Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko enkeleihin? Millainen merkitys heillä on sinulle?

Vierailija
02.12.2013 |

Mulla on ollut vaikeita aikoja ja nyt saan suuresti lohtua tästä enkeli-ajatuksesta. Olen lukenut mm. Lorna Byrneä ja netistä etsinyt tietoutta.

Nyt tahtoisin kuulla, onko täällä ihmisiä, jotka uskovat enkeleihin ja ehkä kommunikoivatkin heidän kanssaan?

Joten jos joku haluaa jakaa omia kokemuksiaan, luen tosi mielelläni!

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 16:47"]

En usko mihinkään yliluonnolliseen. Minusta ajatuskin sellaisesta kuulostaa hassulta, miksi uskoa johonkin mitä ei voida todistaa todeksi.

[/quote]

Ei sintäkään pystytä todistamaan, että sinä olet olemassa juuri nyt.

[/quote]

Miten niin ei pysty? Todisteenahan on jo tuo yllä oleva viesti.

Vierailija
102/110 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 18:59"]

Jeesus Kristus on tie, totuus ja elämä

[/quote]

Ihan samanlainen satuolento sekin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeleitä onko heitä?

Vierailija
104/110 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:22"]

91, tarkoitin tuolla kohdalla noita täälläkin esitettyjä väitteitä, että enkeleihin uskovat ovat harhaoppisia ja enkelit/ henget olisivat vain Saatanan kätyreitä valepuvussa. Tiedän kyllä, että pimeitäkin voimia on, niinhän minä viestiini kirjoitinkin. Ja tiedän myös, että rukoukset osoitetaan Jumalalle -enkelit ovat vain sanansaattajia, mutta ei se tarkoita sitä, etteikö enkeleiltä voisi pyytää mitään tai vaikka keskustella heidän kanssaan. Minusta pyynnöt ja rukoukset ovat kaksi aivan eri asiaa, jälkimmäiset enemmän sellainen pyhä rituaali ja pyyntö taas voi liittyä ihan mihin vaan.

[/quote]   OK, nyt ymmärrän. Juu, kyllä itsekin uskon että enkeleille voi puhua. Niinkuin totesin aiemmin en itse ole enkeliä nähnyt mutta olen ollut vieressä  2 kertaa kun lapseni on enkelille puhunut selostanut minulle miltä enkeli näyttää ja mitä enkeli sanoo..haluaisin TODELLA itsekin enkelin nähdä ja jos mahdollista myös puhua hänen kanssaan. Se olisi todella ihana asia!

Vierailija
105/110 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:52"]

En halua uskoa enkeleihin, koska se tarkoittaisi, että myös pahoja henkiä on olemassa. Elämästä tulisi aivan liian pelottavaa, jos myös kaikki paha olisi totta. Eikä olisi lainkaan loogista, että olisi vain hyvän sanansaattajia. Jumala vaatii vastapainokseen saatanan, enkelit tarkoittavat, että on riivaajiakin.

[/quote] Olet kyllä aivan oikeassa siinä että myös rivaajia on olemassa. Heitä todella on ja he ovat Saatanan apujoukkoja siinä kuin enkelit Jumalan.

[/quote]

Mitään riivaajiakaan ei ole olemassa.

Voit pyyhkiä raamatulla perseesi ja elää ihan huoleti.

Oikeesti: kyllä pitää ihmisen jo 2000-luvulla tajuta mikä on satua mikä ei. Jumalajutut ovat paskanjauhantaa.

Vierailija
106/110 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

97, minäkään en ole nähnyt enkeleitä kuin unessani, mutta juttelen heidän kanssaan melkeinpä päivittäin. Olen varma, että kuka tahansa voi oppia sen! Enkelit eivät vain puhu kovaan ääneen, he kuiskailevat, joten oma päänsisäinen pulina täytyy hiljentää, että heitä voi kuulla:) Kovin pitkiä keskusteluja emme käy, lähinnä oman osaamattomuuteni vuoksi, mutta usein saan enkeleiltä vinkkejä erilaisissa tilanteissa. Joskus he vain yrittävät saada minut paremmalle tuulelle ja se on superhauskaa! Viimeisimpänä, kun kuuntelin yhtä pop-kappaletta, sain yhtäkkiä ajattelematta päähäni kuvan letkajenkkaa tanssivista nauravista enkeleistä:D En itse ajatellut siinä aktiivisesti mitään, joten uskon, että mielikuva oli enkeleiden aikaansaama. Vaikka enkeleillä onkin tärkeitä tehtäviä maan päällä, he eivät ole mitään tosikkoja vaan hyvinkin huumorintajuisia:)
.
Minä uskon, että sinä ja kuka tahansa muukin voi saada yhteyden enkeleihin. Ei ehkä fyysisen näön kautta, mutta kenties selvätuntoisuutena tai ajatusten kautta? Ole avoin mahdollisuuksille, enkelit viestivät meille monin eri tavoin!

Vierailija
107/110 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
108/110 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon enkeleihin. Toivon, että onnistun vielä luomaan vahvan kommunikointi yhteyden kanssaan. Välillä yhteys katkeaa, kun elämässä tulee oikein vaikeita aikoja, enkä jaksa muistaa heitä kaiken kriisin keskellä, vaikka silloin luulisi että avun pyytäminen tulisi ensimmäisenä mieleen! Olen huomannut, että hyvinä, voiman aikoina, enkeliyhteys vahvistuu.. Silloin tapahtuu kaikenlaista yllättävää ja mukavaa, ja asiat rullaa paremmin. Niinä aikoina panostan kiitollisuuteen, huomaan aivan eri tavalla viestejään, he ovat todellisempi silloin. Luottamusta minun tulisi harjoittaa enkeleitä kohtaan, niin hyvinä kuin pahoinakin päivinä, siksi kai sulkeudun itseeni huonoina aikoina, koska minulta puuttuu luottamusta, ja luulen, että minun on yritettävä vaan pärjätä omin voimin, vaikka olisi se suuri tukiverkostokin tarjolla, odottamassa avunpyyntöäni. Enkelit ja henkioppaat eivät voi auttaa omavaltaisesti, vaan tarvitsevat luvan auttaa, paitsi poikkeustilanteissa, jotka ovat sidoksissa sielunsopimuksiin. Suojelusenkelit voivat esimerkiksi pelastaa äkillisestä kuolemanvaarasta omavaltaisesti, jos sielu ei ole vielä valmis lähtemään.

No, nyt nautin sitä hyvää aikaa, pitkän masennusjakson jälkeen. Tämä on oivallusten aikaa!

Vierailija
109/110 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että enkelit ovat vain ja ainoastaan Jumalan palvelijoita ja niitä ei pidä ikinä rukoilla. Jos rukoilet tai kutsut enkeliä ja tämä vastaa sinulle, niin kyse on Raamatun mukaan saatanasta. En suosittele kenellekään kommunikoimaan enkeleiden kanssa.

Vierailija
110/110 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että enkelit ovat vain ja ainoastaan Jumalan palvelijoita ja niitä ei pidä ikinä rukoilla. Jos rukoilet tai kutsut enkeliä ja tämä vastaa sinulle, niin kyse on Raamatun mukaan saatanasta. En suosittele kenellekään kommunikoimaan enkeleiden kanssa.

Raamatun mukaan on myös murhattu lapsia, harrastettu insestiä, kivitetty kuoliaaksi, käytetty orjia, pidetty haaremeita, jne..

Kannattaa muistaa, että raamattu on lähi-idän mytologinen teos, jonka laatijoista ei ole pienintäkään tietoa. Uskotko Kalevalaan? Sekin on luotettavampi kuin raamattu, Kalevalan laatijasta ja alkuperästä sentään tiedetään jotain.

Raamattu kieltäkööt, ja kieltääkin, kaiken mahdollisen oman ajattelun ja itsensä kuuntelun. Kommunikoin siitä huolimatta rakastavien enkelten ja henkioppaideni kanssa, sillä minä luotan omaan arviointikykyyni. Entisenä kristittynä sanon suoraan, että kristinusko vie yksilön arviointikyvyn nollaan.