Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kassoille tarvitaan henkilökuntaa, kiitos!"

Vierailija
14.12.2013 |

Että tuo käy joskus hermoille! Miksei siellä voi olla toista nappia, josta tulisi jo kolmannella "Kassoille tarvitaan henkilökuntaa, vittu soikoon!"

(jos et tajunnut tästä avauksesta mitään, anteeksi, ja voit jatkaa elämääsi)

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulisi paljon maksavan ostaa jokaiselle työntekijälle laite, joka pitää merkkiääntä kun kassalle tarvitaan henkilökuntaa. Se laite voi olla vaikka 20 euron puhelin jos parempaa ei keksitä.

Yleisin kutsu voisi olla dingelidongeli ja loput kutsut täydellisiä lauseita, mutta dingelidongeli taas sitten ihmetyttäisi asiakkaita. Tavallisesti kaiuttumista tuleva merkkiääni merkitsee alkavaa kuulutusta, mutta nyt ei tulisikaan mitään dingdongin jälkeen.

Vierailija
42/59 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai itse asiasa joku tietty melodia voisi olla merkki siitä kassalle tarvitaan henkilökuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 09:56"]

Tai itse asiasa joku tietty melodia voisi olla merkki siitä kassalle tarvitaan henkilökuntaa.

[/quote]

Miksi?

Työntekijät tulisivat hulluksi, kun heille ehdollistuisi joku pimpeli-pompeli kassallekutsuna. Ja asiakkaat eivät kuitenkaan välttämättä tietäisi, että se on "kassalle tarvitaan henkilökuntaa" -kutsu.

Vierailija
44/59 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi hohhoijaa.. Huomaa että kaikki eivät tajua mitään, millaista olla kaupassa töissä... Itse en ole edes elintarvikekaupassa ja silti tajua..

Lukematta koko ketjua..

Miksi esimiestä ei tarvisi kassalla? Jos kassakone tekeekin jotain mitä sen ei pitäisi tehdä, harjoitteleva kassa ei osaakaan toimia jossain tilanteessa tai reklamoiva asiakas vaatii esimiestä paikalle.. Niin, miksihän sitä esimiestä tarvii??

ESIMIES ON VASTUUSSA kaikkien muiden myyjien toimista ylemmälle portaalle. Esim meillä: jos minä möhlin jotain, niin se on päällikön vastuulla, koska on ollut hänen hommansa ohjaistaa minua työssäni.

Miten voi joku kuulutusääni ärsyttää? Enemmän minua naurattaa prismoissa: "Kassalla aiheeton hälytys" joka toinen puoltuntinen.... Kannattasko korjata vehkeet..

Vierailija
45/59 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 11:14"]

Miten voi joku kuulutusääni ärsyttää?

[/quote]

Nää on näitä tuhannen taalan kysymyksiä. Fakta on vaan kuitenkin, että ärsyttää, ja saatanasti!

Vierailija
46/59 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin paljastaa teille. Lidlissä kassa ei saa vetää kassasta yli 20 euron pullokuittia (olette ehkä lukeneet näistä huijaustapauksista), tehdä palautuksia tai poistaa kuitilta yli 20 euron hintaisia tuotteita (jos esim viivakoodi lukeutuu vahingossa kahdesti). Samoin jos asiakas ostaa 45 pakettia sokeria, tarvitaan esimiehen hyväksyntä. Siihen tarvitaan esimiestä.

Vierailija
47/59 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 11:30"]

No voin paljastaa teille. Lidlissä kassa ei saa vetää kassasta yli 20 euron pullokuittia (olette ehkä lukeneet näistä huijaustapauksista), tehdä palautuksia tai poistaa kuitilta yli 20 euron hintaisia tuotteita (jos esim viivakoodi lukeutuu vahingossa kahdesti). Samoin jos asiakas ostaa 45 pakettia sokeria, tarvitaan esimiehen hyväksyntä. Siihen tarvitaan esimiestä.

[/quote]

Rohkeasti sanottu, että tarvitaan...

Vierailija
48/59 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä tulee melkein joka kerta toi kuulutus. Käyn aina Kampin Lidlissä, ja tilanne siellä on aina aika kaaottinen. Hirveät jonot kassoille, eikö sinne voisi palkata lisää henkilökuntaa? Varmaan ihan kamala paikka olla töissä, jatkuva kiire ja ruuhka-aikoina varsinkin riistäytyy ihan käsistä.

Vierailija
49/59 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäsköhän teidän vittupäiden lopettaa se kaupassa käynti?! kun kaikki siellä kaupassa on kuitenkin niin päin helvettiä ja siellä nyt joutuu kokemaan erilaisia asioita ja sitten vituttaa.

tilatkaa vaikka ruokakassi kotiin kun niin vituttaa. mutta sekin varmaan vituttaa kun pitää olla kotona just silloin kun se kassi tulee ja se pitää maksaa ja se kassien tuojakin on ihan vittupää ja maksaa liikaa ja kassit pitää itse purkaa.

kuolkaa vittu nälkään, niin pääsette helpommalla. kukaan ei pakota menemään tiettyyn kauppaan tai tietylle kassalle. laittakaa korvatulpat jos välttämättä haluutte elää. ei sitten tarvitse kuunnella kun kassahenkilö kutsuu lisää aspua.

ja herranjestas jos sitä apua ei sitten sinne kuuluteta millään keinolla niin sitte valitatte sille kassahenkilölle kun sitä ja tätä on taas niin huonosti ja miksei lisää kassoja blaaablaaaa. ja jos se alkaa vielä puhelimella soittaan niin saatanan hidas kassa keskity nyt MINUN palvelemiseen ja perkele paska kauppa.

Vierailija
50/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran tekemässä palautusta kun myyjä päräytti ton "esimiestä tarvitaan"-kuulutuksen. Ilmeisesti siis vain esimiehellä on oikeus tehdä tiettyjä kassatoimintoja.

Vierailija
51/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mairea kuulutusääni on ÄRSYTTÄVÄÄÄÄÄÄÄ! Aaaaaargh!

Vierailija
52/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 15:11"]

Mä olin kerran tekemässä palautusta kun myyjä päräytti ton "esimiestä tarvitaan"-kuulutuksen. Ilmeisesti siis vain esimiehellä on oikeus tehdä tiettyjä kassatoimintoja.

[/quote]

Rahanpalautuksia/kuittikorjauksia ei ainakaan yhdessä kahvilassa, jossa olin töissä saanut tehdä kuin esimiehet. Varmaan jotakin tuollaista siis kyseessä.

Vierailija
53/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo arvatkaa vaan kuinka paljon se vituttaa niitä kassahenkilöitä, kun sitä nappia pitää painella ja ketään ei tule. Ja kaikista eniten se vituttaa sitä henkilöä, jonka siihen kutsuun pitäisi reagoida, kun tällä saattaa olla esimerkiksi asiakaspalvelutilanne kesken, tai se pullokone seonnut, joku asiakas loukannut itsensä, tarjoustuotteet loppuneet ja niitä pakko täyttää tai ihan mitä muuta tahansa. Ja sitten sitä kuulutusta siellä toistetaan monta kertaa ja kaikkia vituttaa, asiakkaita varsinkin.

Niin kun siellä kaupassa ei monesti ole kuin yksi henkilö, joka viime kädessä tulee sinne kassalle kun jonot on kilometrin mittaiset. Ja sellaisena päivänä kun se viimeinenkin henkilö tulee kassalle, niin silloin ne tarjoustuotteet (jos niitä on vielä jäljellä) jää täyttämättä sinne ja silloin se pullokone saa siellä yksinään huutaa ja silloin se asiakas ei löydä henkilöä, jolta kysyä missä se kanamuna nyt onkaan (luultavasti selän takana). Ja joskus sitä apua kuulutetaan vaikka kaikki työntekijät olisivat siellä kassoilla jo.

Niin että ap, et ole asiakkaana ainoa jota se vituttaa. Se vituttaa kaikkia!

Vierailija
54/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuli sellainen reaktio että itse pitäisi mennä sinne kassaa pyörittämään kun ensimmäisen kerran tuon kuulin. Enkä ole edes ikinä ollut tuollaisessa kaupassa hoitamassa kassaa. :D

Ja mitä esimiehen tarvitsemiseen tulee, käykää lukemassa http://www.aasiakas.net niin löydätte monta syytä miksi se esimies tarvitaan paikalle noiden tiettyjen kassatoimintojen lisäksi.

Vierailija
55/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nauhoitus kiittää? Se vituttaa kaikkein eniten. Olen IT-alalla, ja kaiken maailman urpot ovat aina ahtamassa kiitoksia "dialogiin", koska se on kohteliasta. Vittu, että vituttaa!

Vierailija
56/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös S-marketissa on tuo nauhoitekuulutus, yhtä ärsyttävä kuin Lidlissäkin ("kassoille tarvitaan ruuhka-apua, kiiitosss"). Asioin itse nykyisin useammin Lidlissä ja siellä tosiaan kuvio on tuo: joku myyjäparka kassalla painaa monta kertaa sitä ärsyttävää kuulutusta (koska ilmeisesti kukaan ei tule). Kerran sitten joku esimies tuli siihen jonkun asian vuoksi ja raivosi kassalle siitä soittelusta..tosi unelmatyöpaikka odotella siinä kassalla apua ja sitten toinen tulee raivoamaan, että soitellaan "turhaan".

Kaupassa työskennelleenä en ymmärrä, miksi noita nauhoitettuja kutsuja tarvitaan. Korkeintaan siinä tilanteessa, että pullokoneen takia on oma nauhoite, voin sen ymmärtää, silloin asiakas tajuaa, että apua on hälytetty eikä jokaisen asiakkaan tarvitse erikseen käydä sanomassa pullokoneesta. Jos taas asiakas asioi kassalla ja on jotain häikkää niin yleensä kassan on joka tapauksessa pakko reagoida asiaan ja asiakkaalle nyt on se ja sama, kuuleeko sen "kassalle tarvitaan myyjää plääplää" -kutsun. Puhumattakaan nyt myymälässä muutoin asioivasta asiakkaasta.

Vierailija
57/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä nappia muuten Lidlissä oikein painelee? Joku esimies vai pääseekö asiakkaatkin painamaan? (usein tekisi mieli :-)

Vierailija
58/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluaisin kuulla tällaisen: "Kassoille tarvitaan henkilökuntaa poistamaan akateemikot kaupasta, kiitos"

Ei ole vielä kertaakaan kuulunut :( Auttaakin voisin henkilökuntaa...

Vierailija
59/59 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 11:30"]

[/quote]

Rohkeasti sanottu, että tarvitaan...

[/quote]

Voitko tarkentaa, en ihan ymmärtänyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi