Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kassoille tarvitaan henkilökuntaa, kiitos!"

Vierailija
14.12.2013 |

Että tuo käy joskus hermoille! Miksei siellä voi olla toista nappia, josta tulisi jo kolmannella "Kassoille tarvitaan henkilökuntaa, vittu soikoon!"

(jos et tajunnut tästä avauksesta mitään, anteeksi, ja voit jatkaa elämääsi)

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 17:12"]

Niin näitä outoja tapauksia löytyy niin myyjistä kuin asiakkaista. Muistetaan kaikki se.

[/quote]

Eniten vihaan tätä nykytyyliä, jossa löpinöiden perään liitetään kehotus "muistetaan nyt kuitenkin", "ollaan kaikki kivoja" "ei nyt hermostuta pienistä" jne.

Menkää lässyttämään päiväkodin pihalle.

Vierailija
22/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se sanallinen pyyntö on sikäli parempi, että kaikki asiakkaat tietävät, että jonojen pituus on huomattu ja asialle ollaan tekemässä jotain. Jos on vaan joku plimplom, niin ei kaikki tajua, mitä se tarkoittaa, ja sitten nämä aggressiiviset kusipääasiakkaat alkaa valittaa sille ylityöllistetylle myyjäparalle siitä, kuinka kamalan kauan joutui jonottamaan ja eikö teillä nyt voi olla tarpeeksi kassoja auki jne. Tuo ärsyttävä kuulutus ehkä siirtää sympatiat myyjän puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidleissä jonossa pitää olla vähintään kymmenen maksavaa ennenkuin sitä nappia painetaan... Mua ei ärsytä se kuulutus tai pieni jnottaminen, mutta jotenkin tuntuu et lidlin myyjien takaraivoon on jäänyt ajatus että "täällä nyt vaan on paljon jonoa kun kauppa on suosittu, eihän tääkään jono ole vielä pitkä niin enpäs paina nappia". Kaikki sympatiat vaan myyjille mutta voisivat opetella painamaan kutsunappia varsinkin jos se hyllyttäjän saaminen paikalle kestää.

Vierailija
24/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 16:15"]Minä taas haluaisin kuulla tällaisen: "Kassoille tarvitaan henkilökuntaa poistamaan akateemikot kaupasta, kiitos"

Ei ole vielä kertaakaan kuulunut :( Auttaakin voisin henkilökuntaa...

[/quote]

Akateemikkoja on elossa alle 30, joten miksi heidät pitäisi poistaa kaupasta ?? He luultavasti käyttäytyvät tavaksia ihmisiä paremmin muutenkin.

Vierailija
25/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 18:40"]

Minusta se sanallinen pyyntö on sikäli parempi, että kaikki asiakkaat tietävät, että jonojen pituus on huomattu ja asialle ollaan tekemässä jotain. Jos on vaan joku plimplom, niin ei kaikki tajua, mitä se tarkoittaa, ja sitten nämä aggressiiviset kusipääasiakkaat alkaa valittaa sille ylityöllistetylle myyjäparalle siitä, kuinka kamalan kauan joutui jonottamaan ja eikö teillä nyt voi olla tarpeeksi kassoja auki jne. Tuo ärsyttävä kuulutus ehkä siirtää sympatiat myyjän puolelle.

[/quote]

Mutta kun se saakelin äänite vituttaa! Itseä ja muita se ottaa kupoliin. Mutta eihän sitä kaikkein selkeintä ketjun sanomaa tietenkään tarvitse todesta ottaa, ehei!

Vierailija
26/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 18:40"]

[/quote]

Mutta kun se saakelin äänite vituttaa! Itseä ja muita se ottaa kupoliin. Mutta eihän sitä kaikkein selkeintä ketjun sanomaa tietenkään tarvitse todesta ottaa, ehei!

[/quote]

Mene terapiaan.

Vierailija
27/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 18:20"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 17:25"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 17:07"]

Niin että esimiehelle, kassaruuhkalle, pullokoneelle, ongelmatilanteelle jne. kaikille eri plimplom, piiiiiip, dingelidongeli-äänet ja sitten ne myyjät miettii että mikä se muuten oli? oliko se plimplom ja dingelidongeli. Aina niitä ei kuule niin tarkasti eroja ja muista siinä nyt että kenen sinne on tarkoitus mennä.

Muutenkin näissä kauppa-asioissa, jokaisen ihmisen tulis työskennellä vähintään kuukausi elintarvikekaupassa, niin ehkä auttaisi ihmisiä ymmärtämään asioista. Paitsi että niitä tyhmiä löytyy myös sieltä myyjien joukosta, mutta pieni mahdollisuus olisi että silloin ihmiset ymmärtäisi. Edes osa. Ei ne tyhmät nyt koskaan opi koskapa minä ja minun elämäni. Minulla sitä ja minä tätä.

[/quote]

Eikös niitä eri kuulutuksia ollut jotain 4 kappaletta? Aika dummy-head pitää olla, ettei erota 4 eri plimplomia, ehkäpä jopa akateemikko, etten sanois!

Niin, ja olikos tuo kirjoittamasi ihan Lidlin virallinen mielipide?

[/quote]

Mukahauskaa saivartelua. Minkä takia niiden hälytysten pitäisi olla jotain plimplommeja, kun nauhoitettu lause ajaa saman asian paremmin.

[/quote]

Ehkä sen takia, että ne ottaa ihmisiä aivoon. Et sitten lukenut tätä ketjua?

[/quote]

Käykää tyhjentämässä ne hiekkapillunne, niin ehkä tyhjänpäiväiset asiat ottaa vähemmän aivoon.

Vierailija
28/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukassat joka kauppaan, kiitosssss ;) Tai kaikkein mieluiten semmoset skannerit joitten läpi voi skannata koko kärryllisen ostoksia. Loppuis se jonottelu ja tavaroiden turha lappaminen kärryyn, tiskille, kassiin... aaaargh

Vierailija
29/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miksei ne perkele jo keksi semmosta systeemiä tänne suomen maahankin, että saatais tää kaupassa asiointi mahdollisimman vaivattomaks. Kauheesti haaskaantuu aikaa (ja hermoja) ihan turhiin toimintoihin.. Jonot on kilometrin mittaiset prismoissa sun muissa jättimarketeissa.  

Vierailija
30/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siivoojana kaupassa töissä Saksanmaalla ja siellä jos vaikka tuli akuutti siivoustarve, niin ei kutsuttu "laitoshenkilökunta maitohyllylle, kiitos" vaan "900 zum ersten Stock bitte" - oli vaan tuo koodi 900. En muista oliko muille, esim. esimiehelle jotain koodia. Inhosin itse tottakai, ja muuten vaan kaupassa asioidessa säälin siivoojaa, kun kuulin kutsun... 

Vierailija
31/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siivoojana kaupassa töissä Saksanmaalla ja siellä jos vaikka tuli akuutti siivoustarve, niin ei kutsuttu "laitoshenkilökunta maitohyllylle, kiitos" vaan "900 zum ersten Stock bitte" - oli vaan tuo koodi 900. En muista oliko muille, esim. esimiehelle jotain koodia. Inhosin itse tottakai, ja muuten vaan kaupassa asioidessa säälin siivoojaa, kun kuulin kutsun... 

Vierailija
32/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tainnut käydä Lidlissä?

Vierailija
33/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se naisääni kuulutuksessa on ainut töissä oleva aikuinen miedän lidlissä. Pitäähä nuorilla olla edes jotain auktoriteettiä kaupassa kun huitelevat miten sattuu.

Vierailija
34/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet murheet.

Vierailija
35/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siellä sellainen kuulurtus myöskin

pullonpalausautomaatille tarvitaan henkilökuntaa, kiitos

esimiestä toivotaan kassoille, kiitos

Vierailija
36/59 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän S-marketissa se on "Kassoilla tarvitaan ruuhka-apua" ja se alkaa helkkyä AINA kun me on astuttu portista sisään puotiin.  Salaliitto...

Vierailija
37/59 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just tänään mietin siellä käydessäni, että mitä toi "esimiestä toivotaan kassoille" oikein tarkoittaa? Miksi sitä esimiestä sinne toivotaan? 

Vierailija
38/59 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että täällä puhutaan kerrankin asiaa, eli miksi kauppoihin ei palkata henkilökuntaa riittävästi? Tai sehän on selvä asia kun kaksi monopolia sopii keskenään, että maksimoidaan voitot. Siitähän tässä on lopulta kyse. On paljon edullisempaa yritykselle antaa asiakkaan jonottaa puoli tuntia, kuin palkata työvoimaa ruuhkahuipun mukaan. Koska tilanne on sama kaikilla ei voi edes jaloillaan äänestää.

Vierailija
39/59 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän paikkakunnan S-marketissa on ainakin jonoasiat oidettu hyvin. Koskaan ei joudu jonottelemaan hirveitä aikoja, vaan jonot on sellaiset että edessä on korkeintaan kolme ihmistä. Sitten taas k-ryhmän kaupassa tuntuu aina olevan sen kymmenen ihmistä jonon edellä, meni sinne milloin vaan. Se vähän ärsyttää. Lidlissä joskus joutuu vähän jonottamaan, mutta ei sielläkään ole yhtä huono kassatilanne kuin tuolla k-kaupassa. 

Vierailija
40/59 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu, kun teitä vittumaisesti vituttaa.

Maailma on varmaan mielenkiintoinen genitaalisuossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme