Mies! Mikä näistä vartaloista on lähimpänä vaimoasi?
http://images.sodahead.com/profiles/0/0/3/0/2/3/2/0/5/body-type-70012152525.jpeg
Vain miehet vastauksia koska he ovat rehellisiä :)
Kommentit (120)
Ja sitten katsotaan onko kaikki miehet kunnossa?
Minne osuu?
http://www.dawgshed.com/showthread.php/55441-Hey-fatties-what-s-your-body-type-(srs)-(don-t-lie)-(fat)
Mun mies on skinnyfatin ja bultfatin sekoitus. :D
1 tai 2... Mut ei ole silti kumpikaan noista. On vähän muodokkaampi.
Mun vaimo on 4,nen ja oon ylpee siittä. Rakastan mun vaimoo ylikaiken. Pusut sulle vaimoni. Peiton alle kiire jo: rakkaani.
Builtfat
Ihana siis. :)
Ja itse olen onnellinen 5.
"Ei tässä ole ketään sun näköistä megapeppuista, pikkutissistä ja hoikkaa."
Mites se juttu nyt loppui seinään kun alettiin miesten kroppaa pistyttämään...
Eli ei ollut sonnit kaupan näillä markkinoilla ilmeisesti?
Ei tarvii kysyä, toi kutonen olen. Tosin isommilla tisseillä ja kapeammilla reisillä ja vyötäröllä. Eli läskipä hyvinnii, mutta mitäpä siitä. ;)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 23:58"]
Mites se juttu nyt loppui seinään kun alettiin miesten kroppaa pistyttämään...
Eli ei ollut sonnit kaupan näillä markkinoilla ilmeisesti?
[/quote]
Täällä on oma ketju sille. Jos silmäluoesi eivät olisi niin majoneesissa, niin olisit huomannut.
Ei mikään noista. Vaimoni painaa 140kg.
Kakkonen. Noistahan oli ehdoton enemmistö todella löysiä! Ykköstäkin tiukemmassa kunnossa olevia kehotyyppejä löytyisi.
Täältä puuttuu urheilullinen normaalipainoinen. Eli minä; löytyy rinnat mutta on selkeästi erottuva vyötärö, pylly ja reidet isot mutta kiinteät, vatsassa ei erotu sixpacki mutta eipä hyllykään. Ehkä 5 jos urheilisi ja söisi vähemmän mut rinnat ei katoaisi.
Ja kyllä 1 voi olla luomu.. Mullakin on isot rinnat vaikka urheilun. Toisilla on enemmän rintarauhaskudosta, toisilla enemmän rasvaa. Rasvaiset on varmaan käteen pehmeämmät, toisaalta rauhaset voi olla terhakkaammat. Luulisin..?
Mun mies on ton 2 ja 3 välimuoto <3 Sais toki mun makuun olla vähän lihaisampikin, mutta ilohan tuota on katsella
Tämähän se vaimolle ois ideaali, hieman isommilla tisseillä. Tissitkään nyt ei ole niin merkittävät mutta muuten ruumiinrakenne.
Mitenhän tuo sais liikkumaan ylimääräiset poi, vinkkejä?
5 ja 8 yhdistelmä.
Tuo ykkönen lienee varustettu lisäpuskureilla, vai onko todella naisia, joilla ei ole rasvaa reisissä vaan kaikki on keskittynyt rintoihin?
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 16:56"]
minä olen nro 6. tosin minulla suuremmat rinnat, roikkuvampi maha ja kapeahko vyötärö
[/quote]
Mun vaimo kanssa kutonen, mutta isommilla rinnoilla.
Mun mies on toi Bultfat, mutta en ole kyllä koskaan pitänyt sitä minään fattina, minusta on tosi kivan näköinen. Noista vaihtoehdoista vain yksi näyttää tuota vaihtoehtoa kivemmalta. Olisiko se toi ylhäältä ja toinen vasemmalta. Mä en yhtään siedä jos on liian kuivassa kunnossa ja lihakset tursuaa...yök.
Ei mikään noista, vaimoni kun ei ole päätön torso minulle.
Ja ei kai ne kenenkään kropat vertailemalla parane, tai että joku tietty malli takaisi onnen, ihanan luonteen ja hyvän seksikumppanin.