Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta tässä jotakin, mitä et uskaltaisi sanoa ääneen (ev)

Vierailija
22.11.2013 |

...

Kommentit (258)

Vierailija
141/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hayday. Olen koukussa ja pahasti.

Vierailija
142/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin vaativa muiden ihmisten suhteen, vaikka itse annan itsestäni hyvin vähän ulospäin.

Töissä pidän oikeasti hyvin harvasta potilaasta. Koen heidät enemmän rasitteena kuin auttamisen halun kohteena.

Oikeastaan ahdistun työstäni hyvin paljon koska se ei ole minulle ominaista. Inhoan small talkia, jota yritän potilaiden kanssa vääntää.

Pidän enemmän naisista kuin miehistä. Olen siis hetero, mutta tulen paremmin juttuun naisten kanssa. En ymmärrä niitä, joilla on miespuolisia kavereita.

Pidän vartaloani kauniita, mutta en pidä siitä jos joku muu kehuu sitä.

Minullakin on jokin ongelma auktoriteetteja kohtaan. Haluaisin olla itse siinä johtoasemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Ei vaan onnistu. Ihan sama kuinka paljon yrittää sormia kurkkuun työntää, ei tuo mitään ylös.

Vierailija
144/258 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tipaakaan rasisti, ajatusmaailmaltani on pikemminkin viher-vasemmistolaisen maailmaasyleilevä. Silti joka kerran tavatessani tai nähdessäni esim. afrikkalaisen, ensimmäinen ajatukseni on "onkohan tolla HIV?" ja ravintolassa alkaa yököttää, jos huomaan, että kokkina on vaikkapa aasialainen. Myös ulkomaiset adoptiolapset kavereilla jotenkin arveluttavat. En haluaisi lasteni leikkivän heidän kanssaan. Minulla ei ole mitään ulkomaalaisia vastaan ja toivon heille kaikkea hyvää, mutta minua inhottaa heidän "tautisuutensa". Onhan se ihan fakta, että esim. Afrikassa esim. HIV on paljon yleisempi kuin meillä.

Vierailija
145/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että alapääni on löysä, ja ajatus seksistä ihastuksen kanssa siksi ahdistaa

Vierailija
146/258 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan pidä tyttärestäni. Tietysti hän on aina lapseni ja rakastin häntä lapsena, mutta hänestä on kasvanut koleerinen, kiihkeä aikuinen, joka yrittää taivuttaa kaikki tahtoonsa ja kantaa kaunaa, ellei joku taivu.

Vierailija
147/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 16:11"]Viihdyn töissä työkaverini kanssa, ehkä enemmänkin kuin uskaltaisin itselleni tai hänelle myöntää. Olen kuitenkin asiallinen ja yritän olla kiinnittämättä liikaa huomiota häneen. 
[/quote]

Sama tilanne kuin minulla. Mikä paikkkunta?
[/quote]

Mullakin sama. Helsinki.

Vierailija
148/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 23:26"]

Hei, se näkyy siinä FB-profiilissa kuka käynyt eniten.

[/quote]

Missä?

Vierailija
149/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitaisi ensin olla proxy kaytossa niin sitten ehka jotain tunnustaisin :D

Vierailija
150/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lesbo. Pidän aina välillä kulissisuhteita miehiin. Suhteet kaatuvat aina siihen, että en pysty seksiin tai läheisyyteen ilman että olen juonut rohkaisua ja silti pitää aktin aikana miettiä naisen kanssa hommailua. 

Vierailija
151/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:21"]Oon lesbo. Pidän aina välillä kulissisuhteita miehiin. Suhteet kaatuvat aina siihen, että en pysty seksiin tai läheisyyteen ilman että olen juonut rohkaisua ja silti pitää aktin aikana miettiä naisen kanssa hommailua. 
[/quote]

Mihin tarvitaan kulisseja modernissa maailmassa?

Vierailija
152/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syvästi ihastunut itseäni 17 vuotta nuorempaan mieheen. :) Saan tästä tunteesta paljon energiaa ja nautin hänestä haaveilusta (etenkin eroottisessa mielessä). En vain koskaan kehtaisi myöntää tai sanoa ääneen kenellekään, että näin on päässyt käymään. :D

Vierailija
153/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon illuminati salaliittoteoriaan

Vierailija
154/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ahdistuneisuushäiriö, mutta olen hyvä peittelemään sen.

Vierailija
155/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesbo enkä ole muuten kiinnostunut miehistä millään tavalla, mutta....

Kaverien poikaystävät ovat aina vetäneet minua puoleensa, ja nimeomaan kaverieni poikaystävinä. Jos vastaan tulisi sopiva "kolmenkimppa"-hakuilmoitus jossa olisi mukava pariskunta, saattaisin lähteä mukaan. Tätä en tosiaankaan sanoisi ääneen heterokavereilleni koska tunnelma voisi muuttua vähän vaivaannuttavaksi, ja lesbopiireissä nämä kolmenkimppa jutut ovat hirveä yök ja iik enkä haluaisi menettää "mainettani" potentiaalisten elämänkumppianieni silmissä.

Vierailija
156/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt miestäni exäni kanssa ja en vastannut hänelle silloin puhelimeen ja syyksi selitin jotain auto ongelmia...

Vierailija
157/258 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan yhtä ihmistä aivan järjettömästi.

Vierailija
158/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:04"]

Taidan olla psykopaatti.

[/quote]

Mikä paikkakunta?

Vierailija
159/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni ja seksiä hänen kanssaan, mutta melkein aina orgasmin kynnyksellä ajattelen exääni, yhtä tiettyä hetkeä hänen kanssaan. Olimme katsomassa hänelle asuntoa, ja välittäjä jätti meidät asuntoon kahdestaan. Yhtäkkiä mies vain käski mun kumartua pöytää vasten, kiskaisi hameen helman ylös ja tuli sisääni.

Vierailija
160/258 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up