Vuonna 1991 syntyneet, millainen on elämäntilanteesi?
Itse olen sinkku ja asun Helsingissä vuokrayksiössä. Opiskelen humanistista alaa toista vuotta ja teen osa-aikaisesti töitä kaupan kassalla. Vapaa-ajalla mm. harrastan liikuntaa, pyörin erilaisissa opiskelijatapahtumissa ja luen blogeja.
Kommentit (86)
6, elämäs kuulostaa aika täydelliseltä (vaikka oikis ei oma ala oliskaan..)
Poika on armeijassa, lukiosta just pääsi keväällä vaihto-oppilasvuoden jälkeen.
Armeijan jälkeen on paikka Hankenille
Vastaan, vaikka olen 90 syntynyt, tosin joulukuun viimeinen pv :)
Asun puolisoni kanssa omistamassamme rivariosakkeessa, meillä on 2 tyttöä, puoli vuotias ja 3 vuotias. Menemme vuoden päästä naimisiin :) olen käynyt lukion, mutta sain hyväpalkkaisen työpaikan työkkärin kurssin kautta, joten opiskelemaan en ole ainakaan vuosiin menossa. Olen onnellinen :)
Opiskelen yliopistossa ja teen osa-aikasesti hommia kaupan alalla. Asun vuokrakaksiossa aviomieheni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 18:39"]
Vastaan, vaikka olen 90 syntynyt, tosin joulukuun viimeinen pv :)
Asun puolisoni kanssa omistamassamme rivariosakkeessa, meillä on 2 tyttöä, puoli vuotias ja 3 vuotias. Menemme vuoden päästä naimisiin :) olen käynyt lukion, mutta sain hyväpalkkaisen työpaikan työkkärin kurssin kautta, joten opiskelemaan en ole ainakaan vuosiin menossa. Olen onnellinen :)
[/quote]
hyväpalkkaisen työpaikan työkkärin kurssin kautta?
onko tämä joulun ihme?
Minä olen äitiyslomalla. Oma rivitaloasunto avomiehen kanssa. Vakituinen työpaikka. Ja muutenki kaikki hyvin.
Miksi kysyt?
teistä kukaan ei ole -91 :) ja jos onkin niin juuri jännänneet vessassa raskaustestin tulosta. mitä muuta tällä sivulla tekee :D ?
Mä olen -91. Raskaustestin tein yli vuos sit. Päädyin googlettelun kautta tänne. Ja sit samalla katon uusimmat keskustelut.
Ja en, en googletellu vauvan kakan väriä tms.
-13
no onhan se selvä, että tän palstan 91- on kaikki maistereita ja kaikki on jo naimisissa ja kailla on pari lasta ja omakotitalot autoineen löytyy :D
Asutaan Varsinais-Suomessa aviopuolisoni kanssa paritaloasunnossa, joka yhdessä ostettiin muutamia vuosia sitten :) Valmistun ensi vuonna ensimmäisen asteen korkeakoulusta, odotellaan myös esikoista syntyväksi ensi vuoden puolella. Eli tiedossa on kotona oloa valmistumisen jälkeen pari vuotta ja sitten taas kunnolla kiinni työelämään :)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 18:49"]teistä kukaan ei ole -91 :) ja jos onkin niin juuri jännänneet vessassa raskaustestin tulosta. mitä muuta tällä sivulla tekee :D ?
[/quote]
Ja millähän perusteella ei ole?
Olen syntynyt vuonna -91, minulla on vakituinen työpaikka, ostin juuri asunnon avomieheni kanssa.
Käyn tällä palstalla naureskelemassa, kun (hyvin luultavasti) itseäni vanhemmat, aikuiset ihmiset tappelevat milloin mistäkin typerästä asiasta.
olen naimisissa, lähihoitaja ammatiltani, 2lasta (3v ja 1v9kk), myimme juuri rivitalo-osakkeen ja nyt vuokralla uudessa kaupungissa, etsitään omaa kotia. olen siis hoitovapaalla.
ompas paljon miinuksia niille joilla on lapsia?
jonkunhan se pitää teidänkin suurten kansainvälisten työpaikkojen vessat pestä :P
Onpas täällä monella jo perhettä :o
Mä olen syntynyt vuonna -91, opiskelen yliopistolla neljättä vuotta ja asun vuokrayksiössä. Erosin juuri pitkästä suhteesta, eli tällä hetkellä sinkku.
Kysyn koska haluan tietää mitä ihmiset ovat saaneet tähän ikään (22v) mennessä aikaiseksi. Aika hyvin kyllä on elämä menny putkeen jos tässä taloudellisessa tilanteessa 22-vuotiaana on jo omistusasunto, vakityöpaikka ja lapsi....Tosin itse asun Helsingissä että täällä ne omistusasunnot on vähä eri juttu ku jossain pienemmällä paikkakunnalla..
olen 90-, mutta valmistuin juuri ammattikoulusta. asun yksiössä, seurustelen, mutta mistään lapsista ei ole puhuttu. lukion jälkeen yritin hakea amk:hon, mutta en päässyt. töitä en ole löytänyt.
Että on myös naimattomia ja lapsettomia ysikymppisiä, vaikka aika harvinaista se taitaa olla...
Mun poika on syntynyt -91. Sinkku, opiskelee Helsingin yliopistossa maantiedettä. Asuu opiskelija-asunnossa kahden hyvän kaverin kanssa. Ihana poika.
Eikö tuon ikäiset ole vielä lapsia? Tuskin ne vauvapalstoilla surffailee, eikös lapsille ole demit ja pikkukakkoset?
Oon valmistunu lukiosta -10, sen jälkeen tapasin mieheni vuonna -11, ja tän vuoden huhtikuussa saimme esikoislapsemme. Oon nyt kotona vauvan kanssa ja luultavasti huhtikuussa jatkan opiskelua. Häät pidetään kunhan niihin saadaan tarpeeksi säästettyä.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 18:14"]
Mulla on 90 syntynyt tytär joka valmistui yliopistosta syksyllä ja lähti heti ulkomaille tekemään jatko-opintoja. Palaa maaliskuussa kotiin. Viikon kuluttua olemme menossa tapaamaan häntä pariksi viikoksi:) Asuu Helsingin keskustassa vuokrayksiössä, teki opintojen ohella parhaimmillaan 2 työtä. Aktiivinen "sitsien" järjestäjä opiskelijaporukassaan, sinkku hänkin.
Äidin mielestä maailman ihanin:)
[/quote]
Muakin kiinnostaa, mitä alaa tyttö on opiskellut, kun työn teon ohella on noin nopeasti valmistunut.