Taidan tehdä tänään itsemurhan
Kommentit (40)
Mä olen myös alkanut miettiä tätä, jos ja kun ansiosidonnainen loppuu eikä töitä löydy. En haluaisi tulla nöyryytetyksi jossain työharjoitteluissa ja työnhakukursseilla 30 vuoden työkokemuksen ja jatkuvan kouluttautumisen jälkeen. Mitä virkaa tällaisella olemassaololla oikein on.
Sana on psyyke. Eli psyykesi ei kestä enää.
Vierailija kirjoitti:
Pilkun,nussija
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelit toteuttaa?
Hypätä parvekkeelta suomenlippu kourassa
Vierailija kirjoitti:
Juuri tällaisten ihmisten takia.
Sivusta
Jätetään tämä planeetta kaikkitietävien pyöritettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Rukoile Jumalalta apua. Hänellä on omat suunnitelmansa. Jeesus haluaa pelastaa sut. <3
Olen rukoillut, mutta Hän taitaa olla liian kiireinen ehtiäkseen ratkomaan minun ongelmiani.
-ohis-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilkun,nussija
Psyykeni ei kestä tyhmyyttä. Mitä muuta se on, jos suomenkielinen ihminen ei osaa tavallisia sanoja taivuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Rukoile Jumalalta apua. Hänellä on omat suunnitelmansa. Jeesus haluaa pelastaa sut. <3
Joo se lupas auttaa toteutuksessa, hyvä kun ehdotit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilkun,nussija
Psyykeni ei kestä tyhmyyttä. Mitä muuta se on, jos suomenkielinen ihminen ei osaa tavallisia sanoja taivuttaa?
Onko tämä äidinkielen opettajien palsta?
Kestä vielä vähän. Eläkkeellä on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen myös alkanut miettiä tätä, jos ja kun ansiosidonnainen loppuu eikä töitä löydy. En haluaisi tulla nöyryytetyksi jossain työharjoitteluissa ja työnhakukursseilla 30 vuoden työkokemuksen ja jatkuvan kouluttautumisen jälkeen. Mitä virkaa tällaisella olemassaololla oikein on.
Olet onnekas ihminen. Olet saanut olla 30 vuotta töissä. Kai loppuelämän säästöilläsi pärjäät?
Vierailija kirjoitti:
Kestä vielä vähän. Eläkkeellä on kivaa.
"Kestä vielä vähän."
Siihen onkin vielä aikaa
Ei se ole äidinkielen opettaja. Se on Salkkareista se teini-Saku.
Taidat tietää että jokainen kuolee joka tapauksessa joku päivä.
Kannattaa katsoa tuskasta huolimatta loppuun asti mitä tuleman pitää.
On vain yksi elämä.