Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi Marin ja hallitus eivät pysty asialliseen keskusteluun eduskuntakyselyssä
30.09.2020 |
Aikamoinen floppaus oli tämän päiväinen välikysymyskeskustelu, ei nyt sentään viime öisen US presidenttiväittelyn tasoinen mutta.
Hallituksen pitää pystyä vastaamaan ikäviinkin opposition kysymyksiin. Ja taas opposition tuleekin olla demokratian rakkikoira mutta asiallisesti. Monen ministerin lyhyypinnaisuus on nyt kyllä häpeäksi.
Kommentit (6)
Ja erikoista on, että hallitus haukkuu ja haastaa oppositiota.
Eikö tällä hallituksella ole enempää annettavanaan?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
No Marin on niin paniikissa, niin ärhentelee kuin haavoitettu hyeena oppositiolle.
Projisoi omaa epävarmuuttaan haukkumalla muita.
Näin on. Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
Alue: Aihe vapaa
No Marin on niin paniikissa, niin ärhentelee kuin haavoitettu hyeena oppositiolle.
Projisoi omaa epävarmuuttaan haukkumalla muita.