Mies! Mikä näistä vartaloista on lähimpänä vaimoasi?
http://images.sodahead.com/profiles/0/0/3/0/2/3/2/0/5/body-type-70012152525.jpeg
Vain miehet vastauksia koska he ovat rehellisiä :)
Kommentit (120)
1 paremmalla lantiolla/pepulla. Tyytyväinen olen naiseni kroppaan, vaikka hän onkin jo yli 40, timmi pakkaus edelleen.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 17:22"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 17:08"]
Niin kirvelevä kysymys että en pysty spekuloimaan. Noita oikeanpuoleisia se on. Kaikki ykkösvaimon omaavat, olkaa jumalauta kiitollisia. Mä lähen tästä viskipaukulle.
[/quote]
Hahahaha... kiitos nauruista :)
t. eräs ykkönen
[/quote]
Ykkönen oman arvionsa mukaan..
[/quote]
Miksi on niin vaikea uskoa, että joku on oikeasti ykkönen? Tule itse katsomaan. Mulle ei merkitse noiden "arvojärjestys", koska noita katsomalla vain satun näkemään, että ykkönen on samannäköinen kuin oma vartaloni.
Sori kauheesti.
Mut 1 on silti paras. Kevyesti, tottakai.
Tehkää miehillenne testi.
41 lisää, että mustasukkainen mieheni kommentoi hetken tuumailtuaan, että olen mitoillani n. 87-63-85 "ehkä eniten kakkonen". Kuulemma ylpistyisin liikaa, jos sanoisi että ykkönen. Eli puolensa kaikessa.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 17:08"]
Niin kirvelevä kysymys että en pysty spekuloimaan. Noita oikeanpuoleisia se on. Kaikki ykkösvaimon omaavat, olkaa jumalauta kiitollisia. Mä lähen tästä viskipaukulle.
[/quote]
t. eräs ykkönen
[/quote]
[/quote]
Miksi on niin vaikea uskoa, että joku on oikeasti ykkönen? Tule itse katsomaan. Mulle ei merkitse noiden "arvojärjestys", koska noita katsomalla vain satun näkemään, että ykkönen on samannäköinen kuin oma vartaloni.
Sori kauheesti.
[/quote]
Naiseni on myös 1 ja kiitollinen olen upeakroppaisesta naisestani.
Täällä puhutaan naisista kuin huonekaluista... Hyi vittu.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 19:44"]
[/quote]
t. eräs ykkönen
[/quote]
[/quote]
Sori kauheesti.
[/quote]
Pic or it didn't happen!
Oon näköjään kolmonen, mutta isommat tissit ja kapeampi vyötärö.. :(
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 18:30"]
ei tommosella tikulla voi olla noin muodokkaita tissejä, kuten 1.
ite olisin varmaan 1, ilman noita jättitissejä :)
[/quote]
Miksi on vaikea uskoa, että hoikalla voi olla suuret rinnat? Aivan kuin lihavalla voi olla suhteessa pienet rinnat. Olen 1, mutta suuremmilla (luomu-)rinnoilla
t:173/55, kuppikoko 70F
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 17:08"]
[/quote]
Näytä vaimollesi tämä keskustelu ja vastauksesi niin pääset ongelmastasi eroon pikavauhtia :)
Mutta taidatkin ennemmin särpiä viinaa kuin ottaa vastuun elämästäsi.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 19:56"]
Pic or it didn't happen!
[/quote]
No ootas hetki, käyn nappaamassa todistusaineistoa... sorry mutta not. ;)
Jännä kyllä että vaikka nähdään valokuvassa nainen, jolla on tietynlainen vartalo, mutta joidenkin on kauhean vaikea uskoa, että myös av-palstaa voi lukea naisia, joilla on samanmallinen vartalo. Weird! Oletatteko, että tuo on saatu aikaan photoshoppaamalla?
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 19:56"]
Pic or it didn't happen!
[/quote]
No ootas hetki, käyn nappaamassa todistusaineistoa... sorry mutta not. ;)
Jännä kyllä että vaikka nähdään valokuvassa nainen, jolla on tietynlainen vartalo, mutta joidenkin on kauhean vaikea uskoa, että myös av-palstaa voi lukea naisia, joilla on samanmallinen vartalo. Weird! Oletatteko, että tuo on saatu aikaan photoshoppaamalla?
[/quote]
No laita nyt se sun kuva ;)
Ykkönen varmaan lähinnä, vähän vähemmän rasvaa ja enemmän lihaksia. Tosin tiukan kondiksen mukana myös tissit hävinneet isolta osin mutta onneksi olen pylly miehiä :P
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:13"]
Ykkönen varmaan lähinnä, vähän vähemmän rasvaa ja enemmän lihaksia. Tosin tiukan kondiksen mukana myös tissit hävinneet isolta osin mutta onneksi olen pylly miehiä :P
[/quote]
Pieni ja miehekäs perse?
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 19:48"]
41 lisää, että mustasukkainen mieheni kommentoi hetken tuumailtuaan, että olen mitoillani n. 87-63-85 "ehkä eniten kakkonen". Kuulemma ylpistyisin liikaa, jos sanoisi että ykkönen. Eli puolensa kaikessa.
[/quote]
Hyvät mitat!!! t.mies
1. Samanlaiset tissit, ehkä jopa himpun isommat ja ne on luomut. Muuten myös samanlainen kroppa, mutta omallani treenatumpi :P
T: Tyytyväinen mies
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 20:29"]
1. Samanlaiset tissit, ehkä jopa himpun isommat ja ne on luomut. Muuten myös samanlainen kroppa, mutta omallani treenatumpi :P
T: Tyytyväinen mies
[/quote]
Ja sit sä heräsit lassukkayksiössäsi kalsarit märkinä.
2, vielä pienemmillä rinnoilla. Tosin nyt ex, josta luojalle kiitos. En halua enää ikinä "poikaa" vaimokseni