen etsii miestä, joka tykkää vaikka lähteä päivittäin kesällä luontoon kaljottelemaan ja sekstailemaan. Rakastan sekstailla ulkona auringossa. Tykkäät tutkia maailmaa, käydä musatapahtumissa. Inhoat hienostelijoita ja teennäisiä ihmisiä. Tykkäät kiertää kirppiksiä. Siedät taiteellisuuttani, sillä maalaan tauluja provosoivista aiheista enkä välttämättä silloin keskity keittiöhommiin. Koet, että haluat oppia koko ajan uutta ja rakastat elämyksiä. Masennus, alakuloisuus, nörttiys, uskovaisuus ja sisäänpäinkääntyneisyys ovat sinulle vieraita käsitteitä. Hei, olen niistä täysin vapaa. Yes.
Vierailija kirjoitti:
Läski 26 vuotias karhuhomo mies, mikään ei juuri kiinnosta, masennus ja ahdistuneisuus tulee aina olemaan läsnä koska olen asperger. Vihaan kaikkea ja kaikkia, todennäköisesti sinuakin ja jaksankin katsoa sinua ehkä vuoden jonka jälkeen alan katsomaan uutta naista. Lapsen voin pyöräyttää, ja maksaa elareita koska rahaa kyllä riittää siihen huviin.
Öööh...karhuhomomies ja sitten etsitkin uutta naista...hmmm. Olet siis skitsofreenikko tai jotenkin jakautunut persoona. Asperger on jo tarpeeksi paha ja turn off.
olen työtön, näennäisesti köyhä siis. mutta pankkitili on sen verran iso ettää pankki ei vastaa saatavistani jos se kaatuu täysmääräisesti. on mökkiä ja taloa, ikääntymisen tuomia rajoituksia jotka haittaa lähinnä itseäni. muna seisoo kun on oikea kohde. tykkään lykkiä sitä erilaisiin syvennyksiin naisessa.
Nainen 35, ei kokemusta suhteesta liiemmin. Rumaksi ja tthmäksi kutsutt Ensimmäisessä minua hävettiin ja toisessa olin vain tyydyttämässä tämän tarpeita, keittiön hoidon ja "äidin saappaissa".
Ei ystäviä, ei koskaan sellaista tosi ystävää ollut. Introvertti, rakastan pitkiä kävely lenkkejä, musiikin kuuntelua ja kirjoittamista. Ttkkään matkustella, ehkä taas jonain päivänä
pääsee patikka reissulle vuoristoon. Omistan lemmikeitä, näitä on muutama enkä heistä luovu vaikka se olisi sinusta miten outoa tahansa.
Vaikka olen yksin, nautin elämästä sellaisena kuin se on
30-45v nainen! Etsitkö kokematonta miestä, jonka kanssa ei tarvitse pelätä seksin harrastamista? Riittää kun pitää kädestä, halailee ja hipsuttelee? Pidät myös scifistä ja pelailet PC:llä? Tässäpä olisi nelikymppinen nörttimies jolta hoituu kaikki nuo! Ps. osaathan kokata, koska minä en. Voin vaikka välillä siivota ja tiskata.
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen kirjoitti:
Nelikymppinen, hyvännäköinen, nuorekas, lapseton sinkkunainen.
Teen paljon töitä ja minulla on vastaavasti paljon vapaa-aikaa. Tykkään matkustella niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Seuramatkat ei kiinnosta.
Tulen taloudellisesti hyvin toimeen. Arvostan laadukkaita tuotteita ja vaatteita, mutta dissaan Luis Vuitton-pissiksiä.
Olen suht hyvässä fyysisessä kunnossa ja melko aktiivinen, mutta rakastan myös laiskottelua, syöpöttelyä, juopottelua ja telkkarin katsomista. Tykkään ruuanlaitosta yksin ja yhdessä. Olen enemmin käytännön ihminen kuin romantikko. Chickflick-elokuvat on ihan karseeta katsottavaa.
Kotona viihdyn ”pieruverkkareisssa” tai alasti. Ulos menen siisteissä, yleensä rennoissa vaatteissa. Osaan myös pukeutua hienosti jos tarve vaatii.
Rakastan hyvää musiikkia laidasta laitaan, rock-konserteista oopperaan. Maksan mielelläni hyvästä ruuasta ja viinistä, mutta vedän kännit myös paikallisessa dive-baarissa ilman ongelmia.
Olen olevinani empaattinen ja sympaattinen ihminen, mutta keskinkertaisuus ja tyhmyys pitkästyttää minua. Lahjoitan rahaa hyväntekeväisyyteen, koska en osaa muuten auttaa ja saan sillä omatuntoni hiljaiseksi. Pidän itseäni muita parempana, vaikka tiedän etten ole. Minulla on loistava, kiero huumorintaju. Olen sarkastinen realisti ja sanon niinkuin ajattelen ilman suodattimia. Osaan kyllä olla ns. vieraskorea. Olen hieman introvertti ja sosiaaliset tilaisuudet kuluttavat paljon energiaani, joten tarvitsen vastapainoksi aikaa kotona.
Ihastun yleensä täysin vääriin tyyppeihin, jotka eivät ole saatavilla. En voi sille mitään, että fyysinen ulkonäkö merkkaa paljon.
Mies sais olla pitkä ja harteikas ja pitää huolta itsestään. Omata hyvän huumorintajun ja osaa nauraa itselleen. Mies saa juoda, kunhan ei juo liian usein ja ole känniääliö. Röökin poltosta en tykkää yhtään, mutta voisin joustaa joskus. Hänen pitäis olla hyvää seuraa matkoille ja tykätä seksistä ja läheisyydestä. Tykkään, että mulle avataan ovi ja autetaan kantamusten kanssa, ei siksi, etten itse pysty, mutta se on osoitus hyvästä käytöksestä ja huomaavaisuudesta. Eli jos meet mainostauolla tekemään voileivän itselles, voisit mieltään kysyä haluanko minäkin.
Mulle ei tarvitse maksaa matkoja tai ruokia, mutta olis kiva jos mies joskus tarjoaisi. Minä tarjoaisin myös joskus.
Viihdyn hyvin yksin tai omien kavereiden kanssa, meidän ei tarvitse asua yhdessä, mutta kuulumisia voitais vaihtaa päivittäin. Haluan olla ainoa nainen miehen elämässä.Kuulostat siltä että pidät itseäsi huippusaaliina. Olisit laittanut sen raatorehellisen kuvauksen mitä tässä pyydettiin: laiska, mukavuudenhaluinen juopottelija ja syöppö. Menee töissä siitä mistä aita on matalin eli antaa muiden stressata. 😊
Jollain keskiluokkaisella basicillä meni hiekkaa väärään paikkaan sun LV dissauksesta 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kätevä emäntä kirjoitti:
Puolivuosisataa tuolla tekstin seassa mainitsin eli 5-kymppinen.
Eipä siinä mitään, kuulostat oikeinkin minulle sopivalta ihmiseltä.
Olen kuitenkin menossa toivon mukaan keskiviikkona jo yhtä ilmooni vastannutta ja minuun kiinnostusta osoittanutta naista kohtaan. Koska en ole luenteeltani kummoinenkaan pelimies, tai oikeastaan edes haluaisikaan, niin katson sen kortin läpi ensin.
En olisi ikinä uskonut ilmoitukseni herättävän mielenkiintoa ja olenkin asiasta hiukan häkeltynyt. En ollut edes oikeasti laittamassa deitti-ilmoa vaan enempi vähän katkerana jutun tuollainen se olisi, jos laittaisin.
Kiitos kaikille kommentoineille.
T se alkuperäinen inssi
Todellakin herättää mielenkiintoa! Täällä toinen omillaan toimeen tuleva DI, joka jättäytyy suosiolla sivuun kilpailusta. Olen kolmekymppinen (liian nuori?) ja asun kaukana. Työni on intohimoni ja osittain mahdoton tehdä etänä, enkä ole halukas muuttamaan. Toivottavasti löydät mieluisan kumppanin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi!
Olen 50-vuotias insinööri mies, pitkä ja parrakas, hiuksetkin löytyy, vaikka takaraivo paistaakin läpi. Ylipainoa on parikytä kiloa, mutta sitä korjataan noin kilo/viikko vauhdilla. Urheilen aika reippaasti. Pituutta on 195 suurin piirtein. En hae piikaa, enkä äitiä. Jos ei normielämään ilman minua pysty, niin ei pysty minunkaan kanssani, koska miksikään omaishoitajaksi en ala. Viinaa en juo, enkä tupakoi. Älykkyyttä riittää ja mielipiteitä, enkä varsinkaan feministejä jaksa, tai vihreitä. Mielipiteillä on väliä, vaan jos ne osaa perustella. Tasa-arvoon uskon ja kotitöiden jakamiseen, mutta siinä pitää ottaa huomioon kaikki kotityöt. Emännän autoon renkaiden vaihtaminen loskassa polvillaan ei ole rakas harrastukseni ja jos minä maalaan taloa, voi olla, etten siivoa samalla.
Teen paljon kotona hommia ja asun maatilalla suurkaupungin vieressä. Tulot tulee muualta, mutta haluan jonkun verran kasvattaa itse ruokiani maun ja puhtauden takia. Samasta syystä metsästän ja kalastan. Jos pelkäät fanaattisesti aseita, niin ei kannata kaivella paria kaappia.3 lasta löytyy, joista kaksi on luonani joka toinen viikko. Kolmas on aikuinen ja tulee kun huvittaa, mutta tervetullut on aina. Samoin kun ystävät ja sukulaiset. Kodin ei tarvitse olla tiptop, mutta kotoisa.
Ruokaa laitan ja satunnaisesti jopa hyvää. Lapset ja eläimet on vaan plussaa, ja elämän äänet ei kiusaa pätkääkään. Jos olet sitä mieltä, ettei 15 vuotiaalle lapselle kuulu moottorisaha käteen, niin harkitse uudestaan ja ainoa oikea ikä lapselle lähteä kanssani jahtiin, on kun jaksaa haulikkoa kantaa.
Fyysisestä läheisyydestä pidän ja seksiä haluan. Jos ne ei kiinnosta, niin ei sitten kiinnosta elämä meikäläisenkään kanssa. En oikein ehdi kattelemaan telkkaria, kun on muutakin tekemistä, mutta siellähän se seinällä töllöttää.Naisen pitää olla älykäs ja kestää mua, ja mun perhettä ( ei ne ihan hulluja ole, mutta on niissäkin kestämisensä). Ulkonäöllä ei oo muuta väliä kuin terveydellinen ja että on ite ylpeä itsestään. Teeskentelyjä en viitti katella. Matkailu ei kiinnosta oikeastaan pätkääkään, koska joudun jo sen sen verran reissaamaan töiden takia, minkä viitsisin. Mä en saa nukuttua kuitenkaan vieraassa sängyssä ekana yönä ja mun sullominen normi flygarin istuimeen on lähinnä koomisen näköistä ja kivuliasta.
Fyrkkaa ei oo liikaa, mutta tienaan kuitenkin yli 70 k huononakin vuonna.
En tosiaankaan jaksa tuijotella jotain hömppä ohjelmia, ja mun mielestä "Frendit"kin ois saanu jäädä jonnekin 90 luvulle.
Autot, talot jne korjaan ite. Jos pieni savu pistorasioista ei mielestäsi kuulu asiaan, niin voipi tulla hankalaa. Ammattimiehet tekee huonompaa jälkeä kuin minä, paitsi sisämaalauksessa. Sahaan ite lautanikin, teen halot jne. Perustelen elämän tapaani ekologisuudella, mutta oikeasti olen vaan pihi. Edellisen emännän kanssa oli aina fyrkka loppu, ja sitä en vaan jaksa. Osamaksu ei vaan oo hyvä tapa ostaa jotain turhaa, ja lainarahoilla ei tartte ostaa jotain koristetyynyjä ja tuoksukynttilöitä.
Joo, osaan puhua ja omaan mielipiteitä, mutta osaan myös olla hiljaa. En loukkaa tahallani, joten paras tapa päästä asiasta eteenpäin on kertoa mitä tein ja antaa pyytää anteeksi. En tosiaankaan jaksa jotain tavaroiden paiskomisia ja huutokonsertteja. Kiukkupuuskat kuuluu 2 vuotiaalle. Ajatuksiakaan en osaa lukea. Turvallinen olen, en häviä ja kaikille muille reissuille saa lähteä mukaan paitsi luottamukselliset työreissut. Uskoton olen siinä vaiheessa kun ei seksiä saa kotoa, mutta siinäkin annetaan yli vuoden aika ja pitää olla muutakin häikkää suhteessa.Että tämmöinen löytö täällä, eiköhän näillä spekeillä saakin olla aika rauhassa, jos ei nyt thaimaalaista ala katteleen.
Aivan täydellistä! Juuri tuollaisen miehen haluaisin. Ihan kuin minä olisin tuon kirjoittanut, paitsi että olen nainen ((DI), 52 v. (ensi viikolla 53 v.), tuloja hiukan enämpi ja minulla on 2 lasta (toinen lukiolainen ja toinen aikuinen omillaan jo). Tuo matkailukohta ja ekan yön valvominen oli piste i:n päälle :) Itse matkustan kotimaassa luontoa etsien, mutta pääasiassa suuntaan Lappiin (myös Norjan ja Ruotsin pohjoisosiin) vaeltamaan ja patikoimaan. Ihan parasta. En metsästä, koska en yksin ole "uskaltanut" opetella, mutta haluaisin kyllä oppia. Aseet ovat tuttuja isän ampumaharrastuksen myötä. Metsässä ja luonnossa viihdyn, marjastan jne. Mistä löytäisin sinut... 🤗
Mitä? Vakavissasi olet sitä mieltä, että minulle olisi ottajia? No, Siuntiosta löydyn, mutta kaltaisillesi naisille löytyy varmaan paljon kiinnostusta. Siellä korjailen joen rannassa iänkaiken vanhaa röttelöä kodikseni.
Kyllä täysin vakavissani olen. Ihanaa, että vastasit, kertoo sinusta paljon.
Juu, "ottajia" olisi varmaan ollut, mutta en itse ole ollut kiinnostunut, ellen heti tunne kipinää. Ensivaikutelma on tärkeä. Sinä annoit hyvän ensivaikutelman, vaikken ole sinua nähnytkään :) En ole tapailijatyyppiä, vaan haluan tutustua yhteen mieheen kerrallaan ja samaa edellytän mieheltäkin - ja mielellään samaan aikaan ;) Harmi vaan, että välimatkaa meillä olisi n. 350 km, mutta eihän sitä tiedä, jos joku vkonloppu ajelisin Siuntioon sinua etsimään :)
Okei, jonkun verran kiertelen Suomea, voin minäkin tulla, jos kerrot mihin? Varmaan olen parin viikon sisälle Raaheen menossa, nyt korona-aikana ei kauheesti asiakkaille menoja, mutta jotain kuitenkin.
Asun Jyväskylässä, eli matkasi varrella Raaheen riippuen reittivalinnastasi. Miten saisimme yhteyden toisiimme? Nelostien varrella olisi esim. Vaajakosken ABC, Palokan keskus, (jossa mm. Kärkkäinen, Asko, Jysk jne.) ja Palokan ABC... Niihin on helppo tulla suoraan nelostieltä.
Lienee helpointa, että mä otan itelleni hotellin sieltä jostain, sinä päivänä kun lähen Raahesta tulemaan. Mä olin kuitenkin aikeissa yöpyä matkan varrella. Mulla on siellä vaan yksi, mutta melko tärkeä palaveri, joten voisin olla virka-ajan jälkeen J:kylässä. Onks siellä mitään ravintoloita auki?
Aivan loistavaa, sehän sopii. Ravintolat eivät taida valitettavasti olla auki. Jos sinulle sopii, niin voisin hakea sinut keskustasta/hotelliltasi, niin voitasiin mennä jonnekin. Mietin valmiiksi jonkin sopivan paikan. Käykö näin?
Käy mainiosti, kunhan kerrot hiukan vietkö suolle, metsään vai johonkin muualle? Osaan vähän varautua kamoilla. On mullakin auto mukana, joten voin jopa tulla johonkin.
Suolle tai metsään veisin sinut mielelläni, mutta täällä on vielä lunta lähes puoli metriä, joten joutuisimme joko liukastelemaan poluilla tai kahlaamaan hangessa :) Voimme kävellä ulkosalla (asemakaava-alueella) tai poiketa johonkin sisätiloihin, joten normi (ulkoilu)vaatteilla pärjätään :) Mitään hikiliikuntaa ei ole tiedossa. Voit toki tulla omalla autollakin, jos haluat. En ole vielä ehtinyt paikkaa miettimään...
Osaatko jo sanoa päivämäärän, milloin Raaheen menet?
Joo, eli 7.4ttä olisin hotelli Versossa. Mainosti ne ravintolaakin, en yhtään tiedä onko auki.
Asia selvä :) Verso on ihan Jkl:n ydinkeskustassa. Jospa tulen seisoskelemaan Stadiumin (ala)ovelle, joka on vastapäätä Versoa Kauppakadulla. Mennään siitä sit jonnekin keskustan alueella.
Minulle just tuo 7.4. käy näillä näkymin vähän huonosti, mutta yritän saada menoni siirrettyä toiseen iltaan.
Sori, tätä kautta stemmaaminen hiukka hankalaa, ja tuohon aikatauluun en kauheasti pystynyt vaikuttamaan muutenkaan. Selitän, kun tavataan, jos pääset.
No, onhan tämä vähintäänkin erikoinen paikka yrittää sopia tapaamista :) Melko pitkä keskusteluketju on saatu aikaan. Ei sinun tartte työmenojasi selittää - ensin työ ja sitten huvi. Valitettavasti minunkin menon kohtalo selviää vasta varmaan 6.4., eli tiukille menee valitettavasti.
Siitä huomisesta sen verran, että en valitettavasti saanut siirrettyä menoani kuin osittain (kerron tarkemmin, jos nähdään), eli pääsisin n. klo 18.30, mutta minun pitäisi lähteä viimeistään n. klo 20.30. Pari tuntia siis olisi mahkuja tavata. Mitäpä mieltä olet?
Nää ihan normaalinkuuloiset ilmot tuntuu vetoavan, epäilen että niissä olisi koko totuus kuten alapeukutetuissa karummissa missä todella sanotaan miten on asian laita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi!
Olen 50-vuotias insinööri mies, pitkä ja parrakas, hiuksetkin löytyy, vaikka takaraivo paistaakin läpi. Ylipainoa on parikytä kiloa, mutta sitä korjataan noin kilo/viikko vauhdilla. Urheilen aika reippaasti. Pituutta on 195 suurin piirtein. En hae piikaa, enkä äitiä. Jos ei normielämään ilman minua pysty, niin ei pysty minunkaan kanssani, koska miksikään omaishoitajaksi en ala. Viinaa en juo, enkä tupakoi. Älykkyyttä riittää ja mielipiteitä, enkä varsinkaan feministejä jaksa, tai vihreitä. Mielipiteillä on väliä, vaan jos ne osaa perustella. Tasa-arvoon uskon ja kotitöiden jakamiseen, mutta siinä pitää ottaa huomioon kaikki kotityöt. Emännän autoon renkaiden vaihtaminen loskassa polvillaan ei ole rakas harrastukseni ja jos minä maalaan taloa, voi olla, etten siivoa samalla.
Teen paljon kotona hommia ja asun maatilalla suurkaupungin vieressä. Tulot tulee muualta, mutta haluan jonkun verran kasvattaa itse ruokiani maun ja puhtauden takia. Samasta syystä metsästän ja kalastan. Jos pelkäät fanaattisesti aseita, niin ei kannata kaivella paria kaappia.3 lasta löytyy, joista kaksi on luonani joka toinen viikko. Kolmas on aikuinen ja tulee kun huvittaa, mutta tervetullut on aina. Samoin kun ystävät ja sukulaiset. Kodin ei tarvitse olla tiptop, mutta kotoisa.
Ruokaa laitan ja satunnaisesti jopa hyvää. Lapset ja eläimet on vaan plussaa, ja elämän äänet ei kiusaa pätkääkään. Jos olet sitä mieltä, ettei 15 vuotiaalle lapselle kuulu moottorisaha käteen, niin harkitse uudestaan ja ainoa oikea ikä lapselle lähteä kanssani jahtiin, on kun jaksaa haulikkoa kantaa.
Fyysisestä läheisyydestä pidän ja seksiä haluan. Jos ne ei kiinnosta, niin ei sitten kiinnosta elämä meikäläisenkään kanssa. En oikein ehdi kattelemaan telkkaria, kun on muutakin tekemistä, mutta siellähän se seinällä töllöttää.Naisen pitää olla älykäs ja kestää mua, ja mun perhettä ( ei ne ihan hulluja ole, mutta on niissäkin kestämisensä). Ulkonäöllä ei oo muuta väliä kuin terveydellinen ja että on ite ylpeä itsestään. Teeskentelyjä en viitti katella. Matkailu ei kiinnosta oikeastaan pätkääkään, koska joudun jo sen sen verran reissaamaan töiden takia, minkä viitsisin. Mä en saa nukuttua kuitenkaan vieraassa sängyssä ekana yönä ja mun sullominen normi flygarin istuimeen on lähinnä koomisen näköistä ja kivuliasta.
Fyrkkaa ei oo liikaa, mutta tienaan kuitenkin yli 70 k huononakin vuonna.
En tosiaankaan jaksa tuijotella jotain hömppä ohjelmia, ja mun mielestä "Frendit"kin ois saanu jäädä jonnekin 90 luvulle.
Autot, talot jne korjaan ite. Jos pieni savu pistorasioista ei mielestäsi kuulu asiaan, niin voipi tulla hankalaa. Ammattimiehet tekee huonompaa jälkeä kuin minä, paitsi sisämaalauksessa. Sahaan ite lautanikin, teen halot jne. Perustelen elämän tapaani ekologisuudella, mutta oikeasti olen vaan pihi. Edellisen emännän kanssa oli aina fyrkka loppu, ja sitä en vaan jaksa. Osamaksu ei vaan oo hyvä tapa ostaa jotain turhaa, ja lainarahoilla ei tartte ostaa jotain koristetyynyjä ja tuoksukynttilöitä.
Joo, osaan puhua ja omaan mielipiteitä, mutta osaan myös olla hiljaa. En loukkaa tahallani, joten paras tapa päästä asiasta eteenpäin on kertoa mitä tein ja antaa pyytää anteeksi. En tosiaankaan jaksa jotain tavaroiden paiskomisia ja huutokonsertteja. Kiukkupuuskat kuuluu 2 vuotiaalle. Ajatuksiakaan en osaa lukea. Turvallinen olen, en häviä ja kaikille muille reissuille saa lähteä mukaan paitsi luottamukselliset työreissut. Uskoton olen siinä vaiheessa kun ei seksiä saa kotoa, mutta siinäkin annetaan yli vuoden aika ja pitää olla muutakin häikkää suhteessa.Että tämmöinen löytö täällä, eiköhän näillä spekeillä saakin olla aika rauhassa, jos ei nyt thaimaalaista ala katteleen.
Aivan täydellistä! Juuri tuollaisen miehen haluaisin. Ihan kuin minä olisin tuon kirjoittanut, paitsi että olen nainen ((DI), 52 v. (ensi viikolla 53 v.), tuloja hiukan enämpi ja minulla on 2 lasta (toinen lukiolainen ja toinen aikuinen omillaan jo). Tuo matkailukohta ja ekan yön valvominen oli piste i:n päälle :) Itse matkustan kotimaassa luontoa etsien, mutta pääasiassa suuntaan Lappiin (myös Norjan ja Ruotsin pohjoisosiin) vaeltamaan ja patikoimaan. Ihan parasta. En metsästä, koska en yksin ole "uskaltanut" opetella, mutta haluaisin kyllä oppia. Aseet ovat tuttuja isän ampumaharrastuksen myötä. Metsässä ja luonnossa viihdyn, marjastan jne. Mistä löytäisin sinut... 🤗
Mitä? Vakavissasi olet sitä mieltä, että minulle olisi ottajia? No, Siuntiosta löydyn, mutta kaltaisillesi naisille löytyy varmaan paljon kiinnostusta. Siellä korjailen joen rannassa iänkaiken vanhaa röttelöä kodikseni.
Kyllä täysin vakavissani olen. Ihanaa, että vastasit, kertoo sinusta paljon.
Juu, "ottajia" olisi varmaan ollut, mutta en itse ole ollut kiinnostunut, ellen heti tunne kipinää. Ensivaikutelma on tärkeä. Sinä annoit hyvän ensivaikutelman, vaikken ole sinua nähnytkään :) En ole tapailijatyyppiä, vaan haluan tutustua yhteen mieheen kerrallaan ja samaa edellytän mieheltäkin - ja mielellään samaan aikaan ;) Harmi vaan, että välimatkaa meillä olisi n. 350 km, mutta eihän sitä tiedä, jos joku vkonloppu ajelisin Siuntioon sinua etsimään :)
Okei, jonkun verran kiertelen Suomea, voin minäkin tulla, jos kerrot mihin? Varmaan olen parin viikon sisälle Raaheen menossa, nyt korona-aikana ei kauheesti asiakkaille menoja, mutta jotain kuitenkin.
Asun Jyväskylässä, eli matkasi varrella Raaheen riippuen reittivalinnastasi. Miten saisimme yhteyden toisiimme? Nelostien varrella olisi esim. Vaajakosken ABC, Palokan keskus, (jossa mm. Kärkkäinen, Asko, Jysk jne.) ja Palokan ABC... Niihin on helppo tulla suoraan nelostieltä.
Lienee helpointa, että mä otan itelleni hotellin sieltä jostain, sinä päivänä kun lähen Raahesta tulemaan. Mä olin kuitenkin aikeissa yöpyä matkan varrella. Mulla on siellä vaan yksi, mutta melko tärkeä palaveri, joten voisin olla virka-ajan jälkeen J:kylässä. Onks siellä mitään ravintoloita auki?
Aivan loistavaa, sehän sopii. Ravintolat eivät taida valitettavasti olla auki. Jos sinulle sopii, niin voisin hakea sinut keskustasta/hotelliltasi, niin voitasiin mennä jonnekin. Mietin valmiiksi jonkin sopivan paikan. Käykö näin?
Käy mainiosti, kunhan kerrot hiukan vietkö suolle, metsään vai johonkin muualle? Osaan vähän varautua kamoilla. On mullakin auto mukana, joten voin jopa tulla johonkin.
Suolle tai metsään veisin sinut mielelläni, mutta täällä on vielä lunta lähes puoli metriä, joten joutuisimme joko liukastelemaan poluilla tai kahlaamaan hangessa :) Voimme kävellä ulkosalla (asemakaava-alueella) tai poiketa johonkin sisätiloihin, joten normi (ulkoilu)vaatteilla pärjätään :) Mitään hikiliikuntaa ei ole tiedossa. Voit toki tulla omalla autollakin, jos haluat. En ole vielä ehtinyt paikkaa miettimään...
Osaatko jo sanoa päivämäärän, milloin Raaheen menet?
Joo, eli 7.4ttä olisin hotelli Versossa. Mainosti ne ravintolaakin, en yhtään tiedä onko auki.
Asia selvä :) Verso on ihan Jkl:n ydinkeskustassa. Jospa tulen seisoskelemaan Stadiumin (ala)ovelle, joka on vastapäätä Versoa Kauppakadulla. Mennään siitä sit jonnekin keskustan alueella.
Minulle just tuo 7.4. käy näillä näkymin vähän huonosti, mutta yritän saada menoni siirrettyä toiseen iltaan.
