Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24-vuotias, ruskeahiuksinen, 162/66, en ole harrastanut vielä seksiä enkä suudellut ketään. Olen epäsosiaalinen oman tien kulkija ja hitaasti lämpeävä, mutta kun/jos lämpeän niin lämpeän kunnolla. Seksi on minulle rakkauden osoitus joten sitä saa odottaa. Olen perfektionisti ja vaivun ajoittain itseinhon ja riittämättömyyden tunteeseen jolloin tarvitsen vakuutteluja ja läsnäoloa. Haluaisin jonkun jolle olen erityinen ja tärkein ihminen elämässä ja joka on sitä vastaavasti myös minulle. Olen myös erittäin vanhoillinen melkein kaikissa asioissa ja hieman ”foliohattu”. Välillä voin myös olla vähän suuruudenhullu joten et saa säikähtää ajatteluani ja ideoitani.
Kuulostat todella kiinnostavalta. Harmi, että emme luultavimmin koskaan törmää.
Kiitos, olisi kyllä kiva törmätä.
Jos haluat tavata lisää kaltaisiasi foliohattuja, niin voin suositella hackerspace-toimintaa sillä olettamuksella, että paikkakunnallasi on sellaista tarjolla. Olen ainakin itse löytänyt sen parista kavereita ja muita mielenkiintoisia ihmisiä.
Hmm näyttäis olevan ihan parin kilsan päässä. Tosin en osaa rakennella mitään että olisin vähän ulkopuolinen. Varmasti olis kyllä mielenkiintosia tyyppejä.
Tarkoitin tuolla foliohatulla lähinnä että musta on tullut entistäkin kriittisempi asioille ja katon tarkkaan mitä pistän nettiin ja mietin tietoturvaa sun muita.
Paikkakunnasta riippuen avoimien ovien päivinä voi mennä tutustumaan, vaikka ei osaisikaan mitään, paitsi tietysti nyt korona-aikaan, kun kaikki on muutenkin suljettu. Noissa yhteisöissä on tyypillistä tukea avoimen lähdekoodin ohjelmistoja ja muutenkin vaahdota kaikista tietoturva-asioista, mitä foliohattuiluksikin sanotaan. Lopetan mainostamisen tähän, mutta ajatuksesi vain kuulostivat kovin tutuilta.
Ihan pk-seudulla olen. Ehkä joskus uskaltaudun, aattelin vaan jos siellä katsottais mua oudosti heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
31 -vuotias kaupungissa asuva maalaisjunttinainen. Suht laiska vaikkakin siivoan päivittäin. Rakastan penkkiurheilua. Välillä kiroilen kuin rekkamies ja huumorikin on sieltä ronskimmasta päästä. Ihmisten ilmoilla kyllä osaan käyttäytyä vaikka en olekaan se seurallisin sosiaaliperhonen. Kavereiden kesken kyllä kovakin höpöttämään.
Lapsia ei ole, koira löytyy. Tissiä ja persettä löytyy myös ja sanoisin olevani ruumiinrakenteeltani kurvikas, mutta persjalkainen (170cm). Urheilemisesta tykkään kun sille päälle satun, mutta aika harvoin.
Huono itsetunto, joten vaadin paljon sen pönkittämistä.
Ja valitettavasti tuppaan olemaan aina oikeessa omasta mielestäni
heitätkö vielä painon tuonne pituuden perään kiitos
Viime aikoina en ole vaa'alla käynyt mutta veikkaisin olevani jotain 75 ja 80 kilon väliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
31 -vuotias kaupungissa asuva maalaisjunttinainen. Suht laiska vaikkakin siivoan päivittäin. Rakastan penkkiurheilua. Välillä kiroilen kuin rekkamies ja huumorikin on sieltä ronskimmasta päästä. Ihmisten ilmoilla kyllä osaan käyttäytyä vaikka en olekaan se seurallisin sosiaaliperhonen. Kavereiden kesken kyllä kovakin höpöttämään.
Lapsia ei ole, koira löytyy. Tissiä ja persettä löytyy myös ja sanoisin olevani ruumiinrakenteeltani kurvikas, mutta persjalkainen (170cm). Urheilemisesta tykkään kun sille päälle satun, mutta aika harvoin.
Huono itsetunto, joten vaadin paljon sen pönkittämistä.
Ja valitettavasti tuppaan olemaan aina oikeessa omasta mielestäni
heitätkö vielä painon tuonne pituuden perään kiitos
Viime aikoina en ole vaa'alla käynyt mutta veikkaisin olevani jotain 75 ja 80 kilon väliin
Tällaiseen pyyntöön vastataan, että mitä v****a mun painoni sulle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen epämiesten epämies.
Lukuun ottamatta loogisuutta ja assertiivisuutta kohtuullisessa määrin, olen kaikessa sen vastakohta jota haluaisit mieheltä.
En ole suojeleva ja valpas vaan todennäköisemmin ajattelen jotain mielenkiintoisempaa kuin toimintaan hyppäämistä nanosekunnissa.
En osaa remontoida, en korjata autoa, enkä myöskään kompensoi näitä menestymällä työelämässä.
En ole kilpailuhenkinen, enkä rynni määrätietoisesti kohti tavoitteita.
Seksissä jos joku ottaisi ohjat, se olisit sinä. Saattaisit myös joutua opettamaan, mikä on kuulemani mukaan vastenmielisintä mitä kuka tahansa 30+ nainen osaisi kuvitella. Mitään petoa ei kuoriutuisi nörttikuoren alta, eli kunnolla otetuksi tulemista et pääsisi kokemaan ikinä.
Ulkonäöllisesti olen enemmän siro kuin jykevä, olemukseltani nörttimäinen ja kropaltani nykyajan naisten mieleen aivan liian hoikka, ja oikeastaan kuin pikkupoika.
https://previews.123rf.com/images/belchonock/belchonock1906/belchonock1…
Kuvittele tälle miehellä keski-ikäisen nörttimiehen pää ja yllä kuvaamani luonne. Sytyitkö? Aivan.
Hyvillä puolillani, eli älykkyydellä, terävällä huumorilla, mahdollisesti mielenkiintoisilla harrastuksilla ja keskustelutaidolla olen päässyt ykköslaadun kaveripojaksi, joten mikäli olisit valmis kohtelemaan minua todella hyvin tarjoamalla kyytejä/juomia ja loistavaa ystävyyttä, voisin laittaa sinut jonoon siltä varalta että paikka tulevaisuudessa vapautuisi.
Siis mitä ihmettä... Oliko tämä vitsi? Ensinnäkin tuossa kuvassa on aivan helkkarin seksikäs kroppa, siis täydellinen. En ole elämässäni kertaakaan saanut tuollaista miestä...
Toisekseen, ei nykyään ole mitään yhtä miehen muottia. Korjaustaidot ja suojelut on lopulta yhdentekeviä nykypäivänä, mulla ainakin ihan sama. Ja seksissä "otetuksi tuleminen" olisi vain ja ainoastaan pelottavaa minunlaiseni naisen mielestä. Seksi saisi olla hellää ja välittävää ja tunteille pohjautuvaa.
Kolmanneksi, älykkyys ja huumori ovat niitä kumppanin tärkeimpiä ominaisuuksia. Niiden kanssa kasvetaan vanhaksi.
Olen ihan aidosti hämmentynyt miten joku voi kuvailla erittäin mielenkiintoisen miehen siinä valossa että tietenkään tällainen ei saa koskaan mitään parisuhdemarkkinoilla...
Klassinen "täydellinen mies jollekin muulle naiselle, mutta ei juuri minulle koska..."
Aika harva nainen oikeasti haluaa miestä josta puuttuu klassiset/perinteiset miesominaisuudet.
Ehkä jokunen ujo tai pelokas saattaisi alkuun haluta, mutta sitenhän kumpikaan ei olisi aloitteellinen. Ja ennen pitkää tällainen nainen alkaisi kaivata miehekkäämpää otetta saadakseen tuntea olevansa turvassa.
-ohis
Yksikään kavereistani ei ole parisuhteessa jonkun klassisen machomiehen kanssa. On hintelää insinööriä, pulleaa kirjanörttiä ja hiljaista lenkkeilijää. Yksikään ei pärjäisi jossain kuvitteellisessa tappelussa naista suojellakseen. Autoja ei kaupungissa edes ole ja jos on, ne viedään tarvittaessa korjamoon. Remonttihommat voi teettää.
Ja esim. jatkuva kilpailu tai kunnianhimo on rasittavaa. Ei minullakaan ole mitään huippu-uraa, miksi miehellä pitäisi olla? En halua työnarkomaania vaan miehen joka on iltaisin kotona ja viikonloppuna kanssani metsässä. Enkä ole ainut.
Jokainen tuntemani "epämies" (edelleenkään ei ole vain yhtä miehen mallia) on parisuhteessa. Tämä netin harha on ihan järkyttävää... Onko some oikeasti tuhonnut ihmisten itsetunnon näin totaalisesti?
Some ja kokemukset.
Osalle naisista nämä pehmomiehet alkavat kelvata nelikymppisinä. Mutta kyllä parikymppisenä on kaivattu sitä rajua puolta ja kolmekymppisenä jämäkkää työkalupakkiosaajaa tai menestyjämiestä (jompaa kumppaa).
Väitän että 35+ kokematon mies joka lisäksi mieluiten antaisi ohjat naiselle, olisi turn-off kaikille.
Eihän tuossa kaverissa muuta vikaa olisikaan. Hyviä ominaisuuksia ja vaikka kroppa onkin liian hoikka, niin kyllä hoikatkin miehet pariutuvat. Mutta nuo ovat perustavaa laatua olevia vikoja, ei pikku kauneusvirheitä.
- se ohis
Mitä ihmettä mä just luin? Hoikkuus on plussaa. Se on tavoiteltavaa. Minä en ainakaan halua mitään läskikasaa. Ja ne muskelimiehet löystyvät ja paisuvat ajan mittaan. Hoikka ja sopivasti lihaksikas vartalo on ihanne. Juuri tuollainen kuin tuossa kuvassa on. Kertoo terveistä elämäntavoista.
Vierailija kirjoitti:
Hei 40 vee nainen täällä. Olen pikkasen ylipainoinen, mutta muuten ihan ok, että ei tarvitse hävetä. Viihdyn vain mustissa vaatteissa ja omaan sairaan ja kieron huumorintajun.
Viikonloput vietän pelaillen tietokoneella (tällöin en kommunikoi kanssasi) tai katsomalla netflixistä scifisarjoja (enkä tällöinkään). Tykkään myös zombeista ja muista möröistä.
Viihdyn yksikseni ja joskus voin vaihtaa kanssasi muutaman sanasen, paitsi en silloin kun tulee formulat.
Välillä tissuttelen kalsarikännit ja kuuntelen vanhaa hevimetallia utubesta kunnes sammun. Olen myös paljon puhelimella. En tykkää käydä missään, enkä pidä ihmisistä muutenkaan. Lapsia on jo pois muuttaneita, joten saan yleensä olla rauhassa.
Olen ehkä kiva, siisti ja neuroottinen.
Sä oot just upee ja mä oon 42 vee mies. Tykkää sinusta jo nyt ja lisäksi myös möröistä ja metallista ja niistä formuloistakin, jos saan sun kanssa katsoa niitä.
Vähän onneton, epämääräisiin tulevaisuuden suunnitelmiin katoava kohta kai eroava 54-vuotias nainen etsii tositarkoituksella olkapäätä. En halua romanttista suhdetta, vaan tulet laittamaan mulle netin ja vaihtamaan patterit auton avaimeen. Jos yöllä pelottaa epämääräiset risahdukset ja rasahdukset, niin käyt tarkistamassa, että ovet on lukossa. Ajat mut niihin paikkoihin, joihin en tykkää itse ajella kuten Meerin luo Keravalle tai Stockan parkkiin. Saa olla kaljua ja vatsaakin, mutta älyn ja empatian olisi hyvä säteillä. Mä itken herkästi, joten nenäliina käden ulottuvilla.
On selluliittiä, vähän vatsaakin. Rinnat on ihan ok, mutta sillä ei ole väliä, koska en niitä sulle näytä enkä anna tunnustella. Lapset (aikuiset) menevät aina sun edelle, mutta sun pitää silti iloita jälkikasvustani. Koirakin menee edellesi, mutta se ei ole ihme, sillä koirani on omaa luokkaansa. Itseasiassa jos muistuttaisit uskollista sekarotuistani, niin se olisi bonusta.
Jos vielä hierot selän ja jalat, niin kuuntelen kyllä hiiren hiljaa työhuoliasi vaikka puolen päivää ja voin ehdottaa jotain ratkaisujakin. Laitathan oman ruokasi, peset pyykkisi ja korjaat jälkesi. En nipota turhasta enkä metsästä pölykoiria, mutta sellainen pintapuolinen järjestys olisi hyvä.
Olen parikymppinen opiskelijatyttö joka on mielestään todella kaunis kasvoista ja hyvä sängyssä sekä haluaisi seksiä seitsemän kertaa päivässä, mutta on ainoastaan epävarma ylipainostaan.
Haaveilen paremmista asioista mitä laiskuudestani en kuitenkaan jaksa tavoitella. Olen yleensä hyvin päättämätön ja tyydyn vähään, mutta samalla suostun tapailemaan vaan korkeakoulutettuja miehiä.
En kestä mustasukkaisia tai ripustautuvia miehiä, sillä en itsekään ole sellainen. Minua ei myöskään kiinnosta koirat, vaikka ilmeisesti kaikkia naisia pitäisi kiinnostaa. Olen silti hyvää treffiseuraa ja ehdotan kaikille hyville tyypeille uutta näkemistä, ja petyn ja katkeroidun salaa jos et tahdokaan nähdä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Moi! Olen 50-vuotias insinööri mies, pitkä ja parrakas, hiuksetkin löytyy, vaikka takaraivo paistaakin läpi...
Kops ja kolahti, sillä raatorehellisessä kirjoituksessasi oli montakin kohtaa, joista ajatelen samoin.
Mikäs sen mukavampaa olisi, kuin tsemppailla toisiaan kuntoilun ja terveellisempien elämäntapojen noudattamisen merkeissä. Seuraan itse aktiivisesti ajankohtasia asioita ja uutisia, joten haluan ympärilleni ihmisiä, joiden kanssa voin vaihtaa ajatuksia ja keskustella aidosti ja avoimesti mistä tahansa aiheesta. Perusteet mielipiteilleni kyllä löytyy ja ne saat myös kuulla muiden ajatusteni lisäksi. Ja vaikka puheliasta sorttia olenkin, osaan olla myös hiljaa ja kaipaan ajoittain hiljaisiakin hetkiä. Lasiin en sylje, mutta humalassa minua ei nää ja korkit pysyy kiinni joskus kuukausiakin. Valitettavasti tupakoin, mutta jokin vika/pahe kai sitä meissä jokaisessa on. Työelämässä olen ja palkallani pärjään, vaikkei sen taso mihinkään makeaan elämään yllä - mitä en tosin edes kaipaa, vaan arvostan enemmän hyvää ja tasapainoista arkea. Toki en kiellä etteikö raha auttaisi monessakin, mutta ei sillä aitoa rakkautta löydä tai saa.
Pientä kermppaa puolivuosisataisen matkan varrelta on tullut, mutta nuppi on terve ja terävä ja kroppa työkykyinen. Letti on pitkä ja hennosti hopeoituva. Ryppyjä, ruttuja ja arpiakin löytyy, mutta nehän kertovat vain eletystä elämästä. Pitkästä suvusta huolimatta tähän kroppaan kertyi senttejä vain 165, liekkö sitten jääneet odotetut ja puuttuvat 10 cm tupakannatsan varteen. Painoa on sen verran ettei halatessa tyhjää tarvitse haroa. Tosin mielellänin vähemmänkin tätä elämäniloa kantaisin, mikä on työn alla parhaillaan. Naama on sellainen ettei ainakaan itse vielä ole aamulla peiliin katsoessa säikähtänyt tai paperipussia tarvittu. Tapaamalla voi toki varmistaa ottaako vastapuoli loppupeleissä jalat alleen vai ei.
En tarvitse muita ihmisiä ollakseni minä ja itsenäinen, mutta arvostan parisuhteen tuomaa kumppanuutta ja yhdessä tekemistä sen verran korkealle, joten sopivan tilaisuuden tullen valitsen mieluummin sitoutuneen ja luottamukseen perustuvan yhdessäolon kuin sinkkuuden satunnaissuhteineen. Menneisyys se on minullakin, mutta pääpaino pitkissä parisuhteissa. Suhteissani olen 100 % sitoutunut ja luotettava yhden miehen nainen. Huumorista tykkään ja kestän kuunnella roisimpaakin ottamatta hernettä nenään tai voin sopivan tilaisuuden tullen "sivaltaa" itsekin.
Jos miehisyytesi ei kärsi tiskaamisesta tai mattojen tampaamisesta sillä aikaa kun vaihdan itse autooni renkaat tai puuhastelen työkaluarsenaalini parissa diy-projekteja, niin loistavaa. Autonkorjus-, rakennus- ja asennuspuuhissa saisit tosin ottaa päävastuun, jota tasoittamaan voin vastavuoroisesti hoitaa pyykit, suursiivoukset ja ruokahuollon. Toki voit suorittaa halutessasi bravuureitasi keittössä tai grillin ääressä, mutta pääsääntöisesti katson keittiön olevan "valtakuntaani". Lapset, ystävät ja sukulaiset ovat tervetulleita, sillä nautin elämänmenosta, hyvästä seurasta lähipiirissä, talkoomeiningillä tekemisestä ja taidan paremmin suurperhe- kuin sinkkuateriakoot.
JATKUU...
Vierailija kirjoitti:
Moi! Olen 50-vuotias insinööri mies, pitkä ja parrakas, hiuksetkin löytyy, vaikka takaraivo paistaakin läpi...
...JATKUU
Maaseudulta juuret saaneena ja kuten diy-projekti jo vihjaisikin - uusiokäyttö, kierrätys ja vanhan kunnostaminen kiinnostaa. Mielestäni on turhaa haaskata rahaa, jos vastaavaa tai jopa parempaa saa edullisemmin itse tehden tai kasvattaen. Käden taitoja löytyy myös käsityöpuolelta, joten tarvittaessa onnistuu niin korjausompelut, sukkien neulonta kuin mattojen kudontakin. Bonuspisteitä saa, jos on tarjota tilaa kasvihuone-/lavakaulusharrastukselle.
Etenkin isommat hankinnat vertaan ja harkitsen tarkkaan. Rahaa kulutan useammin kotiin ja läheisiini kuin itseeni. Rahankäytön suhteen mieluummin säästän ensin ja ostan vasta sitten, kuin hankin velalla, vaikkei sitäkään voi aina välttää. Muotivirtaukset eivät kiinnosta, ostan vaatteita, joissa viihdyn ja tavaroita, joita tarvitsen - mieluiten tarjouksesta. Asuinympäristöni haluan pitää siistinä ja rennon kotoisana. Tavaraa saa olla, mutta niille tulee olla omat säilytyspaikkansa.
Kalastus on kivaa ja vaikken itse metsästä, osaan ampua ja tehdä riistaruokaa. Toivomukseni tosin on, että metsästäjä itse kynii/nylkee/teurstaa saaliinsa ja tuo minulle lihat ruokatarpeiksi ja säilöttäväksi. Marja- ja sienimetsässäkin käynti on tuttua puuhaa. Elukoista tykkään ja elinkumppaninani on vielä tällä hetkellä seniori-ikäinen pienehkö koira, mutta pahoin pelkään ettei enää pitkään. Kissat on estolistalla lapsena todetun allergian takia ja hämähäkit sekä sammakot ovat muuten vain inhokkilistallani - kaikki muut on pääsääntöisesti ok.
Yhden pojan olen saanut kasvatettua aikuisikään omillaan toimeen tulevaksi (insinööri), täysjärkiseksi, nuhteettomaksi ja työtä pelkäämättömäski kansalaiseksi. En siis etsi pojalleni isää enkä lapsillesi äidiksi rupea - heillä on jo äiti ja pojallani isä ja hyvä isä onkin. Lastenkasvatuksessa suosin enemmän perinteisempää näkemysta kuin nykyhömppää. Eihän mekään menty rikki, vaikka jotain vaarallisiakin puuhia lapsena harrastettiin - vastuun saaminen, kolhut ja kuhmut opettaa. Odotan, että kumpikin kunnioittaa toisensa ex-puolisoa ja yhteydenpitoa lasten asioissa. Lisäksi toivon, että kumpikin osaa ennemminkin ottaa roolin lasten elämässä luotettavana aikuisena, isän/äidin kumppanina ja tarvittaessa kanssakasvattajana. Kodin ovet ja sylit tulee pitää kaikille avoimina turvapaikkoina. Vaikka yhdessä oltaisiin, annan myös tilaa lasten "laatuajalle isän kanssa". Mummokuumeisena en tosin lupaa olla höyrähtämättä, jos lähipiiriin putkahtaa vauvoja...
Suhdepuolella minulla ei ole mitään ennakkoluulotonta ja aktiivistakaan peittojen heiluttelua vastaan, päinvastoin. Pitää vain ensin oppia tuntemaan ja tietämään mistä toinen syttyy ja tykkää, jotta voi huoletia omalta osaltaan, että kipinä pysyy yllä ja tarvetasot tyydytettyinä. Mitkään kinkyt tai erikoisuudet ei itseä kiinnosta, mutta pienet lisämausteet, pikkutuhmat pervoilut ja etenkin miehen pieni machohenkinen äijämäisyys pistävät pikkarit likoomaan.
Että tällainen "kätevä emäntä"...
PS. Thaimaalaisista tai muitakaan maita edustavista en tiedä, sillä itsellä kokemusta ainoastaan perisuomalaisista...
❤️ Tämä kuulostaa aika hyvältä. Minkä ikäinen olet itse?
Kätevä emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...JATKUU
Maaseudulta juuret saaneena ja kuten diy-projekti jo vihjaisikin - uusiokäyttö, kierrätys ja vanhan kunnostaminen kiinnostaa. Mielestäni on turhaa haaskata rahaa, jos vastaavaa tai jopa parempaa saa edullisemmin itse tehden tai kasvattaen. Käden taitoja löytyy myös käsityöpuolelta, joten tarvittaessa onnistuu niin korjausompelut, sukkien neulonta kuin mattojen kudontakin. Bonuspisteitä saa, jos on tarjota tilaa kasvihuone-/lavakaulusharrastukselle.
Etenkin isommat hankinnat vertaan ja harkitsen tarkkaan. Rahaa kulutan useammin kotiin ja läheisiini kuin itseeni. Rahankäytön suhteen mieluummin säästän ensin ja ostan vasta sitten, kuin hankin velalla, vaikkei sitäkään voi aina välttää. Muotivirtaukset eivät kiinnosta, ostan vaatteita, joissa viihdyn ja tavaroita, joita tarvitsen - mieluiten tarjouksesta. Asuinympäristöni haluan pitää siistinä ja rennon kotoisana. Tavaraa saa olla, mutta niille tulee olla omat säilytyspaikkansa.
Kalastus on kivaa ja vaikken itse metsästä, osaan ampua ja tehdä riistaruokaa. Toivomukseni tosin on, että metsästäjä itse kynii/nylkee/teurstaa saaliinsa ja tuo minulle lihat ruokatarpeiksi ja säilöttäväksi. Marja- ja sienimetsässäkin käynti on tuttua puuhaa. Elukoista tykkään ja elinkumppaninani on vielä tällä hetkellä seniori-ikäinen pienehkö koira, mutta pahoin pelkään ettei enää pitkään. Kissat on estolistalla lapsena todetun allergian takia ja hämähäkit sekä sammakot ovat muuten vain inhokkilistallani - kaikki muut on pääsääntöisesti ok.
Yhden pojan olen saanut kasvatettua aikuisikään omillaan toimeen tulevaksi (insinööri), täysjärkiseksi, nuhteettomaksi ja työtä pelkäämättömäski kansalaiseksi. En siis etsi pojalleni isää enkä lapsillesi äidiksi rupea - heillä on jo äiti ja pojallani isä ja hyvä isä onkin. Lastenkasvatuksessa suosin enemmän perinteisempää näkemysta kuin nykyhömppää. Eihän mekään menty rikki, vaikka jotain vaarallisiakin puuhia lapsena harrastettiin - vastuun saaminen, kolhut ja kuhmut opettaa. Odotan, että kumpikin kunnioittaa toisensa ex-puolisoa ja yhteydenpitoa lasten asioissa. Lisäksi toivon, että kumpikin osaa ennemminkin ottaa roolin lasten elämässä luotettavana aikuisena, isän/äidin kumppanina ja tarvittaessa kanssakasvattajana. Kodin ovet ja sylit tulee pitää kaikille avoimina turvapaikkoina. Vaikka yhdessä oltaisiin, annan myös tilaa lasten "laatuajalle isän kanssa". Mummokuumeisena en tosin lupaa olla höyrähtämättä, jos lähipiiriin putkahtaa vauvoja...
Suhdepuolella minulla ei ole mitään ennakkoluulotonta ja aktiivistakaan peittojen heiluttelua vastaan, päinvastoin. Pitää vain ensin oppia tuntemaan ja tietämään mistä toinen syttyy ja tykkää, jotta voi huoletia omalta osaltaan, että kipinä pysyy yllä ja tarvetasot tyydytettyinä. Mitkään kinkyt tai erikoisuudet ei itseä kiinnosta, mutta pienet lisämausteet, pikkutuhmat pervoilut ja etenkin miehen pieni machohenkinen äijämäisyys pistävät pikkarit likoomaan.
Että tällainen "kätevä emäntä"...
PS. Thaimaalaisista tai muitakaan maita edustavista en tiedä, sillä itsellä kokemusta ainoastaan perisuomalaisista...
34 vuotias taivaanrannanmaalari etsii ihmistä, joka sietää hajamielisyyttäni sekä oikutteluani. Olen sitoutumiskammoinen mutta omistuksenhaluinen ja todennäköisesti et olisi ainoa mieheni. Sinun pitää hyväksyä se, mutta toisia naisia sinulla ei mielellään saisi olla. Pidän siitä kun minua jumaloidaan. Minulla on raskas menneisyys ja painolastia raahaan mukana liikaa. Olen kuitenkin hauska, söpö ja niin rakastettava että aluksi hullaannut niin täysin että olet valmis sietämään kaikkia niitä piirteitä jotka lopuksi tekevät sinut hulluksi. Minulla on kissoja ja koiria sekä lapsi.
Puolivuosisataa tuolla tekstin seassa mainitsin eli 5-kymppinen.
Kätevä emäntä kirjoitti:
Eipä siinä mitään, kuulostat oikeinkin minulle sopivalta ihmiseltä.
Olen kuitenkin menossa toivon mukaan keskiviikkona jo yhtä ilmooni vastannutta ja minuun kiinnostusta osoittanutta naista kohtaan. Koska en ole luenteeltani kummoinenkaan pelimies, tai oikeastaan edes haluaisikaan, niin katson sen kortin läpi ensin.
En olisi ikinä uskonut ilmoitukseni herättävän mielenkiintoa ja olenkin asiasta hiukan häkeltynyt. En ollut edes oikeasti laittamassa deitti-ilmoa vaan enempi vähän katkerana jutun tuollainen se olisi, jos laittaisin.
Kiitos kaikille kommentoineille.
T se alkuperäinen inssi
Olen 43 vuotias lähes hampaaton ja kouluttamaton pitkäaikaistyötön entinen narkkarimies. Juon kaljaa ja poltan tupakkia päivittäin, enkä oikein tee mitään. Etsin elämäni pikkuprinsessaa, mielellään olet 17-25v, olet hoikka, sulla on isot t*ssit ja hyvä peba. Vielä parempi jos muutenkin mallin tyylinen ulkonäkö. Rahaa pitää myös löytyä jotta voit elättää mua. Palkintona mulla on iso kalu minkä törkkään kaikkiin sun kuumiin reikiin päivittäin.
ps. Sun pitää olla halukas ottaan juustoiset mällini kurkust alas
Vierailija kirjoitti:
Kätevä emäntä kirjoitti:
Olen kuitenkin menossa toivon mukaan keskiviikkona jo yhtä ilmooni vastannutta ja minuun kiinnostusta osoittanutta naista kohtaan. Koska en ole luenteeltani kummoinenkaan pelimies, tai oikeastaan edes haluaisikaan, niin katson sen kortin läpi ensin.
En olisi ikinä uskonut ilmoitukseni herättävän mielenkiintoa ja olenkin asiasta hiukan häkeltynyt. En ollut edes oikeasti laittamassa deitti-ilmoa vaan enempi vähän katkerana jutun tuollainen se olisi, jos laittaisin.
T se alkuperäinen inssi
Suoraselkäistä toimintaa. Tai ainakin saat sen kuulostamaan siltä sillä kyselit kuitenkin sydänhymiön (!!) kera kätevän emännän ikää ja kommentoit muutakin siihen. Taidat kuitenkin olla pelimies. Mikä pettymys meille.
Vajaa nelikymppinen kolmen lapsen äiti täällä hei. Kissaihminen. Siisteyshullu (?). Kouluttautunut, mutta sitä en vaadi tulevalta kumppanilta, riittää että olet työssäkäyvä ja talousasiasi kohtuullisesti hoitava. Kaunis ja lyhyt, tissiä on ja hieman masua kolmen lapsen jäljiltä, mutta muuten hoikka. En halua kevytromansseja, vaan aidon pitkän ja luotettavan parisuhteen. Sinun pitäisi sietää itsevarmuuttani ja laajaa tietopohjaani lannistumatta, sillä en brassaile eikä fiksun naisen pitäisi herättää sinussa alemmuuskompleksia. Huumorintajuisuus ehdoton, sillä itse saatan olla välillä vähän tosikko.. tai vaikuttaa siltä, jos sarkasmini tai iroaniani ei aukene sinulle heti. Rakastan seksiä, sitä tulee olla useita kertoja viikossa jotta pysyn tyytyväisenä.
Olen elämässä pahasti pari kertaa pettynyt, joten päästäksesi muurieni sisään sinulla tulee olla todella kärsivällinen ja hyväntahtoinen luonne. Piilonarsistit, vittuilijat, petääjät ja äkäpussit pysykööt loitolla, ne syön aamupalaksi. Ei koiraihmiselle, sillä en aio tutustuttaa kissaani yhdellekään koiraeläimelle enkä aio aikatauluttaa omaa elämääni toisen ihmisen koiran takia.
Mikä olet mies isolla M:llä, mutta vailla toksista maskuliinisuutta, come on and light my fire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä emäntä kirjoitti:
T se alkuperäinen inssiSuoraselkäistä toimintaa. Tai ainakin saat sen kuulostamaan siltä sillä kyselit kuitenkin sydänhymiön (!!) kera kätevän emännän ikää ja kommentoit muutakin siihen. Taidat kuitenkin olla pelimies. Mikä pettymys meille.
Tuohon sen verran, että se viesti ei ollut minulta.
T. alkuperäinen inssi.
Olen 28 vuotias nainen. Aikani menee koiriin, ruokaan, liikuntaan ja varsinkin niiden koirien liikuntaan. Metsäilen ja perhokalastan. Luen ja pelaan. Töissä käyn vaan rahan takki, elämä on muulla. Arjessa ujo, sängyssä villi. Tsek!
Moi. Oletko nelissäkymmenissä oleva nainen, joka etsii menestynyttä ja varakasta miehekästä miestä, sporttista ulkonäköä, isoa riemusauvaa, luksusveneajelua, eliittitapahtumia jne.? Täällä olisi 54-vuotias, savuton, päihteetön, oma-aloitteinen, rohkea, eläinrakas, tasa-arvoa arvostava, keskivertovarusteltu, työtön vastoin tahtoaan, ja jopa katseenkin kestävä mies, joka toivottaa sinulle onnea etsinnöissäsi.
Paikkakunnasta riippuen avoimien ovien päivinä voi mennä tutustumaan, vaikka ei osaisikaan mitään, paitsi tietysti nyt korona-aikaan, kun kaikki on muutenkin suljettu. Noissa yhteisöissä on tyypillistä tukea avoimen lähdekoodin ohjelmistoja ja muutenkin vaahdota kaikista tietoturva-asioista, mitä foliohattuiluksikin sanotaan. Lopetan mainostamisen tähän, mutta ajatuksesi vain kuulostivat kovin tutuilta.