Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Vierailija kirjoitti:
Tänne tarvitaan jokin anonyymi kommunikointitapa! Tämä on paras mahdollinen treffipalsta, itseäni ei kiinnosta markkinointi parhaat ja silotellut puolet edellä vaan juuri tälläinen avoimuus, olkoon sitten vaikka kieli puoliksi poskella!
Täysin samaa mieltä!!
44v 178/75kg mies. Olen vihervassari-kasvissyöjä ja en pidä arvo-konservatiiveista. +60ke vuosituloilla olen keskiverto verojen maksaja ja toivon että sinäkin tulet omillasi toimeen.
Sitten ne huonot puolet:
Olen aina myöhässä joten joudut odottelemaan usein. Olen erittäin hajamielinen ja käytän elämästäni paljon aikaa puhelimen tai avaimien etsimiseen. En tule helpolla muistamaan ystäviesi nimiä.
Annan sinun päättää ja sitten valitan jälkikäteen jos joku menee pieleen. Olen joistain asioista erittäin tarkka ja toisista täysin hälläväliä ilman mitään logiikkaa.
En pysty viettämään aikaa Seduloissa yms paikoissa. Jos ne ovat sinun lempipaikkojasi, niin meillä ei ole mitään yhteistä. Silloin kun jaksan ulos lähteä niin menen mieluiten tanssimaan Kaiku klubille tai psykebileisiin.
Jumitan ihan liikaa ruutuja. Voin helposti viettää koko päivän tietokoneen ääressä. Teen työtä mistä tykkään joten työpäivät saattavat venyä. Jos en tee töitä tai jumita Vauvapalstaa, niin teen musiikkia. Harrastan elektronisen musiikin tuottamista ja saan siitä ajoittain jopa rahaa.
Päihteiden suhteen olen kaikkiruokainen, mutta erittäin kohtuudella. Jos olet päihdeongelmainen, niin älä vaivaudu. Optimitilanne on että suvaitset ilman ongelmia minun päihteiden käytön, mutta käytät itse vielä vähemmän.
Laskut jää liian usein maksamatta, ei siksi ettei olisi rahaa vaan kun en vaan muista tai saa aikaiseksi. En laita vastaan jos haluat alkaa hoitamaan minunkin laskut puolestani.
Olen erittäin Introvertti ja selvinpäin aika hiljainen. Olen hyvä kuuntelemaan enkä keskeytä.
En harrasta urheilua ja hoidan vähäisen liikuntani fillaroimalla tai kävelemällä. En erityisesti pidä autoilusta. Omakotitalo ei erityisesti kiinnosta, ellet ole itse remppataitoinen. Minä en ole.
En liiku luonnossa ellei ole pakko. Ei haittaa jos sinä harrastat pöpelikössä rypemistä, mutta jos haluat minut mukaan, niin varaudu että valitan kokoajan.
En voisi olla töissä paikassa jossa ei voisi pukeutua huppariin. En omista pukua, sillä olen ammattilainen liian virallisten juhlien väittelemisessä. Tarvittaessa näytän kyllä komealta rinnallasi.
Mitä sitten saat vastineeksi?
Miehen joka tykkää pitää sinua kainalossaan. Osaan käyttäytyä ja pitää hyvänä. Pidän erittäin paljon naisen tyydyttämisestä joten ilman et tule jäämään.
Kriteerini naiselle on että hänen pitää olla kiinnostava ja sopia kainalooni. Mielellään inspiroiva. Pitää tykätä seksistä. (Tuo viimeinen lisäys oli vain tätä palstaa varten, kohdalleni ei ole vielä osunut naista joka ei tykkäisi seksistä)
Tiedän markkina-arvoni joten ihan mihin tahansa ei tarvitse tyytyä. Olen huomannut, että jos on riittävän söpö eikä ole kusipää ja/tai liian kännissä, niin varsinkin nuorempia naisia kiinnostaa seurani. Nuorempien naisten ongelma vaan usein on että heillä on edelleen käynnissä: ”pakko päästä bailaa” kausi jota ei enää itse jaksa.
Tai sitten haluavat lapsia. Minulla on edellisestä suhteesta 2kpl alle 12v lapsia enkä halua lisää. Tulen lasten kanssa hyvin toimeen joten ei haittaa jos olet YH. Se on oikeastaan vaan parempi, koska silloin ymmärrät, kun puhun kurahousujen päälle laittamisen vaikeudesta.
En ole mikään Äijä tai persu-Pertti, mutta en myöskään liian hörhö. Silleen sopivasti.
Tuskin kiinnostuit ja jos kiinnostuit, niin minä tuskin kiinnostun sinusta, joten eiköhän ole parempi ettei tuhrata tähän enempää aikaa. Kiitos ja näkemiin.
Kun lukee näitä ilmoituksia voi todeta, että tuo sukupolvi muuttuu noin 50 vuoden kohdalla. Ei ole vaikea ymmärtää naisia jotka ei pidä noista 50 miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen epämiesten epämies.
Lukuun ottamatta loogisuutta ja assertiivisuutta kohtuullisessa määrin, olen kaikessa sen vastakohta jota haluaisit mieheltä.
En ole suojeleva ja valpas vaan todennäköisemmin ajattelen jotain mielenkiintoisempaa kuin toimintaan hyppäämistä nanosekunnissa.
En osaa remontoida, en korjata autoa, enkä myöskään kompensoi näitä menestymällä työelämässä.
En ole kilpailuhenkinen, enkä rynni määrätietoisesti kohti tavoitteita.
Seksissä jos joku ottaisi ohjat, se olisit sinä. Saattaisit myös joutua opettamaan, mikä on kuulemani mukaan vastenmielisintä mitä kuka tahansa 30+ nainen osaisi kuvitella. Mitään petoa ei kuoriutuisi nörttikuoren alta, eli kunnolla otetuksi tulemista et pääsisi kokemaan ikinä.
Ulkonäöllisesti olen enemmän siro kuin jykevä, olemukseltani nörttimäinen ja kropaltani nykyajan naisten mieleen aivan liian hoikka, ja oikeastaan kuin pikkupoika.
https://previews.123rf.com/images/belchonock/belchonock1906/belchonock1…
Kuvittele tälle miehellä keski-ikäisen nörttimiehen pää ja yllä kuvaamani luonne. Sytyitkö? Aivan.
Hyvillä puolillani, eli älykkyydellä, terävällä huumorilla, mahdollisesti mielenkiintoisilla harrastuksilla ja keskustelutaidolla olen päässyt ykköslaadun kaveripojaksi, joten mikäli olisit valmis kohtelemaan minua todella hyvin tarjoamalla kyytejä/juomia ja loistavaa ystävyyttä, voisin laittaa sinut jonoon siltä varalta että paikka tulevaisuudessa vapautuisi.
Siis mitä ihmettä... Oliko tämä vitsi? Ensinnäkin tuossa kuvassa on aivan helkkarin seksikäs kroppa, siis täydellinen. En ole elämässäni kertaakaan saanut tuollaista miestä...
Toisekseen, ei nykyään ole mitään yhtä miehen muottia. Korjaustaidot ja suojelut on lopulta yhdentekeviä nykypäivänä, mulla ainakin ihan sama. Ja seksissä "otetuksi tuleminen" olisi vain ja ainoastaan pelottavaa minunlaiseni naisen mielestä. Seksi saisi olla hellää ja välittävää ja tunteille pohjautuvaa.
Kolmanneksi, älykkyys ja huumori ovat niitä kumppanin tärkeimpiä ominaisuuksia. Niiden kanssa kasvetaan vanhaksi.
Olen ihan aidosti hämmentynyt miten joku voi kuvailla erittäin mielenkiintoisen miehen siinä valossa että tietenkään tällainen ei saa koskaan mitään parisuhdemarkkinoilla...
Klassinen "täydellinen mies jollekin muulle naiselle, mutta ei juuri minulle koska..."
Aika harva nainen oikeasti haluaa miestä josta puuttuu klassiset/perinteiset miesominaisuudet.
Ehkä jokunen ujo tai pelokas saattaisi alkuun haluta, mutta sitenhän kumpikaan ei olisi aloitteellinen. Ja ennen pitkää tällainen nainen alkaisi kaivata miehekkäämpää otetta saadakseen tuntea olevansa turvassa.
-ohis
Yksikään kavereistani ei ole parisuhteessa jonkun klassisen machomiehen kanssa. On hintelää insinööriä, pulleaa kirjanörttiä ja hiljaista lenkkeilijää. Yksikään ei pärjäisi jossain kuvitteellisessa tappelussa naista suojellakseen. Autoja ei kaupungissa edes ole ja jos on, ne viedään tarvittaessa korjamoon. Remonttihommat voi teettää.
Ja esim. jatkuva kilpailu tai kunnianhimo on rasittavaa. Ei minullakaan ole mitään huippu-uraa, miksi miehellä pitäisi olla? En halua työnarkomaania vaan miehen joka on iltaisin kotona ja viikonloppuna kanssani metsässä. Enkä ole ainut.
Jokainen tuntemani "epämies" (edelleenkään ei ole vain yhtä miehen mallia) on parisuhteessa. Tämä netin harha on ihan järkyttävää... Onko some oikeasti tuhonnut ihmisten itsetunnon näin totaalisesti?
On se kumma juttu kun aina nämä epämiehet on muka parhaita. Sitten kun jollain naisella onkin menestyvä ja vielä komea mies niin ollaankin kateellisia. Se menestyväkin mies voi olla mielellään kotona ja siellä metsässä. Ja näin usein onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen epämiesten epämies.
Lukuun ottamatta loogisuutta ja assertiivisuutta kohtuullisessa määrin, olen kaikessa sen vastakohta jota haluaisit mieheltä.
En ole suojeleva ja valpas vaan todennäköisemmin ajattelen jotain mielenkiintoisempaa kuin toimintaan hyppäämistä nanosekunnissa.
En osaa remontoida, en korjata autoa, enkä myöskään kompensoi näitä menestymällä työelämässä.
Seksissä jos joku ottaisi ohjat, se olisit sinä. Saattaisit myös joutua opettamaan, mikä on kuulemani mukaan vastenmielisintä mitä kuka tahansa 30+ nainen osaisi kuvitella. Mitään petoa ei kuoriutuisi nörttikuoren alta, eli kunnolla otetuksi tulemista et pääsisi kokemaan ikinä.
Ulkonäöllisesti olen enemmän siro kuin jykevä, olemukseltani nörttimäinen ja kropaltani nykyajan naisten mieleen aivan liian hoikka, ja oikeastaan kuin pikkupoika.
Kuvittele tälle miehellä keski-ikäisen nörttimiehen pää ja yllä kuvaamani luonne. Sytyitkö? Aivan.
Hyvillä puolillani, eli älykkyydellä, terävällä huumorilla, mahdollisesti mielenkiintoisilla harrastuksilla ja keskustelutaidolla olen päässyt ykköslaadun kaveripojaksi, joten mikäli olisit valmis kohtelemaan minua todella hyvin tarjoamalla kyytejä/juomia ja loistavaa ystävyyttä, voisin laittaa sinut jonoon siltä varalta että paikka tulevaisuudessa vapautuisi.
Siis mitä ihmettä... Oliko tämä vitsi? Ensinnäkin tuossa kuvassa on aivan helkkarin seksikäs kroppa, siis täydellinen. En ole elämässäni kertaakaan saanut tuollaista miestä...
Toisekseen, ei nykyään ole mitään yhtä miehen muottia. Korjaustaidot ja suojelut on lopulta yhdentekeviä nykypäivänä, mulla ainakin ihan sama. Ja seksissä "otetuksi tuleminen" olisi vain ja ainoastaan pelottavaa minunlaiseni naisen mielestä. Seksi saisi olla hellää ja välittävää ja tunteille pohjautuvaa.
Kolmanneksi, älykkyys ja huumori ovat niitä kumppanin tärkeimpiä ominaisuuksia. Niiden kanssa kasvetaan vanhaksi.
Olen ihan aidosti hämmentynyt miten joku voi kuvailla erittäin mielenkiintoisen miehen siinä valossa että tietenkään tällainen ei saa koskaan mitään parisuhdemarkkinoilla...
Klassinen "täydellinen mies jollekin muulle naiselle, mutta ei juuri minulle koska..."
Aika harva nainen oikeasti haluaa miestä josta puuttuu klassiset/perinteiset miesominaisuudet.
Ehkä jokunen ujo tai pelokas saattaisi alkuun haluta, mutta sitenhän kumpikaan ei olisi aloitteellinen. Ja ennen pitkää tällainen nainen alkaisi kaivata miehekkäämpää otetta saadakseen tuntea olevansa turvassa.
-ohis
Yksikään kavereistani ei ole parisuhteessa jonkun klassisen machomiehen kanssa. On hintelää insinööriä, pulleaa kirjanörttiä ja hiljaista lenkkeilijää. Yksikään ei pärjäisi jossain kuvitteellisessa tappelussa naista suojellakseen. Autoja ei kaupungissa edes ole ja jos on, ne viedään tarvittaessa korjamoon. Remonttihommat voi teettää.
Ja esim. jatkuva kilpailu tai kunnianhimo on rasittavaa. Ei minullakaan ole mitään huippu-uraa, miksi miehellä pitäisi olla? En halua työnarkomaania vaan miehen joka on iltaisin kotona ja viikonloppuna kanssani metsässä. Enkä ole ainut.
Jokainen tuntemani "epämies" (edelleenkään ei ole vain yhtä miehen mallia) on parisuhteessa. Tämä netin harha on ihan järkyttävää... Onko some oikeasti tuhonnut ihmisten itsetunnon näin totaalisesti?
On se kumma juttu kun aina nämä epämiehet on muka parhaita. Sitten kun jollain naisella onkin menestyvä ja vielä komea mies niin ollaankin kateellisia. Se menestyväkin mies voi olla mielellään kotona ja siellä metsässä. Ja näin usein onkin.
Mitkä ihmeen ”epämiehet”?
On vain miehiä. Keskenään erilaisia miehiä. Onko kaikki naiset 21v insabeibejä tai jakkupuku-uratykkejä? Ei tod ole.
Monet ”menestyneet” ja ”komeat” miehet eivät ole mitään äijiä. Sinä kutsuisit heitä ”epämiehiksi” koska he eivät mahdu sinun määrittelemään Oikean Miehen muotiin.
Lainausmerkit siksi, että komeus ja menestys on suhteellista.
Vähän päälle kakskymppinen opiskelija. Kaikki sanoo että oon hankala rakastaa mutta se vaan johtuu siitä että en osaa luottaa. En ole kuitenkaan mustasukkainen enkö vainoharhainen. En tykkää seksistä.
Sosiaalinen vain niiden kanssa kenen seurasta tykkään. Nähdään kilttinä ja herttasena. Kotona sarkastinen, puhun paljon ja tykkään aina kuunnella musiikkia. Tykkään määrätä tahdin mutta mää tuun aina antamaan periksi jos toinen on tarpeeks vahvatahtoinen. Väittely ja keskustelut on hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi!
Olen 50-vuotias insinööri mies, pitkä ja parrakas, hiuksetkin löytyy, vaikka takaraivo paistaakin läpi. Ylipainoa on parikytä kiloa, mutta sitä korjataan noin kilo/viikko vauhdilla. Urheilen aika reippaasti. Pituutta on 195 suurin piirtein. En hae piikaa, enkä äitiä. Jos ei normielämään ilman minua pysty, niin ei pysty minunkaan kanssani, koska miksikään omaishoitajaksi en ala. Viinaa en juo, enkä tupakoi. Älykkyyttä riittää ja mielipiteitä, enkä varsinkaan feministejä jaksa, tai vihreitä. Mielipiteillä on väliä, vaan jos ne osaa perustella. Tasa-arvoon uskon ja kotitöiden jakamiseen, mutta siinä pitää ottaa huomioon kaikki kotityöt. Emännän autoon renkaiden vaihtaminen loskassa polvillaan ei ole rakas harrastukseni ja jos minä maalaan taloa, voi olla, etten siivoa samalla.
Teen paljon kotona hommia ja asun maatilalla suurkaupungin vieressä. Tulot tulee muualta, mutta haluan jonkun verran kasvattaa itse ruokiani maun ja puhtauden takia. Samasta syystä metsästän ja kalastan. Jos pelkäät fanaattisesti aseita, niin ei kannata kaivella paria kaappia.3 lasta löytyy, joista kaksi on luonani joka toinen viikko. Kolmas on aikuinen ja tulee kun huvittaa, mutta tervetullut on aina. Samoin kun ystävät ja sukulaiset. Kodin ei tarvitse olla tiptop, mutta kotoisa.
Ruokaa laitan ja satunnaisesti jopa hyvää. Lapset ja eläimet on vaan plussaa, ja elämän äänet ei kiusaa pätkääkään. Jos olet sitä mieltä, ettei 15 vuotiaalle lapselle kuulu moottorisaha käteen, niin harkitse uudestaan ja ainoa oikea ikä lapselle lähteä kanssani jahtiin, on kun jaksaa haulikkoa kantaa.
Fyysisestä läheisyydestä pidän ja seksiä haluan. Jos ne ei kiinnosta, niin ei sitten kiinnosta elämä meikäläisenkään kanssa. En oikein ehdi kattelemaan telkkaria, kun on muutakin tekemistä, mutta siellähän se seinällä töllöttää.Naisen pitää olla älykäs ja kestää mua, ja mun perhettä ( ei ne ihan hulluja ole, mutta on niissäkin kestämisensä). Ulkonäöllä ei oo muuta väliä kuin terveydellinen ja että on ite ylpeä itsestään. Teeskentelyjä en viitti katella. Matkailu ei kiinnosta oikeastaan pätkääkään, koska joudun jo sen sen verran reissaamaan töiden takia, minkä viitsisin. Mä en saa nukuttua kuitenkaan vieraassa sängyssä ekana yönä ja mun sullominen normi flygarin istuimeen on lähinnä koomisen näköistä ja kivuliasta.
Fyrkkaa ei oo liikaa, mutta tienaan kuitenkin yli 70 k huononakin vuonna.
En tosiaankaan jaksa tuijotella jotain hömppä ohjelmia, ja mun mielestä "Frendit"kin ois saanu jäädä jonnekin 90 luvulle.
Autot, talot jne korjaan ite. Jos pieni savu pistorasioista ei mielestäsi kuulu asiaan, niin voipi tulla hankalaa. Ammattimiehet tekee huonompaa jälkeä kuin minä, paitsi sisämaalauksessa. Sahaan ite lautanikin, teen halot jne. Perustelen elämän tapaani ekologisuudella, mutta oikeasti olen vaan pihi. Edellisen emännän kanssa oli aina fyrkka loppu, ja sitä en vaan jaksa. Osamaksu ei vaan oo hyvä tapa ostaa jotain turhaa, ja lainarahoilla ei tartte ostaa jotain koristetyynyjä ja tuoksukynttilöitä.
