Mies! Mikä näistä vartaloista on lähimpänä vaimoasi?
http://images.sodahead.com/profiles/0/0/3/0/2/3/2/0/5/body-type-70012152525.jpeg
Vain miehet vastauksia koska he ovat rehellisiä :)
Kommentit (120)
3, mutta hieman hoikempi ja selkeämpi vyötärö
Ei niissä kuvissa mainittu vartaloiden sijaintia, niin en voi tietää.
No mies vastasi, mutta minä kirjoitan eli 3 tai 5. Olen itse samaa mieltä, jos noista pitää valita. Kolmosella on kuitenkin hieman pienemmät rinnat kuin minulla, mutta viitosella taas hieman liian leveä takamus. Ehkä kuitenkin tarkemmin katsottuna tuo numero 5 on lähinnä meikäläistä. Yksikään tarjolla olleista ei olis mun unelmavartalo. Ykkönen olis kaikista lähimpänä, mutta silläkin on liian laihat jalat. Kakkonen on jotenkin poikamainen (aika tasapaksu ja muodoton minun makuuni). Nelonen on jotenkin omenavartaloinen, kutonen liian mahakas ja viimeiset liian rintavia.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 16:32"]
http://images.sodahead.com/profiles/0/0/3/0/2/3/2/0/5/body-type-70012152525.jpeg
Vain miehet vastauksia koska he ovat rehellisiä :)
[/quote]en ketään, koska kellään ei ole kuulema samanlaista vyötäröä kuin mulla.
Eli kysyin siis mieheltäni ja laitan vastauksen tähän, mutta enpä usko että hän olisi tähän kirjoittanut.
Totesi sitten että 2 ja 3 välissä.
Minustakin kamalan tasapaksuja.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 16:36"]
Oiskos numero 7.
[/quote]
auts :/
minä olen nro 6. tosin minulla suuremmat rinnat, roikkuvampi maha ja kapeahko vyötärö
Ei mikään, vaimoni käyttää yksiosaista uimapukua.
4, mutta pienempi vatsa ja tissit. Kolmosen maha, mutta kolmosella taas on liian leveä lantio ja jalat, ja liian selkeä vyötärönkurvi.
Niin kirvelevä kysymys että en pysty spekuloimaan. Noita oikeanpuoleisia se on. Kaikki ykkösvaimon omaavat, olkaa jumalauta kiitollisia. Mä lähen tästä viskipaukulle.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 17:08"]
Niin kirvelevä kysymys että en pysty spekuloimaan. Noita oikeanpuoleisia se on. Kaikki ykkösvaimon omaavat, olkaa jumalauta kiitollisia. Mä lähen tästä viskipaukulle.
[/quote]
Hahahaha... kiitos nauruista :)
t. eräs ykkönen
5. Saisi kyllä vaimo kiinteyttää reilusti
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 17:08"]
[/quote]
Hahahaha... kiitos nauruista :)
t. eräs ykkönen
[/quote]
Ykkönen oman arvionsa mukaan..
Ykköset, onko teillä noin laihat jalat?
Mies vastas että 3 ja 8 sekoitus...! Itse aattelisin että 8 mutta hoikempi..