Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Hei, vaikutat oikealta unelmanaiselta, naispuoliselta vastineeltani. Harmi että minulla on fiksaatio siitä että naisen pitäisi olla nuorempi! Toivon että löydät hyvän kumppanin ja olen hänelle jo nyt hieman kateellinen.
hra 925
Vierailija kirjoitti:
JATKOA...
Vaikka tienaan hyvin, en törsäile. Olen järkevä kuluttaja. Ostan vain tarpeeseen ja pyrin ostamaan laadukasta kotimaista, jos sitä vaan on tarjolla. Joku voisi sanoa, että minulla on kallis maku. Jep, tottahan tuokin on. No, laatu maksaa, mutta onneksi vain kerran. En vaihda esim. koko sisustusta trendien mukaan, vaan ajattomat asiat säilyvät. Rahareikiäkin tosin on, ja ne liittyvät lapsiini. Lukiolainen pelaa jalkapalloa SM-tasolla (se on kuulkaas kallista se) ja ajaa motocrossia (tämä on vielä kalliimpaa). Lajit eivät ole vättämättä paras kombo toisiaan tukemaan, mutta minkä sitä intohimoilleen mahtaa. Aikuista lastani hemmottelen välillä hankkimalla hänelle jotain, mistä hän on kauan haaveillut, muttei ole ollut varaa ostaa. Itselleni en lahjoja yms. muistamisia halua. Sen kyllä tietävät kaikki lähipiirissä, ja toivon sinunkin kunnioittavan sitä. Se ei tarkoita sitä, etten muistaisi sinua esim. merkkipäivinäsi, jouluna jne., jos niin haluat. Vanhemmilleni kustannan heidän alkuvastustuksesta huolimatta kotiapua. Nyt ovat jo onneksi tottuneet siihen.
Osaan vaihtaa auton renkaat ja tehdä pienet tarvittavat huoltotoimenpiteet, mitä nykyautoihin enää itse pystyy tekemään ilman tietokonetta. Samoin kodin pienet rempat (maalaus, tapetointi, hajulukot ja viemärit, lampun asennus (jopa sokeripalalla :D), elektroniikan ja verkkojen asennus jne.) sujuvat ongelmitta. Eli renkiä en ole etsimässä. Toki olisi mukava näitä hommia tehdä yhdessä. Perusruokien valmistus onnistuu, mutta mikään huippukokki en todellakaan ole. Minulle ruoka on energiaa, en ole ruokahifistelijä. Jos olet punaisen lihan syöjä, joudut kyllä itse sen laittamaan. Kyse ei ole vakaumuksesta, vaan siitä, etten vaan tykkää lihasta. Kala-, kana- ja kasvisruoat haliitsen kyllä. En juo enkä tupakoi. Sinä saat saunaoluesi juoda ja käydä kavereidesi kanssa "kalareissuilla". Tupakointi on ehdoton nounou, koska en siedä sitä käryä.
Lapin karut tunturit ovat sielunmaisemani. Sinne on päästävä joka vuosi vähintään kerran tai pari, mielellään useamminkin vaeltamaan tai patikoimaan. Olethan siis seikkailuhenkinen, mitään valitusta tai urputusta en reissuillani siedä. Matkustan muutenkin mielelläni kotimaassa, koska täällä nyt vaan on niin kaunista ja paljon nähtävää ja koettavaa. Hassua, että monet ihmiset ovat sen vasta "pakon" edessä näin korona-aikana hiffanneet. Lapin-reisuuillani toki vaellan myös Norjassa ja Ruotsissa. Jos siis olet ulkomaiden aurinkorannoilla viihtyvä "suomituristi", niin no thanks. Minua et saa kirveelläkään mukaasi aurinkolomalle, sillä helteestä en suostu maksamaan. En tykkää kuumuudesta. Rakastan syksyaä ja talvea.
Näitä ihana lukea, kun tietää, että jokaisen stailatun treffi-ilmoituksen takana on juuri tällaisia ihmisiä!
32-vuotias tätimäinen, lihava ja ruma nainen etsii elämäänsä rakkautta. Haluaa hoivata ja rakastaa ja on uskollinen, mutta ei jaksa jutella työpäivien jälkeen. Nälkäisenä vihainen. Inhoaa väkijoukkoja ja melua ja viihtyy parhaiten kotona.
Vierailija kirjoitti:
JATKOA...
Vaikka tienaan hyvin, en törsäile. Olen järkevä kuluttaja. Ostan vain tarpeeseen ja pyrin ostamaan laadukasta kotimaista, jos sitä vaan on tarjolla. Joku voisi sanoa, että minulla on kallis maku. Jep, tottahan tuokin on. No, laatu maksaa, mutta onneksi vain kerran. En vaihda esim. koko sisustusta trendien mukaan, vaan ajattomat asiat säilyvät. Rahareikiäkin tosin on, ja ne liittyvät lapsiini. Lukiolainen pelaa jalkapalloa SM-tasolla (se on kuulkaas kallista se) ja ajaa motocrossia (tämä on vielä kalliimpaa). Lajit eivät ole vättämättä paras kombo toisiaan tukemaan, mutta minkä sitä intohimoilleen mahtaa. Aikuista lastani hemmottelen välillä hankkimalla hänelle jotain, mistä hän on kauan haaveillut, muttei ole ollut varaa ostaa. Itselleni en lahjoja yms. muistamisia halua. Sen kyllä tietävät kaikki lähipiirissä, ja toivon sinunkin kunnioittavan sitä. Se ei tarkoita sitä, etten muistaisi sinua esim. merkkipäivinäsi, jouluna jne., jos niin haluat. Vanhemmilleni kustannan heidän alkuvastustuksesta huolimatta kotiapua. Nyt ovat jo onneksi tottuneet siihen.
Osaan vaihtaa auton renkaat ja tehdä pienet tarvittavat huoltotoimenpiteet, mitä nykyautoihin enää itse pystyy tekemään ilman tietokonetta. Samoin kodin pienet rempat (maalaus, tapetointi, hajulukot ja viemärit, lampun asennus (jopa sokeripalalla :D), elektroniikan ja verkkojen asennus jne.) sujuvat ongelmitta. Eli renkiä en ole etsimässä. Toki olisi mukava näitä hommia tehdä yhdessä. Perusruokien valmistus onnistuu, mutta mikään huippukokki en todellakaan ole. Minulle ruoka on energiaa, en ole ruokahifistelijä. Jos olet punaisen lihan syöjä, joudut kyllä itse sen laittamaan. Kyse ei ole vakaumuksesta, vaan siitä, etten vaan tykkää lihasta. Kala-, kana- ja kasvisruoat haliitsen kyllä. En juo enkä tupakoi. Sinä saat saunaoluesi juoda ja käydä kavereidesi kanssa "kalareissuilla". Tupakointi on ehdoton nounou, koska en siedä sitä käryä.
Lapin karut tunturit ovat sielunmaisemani. Sinne on päästävä joka vuosi vähintään kerran tai pari, mielellään useamminkin vaeltamaan tai patikoimaan. Olethan siis seikkailuhenkinen, mitään valitusta tai urputusta en reissuillani siedä. Matkustan muutenkin mielelläni kotimaassa, koska täällä nyt vaan on niin kaunista ja paljon nähtävää ja koettavaa. Hassua, että monet ihmiset ovat sen vasta "pakon" edessä näin korona-aikana hiffanneet. Lapin-reisuuillani toki vaellan myös Norjassa ja Ruotsissa. Jos siis olet ulkomaiden aurinkorannoilla viihtyvä "suomituristi", niin no thanks. Minua et saa kirveelläkään mukaasi aurinkolomalle, sillä helteestä en suostu maksamaan. En tykkää kuumuudesta. Rakastan syksyaä ja talvea.
Kuulostat mielenkiintoiselta. Varsinkin tuo osa, jossa kerrot nukkumisestasi. Missä päin Suomea asustat?
Etsin miestä, jonka kanssa voisin täyttää suurimman unelmani ja perustaa perheen. Olen aina halunnut olla äiti ja vaimo, mutta vielä en ole saanut mahdollisuutta olla kumpikaan. Olisi ihana saada huolehtia perheestä. Olen jo 33-vuotias, joten pelkään, etten saa täyttää tätä unelmaa koskaan.
Tasa-arvo on minulle tärkeä arvo ja pidän elämäni ohjat visusti käsissäni. Olen neitsyt, koska en ole koskaan ollut rakastunut ja seksi liittyy minulla vahvasti tunteisiin, mutta uskoisin pitäväni sängyssä miehestä, jolle voin luottavaisesti alistua - mutta tosiaan vain seksissä. Kiinnostuneita miehiä on ollut, mutta en kykene yhden illan suhteisiin. Olen romantikko ja arvoiltani tässä suhteessa melko perinteinen.
Olen hyvin lihava ja näytän ikäistäni vanhemmalta. Tiedän, että ulkoiset piirteeni eivät herätä miehissä kiinnostusta, mutta minulle riittäisikin se yksi ainoa kunnollinen mies, jota ulkonäköni ei haittaisi. Hänelle olisin uskollinen ja rakastava vaimo koko ikäni.
Älä kirjoita minulle. En kuitenkaan jaksa vastata.
Vierailija kirjoitti:
63v ihan hyväkuntoinen lyhyehkö mies, jolla taipumusta masturboimiseen, mutta osaan ihan rakastaakin. Työtä on vähän ja eläke minimaalinen. Asun etukamarissa. Harrasteet ei kovin kummoisia, mutta luonnossa tykkään liikkua. Tykkään sopivan pehmeistä iloluonteisista naisista, joita saa koskea ja puristella. Olen siis oikein helmi ikäisteni joukossa.
Peukku mulle tuo ilon sulle!
Saanko peukun, jos lopetan masturboimisen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
63v ihan hyväkuntoinen lyhyehkö mies, jolla taipumusta masturboimiseen, mutta osaan ihan rakastaakin. Työtä on vähän ja eläke minimaalinen. Asun etukamarissa. Harrasteet ei kovin kummoisia, mutta luonnossa tykkään liikkua. Tykkään sopivan pehmeistä iloluonteisista naisista, joita saa koskea ja puristella. Olen siis oikein helmi ikäisteni joukossa.
Peukku mulle tuo ilon sulle!
Saanko peukun, jos lopetan masturboimisen ;)
Et saa
Vierailija kirjoitti:
Älä kirjoita minulle. En kuitenkaan jaksa vastata.
Alapeukuttakaa vaan, mutta ainakin olin rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Etsin miestä, jonka kanssa voisin täyttää suurimman unelmani ja perustaa perheen. Olen aina halunnut olla äiti ja vaimo, mutta vielä en ole saanut mahdollisuutta olla kumpikaan. Olisi ihana saada huolehtia perheestä. Olen jo 33-vuotias, joten pelkään, etten saa täyttää tätä unelmaa koskaan.
Tasa-arvo on minulle tärkeä arvo ja pidän elämäni ohjat visusti käsissäni. Olen neitsyt, koska en ole koskaan ollut rakastunut ja seksi liittyy minulla vahvasti tunteisiin, mutta uskoisin pitäväni sängyssä miehestä, jolle voin luottavaisesti alistua - mutta tosiaan vain seksissä. Kiinnostuneita miehiä on ollut, mutta en kykene yhden illan suhteisiin. Olen romantikko ja arvoiltani tässä suhteessa melko perinteinen.
