Älyttömimmät asuntoilmoitukset & asuntoilmoitusten kliseet -peukutusketju
Mikä on älyttömin asuntoilmoitus, johon olet törmännyt? Millaisia kliseitä tulee säännöllisesti vastaan, kun selaa asuntoilmoituksia? Peukku ylös = pidän myös älyttömänä, peukku alas = mitä ihmeellistä tässä on.
Asuin vuokralla pikkukaupungissa pari vuotta töiden takia. Olen yksinasuva, rauhallinen nainen. Muutin yksityiselle vuokranantajalle, joka oli aivan hirveän neuroottinen asunnostaan. Saattoi soittaa minulle muuten vaan ja kertoa, kuinka tietyt väestöryhmät pilaavat kaikki asunnot, eihän minulla käy sellaisia vieraita jne. Vuokranantaja teki tikusta asiaa päästäkseen vilkaisemaan kämppää. Vuokranantaja otti minuun myös kerran yhteyttä ja raivoissaan huusi puhelimessa, kun huomasi minun kuvanneen sosiaaliseen mediaan videoita kotonani. Valitti, kuinka häneltä ei ole kysytty lupaa, kun kyse on hänen omistamastaan asunnosta ja asunto näkyy hieman videolla. Kun muutin pois, harmitteli kovasti asiaa ja toivoi, että olisin viihtynyt pidempäänkin. Kämppänsä on usein vuokrattavana tuossa pikkukaupungissa ja vuokrantaja kuvailee olevansa oikein mukava ja joustava. Tekisi mieli kirjoittaa alle palaute, että et todellakaan ole. :D
Ap
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Lemmikeistä:
Lemmikkien pitäminen katsotaan nk. normaaliksi elämäksi. Jos lemmikit on kielletty vuokrasopimuksessa, vastaa vuokralainen lemmikkien aiheuttamasta kulumisesta. Ja jos lemmikit on sallittu, vastaa kulumisesta vuokranantaja.
No mitä helvettiä...
Bo lkv taas repäs: "THE STORY BEGINS HERE" esittelyn lopussa XD
Vierailija kirjoitti:
Lemmikeistä:
Lemmikkien pitäminen katsotaan nk. ”normaaliksi elämäksi”. Jos lemmikit on kielletty vuokrasopimuksessa, vastaa vuokralainen lemmikkien aiheuttamasta kulumisesta. Ja jos lemmikit on sallittu, vastaa kulumisesta vuokranantaja.
ei
Olet väärässä.
Suurin osa sijoitusasuntojen omistajista on ns tavallisia ihmisiä. Omistavat vain 1...3 asuntoa.
Toki ovat fiksumpia ja vauraampia kuin fattalaiset... koska fattalaiselta puuttuu taloustaidot kokonaan.
Ihminen joka vuokraa toiselle on itseasiassa hyväntekijä.
Pahimpia on lumot ja muut suuromistajat.
Mutta... 2022 on sama kuin 1822 eli asuntonsa omistava on porvari, omistavaan luokkaan kuuluva rehti Ja reipas "talollinen" ja vuokralainen on se hyyryläinen, fattalainen, maaton...
Jokainen tosin 2022 valitsee roolinsa itse!
Kannattaisi siis varmaan itsekin siirtyä sinne porvariston voittajaleiriin.