Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä on tuomita vahemmat lievästä väkivallasta?

Vierailija
07.10.2020 |

Joo, väkivalta ei ole hyväksyttävää.
Sadistiset lasten kiduttajat erikseen, mutta mitä hyötyä on oikeasti tuomita vanhemmat maksamaan sakkoja vaikka lasten tukistamisesta?

Eivätkö nämä perheet kaipaisi ennemmin jotain käytännön apua sakkotuomioiden sijasta?

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti jäähypenkkiä ei silloin enää ole. Eikä tarvita, kun vanhemmat ovat itsekin kasvaneet ilman kuritusta.

Masilma menee patempaan suuntaan!

Itse taas epäilen, että nykyinen äärilinja ei varmasti jatku loputtomiin. Jossain vaiheessa tulee herätys, ja sitten taas palataan vanhaan. Koulussakin opettaja vaihtaa tunnekortit karttakeppiin. :)

Täysin varmasti ei enää palata väkivaltaan.

Tulevat vanhemmat eivät voisi kuvitellakaan moista, kun suurin osa on kasvanut hyvissä olosuhteissa itseään ja muita arvostaviksi ihmisiksi.

Olet niin syvällä ideologiassasi ettet näe sen onttoutta.

Niin olen. Enkä näe mitään onttouttakaan.

Olen ihan vakaa uskossani ihmisten hyvyyteen. Senkin tiedän varmasti, että me vanhemmat ihmiset ei voida edes kuvitella tulevaisuuden kaikkia arvoja ja asenteita. Se näkyy, että ihmisystävällisyys lisääntyy.

Ja se on täysin varmaa, että milloinkaan ajassa ei palata taaksepäin eikä väkivalta palaa kasvatukseen.

Onko anarkia ihmisystävällistä? Vastaus siihen on, että tietyltä kannalta toki kyllä, mutta yleisemmältä kannalta ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi