Nainen! Haittaisiko sinua jos mies kertoisi tapailuvaiheessa että olet ns. kakkosvaihtoehto, kun mies ei ole saanut sitä suurta ihastustaan?
Hän kertoisi avoimesti että tekisi kaikkensa jotta sinusta tulisi se ykkösvaihtoehto, mutta ei voi luvata miten tunteensä kehittyvät...Mitä tekisit/sanoisit?
Kommentit (325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se taas nähdään miten naisten kanssa ei koskaan kannata olla täysin rehellinen.
Aloituksessa mainitulla miehellähän on vielä vilpitön tarkoitus yrittää suunnata suurimmat tunteensa tapailemaansa naista kohtaan.
Varmaan kaikki miehet olisivat todella otettuja jos nainen osoittaisi tuon tason rehellisyyttä...
Okei, kerron nyt että olen jo vuosia ollut lääpälläni serkkuusi Anselmiin ja mietin häntä aina seksin aikana mutta teen kyllä kaikkeni ihastuakseni sinuun ukkoseni mutta en voi luvata mitään.
Hieman eri asia salata vuosia tuollainen asia, kuin kertoa avoimesti se tapailun aikana
Onhan nainen voinut tuntea Anselmin jo vuosia aiemmin ennen kuin tutustui hänen serkkuunsa.
Voi yöks! Olin kerran tällaisessa tilanteessa ja laitoin poikki. Mies jopa kertoili nyyhkytarinoita, miten oli yrittänyt saada tätä ykkösvaihtoehtoa luokseen yökylään ja odottanut sitä asunnollaan, muttei se ikinä tullut. LOL. Enpä yhtään ihmettele..? Luulen, ettei sillä miehellä ollut ihan kaikki muumit niinsanotusti laaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan haittaisi. Kiittäisin rehellisyydestä, ja käskisin suksimaan kuuseen. Se siitä, ja sen kestävyydestä.
Onhan tuo moukkamaista mutta helvetin rehellistä. Mutta myös toista todella loukkaavaa 🙁 en ihan ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys kannattaa aina!
Kuvailtu mies ei ole rehellinen, koska vilpillisesti pohdiskelee, kannattaako kertoa itsestään noin suuri turn off, vai ei, jotta saisi itsekästä etua.
Rehellinen mies käsittelisi omat tunteensa ennen uusia tapailusuhteita, eikä kaataisi omia ongelmiaan viattoman, ihanaa rakkautta toivovan sivullisen naisen niskaan.
Minusta osoittaa aikamoista rehellisyyttä ja luottamusta, halua työstää yhdessä asiaa, että tunnustaa tuollaisen asian. Teeskenteleminen olisi paljon pahempaa ja jos ei yhdessä työstä tuollaisia niin suhteesta ei voi tulla kovin syvä. Sama koskee suhteen aikana tulevia ihastuksia ja pettämisiä. Ne pitää työstää yhdessä eikä salailla toiselta. N49
Henkilö joka on suhteessa kanssani ja ilmoittaa yhtäkkiä etten ole hänen ykkösvaihtoehtonsa voi työstää jatkossa omaa kättään.
Kiitos nauruista!😂😂😂 Juurikin näin!
Vierailija kirjoitti:
Joo-o. Kyllä haittaisi. Jokaisella on oikeus kokea olevansa suhteessaan haluttu ja rakastettu juuri sellaisena kuin on, ei siinä muuten mitään järkeä ole.
Aika järkyttävää siltä mieheltäkin, mitä kamalaa on olla yksin jos ei sitä ykkösvaihtoehtoa saa? Odottaa yksinään sen aikaa kun löytyy ihminen jonka oikeasti haluaa ja joka hänet haluaa ja ryhtyy suhteeseen vasta sitten. Onko ko miehellä joku äitikompleksi että tarvitsee jonkun pitelemään kädestä kiinni? Seksisuhde on asia erikseen eikä niissä odotella josko “tunteita kehittyisi”.
Ja sanoisin vielä, että ihan käsittämättömän puusilmäistä naisen ajan ja energian tuhlausta, ihan kuin joku vampyyri. Ja millä oikeutuksella? "Noku emmä nyt yksinkään voi olla vää äää äää!" Ei kiesus maria, miten rajatonta itsekeskeisyyttä mieheltä. Hard pass.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se taas nähdään miten naisten kanssa ei koskaan kannata olla täysin rehellinen.
Aloituksessa mainitulla miehellähän on vielä vilpitön tarkoitus yrittää suunnata suurimmat tunteensa tapailemaansa naista kohtaan.
Varmaan kaikki miehet olisivat todella otettuja jos nainen osoittaisi tuon tason rehellisyyttä...
Okei, kerron nyt että olen jo vuosia ollut lääpälläni serkkuusi Anselmiin ja mietin häntä aina seksin aikana mutta teen kyllä kaikkeni ihastuakseni sinuun ukkoseni mutta en voi luvata mitään.
Hieman eri asia salata vuosia tuollainen asia, kuin kertoa avoimesti se tapailun aikana
Ai nytkö se kerrottiinkin jo tapailun aikana? Aiemmin annettiin ymmärtää, että siinä vaiheessa, kun nainen on umpirakastunut mieheen ja pitää tätä unelmien miehenä ja haluaa tämän kanssa loppuelämän parisuhteen.
Eli ette itsekään tiedä, mistä puhutte, MOT.
Tämän ketjun perusteella 90% parisuhteessa olevista naisista voisi pistää eropaperit vetämään nyt heti. Olette kaikki olleet enintään kakkosvaihtoehtoja.
Toki kävisi, jos mies lupaisi, että hän ei ikinä missään tilanteessa rupeaisi millekään sen ihastuksen kanssa vaikka nainen polvillaan rukoilisi miestä itselleen. Mies ei saisi olla naiseen missään yhteydessä missään tilanteessa. Miehen täytyisi pitää lupaus koko loppuelämänsä ajan.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun perusteella 90% parisuhteessa olevista naisista voisi pistää eropaperit vetämään nyt heti. Olette kaikki olleet enintään kakkosvaihtoehtoja.
Onneksi kaikki (palsta-) miehet ovat vaimojensa ehdottomia valintoja, ihan supermiehiä.
Anteeksi, että nauroin jotain ihan muuta kirjoitusta. :D
Pidän mielenkiintoisina näitä päivästä toiseen toistuvia kirjoituksia, joissa halutaan nolata suomalaisnaisia. Samaan aikaan te ulisette täysin loputonta yksinäisyyttänne, palstamiehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kaikki (palsta-) miehet ovat vaimojensa ehdottomia valintoja, ihan supermiehiä.
Pidän mielenkiintoisina näitä päivästä toiseen toistuvia kirjoituksia, joissa halutaan nolata suomalaisnaisia. Samaan aikaan te ulisette täysin loputonta yksinäisyyttänne, palstamiehet.
👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Ajatella. Olen ensimmäisen kerran seurustellut ja harrastanut seksiä 1978 enkä kaikkien näiden yli 40 vuoden aikana ole oppinut miehistä tällaista asiaa, minkä totaalisen kokematon ap kumppaneineen nyt meille äitinsä ikäisille naisille kertoo.
Olette te reppanoita. Tänäkin iltana me mammat menemme miestemme kainaloon, jopa sekstailemme niitä miehiä, joille jo vuosien tai jopa vuosikymmenien ajan olemme olleet kakkosia tai kolmosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset on tyhmiä. Luuleeko joku oikeesti ettei se teidän miehenne lähtisi jonkun supermallin matkaan jos pääsisi. Kaikki te ootte vaan lohdutuspalkintoja.
Kyllä miehet on tyhmiä. Luuleeko joku oikeesti ettei se teidän naisenne lähtisi jonkun rikkaan kirurgin tai hyvin varustellun komistuksen matkaan jos pääsisi. Kaikki te ootte vaan lohdutuspalkintoja.
Yllättävän monet ovat tyhmiä. On vielä punainenpilleri ottamatta. Me ulimiehet tämä kyllä tiedetään ja se onkin ihan perus teesi. Beta on aina seinään törmänneen naisen juurikin lohdutuspalkinto, joka palvelee vain tietyn ajanjakson. Eli on väline mahdollistamaan perheenperustaminen.
Onneksi maailmassa on muitakin kuin betamiehiä. On ihan normaaleja miehiä.
Sä kutsut niitä normaaleiksi, muut kutsuu niitä alfoiksi. Tervetuloa vaan yrittämään sitä top-10 porukkaa.
Olen ihan normaalin miehen kanssa kuudettatoista vuotta naimisissa. Sinä kutsuisit häntä top1% alfaksi.
Ap: Minun pitää tunnustaa sinulle jotain. .. Olet oikeastaan minulle vain kakkosvaihtoehto. Elämäni rakkaus olisi ollut eräs toinen nainen.
Nainen: [miettii].. arvostan rehellisyyttäsi, vaikka tuntuukin pahalta kuulla yhtäkkiä jotain tuollaista. Herää paljon kysymyksiä, kuten ihan sekin, että miksi siis ylipäänsä olet minun kanssani.
Ap: No, en saanut sitä toista. Mutta olen valmis tekemään kaikkeni, että sinusta tulisi ykkönen ja voisin rakastua sinuun.
Nainen: [edelleen verkkaisesti, miettien].. minun pitää miettiä tätä vähän aikaa, olen nyt aika hämilläni.
Seuraavana päivänä:
Nainen: Olen pohtinut asiaa ja tullut siihen tulokseen, että haluan kuitenkin katsoa, voisiko meistä tulla jotain. Onhan minullakin historiani ja pettymykseni, se "suuri rakkaus", jota en itsekään aikoinaan saanut. Ehkä voisikin olla ihan uudenlainen alku parisuhteelle laittaa avoimesti pöydälle menneet ja oppia siten sekä itsestään että toisesta. Aloittaisitko sinä? Kerro minulle siitä naisesta, joka oli suuri rakkautesi. Mihin hänessä rakastuit, millainen suhteenne oli, miksi se ei kestänyt. Minä kerron sen jälkeen.
Ap: No... se oli yksi pari vuotta nuorempi nainen jonka tunsin opiskelukuvioista. Jumalattoman kaunis.
Nainen: Kauanko suhteenne kesti?
Ap: No.. ei me oikeestaan, silleen koskaan oltu suhteessa. Mutta olisin halunnut sen. Hän oli niin kaunis että kaikki naiset ovat häneen verrattuna huonompia.
Nainen: [hetken hiljaisuus]... anteeksi, mitä? Siis teillä ei edes ollut suhdetta? [hetken tyrmistyksen jälkeen alkaa nauraa] Ok, kuule, me taidetaan olla pikkuisen eri tasolla näissä jutuissa. Olin valmis avautumaan sinulle omasta elämäni toistaiseksi suurimmasta rakkaudesta ja se oli kyllä ihan oikea parisuhde eikä teini-ihastus. Uskomattoman hyvännäköinen mies, jonka kanssa minulla oli kolmen vuoden kiihkeä suhde, paljon tajuttoman hyvää seksiä, hän oli uskomaton sängyssä! Ja mikä varustus! Muutenkin aivan ihana ihminen; hellä, huomaavainen, hauska, kohtelias... Kaikki ystävänikin olivat aivan hurmaantuneita häneen. Mutta hän oli Suomessa vain opiskelemassa ja joutui aikanaan palaamaan kotimaahansa enkä ollut valmis muuttamaan hänen perässään. Lämmöllä muistelen edelleen ja Fb:ssä pidämme satunnaisesti yhteyttä. Sen verran kipeää teki hänen lähtönsä, etten seuraavien parin vuoden aikana edes yrittänyt löytää mitään vakavampaa, mutta en minä enää häntä normaalisti ajattele.
Ap: [hiljaa]
Nainen: Mutta kuule, toivotan sinulle oikein hyvää tulevaisuutta, toivottavasti jonakin päivänä löydät naisen, joka on kauniimpi kuin tuo ykkösnaisesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nainen mitään valintoja tee, odottaa vaan tahdottomana vihanneksena kuka mies tulee tekemään kaiken työn suhteen aloittamiseksi.
Tältähän se vaikuttaa autistista joka ei vuorovaikutuksessa tajua mitään mitä tapahtuu.
Olen itse aikoinani päättänyt etten koskaan tyydy toiseksi parhaaseen, enkä kyllä missään tapauksessa alkaisi kenenkään kakkosvaihtoehdoksi. Olisin kuitenkin kyllä kiinnostunut näkemään kuka olisi minua tavoiteltavampi. En tietysti väitä etteikö sellaisia voisi olla, mutta aina olen saanut kuoria kermat päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella. Olen ensimmäisen kerran seurustellut ja harrastanut seksiä 1978 enkä kaikkien näiden yli 40 vuoden aikana ole oppinut miehistä tällaista asiaa, minkä totaalisen kokematon ap kumppaneineen nyt meille äitinsä ikäisille naisille kertoo.
Olette te reppanoita. Tänäkin iltana me mammat menemme miestemme kainaloon, jopa sekstailemme niitä miehiä, joille jo vuosien tai jopa vuosikymmenien ajan olemme olleet kakkosia tai kolmosia.
Niin ei nuo pois sulje toisiaan. Sekstailu ja kakkosvaihtoehtona olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ei nuo pois sulje toisiaan. Sekstailu ja kakkosvaihtoehtona olo.
Nyt oli kyse elämänkokemuksesta. Jos toisella on parisuhdekokemusta yli 40 vuodelta ja toisella ei edes yhtään oikeaa parisuhdetta/kokemusta rakastumisesta ja rakastamisesta, niin kumman uskoisit olevan parempi tulkitsemaan tilannetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vapaasti.
Te olette varanumeroita.
Veikkaanpa että ykkösenne on oma räpylä ja kakkonen joku Pamela Andersson joka on autuaan tietämätön sijoituksestaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti nämä ketjun kirjoittelijat sitten sitä mieltä että mies, joka on jäänyt ilman sitä elämänsä rakkautta on lopuksi ikäänsä yksineläjäksi tuomittu. Ei siis kannata antaa mahdollisuutta miehelle rakastua uudelleen?
Minä olen sitä mieltä, että jos mies (tai nainen) edelleen pitää vanhaa ihastustaan itselleen parhaana ja sydämensä valittuna, ja on hänessä rakkauden siteillä kiinni, niin kaikille osapuolille parempi olisi, ettei hän tapailisi ketään muuta. Mutta jos hän kykenee käsittelemään tunteensa, ja on aidosti ja rehellisesti avoin uudelle rakkaudelle, ns. sydän vapaana, silloin hän voi löytää uuden suuren rakkauden.
Mulla on vähän tällainen tilanne. Rakastuin, vaikka olin yhä aiemmassa kumppanissa henkisesti kiinni. Ero oli mulle traumaattinen ja ensimmäisiä koskaan, ja olin aivan palasina pitkään. Tämä uusi tuli elämään liian aikaisin mutta ei haluttu päästää toisiamme menemään. Yritän tehdä hänestä sitä ns ykkösvaihtoehtoa kovasti ja päästä irti menneestä, mutta se on hirveän vaikeaa kun on ollut koko aikuisiän yhden ihmisen kanssa.
Uusi kumppani ymmärtää tilanteeni hyvin, onneksi. Tuskin sellaisia on paljon jotka jaksaisivat olla näin keskeneräisen ihmisen kanssa suhteessa. Mutta jos olisin odottanut mitään suhteiden aloittamista siihen kun olen täysin yli, en esimerkiksi ehtisi koskaan hankkia lapsia. Noissa asioissa voi joillakin mennä hirveän monta vuotta ennen kuin on taas tarpeeksi ehjä.
Joko tunteita on tai sitten ei ole. Jos niitä ei ole, ei auta vaikka kuinka taistelisit. Tuollaiseen ei missään nimessä kannata lähteä vaan kunnioittaa itseään sen verran että etsii jonkun jolle kelpaa omana itsenään.