Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi näen aamulla huonosti?

Vierailija
22.07.2023 |

Johtuuko tämä ikänäöstä vai kuivista silmistä vai mistä? Jostain syystä näen aamulla maailman hiukan blurrattuna. En pelkästään läheltä vaan myöskin metrien päästä. Näen vaikkapa limupullon ulkopöydällä ja väristä pystyn päättelemään että se on jaffaa, mutta en näe logoa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Silmäsi vielä nukkuvat😁

Vierailija
2/21 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia. Silmäsi vielä nukkuvat😁

Siltä kyllä tuntuu. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mennyt tunnin verran niin, että näen vähän miten sattuu. ap

Vierailija
4/21 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Vierailija
5/21 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta joskus mulla oli samaa. Vieläkin silloin tällöin, mutta aiemmin useammin (siis pari kertaa viikossa).

Yleensä pahemmin silloin, jos en ollut heti noussut sängystä vaan jöin makoilemaan sänkyyn. Ilman älylaitteitakin.

Veikkaan liittyvän valaistukseen.

Vierailija
6/21 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tahdo selvää päivää nähdä. Ihan normaalia siis.

Vierailija
7/21 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Terveyskeskus tai silmälasia myyvään liikkeeseen ja kysy sieltä!

Vierailija
8/21 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on mennyt tunnin verran niin, että näen vähän miten sattuu. ap

Silmiesi olisi pitänyt jo herätä. Jos jatkuu, kannattaa varmaan mennä lääkäriin.

Vierailija
9/21 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ylipäätään silmälaseja?

Vierailija
10/21 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ongelma. Kuivat silmät, vatsallaan nukkuminen, allergia, matala tai korkea veren sokeri, avonainen ikkuna tai tuuletin, illalla otetut lääkkeet sekä alkoholi ennen nukkumaan menoa mainittiin netissä. Joskus sumea näkö voi olla oire silmän alkavasta sairaudesta tai muusta sairaudesta kuten  aivoverenkierron häiriöstä. Koska itselläni on ikää yli 50, suuntaan ensi viikolla silmälääkäriin. 

Vierailija
11/21 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia, mulla sama. En muista mistä johtuu mutta vastaus löytyy Googlesta.

Vierailija
12/21 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee nyt heti ekana ostaa kunnollisia silmätippoja joita laitat yöksi ja aamulla vielä heti uusiks ni voit sulkea kuivasilmäisyyden pois jos se ei auta. Minulle kuivat silmät aiheuttaa just tuota, jopa melkein kipua. Ja välillä runsasta silmien vuotamistakin.

Vierailija
13/21 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvamaksan oireita.

Vierailija
14/21 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama ongelma. Kuivat silmät, vatsallaan nukkuminen, allergia, matala tai korkea veren sokeri, avonainen ikkuna tai tuuletin, illalla otetut lääkkeet sekä alkoholi ennen nukkumaan menoa mainittiin netissä. Joskus sumea näkö voi olla oire silmän alkavasta sairaudesta tai muusta sairaudesta kuten  aivoverenkierron häiriöstä. Koska itselläni on ikää yli 50, suuntaan ensi viikolla silmälääkäriin. 

Siinä vasta sairas ihminen...

Vierailija
15/21 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vasta sairas ihminen...

Onneksi nuo kaikki taudit ja oireet ei sentään ole minulla :)

Vierailija
16/21 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on diabetes II-tyypin

Vierailija
17/21 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivat silmät. Osta silmätippoja. Sama ongelma täällä.

Vierailija
18/21 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ylipäätään silmälaseja?

ei. Minimaalinen hajataitto todettu ja silmälääkäri totesi että en tarvitse laseja. Tuosta aikaa 1.5 vuotta. Olen valitettavasti myös siinä iässä, että ikänäkö voi tulla milloin vaan. 

ap

Vierailija
19/21 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä epäilen itse tuota kuivasilmäisyyttä, vaikkei muuten näykään. Kun ei siihen näköön vaikuta mitenkään esimerkiksi se milloin ja mitä syön aamupalaksi. 

Taidan ostaa silmätippoja. 

AP

Vierailija
20/21 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme