Kaveri sanoi tapailemaani miestä pelottavan näköiseksi
Oon tapaillut erästä miestä. Meillä synkkaa hyvin, mutta hänen rumat kasvonsa häiritsevät. Olen yrittänyt olla välittämättä asiasta, mutta en mahda sille mitään. En vaan pidä hänen ulkonäöstään. Kaverini tapasi miehen ensimmäistä kertaa ja hänen kommenttinsa oli jälkeen päin, että mies oli pelottavan näköinen ja oloinen. Tiedän täsmälleen, mistä kaveri puhui. Miehellä sattuu olemaan vielä erittäin tuijottava katse, joka yhdistettynä niihin kasvoihin luo aika pelottavan vaikutelman.
Mä en osaa olla ajattelematta miehen ulkonäköä negatiivisesti ja kaverin kommentti tuntui tosi pahalta. Se vaan lisäsi mun ahdinkoa asian suhteen. Tiedän olevani pinnallinen, mutta en tiedä, haluanko mitään vakavaa miehen kanssa, jonka ulkonäkö ei miellytä edes vähäisessä määrin.
Kommentit (7)
Sama täällä. Herättää muuten todella ristiriitaisia tunteita
Ehkä voisit loukkaantua siitä mitä kaverisi sanoi ja kostoksi tehdä lapsen miehen kanssa. That will teach her!
Miksi sä tapailet pelottavan näköistä tuijottavaa äijää noin niin ku alunperinkään? Oletko epätoivoinen?
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 21:15"]
Miksi sä tapailet pelottavan näköistä tuijottavaa äijää noin niin ku alunperinkään? Oletko epätoivoinen?
[/quote]
Siksi, koska pidän hänen seurastaan paljon. Ajattelin, että olisi typerää olla pinnallinen ja olla tapailematta ulkonäön takia, mutta taitaa tää sittenkin olla mulle aika iso asia.
-ap
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 21:14"]
Ehkä voisit loukkaantua siitä mitä kaverisi sanoi ja kostoksi tehdä lapsen miehen kanssa. That will teach her!
[/quote]
Ahhahhah. Sounds like a perfect revenge. ;)
-ap
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 21:11"]
Sama täällä. Herättää muuten todella ristiriitaisia tunteita
[/quote]
Se on tosiaan yllättävää, miten vaikea tämä asia on! Noin niin kuin periaatteessa sitä kuvittelisi, että ulkonäöllä ei ole mitään väliä, vaan se, mitä on pään sisällä, merkkaa. Niinhän joka paikassa yritetään toitottaa ja niinhän sen pitäisi olla. Silti nuo ulkoiset ominaisuudet jotenkin jarruttelee etenemistä. Välillä oon niin ihastunut ja välillä mietin, haluanko enää edes jatkaa tapailua.
Kun tapasin nykyisen mieheni (7 v sitten), pidin häntä epämiellyttävän näköisenä ja suoraan sanottuna rumana. Kuulin muuten itsekin kommentteja, että hän näyttää pelottavalta. Rakkaus on kuitenkin sokea, ja nykyään pidän häntä komeana ja söpönä.