Olen hyvin lihava ja näytän ikäistäni vanhemmalta. Tiedän, että ulkoiset piirteeni eivät herätä miehissä kiinnostusta, mutta minulle riittäisikin se yksi ainoa kunnollinen mies, jota ulkonäköni ei haittaisi. Hänelle olisin uskollinen ja rakastava vaimo koko ikäni.
Toivottavasti löydät jonkun.
30-vuotias harvahampainen, toipuva addikti. Muutaman vuoden ollut selvinpäin. Elämän opettelua, kun ei sitä lapsena saanut opetella, huumeet vei. Mutta ei enää!
Tule kaunis nainen luokseni!
44-v jokin aika sitten eronnut ja deittailun maailmasta iloisen pihalla oleva lapsivapaa nainen etsii vuosisadan rakkautta. Sen verran toki olen tajunnut, että aluksi kannattaa heittää kaikki toivo.
Ensin kehuja: olen naisellinen, pitkähiuksinen ja hyvin säilynyt. Rakastan open world-pelejä sekä scifi/toimintaleffoja. Rikas en ole, mutta vakityössä, velaton ja asun kivassa omistusasunnossa. Kuntoilen säännöllisesti. Teen kuulemma hyvää, enimmäkseen terveellistä ruokaa. En ole draamakuningatar. En ole myöskään mökkihöperöitynyt korona-aikana. En takerru, enkä kyttää menojasi mustasukkaisesti. Olen tasainen ja rauhallinen. Ristiriidat hoidan suoralla mutta rauhallisella puheella -sinunkin muuten pitää sitten pystyä tähän. Sydämeni on herkkä, lämmin ja paikallaan. Parisuhteessa olen ehdottoman uskollinen mutta kumppanini kanssa haluan paljon intohimoista ja estotonta seksiä. Samaa edellytän sinulta. Jos alkaa tuntua etten ole elämäsi nainen, häivyn äkkiä. Minulle kumppanin hyvinvointi on tärkeää, mutta en ole pyyteetön passaaja, vaan odotan että kumppani sitten panostaa minun hyvinvointiini. Matkustan harvakseltaan luonto- tai kulttuurikohteisiin, rannalle menen jos saan snorkkelin.
Sitten ne mehevät jutut joihin juttumme kaatuu ennen kuin on alkanutkaan: kuten hämmentävän moni muukin täällä, olen kohtalaisen ylipainoinen (vaatekoko 48, ja tästä huolimatta rinnat ovat vaan B-kuppia) ja minulla on aikuisiällä saatu autismikirjon diagnoosi. Olen erakkoluonne ja harrastukseni ovat enimmäkseen kotona. Tosin kansanopiston kurssit, avoin yliopisto jne. palaavat varmaan elämään korona-ajan jälkeen. Olen täysraitis. Minulla on ääniyliherkkyyttä, joten kotona pitää olla aina hiljaista. Tunneälykkyyteni ei ole ihan parasta A-luokkaa, joten on suotavaa että pystyt ilmaisemaan tarpeesi sekä ystävällisesti että selväsanaisesti (samaan aikaan, siis) etkä harrasta mykkäkouluja tai räjähtele. Jos näyttää siltä, että minun pitää sättiä, nalkuttaa tai jäkättää saadakseni asiat luistamaan, laitan mieluummin koko suhteen poikki.
Jos nämä ovat sinulle ok, juttumme kaatuu minun nirsouteeni. Edellä mainittujen lisäksi minulla on vielä koko liuta vaatimuksia, ilman neuvotteluvaraa. Olet suurinpiirtein ikäiseni tai nuorempi- nuorekkuus ei riitä. Olet uskollinen, avoin ja rehellinen, mutta myös kohtelias herrasmies. Minua on aika helppo viihdyttää, enkä shoppaile huvikseni, mutta makuni on kallis, riippumatta siitä kuka maksaa. Jos siis olet pihi tai niitä joille on tärkeintä että halvalla saa, niin olen sinulle ihan väärää seuraa.
Sinun ei tarvitse olla huippuunsa treenattu kalsarimalli, pituutta saisi olla päälle 170cm Lisäksi sinun on oltava tumma (kalju ei sytytä). Karvaisuus on iso plussa. Munasi ei ole ihan mini. Sinulla ei ole lapsia, edes aikuisia tai muualla asuvia- haluan vain sinut. Eläinrakas voisit kyllä mieluusti olla, voitaisiin ehkä yhdessä hankkia joku lemmikki. Kotitöiden tekeminen valittamatta onnistuu.
Olet sivistynyt ja pystyt keskustelemaan älykkäästi yhteiskunnasta, historiasta, tieteestä jne. Osaat perustella näkemyksesi järkevästi ja pystyt muuttamaan kantaasi tarvittaessa. Olet kohtelias, tyylikkäänpuoleinen ja sinulla on kauniit käytöstavat. Olet avarakatseinen, ja maltillisen vihervasemmistolainen. Olet ainakin melkein raitis. Et ole väkivaltainen tai aggressiivinen eikä sinulla ole rikosrekisteriä. Et ole tossukka etkä määräilijä, vaan suhteemme toimii koska haluamme yleensä samantapaisia asioita, ja kun emme halua, osaamme neuvotella.
Sinulla pitäisi olla myös miellyttävä ääni. Et ole auto- tai moottoripyöräintoilija tai ikuinen remontoija, vaikka käsistäsi kohtuukätevä oletkin.
Sanalla sanoen, olet yksisarvinen jota ei ole olemassakaan!
Jyyf kirjoitti:
30-vuotias harvahampainen, toipuva addikti. Muutaman vuoden ollut selvinpäin. Elämän opettelua, kun ei sitä lapsena saanut opetella, huumeet vei. Mutta ei enää!
Tule kaunis nainen luokseni!
Hieman samanlaisella taustalla kyselen:Mistäpäin Suomea, minkä ikäistä naista haet?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä?
Tän piti olla raaatorehellinen ketju ja nyt tää kuulostaa perus tinderiin esittelyteksteiltä :/
Nyt sitä raadollisuutta hei!
Älä ota tosissas. T: Se isomunainen rasisti aikaisemmin ketjusta. Ja nyt, kun tähän päästiin, niin sille yhdelle naiselle - nähdään sunnuntaina!
42v. IT ihminen etsii edustusvaimoa, holhouksen alaiseksi. Ymmärräthän miehisen ylivertaisuuden etkä halaa puita. Sinulla on jo jonkinlainen kansainvälinen ura. Tupakointi plussaa, vaatimuksena pidettävä paikantavaa jalkapantaa..
Kätevä emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi! Olen 50-vuotias insinööri mies, pitkä ja parrakas, hiuksetkin löytyy, vaikka takaraivo paistaakin läpi...
...JATKUU
Maaseudulta juuret saaneena ja kuten diy-projekti jo vihjaisikin - uusiokäyttö, kierrätys ja vanhan kunnostaminen kiinnostaa. Mielestäni on turhaa haaskata rahaa, jos vastaavaa tai jopa parempaa saa edullisemmin itse tehden tai kasvattaen. Käden taitoja löytyy myös käsityöpuolelta, joten tarvittaessa onnistuu niin korjausompelut, sukkien neulonta kuin mattojen kudontakin. Bonuspisteitä saa, jos on tarjota tilaa kasvihuone-/lavakaulusharrastukselle.
Etenkin isommat hankinnat vertaan ja harkitsen tarkkaan. Rahaa kulutan useammin kotiin ja läheisiini kuin itseeni. Rahankäytön suhteen mieluummin säästän ensin ja ostan vasta sitten, kuin hankin velalla, vaikkei sitäkään voi aina välttää. Muotivirtaukset eivät kiinnosta, ostan vaatteita, joissa viihdyn ja tavaroita, joita tarvitsen - mieluiten tarjouksesta. Asuinympäristöni haluan pitää siistinä ja rennon kotoisana. Tavaraa saa olla, mutta niille tulee olla omat säilytyspaikkansa.
Kalastus on kivaa ja vaikken itse metsästä, osaan ampua ja tehdä riistaruokaa. Toivomukseni tosin on, että metsästäjä itse kynii/nylkee/teurstaa saaliinsa ja tuo minulle lihat ruokatarpeiksi ja säilöttäväksi. Marja- ja sienimetsässäkin käynti on tuttua puuhaa. Elukoista tykkään ja elinkumppaninani on vielä tällä hetkellä seniori-ikäinen pienehkö koira, mutta pahoin pelkään ettei enää pitkään. Kissat on estolistalla lapsena todetun allergian takia ja hämähäkit sekä sammakot ovat muuten vain inhokkilistallani - kaikki muut on pääsääntöisesti ok.
Yhden pojan olen saanut kasvatettua aikuisikään omillaan toimeen tulevaksi (insinööri), täysjärkiseksi, nuhteettomaksi ja työtä pelkäämättömäski kansalaiseksi. En siis etsi pojalleni isää enkä lapsillesi äidiksi rupea - heillä on jo äiti ja pojallani isä ja hyvä isä onkin. Lastenkasvatuksessa suosin enemmän perinteisempää näkemysta kuin nykyhömppää. Eihän mekään menty rikki, vaikka jotain vaarallisiakin puuhia lapsena harrastettiin - vastuun saaminen, kolhut ja kuhmut opettaa. Odotan, että kumpikin kunnioittaa toisensa ex-puolisoa ja yhteydenpitoa lasten asioissa. Lisäksi toivon, että kumpikin osaa ennemminkin ottaa roolin lasten elämässä luotettavana aikuisena, isän/äidin kumppanina ja tarvittaessa kanssakasvattajana. Kodin ovet ja sylit tulee pitää kaikille avoimina turvapaikkoina. Vaikka yhdessä oltaisiin, annan myös tilaa lasten "laatuajalle isän kanssa". Mummokuumeisena en tosin lupaa olla höyrähtämättä, jos lähipiiriin putkahtaa vauvoja...
Suhdepuolella minulla ei ole mitään ennakkoluulotonta ja aktiivistakaan peittojen heiluttelua vastaan, päinvastoin. Pitää vain ensin oppia tuntemaan ja tietämään mistä toinen syttyy ja tykkää, jotta voi huoletia omalta osaltaan, että kipinä pysyy yllä ja tarvetasot tyydytettyinä. Mitkään kinkyt tai erikoisuudet ei itseä kiinnosta, mutta pienet lisämausteet, pikkutuhmat pervoilut ja etenkin miehen pieni machohenkinen äijämäisyys pistävät pikkarit likoomaan.
Että tällainen "kätevä emäntä"...
PS. Thaimaalaisista tai muitakaan maita edustavista en tiedä, sillä itsellä kokemusta ainoastaan perisuomalaisista...
Nyt on ilmeistä, ettei käymäni tapaaminen jatku mihinkään. Missä päin vaikutat? Oletko kiinnostunut tapaamaan? Tilaa puutarha harrastukselle riittää hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kätevä emäntä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi! Olen 50-vuotias insinööri mies, pitkä ja parrakas, hiuksetkin löytyy, vaikka takaraivo paistaakin läpi...
...JATKUU
Maaseudulta juuret saaneena ja kuten diy-projekti jo vihjaisikin - uusiokäyttö, kierrätys ja vanhan kunnostaminen kiinnostaa. Mielestäni on turhaa haaskata rahaa, jos vastaavaa tai jopa parempaa saa edullisemmin itse tehden tai kasvattaen. Käden taitoja löytyy myös käsityöpuolelta, joten tarvittaessa onnistuu niin korjausompelut, sukkien neulonta kuin mattojen kudontakin. Bonuspisteitä saa, jos on tarjota tilaa kasvihuone-/lavakaulusharrastukselle.
Etenkin isommat hankinnat vertaan ja harkitsen tarkkaan. Rahaa kulutan useammin kotiin ja läheisiini kuin itseeni. Rahankäytön suhteen mieluummin säästän ensin ja ostan vasta sitten, kuin hankin velalla, vaikkei sitäkään voi aina välttää. Muotivirtaukset eivät kiinnosta, ostan vaatteita, joissa viihdyn ja tavaroita, joita tarvitsen - mieluiten tarjouksesta. Asuinympäristöni haluan pitää siistinä ja rennon kotoisana. Tavaraa saa olla, mutta niille tulee olla omat säilytyspaikkansa.
Kalastus on kivaa ja vaikken itse metsästä, osaan ampua ja tehdä riistaruokaa. Toivomukseni tosin on, että metsästäjä itse kynii/nylkee/teurstaa saaliinsa ja tuo minulle lihat ruokatarpeiksi ja säilöttäväksi. Marja- ja sienimetsässäkin käynti on tuttua puuhaa. Elukoista tykkään ja elinkumppaninani on vielä tällä hetkellä seniori-ikäinen pienehkö koira, mutta pahoin pelkään ettei enää pitkään. Kissat on estolistalla lapsena todetun allergian takia ja hämähäkit sekä sammakot ovat muuten vain inhokkilistallani - kaikki muut on pääsääntöisesti ok.
Yhden pojan olen saanut kasvatettua aikuisikään omillaan toimeen tulevaksi (insinööri), täysjärkiseksi, nuhteettomaksi ja työtä pelkäämättömäski kansalaiseksi. En siis etsi pojalleni isää enkä lapsillesi äidiksi rupea - heillä on jo äiti ja pojallani isä ja hyvä isä onkin. Lastenkasvatuksessa suosin enemmän perinteisempää näkemysta kuin nykyhömppää. Eihän mekään menty rikki, vaikka jotain vaarallisiakin puuhia lapsena harrastettiin - vastuun saaminen, kolhut ja kuhmut opettaa. Odotan, että kumpikin kunnioittaa toisensa ex-puolisoa ja yhteydenpitoa lasten asioissa. Lisäksi toivon, että kumpikin osaa ennemminkin ottaa roolin lasten elämässä luotettavana aikuisena, isän/äidin kumppanina ja tarvittaessa kanssakasvattajana. Kodin ovet ja sylit tulee pitää kaikille avoimina turvapaikkoina. Vaikka yhdessä oltaisiin, annan myös tilaa lasten "laatuajalle isän kanssa". Mummokuumeisena en tosin lupaa olla höyrähtämättä, jos lähipiiriin putkahtaa vauvoja...
Suhdepuolella minulla ei ole mitään ennakkoluulotonta ja aktiivistakaan peittojen heiluttelua vastaan, päinvastoin. Pitää vain ensin oppia tuntemaan ja tietämään mistä toinen syttyy ja tykkää, jotta voi huoletia omalta osaltaan, että kipinä pysyy yllä ja tarvetasot tyydytettyinä. Mitkään kinkyt tai erikoisuudet ei itseä kiinnosta, mutta pienet lisämausteet, pikkutuhmat pervoilut ja etenkin miehen pieni machohenkinen äijämäisyys pistävät pikkarit likoomaan.
Että tällainen "kätevä emäntä"...
PS. Thaimaalaisista tai muitakaan maita edustavista en tiedä, sillä itsellä kokemusta ainoastaan perisuomalaisista...
Nyt on ilmeistä, ettei käymäni tapaaminen jatku mihinkään. Missä päin vaikutat? Oletko kiinnostunut tapaamaan? Tilaa puutarha harrastukselle riittää hyvin.
-sivusta ketjun seuraaja. :D Todella harmillista kuulla ettei AV paria tullut ensimmäisestä tapaamisesta. Toivotaan että parempaa onnea seuraavaan. ;)
30+ työpaikan ja kerrostaloasunnon välin sahaamiseen väsähtänyt pk-seudulla asuva nainen. Lakoninen huumorintaju, kyyninen ihmiskäsitys, välillä tosikko, taipumusta alakuloon. Harrastuksina liikunta ja musiikki, kummassakaan ei erityisiä tavoitteita. Kotoisin maalta ja käytös välillä rahvaanomaista. Korkeakoulutus, kohtuullisen hyvä vakaa tulotaso, säännöllisesti ylitöitä. Absolutisti, eikä siedä kumppaniltakaan mainittavaa päihteidenkäyttöä. Joskus luki paljon kirjoja, nykyään räplää puhelinta ja ihmettelee, minne päivät menevät. Haaveina perhe, kesämökki, kasvimaa ja vene. Huono heittäytymään, ensivaikutelma kuivakka. Muuttuu hauskemmaksi kun paremmin tutustuu. Parisuhdehistoriassa vain lyhyitä säätöjä. Etsinnässä lämmin ja vakiintumishaluinen mies, joka haluaa lapsia. Lemmikit ok, ja vaikka maatilakin (kunhan ei oleteta alkavan sinne työvoimaksi). Halla-ahon uskollisten seuraajien, salaliittoteoreetikoiden tai vaihtoehtoparantajien kanssa ei tule juttuun kovin pitkään. 173 cm, hoikka mutta ei timmi, ei meikkiä, perusilme apea (mielialasta riippumatta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka minkälainen ongelmakasa voi olla silti fiksu, ystävällinen ja empaattinen. Vetoaa ihmisiin huomattavasti enemmän kuin katkeruus ja kateellisuus :)
Siinäpähän vetoaa, mutta ongelmakasoilla ei vaikuta yleensä kauhean pitkäikäisiä ne suhteet olevan, koska heillä on - ongelmia.
Mun kolme pidempää suhdetta on kestäneet kaikki nelisen vuotta, lasken ne suht pitkäikäiseksi. En ole eläessäni harrastanut irtosuhteita, baaripanoja, tindertreffejä jne. Huomioin ja teen paljon parisuhteessa toisen ja yhteisen eteen. Toki miehilläkin on olleet omat ongelmansa, nykyinen on bipo. Enemmän mä näen lyhyitä suhteita ns normaalien ihmisten keskuudessa. Kai ne ongelmaiset ihmiset hakeutuvat samankaltaisten seuraan ja mua itseä jotenkin helpottaa, että ei tarvitse esittää ns normaalia, eikä toisenkaan tarvitse esittää mulle. Ongelmista selviäminen YHDESSÄ ja alaston rehellisyys omasta itsestä toisen edessä hyvien ja huonoine puolineen sit luo luottamusta ja turvaa, jossa on hyvä pohja tulevalle. Normaali ja ongelmainen on lyhytkestoisempi vaihtoehto.
Toki on niitäkin ongelmaisia jotka hakevat huomiota ja hyväksyntää, joka selittää suhteesta toiseen hyppimään, mutta niitä on myös niillä, ketkä itseään kutsuvat normaaleiksi. Itse koen pitkän suhteen omaksesi ja haluan pitää siitä huolta.
Sitäpaitsi kaikilla on omat ongelmansa ja täydellisyys on tylsää, pienet säröt tekee ihmisestä kauniin.
T mm dissosiaatio-, ja paniikkihäiriöinen joka ulospäin vaikuttaa ihan normaalilta.
Eipä tuo "ongelmattomuus" näytä sinuakaan pelastaneen.
Uutinen: mikään ei ole normaalimpaa kuin se, että joskus on ongelmia, ja joskus ongelmat tulevat kasoittain. Jos ei muuta, niin kultalusikka kääntyy pyypyyssä poikittain ja aiheuttaa naamalle happaman ilmeen joka karkoittaa kaikki potentiaaliset kumppanit. :)