Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeesus sanoi minulle tänään enää 2 vuotta sitten tulee antikristus.

valamanmunkki IivanaJulma
27.11.2021 |

Itse uskon että antikristus tulee Roomasta ja on paavi. alkaa kryptovaluutta

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

#Uskovan naisen sanoma lopunajoista, jossa sanotaan, että ensimmäisenä vainot alkavat helluntaiseurakunnasta ja lopulta luterilaisesta ja ortodoksisesta srksta, joista tulee porttokirkko! Tarja Halonen oli määrännyt profetiassa, että ei saaa kuulua kuin yhteen ainoaan kirkkoon paavin käskystä, ja inkvisitio oli perustettu uudelleen.

Minulle lähetettiin linkki erään uskovien ryhmän videokokouksesta, jossa yhteydessä eräs nainen toi julki saamansa sanoman Jeesukselta.

Olen samaa mieltä esille tuoduista asioista ja olen kirjoittanut niistä jo useamman vuoden ajan.

Eli tulee aika, että koko maailman raha- ja sähköverkosto romahtaa. Tämän takia Jeesus kehottaa uskovia muuttamaan maaseudulle ja mieluummin veden äärelle.

Juutalaisia ja uskovia kristittyjä aletaan vainota. Kaikkia vaaditaan liittymään Suomessakin yhteen kirkkoon, joka ei ole luterilainen kirkko, vaan antikristillinen uuden maailmanuskonnon mukainen porttokirkko. Osa jopa vapaiden suuntien, kuten helluntailaisten, uskovista suostuu vaadittavaan rekisteröintiin, mutta osa ymmärtää sentään kieltäytyä.

Tällöin vainottujen uskovien on syytä palata apostoliseen rakkauteen ja omaisuuden jakamiseen, jota varten eri puolille Suomea on perustettava keskuksia, joihin uskovat voivat viedä itselleen tarpeettomia tavaroita ja ruoka-aineita, jotta tarvitsevat voida hakea niitä varastoista ilmaiseksi.

Näissä keskuksissa voi olla myös eri alojen asiantuntijoiden työpalveluksia, koska uskovat eivät voi enää ostaa mitään palveluksia, koska he eivät ota pedonmerkkiä, jonka vuoksi he joutuvat yhteiskunnan ulkopuolelle.

Keskukset voivat toimia myös kouluina lapsille ja hoitopaikkana vanhuksille ja sairaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koronarokote oli vain testi miten ihmiset saadaan pakkoneuroottiseksi ottamaan pian pedon merkki

Vierailija
4/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

unessa näytettiin, paavi leimaa pedon merkki vatikaanissa

Vierailija
5/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärrän mitä ajetaan takaa termillä "sekaisin kuin seinäkello".

Vierailija
6/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin pelastajamme Jeesus sitten tulee? 

Vierailija
7/8 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus tuli 2000 vuotta sitten joka siihen uskoo pelastuu .

Vierailija
8/8 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskas USAssa on seuraavat presidentinvaalit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi