Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kassoille tarvitaan henkilökuntaa, kiitos!"

Vierailija
14.12.2013 |

Että tuo käy joskus hermoille! Miksei siellä voi olla toista nappia, josta tulisi jo kolmannella "Kassoille tarvitaan henkilökuntaa, vittu soikoon!"

(jos et tajunnut tästä avauksesta mitään, anteeksi, ja voit jatkaa elämääsi)

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 16:15"]

Minä taas haluaisin kuulla tällaisen: "Kassoille tarvitaan henkilökuntaa poistamaan akateemikot kaupasta, kiitos"

Ei ole vielä kertaakaan kuulunut :( Auttaakin voisin henkilökuntaa...

[/quote]

Yhteistumputus! Yhteistumputus!

Vierailija
2/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko parempi, jos heillä ei olisi kuulutuksia ollenkaan. Yksi kassa käytössä ja muut työntekijät toisessa päässä kauppaa täyttämässä hyllyjä, varastossa hakemassa tavaraa ja loput tauolla. Saisitte oikein kunnolla jonottaa hiljaisuuden vallitessa... Tyhmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 16:21"]

Minä taas haluaisin kuulla tällaisen: "Kassoille tarvitaan henkilökuntaa poistamaan akateemikot kaupasta, kiitos"

[/quote]

[/quote]

Tumputa sinä vaan, se on joskus ihan terveellistä :) Tai jos ukko on kotona, niin puuhastele sen kanssa.

Vierailija
4/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl vaikuttaa katastrifaaliselta paikalta olla töissä.

Vierailija
5/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 16:21"]

[/quote]

[/quote]

Tumputa sinä vaan, se on joskus ihan terveellistä :) Tai jos ukko on kotona, niin puuhastele sen kanssa.

[/quote]

Akateeminen on alin! Akateeminen on ylimielinen! Tumps tumps! Ahhhhhh!

Vierailija
6/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ihan Plimplom-kuulutus vain riittäisi? Sellaisia on käytetty ennekin kaupoissa eikä se ärsyttäisi yhtä paljon. esimiespyynnölle voisi olla vaikk plimplimplom-ääni ;)

Vierailija
7/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 16:25"]

Olisiko parempi, jos heillä ei olisi kuulutuksia ollenkaan. Yksi kassa käytössä ja muut työntekijät toisessa päässä kauppaa täyttämässä hyllyjä, varastossa hakemassa tavaraa ja loput tauolla. Saisitte oikein kunnolla jonottaa hiljaisuuden vallitessa... Tyhmät.

[/quote]

Vaihtoehdot ovat siis hiljaisuus ja "kiitos!"...

Vierailija
8/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 16:31"]

Miksi ei ihan Plimplom-kuulutus vain riittäisi? Sellaisia on käytetty ennekin kaupoissa eikä se ärsyttäisi yhtä paljon. esimiespyynnölle voisi olla vaikk plimplimplom-ääni ;)

[/quote]

Tai sitten ne voisivat säveltää jonkun oodin, jossa myyjä kainosti pyytää lisää henkilökuntaa ja kertoo sulosävelin ahdingostaan kassalla jonon paineessa.

Vierailija
9/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 14:58"]

Mä just tänään mietin siellä käydessäni, että mitä toi "esimiestä toivotaan kassoille" oikein tarkoittaa? Miksi sitä esimiestä sinne toivotaan? 

[/quote]

Esimiestä voidaan tarvita, jos

- kassan tietokone on jumahtanut

- kassahenkilö ei tiedä, miten jossain tilanteessa täytyy toimia, esim. asiakas haluaa tehdä palautuksen

- kassakone ei tunnista jotain tiettyä tarjoushintaa

- asiakas haluaa puhutella esimiestä syystä tai toisesta

Näitähän riittää.

Vierailija
10/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 16:25"]

[/quote]

No voi kuule..onhan niitä erilaisia kassakelloja ollut kaupoissa ikiajat, kysymyshän oli nyt siitä, tarvitseeko olla tuollaisia nauhoitekuulutuksia. Kassakellojen poistosta ei ollut missään vaiheessa kyse.

Melkein tekis mieli käyttää sun kohdalla samaa adjektiivia kuin käytät itse tuon kommenttisi lopussa.:)

Vierailija
11/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että esimiehelle, kassaruuhkalle, pullokoneelle, ongelmatilanteelle jne. kaikille eri plimplom, piiiiiip, dingelidongeli-äänet ja sitten ne myyjät miettii että mikä se muuten oli? oliko se plimplom ja dingelidongeli. Aina niitä ei kuule niin tarkasti eroja ja muista siinä nyt että kenen sinne on tarkoitus mennä.

Muutenkin näissä kauppa-asioissa, jokaisen ihmisen tulis työskennellä vähintään kuukausi elintarvikekaupassa, niin ehkä auttaisi ihmisiä ymmärtämään asioista. Paitsi että niitä tyhmiä löytyy myös sieltä myyjien joukosta, mutta pieni mahdollisuus olisi että silloin ihmiset ymmärtäisi. Edes osa. Ei ne tyhmät nyt koskaan opi koskapa minä ja minun elämäni. Minulla sitä ja minä tätä.

Vierailija
12/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä yksi myyjä oli varmasti kerran vetänyt sieniä, oli niin erikoinen ja kyseli kaikenlaista ostoksistani. Lopuksi kysyi henkkarit, vaikka ostin pienellä summalla ja en ostanut mitään tuotetta mihin olisi ikärajaa.

Vierailija
13/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin näitä outoja tapauksia löytyy niin myyjistä kuin asiakkaista. Muistetaan kaikki se.

Vierailija
14/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenhän Lidlissä oli käytössä sellainen kamala palohälytystä muistuttava mekaanisen herätyskellon ääni. Se oli ihan kamala ja sitä paitsi hirveän kova, tuli aina mieleen pudottaa ostokset niille sijoilleen ja lähteä juoksemaan kohti hätäuloskäyntiä. Onhan tuo nykyinen äänite sentään paljon parempi.

Vierailija
15/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sitten nää Henkkamaukan kryptiset "Heidi kolmekakskuus, Heidi kolmekakskuus, kiitos!" -kuulutukset?

Vierailija
16/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 17:13"]

Ennenhän Lidlissä oli käytössä sellainen kamala palohälytystä muistuttava mekaanisen herätyskellon ääni. Se oli ihan kamala ja sitä paitsi hirveän kova, tuli aina mieleen pudottaa ostokset niille sijoilleen ja lähteä juoksemaan kohti hätäuloskäyntiä. Onhan tuo nykyinen äänite sentään paljon parempi.

[/quote]

Kas kun ei vituttanut yhtään. Nää nykyiset ottaa aivoon, ja paljon!

Vierailija
17/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 17:07"]

Niin että esimiehelle, kassaruuhkalle, pullokoneelle, ongelmatilanteelle jne. kaikille eri plimplom, piiiiiip, dingelidongeli-äänet ja sitten ne myyjät miettii että mikä se muuten oli? oliko se plimplom ja dingelidongeli. Aina niitä ei kuule niin tarkasti eroja ja muista siinä nyt että kenen sinne on tarkoitus mennä.

Muutenkin näissä kauppa-asioissa, jokaisen ihmisen tulis työskennellä vähintään kuukausi elintarvikekaupassa, niin ehkä auttaisi ihmisiä ymmärtämään asioista. Paitsi että niitä tyhmiä löytyy myös sieltä myyjien joukosta, mutta pieni mahdollisuus olisi että silloin ihmiset ymmärtäisi. Edes osa. Ei ne tyhmät nyt koskaan opi koskapa minä ja minun elämäni. Minulla sitä ja minä tätä.

[/quote]

Eikös niitä eri kuulutuksia ollut jotain 4 kappaletta? Aika dummy-head pitää olla, ettei erota 4 eri plimplomia, ehkäpä jopa akateemikko, etten sanois!

Niin, ja olikos tuo kirjoittamasi ihan Lidlin virallinen mielipide?

Vierailija
18/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 17:25"]

[/quote]

Eikös niitä eri kuulutuksia ollut jotain 4 kappaletta? Aika dummy-head pitää olla, ettei erota 4 eri plimplomia, ehkäpä jopa akateemikko, etten sanois!

[/quote]

Mukahauskaa saivartelua. Minkä takia niiden hälytysten pitäisi olla jotain plimplommeja, kun nauhoitettu lause ajaa saman asian paremmin.

Vierailija
19/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 17:25"]

[/quote]

[/quote]

Mukahauskaa saivartelua. Minkä takia niiden hälytysten pitäisi olla jotain plimplommeja, kun nauhoitettu lause ajaa saman asian paremmin.

[/quote]

Ehkä sen takia, että ne ottaa ihmisiä aivoon. Et sitten lukenut tätä ketjua?

Vierailija
20/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 14:33"]

on siellä sellainen kuulurtus myöskin

pullonpalausautomaatille tarvitaan henkilökuntaa, kiitos

esimiestä toivotaan kassoille, kiitos

[/quote]

Meidän Lidlissä tahdotaan vain ja ainoastaan esimiestä. Joskus kuulostaa siltä, että kassoilla on jatkuva konflikti meneillään, kun esimiestä tarvittais.

Vai saavatko kassalla työskentelevät ihmiset Lidlissä heti hienon työnimen, jotta pieni palkka ei ottaisi niin pannuun. (tosin en tiedä, onko siellä edes pieni palkka. Onko?)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä