Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei käy ruokaravintoloissa tai baareissa?

Vierailija
30.09.2020 |

Kun niin kovin näitä halutaan kurmuuttaa. 10 000 työntekijää on aika monta paperitehtaallista työttömiä.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen perheenäiti, joka ei ole kiinnostunut juomaan alkoholia muutenkasn. Mitä ihmettä siellä baarissa tekisin?

Vierailija
22/97 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkerat jotka eivät saa naisia.

Mihin minä sitä naista tarvitsisin? N32, hetero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö alapeukuttajien mielestä takuu- ja sairaseläkeläinen ole tarpeeksi köyhiä vai?

Vierailija
24/97 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei halua koronaa?

Vierailija
25/97 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Asun yksin ja käyn osa-aikatöissä, eli toimeentulo on tiukassa. Pitää miettiä tarkkaan, mihin rahansa laittaa. Hyvää ruokaa on helppo tehdä kotonakin. Juominen ei kiinnosta.

Mutta

enpä ole örvellykselläni myöskään aiheuttanut ravintoloiden rajoituksia!

Vierailija
26/97 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti

Vierailija
27/97 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn syömässä ravintolassa ehkä muutaman kerran vuodessa vaikka kauppareissun ohessa ja pikaravintolassa perheen kanssa pitkillä automatkoilla muutaman kerran vuodessa. Enempää ei ole tarve käydä ja teen itse parempaa ruokaa halvemmalla perheelleni, eli kolmelle teinille ja meille vanhemmille.

Baareissa ja vastaavissa olen käynyt viimeksi nuorena joskus 90-luvun lopulla ja enää minua ei saa sellaisiin kirveelläkään, yök.

Rahasta ravintoloissa käyminen ei ole siis pelkästään kiinni, vaan siitä, että tarvetta ei ole. N46

Vierailija
28/97 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen joka tekee itse parempaa ruokaa tai ainakin luulee niin ja selittää asian sillä

Vierailija
29/97 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruusiän sekoilut taakseen jättänyt normaali tavallinen kansalainen. Ei mitään asiaa ravintoloihin. Syön ja ryyppään kotona. Sori siitä.

Vierailija
30/97 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä lähteä kuppilaan istumaan. Mulla on aina skumppaa ja olutta jääkaapissa ja asun ydinkeskustassa, joten pidetään kavereiden kanssa illanistujaisia mun luona baarin sijaan. On halvempaa ja saadaan jutella omassa rauhassa seuraan änkijöiltä.

Ruoasta taas olen niin vähän kiinnostunut, että nappaan kaupasta vain jonkun mikrojutun mukaan kotimatkalla töistä.

Vierailija
31/97 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ja viisas.

Vierailija
32/97 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani eivät koskaan käy ravintolassa. Poikkeuksena ainoastaan juhlat, joihin on kutsuttu.

Baareissa tuli käytyä nuorena. Tällä hetkellä siellä notkuminen on silkkaa järjettömyyttä.

Vierailija
33/97 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitis ihminen, joka osaa kokata itse.

Vierailija
34/97 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä.

Vierailija
35/97 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sellanen joka tekee itse parempaa ruokaa tai ainakin luulee niin ja selittää asian sillä

Olen syönyt liian monta kehnoa ruokaa ravintolassa ja muutamassa ravintolassa tulee mieleen, että minkälainen sankari siellä on sapuskaa oikein tehnytkään, kun laatu on ala-arvoista tai vain kohtalaista. Ymmärrän, jos joskus sapuska ei onnistu, mutta miksi kokki pistää epäonnistuneet sotkut asiakkaalle?!?

Teen todella itse parempaa ruokaa useimmiten ja silloin myös tiedän mistä aineksista ja minkälaisissa oloissa ruoka on tehty. Ravintolassa ruuassa voi olla ihan kaikkia eritteitä ja muuta epämääräistä mukana.

Vierailija
36/97 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla on rahalle parempaakin käyttöä.

Vierailija
37/97 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaat. Rahansa järkevämmin käyttävät.

Vierailija
38/97 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin ihmettelen, että keitä ne ravintolassa kävijät ovat ja kuinka heitä on niin paljon että on riittänyt asiakkaita kaikille. En oikeastaan tunne ketään joka kävisi ravintoloissa kuin korkeintaan joissain suuremmissa juhlissa kerran,pari kymmeneen vuoteen.

Vierailija
39/97 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta tuttavapiiristäni jos mietin niin korkeakoulutet hyvätuloiset elämässään pärjäävät ihmiset KÄYVÄT baareissa, bileissä ja keikoilla. Ne, jotka jo yläasteella (kaveriporukasta) olivat jotenkin vetäytyneitä ja joilla on sittemmin ollut enemmän ongelmia eivät käy. Olemme nelikymppisiä.

Tiedän kyllä varsin hyvin ettei tämä ole koko totuus ja näen kyllä työssäni lähes päivittäin alkoholihaittoja, mutta omassa piirissäni se on näin että pärjäävimmillä on vilkas sosiaalinen elämä ja niitä baarireissuja ja jatkoja ja tohtorintutkinto ei mitenkään estä festarireissuja jne. Ja lapsenvahtejakin löytyy perheellisille helposti kun osataan ylläpitää sosiaalista piiriä tai sitten puolisoista toinen jää illaksi kotiin eli osataan liikkua myös ilman sitä miestä/rouvaa.

Vierailija
40/97 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, tavallinen kahden teini-ikäisen pojan isukki. Mihkä tästä enää joutais tai rahat riittäis :D