Mies! Mikä näistä vartaloista on lähimpänä vaimoasi?
http://images.sodahead.com/profiles/0/0/3/0/2/3/2/0/5/body-type-70012152525.jpeg
Vain miehet vastauksia koska he ovat rehellisiä :)
Kommentit (120)
Ykkönen on näistä ehkä jollain tapaa paras, mutta ei lähelläkään täydellisyyttä. Täys lauta tissejä lukuunottamatta, ja ne muut muodot ratkaisee enemmän kuin tissien (silikonien) kuppikoko.
Sikapervo...
Ei tarvi kysyä mieheltä, mutta 6! Ehkä hiukan pienempi maha, mutta lähimpänä sitä kuitenkin.
Tiedän, oon läski.
Jotain kolmosen ja nelosen välillä. Maha kolmoselta, rinnat neloselta.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:29"]
1. Samanlaiset tissit, ehkä jopa himpun isommat ja ne on luomut. Muuten myös samanlainen kroppa, mutta omallani treenatumpi :P
T: Tyytyväinen mies
[/quote]
Ja sit sä heräsit lassukkayksiössäsi kalsarit märkinä.
[/quote]
Oikeastaan en, vaan keskusta kolmiosta oman kullan kanssa kalsarit kuivina viemään koiraa aamulenkille.
Itse et ole varmaan hirveän tyytyväinen elämääsi kun projisoit sitä noin. Sulla on varmaan kamala elämä.
Ykkönen tavattaessa, siitä kustakin lapsesta sitten kaksi pykälää oikealle...
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:13"]
Ykkönen varmaan lähinnä, vähän vähemmän rasvaa ja enemmän lihaksia. Tosin tiukan kondiksen mukana myös tissit hävinneet isolta osin mutta onneksi olen pylly miehiä :P
[/quote]
Pieni ja miehekäs perse?
[/quote]
Miehekäs. Ei, vaan tyttökäs.
No toi ykkönenhän tursottaa käsillään tissit keulimaan. :D
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:29"]
1. Samanlaiset tissit, ehkä jopa himpun isommat ja ne on luomut. Muuten myös samanlainen kroppa, mutta omallani treenatumpi :P
[/quote]
Ja sit sä heräsit lassukkayksiössäsi kalsarit märkinä.
[/quote]
Oikeastaan en, vaan keskusta kolmiosta oman kullan kanssa kalsarit kuivina viemään koiraa aamulenkille.
Itse et ole varmaan hirveän tyytyväinen elämääsi kun projisoit sitä noin. Sulla on varmaan kamala elämä.
[/quote]
:D
Sähän oletkin tulinen pakkaus! ;)
Onko kulli tarpeeksi iso sulla? Ja munakarvat sheivattu?
Kolmonen tai vitonen, aika saman näköisiä. Jostain syystä nro 4 näyttää niin löysältä?
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 19:58"]
Oon näköjään kolmonen, mutta isommat tissit ja kapeampi vyötärö.. :(
[/quote]kolmonen on kylläkin kaikista paras.
[/quote]
[/quote]
Luistaa sänkyhommat paremmin jos on vähän maustetta kehissä. Totta kai paketti on kunnossa ja hyvin huollettu. Perus juttuja.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 19:48"]
41 lisää, että mustasukkainen mieheni kommentoi hetken tuumailtuaan, että olen mitoillani n. 87-63-85 "ehkä eniten kakkonen". Kuulemma ylpistyisin liikaa, jos sanoisi että ykkönen. Eli puolensa kaikessa.
[/quote]
Hyvät mitat!!! t.mies
[/quote]eikö mikä liian luikkuperse? Eikö sen pitäisi olla yli 90 tuolla vyötäröllä?
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 21:09"]
[/quote]
[/quote]
Luistaa sänkyhommat paremmin jos on vähän maustetta kehissä. Totta kai paketti on kunnossa ja hyvin huollettu. Perus juttuja.
[/quote]
Nyt kun vielä opettelisit yhdyssanat ;)
Miks tolla ykkösellä täytyy olla kädet tiellä? Ei saa kunnon kuvaa vartalosta + saa rinnat näyttämään huomattavasti suuremmilta kuin ovatkaan.
Mieheni mielestä olen 3. Omasta mielestäni 4 tai 5
Nyt kun vielä opettelisit yhdyssanat ;)
[/quote]
Se on rasittavaa kun ihmiset ei niitä osaa. Huomautteleminen on myös todella rasittavaa.
Ilmeisesti omalla kohdallani niiden osaaminen/osaamattomuus ei ole ollut se merkittävä valintakriteeri. On todennäköistä, että muut vahvat osa-alueeni ovat kompensoineet tätä heikkoa.
Seiska, ja hiukan pienemmät tissit.
ykkönen, mutta a-kupilla.
...no kaikkea ei voi saada=) Ja sori vaan mutta luonnostaan ei kenelläkään c/d-kuppia isompaa olla, jos vaatekoko on tuo 32, minkä ykkösen veikkaisin olevan. ( Rinnat ovat pääsääntöisesti rasvaa;) )
Mies sano et 2. Tosin ei noin tasapaksu vyötärö. Vyötärö ehkä kuten 1... Tissit mulla 70C, kuvan naisesta en tiedä..