Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin joskus lokakuussa oman ilmoitukseni tänne. Olen mm läheisriippuvainen, syömishäiriöinen, ahdistushäiriöinen, paniikkihäiriöinen, dissosiaatiohäiriöinen, pahasti pms-oireinen ja liikaa juovakin.
Olen löytänyt suhteen ihan oikeasta elämästä! Muillakin on toivoa :)Se on jännä miten vaikka millainen ongelmakasanainen löytää helposti parisuhteen, muttei terve normaali mies.
Vaikka minkälainen ongelmakasa voi olla silti fiksu, ystävällinen ja empaattinen. Vetoaa ihmisiin huomattavasti enemmän kuin katkeruus ja kateellisuus :)
Tavallisennäköinen, hieman ylipainoinen siideristä tykkäävä sinkkunainen etsii korkeastikoulutettua, hyväpalkkaista ja -näköistä noin 30 v miestä, joka on pitkä, urheilullinen, hyväluonteinen, seksikäs, antelias, rehellinen ja hetero.
Olen 24-vuotias, vuodesta 2017 (ainakin) asti masentunut, traumatisoitunut mutta paranemaanpäin oleva nainen. Harrastan urheilua, eritoten salillakäymistä ja lenkkeilyä. Olen itsevarmaluonne, joka ei myöskään pelkää säästellä sanoissaan ja mielipiteissään. Olen hirveänkova puhumaan kun sille päälle satun, ja nauran kovaäänisesti. Olen erityisherkkä eli kaikki tunteet ovat maksimoituja. Lisäksi mielialani vaihtelevat (varmaan monestakin syystä) rankasti päivän mittaan. Olen uskollinen, mutta välillä minun on vaikea olla täysin rehellinen. Mielelläni maalailen itseståni muille positiivisempia mielikuvia, kuin mitä todellisuudessa olen. Masennus on kait vienyt minulta paljon ja se näkyy persoonassani enkä ole hyväksynyt sitä.
Rakastan eläimiä ja ulkoilemista. Tykkään syödä hyvin ja terveellisesti, mutta en ole sen suhteen hysteerinen. Viikonloppuisin tykkään syödä herkkuja mutta alkoholia en juo tai tupakoi.
Olen introvertti ja viihdyn itsekseni, enkä tykkää liiallisesta romantiikasta. Vapaa-ajallani luen kirjoja, pelaan pleikkaria tai katson sarjoja. Näitä tykkään tehdä yksin, omassa rauhassa. Vastavuoroisesti sinä saat paljon omaa aikaa ja en kyttäile menojasi.
Käyn lähes jokaisen läheiseni hermoille, mutta samalla he eivät voi elää ilman värikästä ja hyvsydämistä persoonaani.
Seksiä rakastan ja haluan sitä joka päivä, vaikka useamminkin.
Mukavuudenhaluinen ja laiskahko 37-vuotias ihana nainen täällä hei. Olethan minulle peruskallio ja annat jonkinlaisen suunnan tähän elämään ylipäätään. Ilman sinua olen jokseenkin hukassa. Maksathan myös hevosharrastukseni, kun huuhaa-humanistin koulutukseni ei paljoa rahaa pöytään tuo, jos ollenkaan.
Saat vastapalkinnoksi pyöreäposkisen, pehmeän ja lämpimän naisihmisen, joka rakastaa kosketusta ja seksiä ja josta kaverisi voivat olla kateellisia. Vastaathan aina viesteihini, tai mökötän. Mökötyksen saa loppumaan hiplaamalla.
Mä en ole ikinä tiennyt mitä haluan, luultavasti siksi että mulla on perinteisesti ollut huono itsetunto ja -tuntemus enkä oikein koskaan älynnyt että mullakin on oikeus haluta asioita ja tavoitella niitä ihan vaan siksi että mä haluan. Eli elämästäni on aina puuttunut suunta. Olen silti ajelehtinut ihan hyvienkin asioiden äärelle, ja mulla on kaikki perusasiat kunnossa. Mua vaan vituttaa että olen saanut tämän kaiken ajelehtimalla enkä siksi että olisin ne halunnut, sati sitten ansainnut. Olen siis hyväosainen joka rypee keksityissä ja päänsisäisissä first world ongelmissaan. Olen nelikymppinen ja vain vähän rupsahtanut, ehkä jonkun hyvännäköisenäkin pitämä. (Tätäkään en ole ansainnut, vaan mulla vaan on sellainen aineenvaihdunta. En ole urheilullinen vaikka äkkiseltään saatan siltä näyttää. Kääntöpuolena herkkävatsaisuus ja kuolemalle haisevat pierut joita pidättelen vain julkisilla paikoilla ja ainoastaan silloin jos haju voidaan yhdistää juuri minuun, ja luultavasti tulevaisuudessa myöhään havaittu kakkostyypin diabetes koska eihän sitä mun näköisillä edes epäillä.) Haluan vaihtaa ammatin, miehen, ja harrastukset. Lapsista ja muutamasta ystävästä pidän kiinni, ne tosin saattavat kyllästyä muhun ja mun tyytymättömyyteen ja heivata mut menemään. Siinä tapauksessa voisin muuttaa johonkin täysin sattumanvaraisesti valittuun paikkaa, vaikkapa johonkin pikkukylään Etelä-Amerilkaan, ruokkia kulkukissoja, ja alkaa maalaamaan tauluja ja viljelemään papuja ja pyörittämään jotain epämääräistä internettibisnestä. Lähetkö mukaan?
Olen 27-vuotias nainen. En ole koskaan seurustellut. Paljon huonoja kokemuksia ihmisistä ja huonona päivänä pelkään kaikkea ja kaikkia. Hyvänä päivänä en jaksa välittää ja yritän olla oma "hyvä" itseni. Minulla ei ole yhtään ystävää. Tämä johtuu paljon itsestäni ja en uskalla tutustua ihmisiin kunnolla. Muuten yritän olla mukava muita kohtaan ja vääryyttä en siedä. Elämän tilanteesta moni sanoisi että olen hukassa. Olen työtön ja ilman ammattia ( ehkä tähän tulee nyt muutos). Lukion sain aikanaan käytyä. En käy missään ja harrastan lähinnä nyt kävelyä, musiikin kuuntelua ja penkkiurheilun katsomista jos niitä voi harrastuksena pitää. Aiemmin omasin vähän hienompia harrastuksia ( soitin erästä soitinta), mutta nyt ne ovat jääneet. Olenkin monesti hyvin tylsä, epävarma ja väsynyt ihminen. Mielialani vaihtelevat usein ja aamulla jo tietää monesti sen millainen päivä on tulossa. Olen hyvä välttelemään valitusta kuitenkin ja yritän nähdä jotain hyvää jokaisessa päivässä. Sen takia arvostan pieniäkin asioita ja olen melko tyytyväinen vähäänkin. Pessimistinen mieliala iskee välillä, mutta on päiviä jolloin olen todella energinenkin. Haluaisin joskus matkustella ja elää vilkkaampaa elämää muutenkin ja käydä erilaisissa tapahtumissa. Toisaalta tarvisin ehkä toisen apua niihin ja pitäisi vähitellen totutella erilaiseen elämään. Tämä muutos ei välttämättä kävisi helposti tai sitten kaikki menisinkin hyvin.
Olen arka arvostelulle ja ulkönäöstäni en paljon pidä. Moni kuitenkin sanoisi, että olen aika tavallisen näköinen. Pituutta 170 cm ja normaalipainoinen olen. Jos on huono päivä kuuntelen musiikkia aamusta iltaan ( myös niitä vähän nolojakin nevähööd rock bändejä ympäri maailmaa) joten sinun pitäisi hyväksyä se. Toisaalta musiikkimaku vaihtelee. Yleisesti kuitenkin metalli ja rock kuuntelussa. Kirjoitan musiikista, koska se on tärkeää minulle. Olen myös aika lapsellinen. Minulla on myös hyvä mielikuvitus. Mieheltä arvostaisin rehellisyyttä ja luotettavuutta sekä hänen pitäisi ainakin yrittää kestää minua kaikissa tilanteissa ja olla tukenani tarvittaessa. Introvertti hiljaisempi luonne on parempi kuin se, että puhuisit koko ajan.
Kaipaan monesti jotain erikoista ja se on ainakin keino herättää kiinnostukseni. Sen takia olisi vaan parempi, että olisit jotenkin "outo" ja erikoinen myös pukeutumiseltasi. Silloin tiedän sen, että jäisit mieleeni. Erikoiset ja pitkät hiukset ovat automaattinen plussa. Tämä on hyvä tilaisuus hyödyntää oma outous. Se on vaan toivottavaa. Toisaalta jos olet liian itsevarma niin silloin häpeän itseäni enemmän joten sekään ei ole hyvä asia. Nyt silti hyvä tilaisuus kaikille ja ei pukeutumis, ammatti, koulutus , varallisuus tai muitakaan vaatimuksia niiden suhteen. Luonne on tärkeämpi. Toisaalta et myöskään saisi alkoholia käyttää ainakaan kovin paljon. Luotettavat kotimuusikot ( jos heitä on), oman elämänsä rokkarit ja muut musiikista pitävät hyödyntäkää tilaisuus. Toisaalta pidän hyvin monennäköisistä joten sinulla on hyvä mahdollisuus. Jos haluaisit tavata minut niin varaudu siihen, että olen aika hiljaa ensin tai sitten puhun koko ajan. Olen aika nolo ihminen joten ethän häpeäisi minua.
Edelliseen vielä lisäyksenä se, etten halua ikinä lapsia. Äitipuoli voisin yrittää olla, mutta sekään ei ole toivottua.
63v ihan hyväkuntoinen lyhyehkö mies, jolla taipumusta masturboimiseen, mutta osaan ihan rakastaakin. Työtä on vähän ja eläke minimaalinen. Asun etukamarissa. Harrasteet ei kovin kummoisia, mutta luonnossa tykkään liikkua. Tykkään sopivan pehmeistä iloluonteisista naisista, joita saa koskea ja puristella. Olen siis oikein helmi ikäisteni joukossa.
Peukku mulle tuo ilon sulle!
Kuulostat aivan ihanalta!❤️M48 lienee jo liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Mukavuudenhaluinen ja laiskahko 37-vuotias ihana nainen täällä hei. Olethan minulle peruskallio ja annat jonkinlaisen suunnan tähän elämään ylipäätään. Ilman sinua olen jokseenkin hukassa. Maksathan myös hevosharrastukseni, kun huuhaa-humanistin koulutukseni ei paljoa rahaa pöytään tuo, jos ollenkaan.
Saat vastapalkinnoksi pyöreäposkisen, pehmeän ja lämpimän naisihmisen, joka rakastaa kosketusta ja seksiä ja josta kaverisi voivat olla kateellisia. Vastaathan aina viesteihini, tai mökötän. Mökötyksen saa loppumaan hiplaamalla.
Epävakaa, kaunis nuori nainen, joka pysyy kurissa seksillä ja hyvällä ruoalla. 👍😆
Nelikymppinen, lihavahko ja umpistressaantunut nainen etsii unelmiensa miestä ja sielunkumppania. Mielellään sellaista, joka myös söisi puolet herkkuleipomuksistani, niin että olisi edes jotain toivoa painonhallinnasta.
Vähät rahat menivät avioerossa muutama vuosi sitten, samoin työkyky. Nyt asun pienessä lähiöluukussa, ravaan terapiassa ja olen vaihtamassa kokonaan uudelle aika huonosti palkatulle alalle, alkuun osa-aikaisesti. Talous on aika tiukoilla, toivottavasti vähän vähemmän sinun kanssasi. Rahojesi perään en ole, mutta pieni hemmottelu olisi tarpeen kun nyt olen aika ryytynyt. Muuten olen maailmanparantajatyyppiä, ja toivon etteivät sinunkaan arvosi ole kovat ja konservatiiviset. Minulla on kuulemma myös autismipiirteitä. Terapeutti väittää, että voisin varmaan saada diagnoosinkin, mutta mitäpä minä enää sillä tässä vaiheessa elämää. Olisi kiva, jos sinäkin olisit vähän autisti! Olen aito ja rehellinen, ja kokemuksesta tiedän vetäväni puoleeni saalistajatyyppejä, joten olen tullut varovaiseksi ja epäluuloiseksikin -toivottavasti ymmärrät.
Harrastan lähinnä kotona nysväämistä kirjapinojeni, pleikkani ja erinäisten satunnaisten inspiraatioiden parissa. Minulla ei ole ystäviä kun kaipaan töiden jälkeen vain rauhaa, enkä ole väleissä ainoan elossa olevan omaiseni kanssa. Viihdyn kyllä yksinkin, mutta ehkä kaksin olisi vielä hauskempaa? Toivottavasti sinullakaan ei ole lapsia, mutta pidät kissoista (täältä löytyy 2). En käytä alkoholia tai tupakoi enkä välitä matkustelusta, toivottavasti et sinäkään. Koitan pitää itseni jotenkuten kunnossa, mutta haastavaahan se on kun on näin mukavuudenhaluinen. Säännöllisen urheilun lisäksi minun on vaikea motivoitua siivoamisesta, joten olisi ihanaa, jos se maistuisi sinulle vähän paremmin.
Olen kuulemma kiehtova keskustelukumppani. Hyvien keskustelujen lisäksi toivon suhteeltamme myös paljon villiä seksiä ja romantiikkaa. Olen uskollinen, ja pitkän vaatimuslistani vastapainoksi olen valmis nostamaan sinun hyvinvointisi prioriteettilistani kärkeen. Takertuvaa tyyppiä en kuitenkaan ole, ja tarvitsen myös omaa aikaa. Tärkein kriteerini kuitenkin on, että meillä kipinöi heti ensitapaamisesta lähtien!
46v mies etsii varovaisesti parisuhdetta kun rohkeasti netissä päätyy just täysin keskeneräisesti eronsa hyväksyneiden petiin. Vaikka vuosia on jo kulunut haloo? Duunia ei just nyt ole enkä tienaa mitään enkä ole työtönkään virallisesti. Massia on about vuosikymmeneksi näin ja velaton asunto mutta en mä sulle ensimmäistä kerro kun ihmiset sukupuoleen katsomatta paljastuvat siipeilijöiksi kun haistavan rahan.
Kroppa on treenattu mikä on vähän välttämättömyys 169 lyhyelle peniksenheiluttajalle. Ainakin musta tuntui siltä kun muutuin plösöstä tällaiseksi. Pullukkanakin irtopiparia tarjoiltiin yhtä hyvin joten läppä lentää olit elämänkallu tai hautautunut yliopistolle.
Mulle sun koko ei silleen ole merkityksellinen koska mua innostaa kun vantteran naaraan massa lätisee. Valaat erikseen. Keijuja paljoa tässä ikäluokassa olekaan. Yli 185 pitkät jää kyl väliin koska tuijotan silmiin mieluummin kuin tisseihin. Oon peppumiehiä selvästi.
Mieluummin heti treffeille kuin tyhjänpäiväistä mukatutustumista irtolauseilla jossa varsinkin teillä naisilla on kumma harha että ymmärtäisitte jotain millainen mies siellä on. Netissä kuka vain voi esittää mitä vain.
PS. Lapsiluku on todellakin täynnä ja sun lapset vähintään yläkoulussa jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin joskus lokakuussa oman ilmoitukseni tänne. Olen mm läheisriippuvainen, syömishäiriöinen, ahdistushäiriöinen, paniikkihäiriöinen, dissosiaatiohäiriöinen, pahasti pms-oireinen ja liikaa juovakin.
Olen löytänyt suhteen ihan oikeasta elämästä! Muillakin on toivoa :)Se on jännä miten vaikka millainen ongelmakasanainen löytää helposti parisuhteen, muttei terve normaali mies.
Vaikka minkälainen ongelmakasa voi olla silti fiksu, ystävällinen ja empaattinen. Vetoaa ihmisiin huomattavasti enemmän kuin katkeruus ja kateellisuus :)
Voi olla, että sen ongelmakasan seuraan hakeutuu kuitenkin vastaavat ongelmakasat, jollaisten kanssa normaalit eivät halua jakaa elämäänsä.
Eri
Olen 23v platinablondi, ei ylipainoa, isot pehmeät luomutissit ja seksikäs takamus, olen siis kaikkien miesten seksifantasioiden kohde. Mua saa panna ja tulla ihan mihin vaan huvittaa ja tykkään ottaa suihin. Sun pitää olla hyvin toimeen tuleva sugardaddy mies ja olla valmis käyttämään lompakkoasi muhun, palkinnoksi saat tajunnanräjäyttävää seksiä f*ckdoll näköselt mimmilt, tykkään siit ku mies laukee mun tisseille ja kasvoille :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että sen ongelmakasan seuraan hakeutuu kuitenkin vastaavat ongelmakasat, jollaisten kanssa normaalit eivät halua jakaa elämäänsä.
Eri
Määrittele "normaali"?
Ihmisillä on elämässä erilaisia vaiheita, joskus ongelmia on enemmän, joskus vähemmän, ja jonkun legendan mukaan joskus on elänyt tyyppi jolla ei pieneen hetkeen ollut lainkaan ongelmia. Mä jaan elämäni mieluiten sellasen tyypin kanssa joka pystyy hyväksymään ne ongelmatkin (menneet, nykyiset ja tulevat) osana elämää, ja on halukas niistä mun kanssa selviämään. Ja silti pidän itteäni ja puolisoani ihan normaaleina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, katkeruus koko sukupuolta kohtaan on aika paljon parempi turn off kuin muutama rehellinen ongelma.
Kelpuuttaisitko muuten parisuhteeseen ongelmakasan? Vai oletko sittenkin nirso? Jos valitat sinkkuuttasi, sinulla nimittäin EI ole oletetun normaaliutesi perusteella oikeutta kelpuuttaa vain normaaleja naisia, vaan "tasosi" on tasan se millaiset naiset huolisivat sinut.
Tai sitten voisit tunkea homeisen asenteesi jonnekin minne ei päivä paista, ja alkaa näkemään naiset _ihmisinä_ jotka ovat enemmän tai vähemmän kivoja, yleensä riippumatta siitä millaisia ongelmia heillä on tai ei ole.
52-vuotias nainen etsii rinnalleen miestä sielunkumppaniksi.
Luonteeltani olen ystävällinen, tasapuolinen, oikeudenmukainen ja rehellinen. Olen myös kärsimätön ja välillä äkkipikainen. En voi sietää asioiden vitkuttelua ja hidastelua. Myöhästymistä vihaan. En ole koskaan myöhästynyt mistään. Haluan, että asiat ovat mahdollisimman paljon etukäteen tiedossa ja aikataulut selvillä, sellaista "kattellaan"-ajattelua en kestä yhtään. Olen järjestelmällinen ja siisti, en kuitenkaan neurottinen näiden suhteen. Jos olet sottapytty ja jätät tavaroita/vaatteitasi lojumaan ympriinsä muiden siirreltäviksi, niin älä vaivaidu, ellet ole halukas heti muuttamaan tapojasi. Saunassa käyn joka ilta. Heikkouteni ja samalla myös vahvuuteni on vähäunisuus. Nukun max 6 tuntia yössä, unta ei vaan riitä pitempään. Näin on ollut teini-iästä lähtien. Herään helposti pieniinkiin ääniin, joten vaadin ehdotonta hiljaisuutta yöaikaan (24-06). Tästä en tingi yhtään. Siksi asun omakotitalossa, enkä suostu kerros- tai rivitaloon muuttamaan. Jos kuorsaan yhtään, niin nukut eri huoneessa talon toisessa päädyssä. Makuuhuoneeni lämpötila on 17 astetta, jos et siedä viileässä nukkumista, et ole tervetullut viereeni. Samoin, jos haluat nukkua kiinni minussa, niin se ei nyt vaan käy kuumuuden takia. Läheisyydestä tykkään ja seksiä haluan. Mutta jokainen kosketukseni tai halaukseni ei ole kutsu seksiin. Pelkkä jyystäminen ei minua sytytä, haluan hellyyttä ja huomiota. Annan sitä sinullekin. Pelkään koiria. Jos omistat ison ja pelottavan näköisen koiran (aika monet rodut ovat sitä minulle), niin se on kyllä vähän ongelmallista. Ehkä siihen ratkaisiu löytyy. Siis ehkä.
Olen ulkonäöllisesti viehättävä (kuulemma), ylipainoa ei ole ja naama vielä suht "kasassa". Rakastan liikuntaa, vaikken aina jaksa sitä harrastaa, niin paljon kuin ehkä haluaisin. Siksi olen tunkenut itseni erilaisiin liikuntaporukoihin, jotta sieltä tuleva paine saisi minutkin liikkeelle. Pelaan sählyä, jalkapalloa ja sulista. Lisäksi käyn kuntojumpassa ja pilateksessa, ja vielä kävelylenkeillä usein. Kuulostaa varmaan jonkun korvaan paljolta, muttei se kuitenkaan ole - hyvä, jos edes liikuntasuositukset täyttyvät. Mieheltä toivon myös liikunnallista elämänasennetta, sohvaperunat älkööt vaivautuko. Haluaisin sanoa, että miehen ulkonäöllä ei ole merkitystä, mutta kyllä sillä vaan on. Miitään suuria ulkonäkövaatimuksia minulla ei kuitenkaan ole. Ensivaikutelma (huom. eri asia kuin ensisilmäys) ja kokainaisuus ovat tärkeäitä. Kipinää pitää olla ensihetkistä lähtien, niin se vaan on.
Minulla on kaksi lasta. Fiksuja tyyppejä kaikin puolin. Toinen jo aikuinen ja omillaan hyvin pärjäävä, toinen on lukiossa. He ovat silmäteräni ja voimavarani, joten et missään olosuhteissa tule menemään heidän ohi. Myös läheiset ihmiset ajavat tietyissä tilanteissa ohitsesi, sorry. Sinulla saa olla lapsia, mutta äitipuoleksi en heille ala. Kohtelen heitä tietysti kunnioittavasti, kannustavasti ja lempeästi. Yhteen en halua muuttaa, ennen kuin kaikki lapset ovat maailmalla ja omillaan - jos silloinkaan.
Työni on haastavaa, muttei kuormitavaa. Tykkään työstäni ja olen siinä mielestäni hyvä. Tienaan hyvin. Olen koulutukseltani DI, jos sillä nyt on mitään merkitystä. En arvota ihmisiä koulutuksen tai työpaikan mukaan, vaan persoona ja se, miten kohtelee muita ja minua, on tärkeämpää. Tietysti omillaan sinunkin on tultava toimeen, elättiä en aio ottaa.
JATKUU...
JATKOA...
Vaikka tienaan hyvin, en törsäile. Olen järkevä kuluttaja. Ostan vain tarpeeseen ja pyrin ostamaan laadukasta kotimaista, jos sitä vaan on tarjolla. Joku voisi sanoa, että minulla on kallis maku. Jep, tottahan tuokin on. No, laatu maksaa, mutta onneksi vain kerran. En vaihda esim. koko sisustusta trendien mukaan, vaan ajattomat asiat säilyvät. Rahareikiäkin tosin on, ja ne liittyvät lapsiini. Lukiolainen pelaa jalkapalloa SM-tasolla (se on kuulkaas kallista se) ja ajaa motocrossia (tämä on vielä kalliimpaa). Lajit eivät ole vättämättä paras kombo toisiaan tukemaan, mutta minkä sitä intohimoilleen mahtaa. Aikuista lastani hemmottelen välillä hankkimalla hänelle jotain, mistä hän on kauan haaveillut, muttei ole ollut varaa ostaa. Itselleni en lahjoja yms. muistamisia halua. Sen kyllä tietävät kaikki lähipiirissä, ja toivon sinunkin kunnioittavan sitä. Se ei tarkoita sitä, etten muistaisi sinua esim. merkkipäivinäsi, jouluna jne., jos niin haluat. Vanhemmilleni kustannan heidän alkuvastustuksesta huolimatta kotiapua. Nyt ovat jo onneksi tottuneet siihen.
Osaan vaihtaa auton renkaat ja tehdä pienet tarvittavat huoltotoimenpiteet, mitä nykyautoihin enää itse pystyy tekemään ilman tietokonetta. Samoin kodin pienet rempat (maalaus, tapetointi, hajulukot ja viemärit, lampun asennus (jopa sokeripalalla :D), elektroniikan ja verkkojen asennus jne.) sujuvat ongelmitta. Eli renkiä en ole etsimässä. Toki olisi mukava näitä hommia tehdä yhdessä. Perusruokien valmistus onnistuu, mutta mikään huippukokki en todellakaan ole. Minulle ruoka on energiaa, en ole ruokahifistelijä. Jos olet punaisen lihan syöjä, joudut kyllä itse sen laittamaan. Kyse ei ole vakaumuksesta, vaan siitä, etten vaan tykkää lihasta. Kala-, kana- ja kasvisruoat haliitsen kyllä. En juo enkä tupakoi. Sinä saat saunaoluesi juoda ja käydä kavereidesi kanssa "kalareissuilla". Tupakointi on ehdoton nounou, koska en siedä sitä käryä.
Lapin karut tunturit ovat sielunmaisemani. Sinne on päästävä joka vuosi vähintään kerran tai pari, mielellään useamminkin vaeltamaan tai patikoimaan. Olethan siis seikkailuhenkinen, mitään valitusta tai urputusta en reissuillani siedä. Matkustan muutenkin mielelläni kotimaassa, koska täällä nyt vaan on niin kaunista ja paljon nähtävää ja koettavaa. Hassua, että monet ihmiset ovat sen vasta "pakon" edessä näin korona-aikana hiffanneet. Lapin-reisuuillani toki vaellan myös Norjassa ja Ruotsissa. Jos siis olet ulkomaiden aurinkorannoilla viihtyvä "suomituristi", niin no thanks. Minua et saa kirveelläkään mukaasi aurinkolomalle, sillä helteestä en suostu maksamaan. En tykkää kuumuudesta. Rakastan syksyaä ja talvea.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpähän vetoaa, mutta ongelmakasoilla ei vaikuta yleensä kauhean pitkäikäisiä ne suhteet olevan, koska heillä on - ongelmia.
Ainoa kriteerini on paino. Hoikka korvaushoitolainenkin käy ennemmin kuin lihava.