Nainen! Haittaisiko sinua jos mies kertoisi tapailuvaiheessa että olet ns. kakkosvaihtoehto, kun mies ei ole saanut sitä suurta ihastustaan?
Hän kertoisi avoimesti että tekisi kaikkensa jotta sinusta tulisi se ykkösvaihtoehto, mutta ei voi luvata miten tunteensä kehittyvät...Mitä tekisit/sanoisit?
Kommentit (325)
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kovin harvinaista että seurustelee/on naimisissa sen kakkos-, kolmos-, nelosvaihtoehdon kanssa koska ei saanut sitä, jonka olisi mieluiten ottanut. Pätee monissa suhteissa molempiin suhteen osapuoliin. Eikä sekään mitenkään varmaa ole että jos on sen ykkösvaihtoehdon kanssa etteikö parempi jossain vaiheessa löydy. Molemmille. Aika vaaleanpunaista hötteröä tuollainen ajattelu että pariskunnat olisivat aina toisilleen ykkösvaihtoehtoja tai niinä pysyisivät koko elämänsä ajan.
Ei tietenkään ole harvinaista. Mutta harvinaista ja suhteelle äärimmäisen tuhoisaa on että asia kerrottaisiin toiselle osapuolelle "rehellisyyden" nimissä (kun tuo rehellisyys ei olisi mitään muuta kuin halua loukata toista).
Ei mieheni ollut minulle ykkösvaihtoehto. Mies, johon olin hullun lailla rakastunut, ei halunnut minua. Sitten tapasin miehen joka halusi minut enemmän kuin ketään muuta. Ja tottakai annoin hänen ymmärtää että tunne oli sama myös minun puoleltani. Miksi ihmeessä olisin kertonut totuuden, kun siitä ei olisi seurannut mitään hyvää kummallekaan?
Joten päätin tietoisesti seurata vanhaa ohjetta "Jos et rakasta, niin käyttäydy kuin rakastaisit.". Nyt olemme olleet yhdessä parikymmentä vuotta ja se rakkaus jota silloin alussa en tuntenut, on todellakin tullut todeksi ja syvästi aidoksi. En ole koskaan miehelleni sanallakaan tai eleelläkään osoittanut että hän olisi ollut jotain muuta kuin ensimmäinen valinta minulle. Ja nythän hän on jo vuosia ollut ykkönen. En luopuisi hänestä kenenkään muun takia, ikinä.
Ja enhän minä tietenkään varmasti tiedä olinko silloin aikoinen miehelleni ykkösvaihtoehto. Ehkä hänellä oli sama tilanne kuin minulla ja kyse oli järkiliitosta. Mutta koskaan hän ei ole sellaista vaikutelmaa antanut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset on tyhmiä. Luuleeko joku oikeesti ettei se teidän miehenne lähtisi jonkun supermallin matkaan jos pääsisi. Kaikki te ootte vaan lohdutuspalkintoja.
Luulenpa, että viisaus ei asu sinussa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että ainakin 80% parisuhteessa olevista suomalaisnaisista ovat tai ovat olleet maksimissaan kolmosvaihtoehtoja.
Eikä se siltikään "ollut tässä"
Zinc
Mutta mitä muutakaan naisilta voi odottaa, kuin että puhuvat puuta heinää ..
Nyt kaikki naiset kiiruhtaa kotona kysymään:
Kulta, kait minä olin sinulle se ykkösvaihtoehto, aivan ykkönen
ööö ... (mitähän hemmettiä nyt)
(nyt olen kuzessa)
öö .. tottakai kultu olet, tottakai !
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei tule mieleen että miehille se ainoa vaihtoehto on ikisinkkuus - jonka jälkeen syntyvyys olisi nollassa.
Miksi miehille se ainoa vaihtoehto olisi ikisinkkuus? Suurin osa miehistäkin on ihan normaaleja ihmisiä jotka joko eivät päädy tai päätyvät kivan ihmisen kanssa yhteen molempien haluamana.
Suurin osa miehistä tyytyy varaehdokkaisiin jotka luulevat olevansa ykkösiä.
Hulluutta vastaan on turha puhua järkeä, eivätkä siat ymmärrä helmien päälle, joten jätän tämän ketjun. Zinc ja rehellinen mies voivat puolestani jäädä huutelemaan tyhjille seinille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset on tyhmiä. Luuleeko joku oikeesti ettei se teidän miehenne lähtisi jonkun supermallin matkaan jos pääsisi. Kaikki te ootte vaan lohdutuspalkintoja.
Kuinka todennäköisenä pidät, että niin sanottu tavis mies törmäisi supermalliin, ja kuinka todennäköisenä pidät että supermalli ihastuu tavismieheen?
Ihan kauniita naisia olen elämässäni tavannut, mutta yksikään ei ole ollut edes kuvastomalli saati supermalli, eli ihan taviksia ovat olleet, ja vain muutaman kanssa on ollut kanssakäymistä yhtä keskustelua enemmän.
Mutta realismihan on ap:n ja muiden lohdutuspalkinnoista puhuvien päistä lähtenyt aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Moukkamaista.
Totuus kirpaisee?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki naiset kiiruhtaa kotona kysymään:
Kulta, kait minä olin sinulle se ykkösvaihtoehto, aivan ykkönen
ööö ... (mitähän hemmettiä nyt)
(nyt olen kuzessa)
öö .. tottakai kultu olet, tottakai !
Zinc
Sinun on sitten ihan pakko tulla pilaamaan ketju kuin ketju? No toisaalta, ehkäpä tämä oli tässä. Tehokas ketjuntappaja sinä kyllä olet, kukaan ei jaksa sinun kanssa keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totaalinen turn off.
Kun on saanut kokea, miltä tuntuu olla maailman eniten haluttu sen toisen silmissä, ei koskaan enää riitä vähempi, eikä tarvitsekaan riittää.
Sitä paitsi jos joku ihminen on niin idiootti ja "tunneälytön", että tuollaisen menee parilleen kertomaan, niin eipä kiinnostaisi enää ihan siitäkään syystä.
Eli parempi vaihtoehto on huijata naista ja salaa haaveilla siitä ihastuksesta?
Ja sitten vetää matto alta kylmästi jo tuo ihastus joskus näyttääkin vihreää valoa?Ei, vaan paras vaihtoehto on olla ottamatta mitään kakkosvaihtoehtoa. Ei kaikkien tarvitse olla suhteessa koko aikaa, on ihan ok olla yksinään sen aikaa kunnes löytyy joku jonka todella haluat ja joka haluaa sinut. Ei ole ok pitää jotain varalla!
Luulisi sen olevan "ok" jos mies on rehellinen ja kertoo tilanteen naiselle.
Mutta tämän ketjun vastausten perusteella rehellisyys ei kannata
Rehellisyys, jonka ainoa tarkoitus on loukata, ei kannata. Siinä olet ihan oikeassa. Tuollaisella rehellisyydellä ei saavuteta mitään hyvää. Ihan sama asia kuin jos nainen oma-aloitteisesti kokisi tarpeelliseksi kertoa sinulle, että olet huonompi seksissä tai huonommin varustettu kuin hänen eksänsä. Ei sellaisia asioita sanota ihmiselle, jota rakastaa.
Entäs jos nainen asiaa kysyy?
Ja ihan varmasti lähes jokainen nainen kysyy jollakin tavalla, jossakin vaiheessa
Vierailija kirjoitti:
Hulluutta vastaan on turha puhua järkeä, eivätkä siat ymmärrä helmien päälle, joten jätän tämän ketjun. Zinc ja rehellinen mies voivat puolestani jäädä huutelemaan tyhjille seinille.
Perus nainen.
Kun argumentit loppuu, tai huomataan niiden tyhjyys, niin lähdetään ovet paukkuen kuin uhmaikäinen kakara
Vierailija kirjoitti:
Aika moni olisi valmis jättämään vaikkapa unelmiensa miehen näköjään tuollaisen pikkujutun vuoksi.
Unelmien mies ei haikaile muiden naisten perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se taas nähdään miten naisten kanssa ei koskaan kannata olla täysin rehellinen.
Aloituksessa mainitulla miehellähän on vielä vilpitön tarkoitus yrittää suunnata suurimmat tunteensa tapailemaansa naista kohtaan.
Varmaan kaikki miehet olisivat todella otettuja jos nainen osoittaisi tuon tason rehellisyyttä...
Okei, kerron nyt että olen jo vuosia ollut lääpälläni serkkuusi Anselmiin ja mietin häntä aina seksin aikana mutta teen kyllä kaikkeni ihastuakseni sinuun ukkoseni mutta en voi luvata mitään.
Hieman eri asia salata vuosia tuollainen asia, kuin kertoa avoimesti se tapailun aikana
Pidän tätä ja vastaavia kirjoituksia suunnattoman huvittavina, koska käytännössä kirjoittajat ovat "ensaakoskaantavatasuomalaisianaisiakoskanepitävätlaatikkoleukaisistakehonrakentaja-avaruuslentäjähuippumallijuristipääjohtaja" -miehistä.
Hyvä aloittaja: valtaosa suomalaisnaisista tyytyy miehiinsä, koska Suomessa on hyvin haastavaa löytää hyvännäköisiä, fiksuja ja ennen kaikkea hoikkia miehiä, joilla on koulutus ja jotka käyvät töissä - eivätkä ole persoja viinalle.
Oletko koskaan huomanut, kumpi sukupuoli päättää valtaosan parisuhteista? :D
Kauniita uliunia.
Vierailija kirjoitti:
Eli kun mies olisi täysin rehellinen, niin sekään ei kelpaa?
Luuletteko te tosiaan kaikki olevanne miehillenne niitä ykkövaihtoehtoja? Miehenne eivät vain olleet rehellisiä
Ei luulla mitään, mutta ainoata tavaraani jaan vain henkilölle, jolle olen ykkönen.
Sanoisin miehellä että samat sanat, en saa ykkösvaihtoehtoa niin on tyydyttävä toiseen tai kolmanteen. Enkä lupaa mitään jatkoja. Kestän kyllä kuulla mutta kestääkö mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus nainen.
Kun argumentit loppuu, tai huomataan niiden tyhjyys, niin lähdetään ovet paukkuen kuin uhmaikäinen kakara
Ja sinä olet perus-uuuuuuuuli. Jankutetaan jankuttamisesta päästyään samaa asiaa ja yritetään keksiä mahdollisimman monta provoilevaa lauserakennelmaa joilla solvata naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kovin harvinaista että seurustelee/on naimisissa sen kakkos-, kolmos-, nelosvaihtoehdon kanssa koska ei saanut sitä, jonka olisi mieluiten ottanut. Pätee monissa suhteissa molempiin suhteen osapuoliin. Eikä sekään mitenkään varmaa ole että jos on sen ykkösvaihtoehdon kanssa etteikö parempi jossain vaiheessa löydy. Molemmille. Aika vaaleanpunaista hötteröä tuollainen ajattelu että pariskunnat olisivat aina toisilleen ykkösvaihtoehtoja tai niinä pysyisivät koko elämänsä ajan.
Minusta on harvinaista, harva saa runkkaamansa onlyfans-pimun tai luokan kaunottaren saatika jää näiden perään haikailemaan eikä kaikilla ole jotain palvottua nuoruudenrakastettua. Ap haaveilee vieläkin tuosta toisesta jota ei edes kunnolla tunne, normaali ihminen ei hae suhdetta yhteen jos miettii toista.
Naisilla harvinaista, miehillä suurin osa tuollaisia suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että ainakin 80% parisuhteessa olevista suomalaisnaisista ovat tai ovat olleet maksimissaan kolmosvaihtoehtoja.
Kirjoitit vahingossa suomalaisnaisista, vaikka tietenkin tarkoitit suomalaismiehistä.
Teistä vain 75 prosenttia on lihavia.
Nii-i, mutta luuletko ettei muunlaiset miehet ole suhteissa ja tee lapsia?