Sori, tätä kautta stemmaaminen hiukka hankalaa, ja tuohon aikatauluun en kauheasti pystynyt vaikuttamaan muutenkaan. Selitän, kun tavataan, jos pääset.
No, onhan tämä vähintäänkin erikoinen paikka yrittää sopia tapaamista :) Melko pitkä keskusteluketju on saatu aikaan. Ei sinun tartte työmenojasi selittää - ensin työ ja sitten huvi. Valitettavasti minunkin menon kohtalo selviää vasta varmaan 6.4., eli tiukille menee valitettavasti.
Siitä huomisesta sen verran, että en valitettavasti saanut siirrettyä menoani kuin osittain (kerron tarkemmin, jos nähdään), eli pääsisin n. klo 18.30, mutta minun pitäisi lähteä viimeistään n. klo 20.30. Pari tuntia siis olisi mahkuja tavata. Mitäpä mieltä olet?
No, mä sitten odotan sua aiemmin nimeämässi paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä emäntä kirjoitti:
Puolivuosisataa tuolla tekstin seassa mainitsin eli 5-kymppinen.
Eipä siinä mitään, kuulostat oikeinkin minulle sopivalta ihmiseltä.
Olen kuitenkin menossa toivon mukaan keskiviikkona jo yhtä ilmooni vastannutta ja minuun kiinnostusta osoittanutta naista kohtaan. Koska en ole luenteeltani kummoinenkaan pelimies, tai oikeastaan edes haluaisikaan, niin katson sen kortin läpi ensin.
En olisi ikinä uskonut ilmoitukseni herättävän mielenkiintoa ja olenkin asiasta hiukan häkeltynyt. En ollut edes oikeasti laittamassa deitti-ilmoa vaan enempi vähän katkerana jutun tuollainen se olisi, jos laittaisin.
Kiitos kaikille kommentoineille.
T se alkuperäinen inssiTodellakin herättää mielenkiintoa! Täällä toinen omillaan toimeen tuleva DI, joka jättäytyy suosiolla sivuun kilpailusta. Olen kolmekymppinen (liian nuori?) ja asun kaukana. Työni on intohimoni ja osittain mahdoton tehdä etänä, enkä ole halukas muuttamaan. Toivottavasti löydät mieluisan kumppanin!
Kiitos viestistä. Toivottavasti sinäkin löydät itsellesi sopivan kumppanin.
Kirjoitin joskus lokakuussa oman ilmoitukseni tänne. Olen mm läheisriippuvainen, syömishäiriöinen, ahdistushäiriöinen, paniikkihäiriöinen, dissosiaatiohäiriöinen, pahasti pms-oireinen ja liikaa juovakin.
Olen löytänyt suhteen ihan oikeasta elämästä! Muillakin on toivoa :)
Mitä ihmettä?
Tän piti olla raaatorehellinen ketju ja nyt tää kuulostaa perus tinderiin esittelyteksteiltä :/
Nyt sitä raadollisuutta hei!
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin joskus lokakuussa oman ilmoitukseni tänne. Olen mm läheisriippuvainen, syömishäiriöinen, ahdistushäiriöinen, paniikkihäiriöinen, dissosiaatiohäiriöinen, pahasti pms-oireinen ja liikaa juovakin.
Olen löytänyt suhteen ihan oikeasta elämästä! Muillakin on toivoa :)
Se on jännä miten vaikka millainen ongelmakasanainen löytää helposti parisuhteen, muttei terve normaali mies.
No ainakaan minulle ei todellakaan jäänyt mielikuvaa mistään pelimiehestä, vaan harvinaisen suoraselkäisestä ja rehellisestä miehestä, joka ei halua leikitellä kenenkään tunteilla deittailemalla useita naisia samaan aikaan, vaan keskittyä yhteen potentiaaliseen ihmiseen kerrallaan. Tällaista toimintatapaa arvostan itse todella korkealle, sillä on omien arvojeni mukaista toimintaa, mikä saa kiinostukseni vain syvenemään.