Joo, osaan puhua ja omaan mielipiteitä, mutta osaan myös olla hiljaa. En loukkaa tahallani, joten paras tapa päästä asiasta eteenpäin on kertoa mitä tein ja antaa pyytää anteeksi. En tosiaankaan jaksa jotain tavaroiden paiskomisia ja huutokonsertteja. Kiukkupuuskat kuuluu 2 vuotiaalle. Ajatuksiakaan en osaa lukea. Turvallinen olen, en häviä ja kaikille muille reissuille saa lähteä mukaan paitsi luottamukselliset työreissut. Uskoton olen siinä vaiheessa kun ei seksiä saa kotoa, mutta siinäkin annetaan yli vuoden aika ja pitää olla muutakin häikkää suhteessa.Että tämmöinen löytö täällä, eiköhän näillä spekeillä saakin olla aika rauhassa, jos ei nyt thaimaalaista ala katteleen.
Aivan täydellistä! Juuri tuollaisen miehen haluaisin. Ihan kuin minä olisin tuon kirjoittanut, paitsi että olen nainen ((DI), 52 v. (ensi viikolla 53 v.), tuloja hiukan enämpi ja minulla on 2 lasta (toinen lukiolainen ja toinen aikuinen omillaan jo). Tuo matkailukohta ja ekan yön valvominen oli piste i:n päälle :) Itse matkustan kotimaassa luontoa etsien, mutta pääasiassa suuntaan Lappiin (myös Norjan ja Ruotsin pohjoisosiin) vaeltamaan ja patikoimaan. Ihan parasta. En metsästä, koska en yksin ole "uskaltanut" opetella, mutta haluaisin kyllä oppia. Aseet ovat tuttuja isän ampumaharrastuksen myötä. Metsässä ja luonnossa viihdyn, marjastan jne. Mistä löytäisin sinut... 🤗
Mitä? Vakavissasi olet sitä mieltä, että minulle olisi ottajia? No, Siuntiosta löydyn, mutta kaltaisillesi naisille löytyy varmaan paljon kiinnostusta. Siellä korjailen joen rannassa iänkaiken vanhaa röttelöä kodikseni.
Kyllä täysin vakavissani olen. Ihanaa, että vastasit, kertoo sinusta paljon.
Juu, "ottajia" olisi varmaan ollut, mutta en itse ole ollut kiinnostunut, ellen heti tunne kipinää. Ensivaikutelma on tärkeä. Sinä annoit hyvän ensivaikutelman, vaikken ole sinua nähnytkään :) En ole tapailijatyyppiä, vaan haluan tutustua yhteen mieheen kerrallaan ja samaa edellytän mieheltäkin - ja mielellään samaan aikaan ;) Harmi vaan, että välimatkaa meillä olisi n. 350 km, mutta eihän sitä tiedä, jos joku vkonloppu ajelisin Siuntioon sinua etsimään :)
Okei, jonkun verran kiertelen Suomea, voin minäkin tulla, jos kerrot mihin? Varmaan olen parin viikon sisälle Raaheen menossa, nyt korona-aikana ei kauheesti asiakkaille menoja, mutta jotain kuitenkin.
Asun Jyväskylässä, eli matkasi varrella Raaheen riippuen reittivalinnastasi. Miten saisimme yhteyden toisiimme? Nelostien varrella olisi esim. Vaajakosken ABC, Palokan keskus, (jossa mm. Kärkkäinen, Asko, Jysk jne.) ja Palokan ABC... Niihin on helppo tulla suoraan nelostieltä.
Lienee helpointa, että mä otan itelleni hotellin sieltä jostain, sinä päivänä kun lähen Raahesta tulemaan. Mä olin kuitenkin aikeissa yöpyä matkan varrella. Mulla on siellä vaan yksi, mutta melko tärkeä palaveri, joten voisin olla virka-ajan jälkeen J:kylässä. Onks siellä mitään ravintoloita auki?
Aivan loistavaa, sehän sopii. Ravintolat eivät taida valitettavasti olla auki. Jos sinulle sopii, niin voisin hakea sinut keskustasta/hotelliltasi, niin voitasiin mennä jonnekin. Mietin valmiiksi jonkin sopivan paikan. Käykö näin?
Käy mainiosti, kunhan kerrot hiukan vietkö suolle, metsään vai johonkin muualle? Osaan vähän varautua kamoilla. On mullakin auto mukana, joten voin jopa tulla johonkin.
Suolle tai metsään veisin sinut mielelläni, mutta täällä on vielä lunta lähes puoli metriä, joten joutuisimme joko liukastelemaan poluilla tai kahlaamaan hangessa :) Voimme kävellä ulkosalla (asemakaava-alueella) tai poiketa johonkin sisätiloihin, joten normi (ulkoilu)vaatteilla pärjätään :) Mitään hikiliikuntaa ei ole tiedossa. Voit toki tulla omalla autollakin, jos haluat. En ole vielä ehtinyt paikkaa miettimään...
Osaatko jo sanoa päivämäärän, milloin Raaheen menet?
Joo, eli 7.4ttä olisin hotelli Versossa. Mainosti ne ravintolaakin, en yhtään tiedä onko auki.
Asia selvä :) Verso on ihan Jkl:n ydinkeskustassa. Jospa tulen seisoskelemaan Stadiumin (ala)ovelle, joka on vastapäätä Versoa Kauppakadulla. Mennään siitä sit jonnekin keskustan alueella.
Minulle just tuo 7.4. käy näillä näkymin vähän huonosti, mutta yritän saada menoni siirrettyä toiseen iltaan.
Sori, tätä kautta stemmaaminen hiukka hankalaa, ja tuohon aikatauluun en kauheasti pystynyt vaikuttamaan muutenkaan. Selitän, kun tavataan, jos pääset.
No, onhan tämä vähintäänkin erikoinen paikka yrittää sopia tapaamista :) Melko pitkä keskusteluketju on saatu aikaan. Ei sinun tartte työmenojasi selittää - ensin työ ja sitten huvi. Valitettavasti minunkin menon kohtalo selviää vasta varmaan 6.4., eli tiukille menee valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootsä se isomunainen rasisti?
Tuo jälkimmäinen piirre ei oikein houkuttele. Toisaalta on niin älyttömän tylsää, että melkein tekis mieli suostua. Mutta corona.Sama tyyppi. Olen siis sitä mieltä, että tää maahanmuuttotouhu on aivan sekaisin, eikä nähdä mitä tästä on seurannut. Oletan, että se tekee musta rasistin. Osan pitää pääni kiinni, joten et joudu kuuntelemaan. Suostu vaan. Maskit päähän ja mennään vaikka sinne korpeen. Haen noutoruoat ja pikkasen vinkkua. Vai onko parempaa tekemistä näin korona-aikana? Ei taida olla. Käviskö toukokouu?
Mä oon toukokuun duunissa. Miten suhun saa yhteyden muualla kun Vauva-palstalla?
Helposti. Kesäkuussa sitten tai miksei huhtikuussa, jos toi toukokouu on niin vaikea. Sovitaan treffit vaikka rautatieaseman eteen taksien luona vaikka 5.6. klo 18? Laitan jonkun idioottimaisen lippiksen ja sä voit varjoista katella, onko iso vai ei. Iso mies typerä lippis päässä. Mikään ei voi mennä pieleen. Yritän sitten siinä arvailla kuka sä oot ja seuraavan päivän illtapulusta voi lukea asemalla naisia ahdistelleesta äijästä. Mitäs sanot? Sano kyllä, uteluttaa kuitenkin.
Sama aika sama paikka 11.4?
Mä varjosta kattelen kuka lippispää esittelee isointa 😂Parempi olis viikon päästä 17.4., mutta laitetaan mahtumaan. Hki:n rautatieasema 11.4. klo18. Jee! Laitanko haaroista kireät pökät tunnistamisen helpottamiseksi? Vai luotatko tuuriin?
Älä suotta hajota paikkoja niiden kireiden housujen kanssa.
Mä etin ropelihattuista kaveria assan kulmilla sovittuun aikaan.
31 -vuotias kaupungissa asuva maalaisjunttinainen. Suht laiska vaikkakin siivoan päivittäin. Rakastan penkkiurheilua. Välillä kiroilen kuin rekkamies ja huumorikin on sieltä ronskimmasta päästä. Ihmisten ilmoilla kyllä osaan käyttäytyä vaikka en olekaan se seurallisin sosiaaliperhonen. Kavereiden kesken kyllä kovakin höpöttämään.
Lapsia ei ole, koira löytyy. Tissiä ja persettä löytyy myös ja sanoisin olevani ruumiinrakenteeltani kurvikas, mutta persjalkainen (170cm). Urheilemisesta tykkään kun sille päälle satun, mutta aika harvoin.
Huono itsetunto, joten vaadin paljon sen pönkittämistä.
Ja valitettavasti tuppaan olemaan aina oikeessa omasta mielestäni
Vierailija kirjoitti:
31 -vuotias kaupungissa asuva maalaisjunttinainen. Suht laiska vaikkakin siivoan päivittäin. Rakastan penkkiurheilua. Välillä kiroilen kuin rekkamies ja huumorikin on sieltä ronskimmasta päästä. Ihmisten ilmoilla kyllä osaan käyttäytyä vaikka en olekaan se seurallisin sosiaaliperhonen. Kavereiden kesken kyllä kovakin höpöttämään.
Lapsia ei ole, koira löytyy. Tissiä ja persettä löytyy myös ja sanoisin olevani ruumiinrakenteeltani kurvikas, mutta persjalkainen (170cm). Urheilemisesta tykkään kun sille päälle satun, mutta aika harvoin.
Huono itsetunto, joten vaadin paljon sen pönkittämistä.
Ja valitettavasti tuppaan olemaan aina oikeessa omasta mielestäni
heitätkö vielä painon tuonne pituuden perään kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen epämiesten epämies.
-ohis
Mitkä ihmeen ”epämiehet”?
On vain miehiä. Keskenään erilaisia miehiä. Onko kaikki naiset 21v insabeibejä tai jakkupuku-uratykkejä? Ei tod ole.Monet ”menestyneet” ja ”komeat” miehet eivät ole mitään äijiä. Sinä kutsuisit heitä ”epämiehiksi” koska he eivät mahdu sinun määrittelemään Oikean Miehen muotiin.
Lainausmerkit siksi, että komeus ja menestys on suhteellista.
"Epämies" juontaa juurensa siitä ajatuksesta ettei jokainen miessukupuolinen ole automaattisesti mies.
"Toimi kuin mies"
"Kasva mieheksi"
"Oikea mies ei tee noin"
"Kyllä miehen kuuluu osata..."
"Mikä mies se sellainen on joka ei..."
Jne.
Tämän lisäksi naisilla on tiukemmat rajat mitä tulee elämänkumppaniin. Naiset ovat halukkaampia kaatamaan raja-aitoja yhteiskunnallisesti, mutta vähemmän halukkaita tekemään sitä parisuhteessa, jossa halutaan ehdottomasti pelata varman päälle. Joku muu kokeilkoon sitä erilaista, minulle normaali mies. Ei mies, vaan Mies.
Naamastaan karmivan näköinen hakee pizzasta pitävää noutaja, sukupuolella ei väliä. Ei seksiä lainkaan kiitos. Tai voi harkita kerran vuodessa, mutta ei joka vuosi. Tykkään katsoa sohvaperunoita ja syödä noutopizzaa, jota en jaksa itse hakea. Tykkääthän lenkkeillä, imuroida ja tiskata. Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo jälkimmäinen piirre ei oikein houkuttele. Toisaalta on niin älyttömän tylsää, että melkein tekis mieli suostua. Mutta corona.Sama tyyppi. Olen siis sitä mieltä, että tää maahanmuuttotouhu on aivan sekaisin, eikä nähdä mitä tästä on seurannut. Oletan, että se tekee musta rasistin. Osan pitää pääni kiinni, joten et joudu kuuntelemaan. Suostu vaan. Maskit päähän ja mennään vaikka sinne korpeen. Haen noutoruoat ja pikkasen vinkkua. Vai onko parempaa tekemistä näin korona-aikana? Ei taida olla. Käviskö toukokouu?
Mä oon toukokuun duunissa. Miten suhun saa yhteyden muualla kun Vauva-palstalla?
Helposti. Kesäkuussa sitten tai miksei huhtikuussa, jos toi toukokouu on niin vaikea. Sovitaan treffit vaikka rautatieaseman eteen taksien luona vaikka 5.6. klo 18? Laitan jonkun idioottimaisen lippiksen ja sä voit varjoista katella, onko iso vai ei. Iso mies typerä lippis päässä. Mikään ei voi mennä pieleen. Yritän sitten siinä arvailla kuka sä oot ja seuraavan päivän illtapulusta voi lukea asemalla naisia ahdistelleesta äijästä. Mitäs sanot? Sano kyllä, uteluttaa kuitenkin.
Mä varjosta kattelen kuka lippispää esittelee isointa 😂Parempi olis viikon päästä 17.4., mutta laitetaan mahtumaan. Hki:n rautatieasema 11.4. klo18. Jee! Laitanko haaroista kireät pökät tunnistamisen helpottamiseksi? Vai luotatko tuuriin?
Mä etin ropelihattuista kaveria assan kulmilla sovittuun aikaan.
It´s a date! Ropellihattua ei ole, mut kyllä sä päähineestä arvaat, kuka siellä pyörii ku puolukka...Annetaanko asian mennä jänskäksi vai annako itsestäs tuntomerkin? Toki voin jutella kelle vaan, mutta voi jonkin ajan kuluttua alkaa käymään tylsäksi.
Keski-ikäinen hieman pullea ja mukavuudenhaluinen nainen. En pahemmin panosta ulkonäkööni, mukavuus on tärkeämpää. Tykkään pitkistä kävelylenkeistä. Olen taiteellinen ja harrastan käsitöitä. En erikoisemmin pidä eläimistä enkä lapsista.
Ulkomaalainen nainen, rimpuilee kahdessa suhteessa. Tämän ketjun valossa vaikutan aika normaalilta. Huolimatta siitä, että olen koko elämäni ajan tuntenut itseni ulkopuoliseksi, sivusta seuraajaksi ja vieraaksi tässä maailmassa. Minussa asuvat sulassa sovussa prinsessa ja pienehkö puuma. Prinsessa odottaa vieläkin elämänsä rakkautta, prinssiä valkoisella avoautolla. Puuma nyt vaan huomaa kivoja uroksia ympärillään ja minä itse ihmettelen, kukas on toi ämmä kylppärin peilikuvassa.
Kroppa toimii, huumorintaju musta, mieli ei niinkään. Tukka lähtee, kohta myös kuopus. Koiralla viimeiset vuodet, itselläni tilastolliset viimeiset kymmenet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä etin ropelihattuista kaveria assan kulmilla sovittuun aikaan.It´s a date! Ropellihattua ei ole, mut kyllä sä päähineestä arvaat, kuka siellä pyörii ku puolukka...Annetaanko asian mennä jänskäksi vai annako itsestäs tuntomerkin? Toki voin jutella kelle vaan, mutta voi jonkin ajan kuluttua alkaa käymään tylsäksi.
Mä voin tuoda kaffet. Kerro mitä mausteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä etin ropelihattuista kaveria assan kulmilla sovittuun aikaan.It´s a date! Ropellihattua ei ole, mut kyllä sä päähineestä arvaat, kuka siellä pyörii ku puolukka...Annetaanko asian mennä jänskäksi vai annako itsestäs tuntomerkin? Toki voin jutella kelle vaan, mutta voi jonkin ajan kuluttua alkaa käymään tylsäksi.
Mä voin tuoda kaffet. Kerro mitä mausteita.
Ihan mustana käy. En mä välitä.litteistä, latteista tms., mut seuraks voin sellasen ottaa. Tosiasiassa oon niin hitin juntti ja laiska, etten ole viittinyt enempiä asiaan tutustua. Ehkä voit yllättää mut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24-vuotias, ruskeahiuksinen, 162/66, en ole harrastanut vielä seksiä enkä suudellut ketään. Olen epäsosiaalinen oman tien kulkija ja hitaasti lämpeävä, mutta kun/jos lämpeän niin lämpeän kunnolla. Seksi on minulle rakkauden osoitus joten sitä saa odottaa. Olen perfektionisti ja vaivun ajoittain itseinhon ja riittämättömyyden tunteeseen jolloin tarvitsen vakuutteluja ja läsnäoloa. Haluaisin jonkun jolle olen erityinen ja tärkein ihminen elämässä ja joka on sitä vastaavasti myös minulle. Olen myös erittäin vanhoillinen melkein kaikissa asioissa ja hieman ”foliohattu”. Välillä voin myös olla vähän suuruudenhullu joten et saa säikähtää ajatteluani ja ideoitani.
Kuulostat todella kiinnostavalta. Harmi, että emme luultavimmin koskaan törmää.
Kiitos, olisi kyllä kiva törmätä.
Jos haluat tavata lisää kaltaisiasi foliohattuja, niin voin suositella hackerspace-toimintaa sillä olettamuksella, että paikkakunnallasi on sellaista tarjolla. Olen ainakin itse löytänyt sen parista kavereita ja muita mielenkiintoisia ihmisiä.
Hmm näyttäis olevan ihan parin kilsan päässä. Tosin en osaa rakennella mitään että olisin vähän ulkopuolinen. Varmasti olis kyllä mielenkiintosia tyyppejä.
Tarkoitin tuolla foliohatulla lähinnä että musta on tullut entistäkin kriittisempi asioille ja katon tarkkaan mitä pistän nettiin ja mietin tietoturvaa sun muita.
Hellyydenkipeä 21-vuotias työtön ja koulut kesken jättänyt mies etsimässä jotakuta, jonka kanssa saa paijailla. Ei tarvitse olla mitään vakavaa, niin eipähän tule ikinä riitelyä raha-asioista, sisällöttömästä elämästäni ja heikoista tulevaisuudensuunnitelmista. Rakastan autolla päristelyä aina silloin, kun sellaiseen on varaa ja ajokortin saan poliisilta takaisin.
Parempi olis viikon päästä 17.4., mutta laitetaan mahtumaan. Hki:n rautatieasema 11.4. klo18. Jee! Laitanko haaroista kireät pökät tunnistamisen helpottamiseksi? Vai luotatko tuuriin?