Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta tässä jotakin, mitä et uskaltaisi sanoa ääneen (ev)

Vierailija
22.11.2013 |

...

Kommentit (258)

Vierailija
101/258 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin löytää elämääni miehen, joka on poliisi. Kiihotun valtavasti komeista miespoliiseista ja en voi sille mitään. Kerran meinasin kävellä päin seinää yhdellä huoltsikalla kun näin neljä aivan älyttömän komeaa poliisia kahvilla.

Vierailija
102/258 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 13:34"]

Alapeukuista huomaa miksi näitä moniakaan ei voi sanoa ääneen. Moni näyttää olevan mm. maahanmuuttovastainen ja EU:n vapaata liikkumista vastaan. Mutta missään et voi ääneen sanoa, koska saman tien olet rasisti. Kukaan ei kuuntele perusteluja loppuun tai uskalla kompata julkisesti, koska Suomessa leimautumisen pelko on niin suuri. Minäkin pelkään sanoa näitä edes tuttavapiirissäni ääneen. Toivoisin minäkin tänne samanlaisia rajatarkastuksia kuin vaikkapa Ausseissa. Tiukka meininki ketä kelpaa ja ketä ei. Ei heitäkään kukaan pidä rasisteina, ainoastaan pitävät huolta omiensa sekä maansa turvallisuudesta. Mutta EU:n myötä ei ole mahdollisuuksia säädellä edes rikollisten tuloa maahan. Siihen päälle vielä suomalainen kuuliaisuus sääntöjen noudattimisessa ja kukkahattutätien hurskastelu niin eihän täällä tarvitse pian edes lisääntyä kun väkiluku kasvaa ihan romanikerjäläisten ja maahanmuuttajien voimin. En ihmettele miksi persujen kannatus on vuosien saatossa noussut. pelottavaa on se, että sielläkin sakissa tuntuu olevan vähän sitä sun tätä porukkaa. Jos hieman fiksumpana pitämäni puolueet tarkistaisivat linjaansa kaiken sallivan maahanmuuttopolitiikan, muiden maiden holhouksen jne. suhteen, olen aika varma että monet nyt persuja äänestävät mieluusti äänestäisivät heitä. Mutta ei tällä kukkahattuaikakaudella ole muuta vaihtoehtoa kuin äänestää persuja jos haluaa olla eri mieltä paapomispolitiikan kanssa. Tylsää.

[/quote]

Kuinka monta maahanmuuttajaa itse tunnet niin hyvin, että tiedät varmuudella heidän maahantulonsa syyt? Mistä maista he ovat tulleet? Mitkä ovat olleet oman elämäsi suurimmat ongelmat koskaan?

t. maahanmuuttajien parissa töissä oleva, joka ei jaksa hymistellä näiden asioista mitään tietämättömien nettikirjoittajien kommenteille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/258 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuushoidot on minusta järjettömiä. Porukkaa on maapallolla jo muutenkin ihan pirusti liikaa, ja vielä niitä lapsia sitten väkisin väännetään ihmisille, joiden biologia ei sitä oikeasti edes sallisi.

Vierailija
104/258 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vauvat ja lapset ylipäänsä eivät minusta ole kauniita tai söpöjä.

Vierailija
105/258 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäkisharkoissa käytän poikaa. olen ihastunut lapseni pelikaverin iskään. ollaan varattuja, mutta kutkuttaa kovin. tekisinkö jokukerta yllätyshyökkäyksen varustekopissa?

huoh

Vierailija
106/258 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihastanut (ja tunnen seksuaalista vetoa)harrastusohjaajaani, naispuoliseen(olen itsekin nainen, naimisissa jne).

Vierailija
107/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin vuosi sitten miehen, johon ihastuin. Törmään häneen aina silloin tällöin. Olen tahollani varattu ja raskaana tällä hetkellä omalle miehelleni. En silti saa tätä toista mielestäni.

Vierailija
108/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ärsyttää ihmisten jatkuva ruikutus, omien ongelmien korostaminen ja niiden liioittelu. Tyyliin just toi, että kun pää on kerran kuukaudessa kipeä, on se heti migreeniä. Jos ei tykkää käyttää hajuvesiä, voikin sitten vaikka samantien määritellä itsensä hajusteyliherkäksi. Jos viihtyy usein yksin, tarkoittaa se heti, että on erityisherkkä. Uskon, että joku hajusteyliherkkyyskin voi jollekulle oikeastikin ongelma, mutta aivan taatusti osa ihmisistä meuhkaa asiasta vain koska ajattelee niin saavansa huomiota.

Vierailija
109/258 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 65 vuotias salarakas, kun 50 vuotias vaimoni ei halua harrastaa seksiä. Olen itse 40 vuotias mies

Vierailija
110/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuoteen herännyt auttamaan miestäni lasten hoidossa yöllä.. (1,5v kaksoset)

Vierailija
111/258 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut mieheni veljeen. :(

Vierailija
112/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut parhaan ystäväni vaimoon. Tiedostin omat tunteeni, kun tämän ystäväni vaimo paljasti humalassa ihastuneensa minuun. Ovat kihloissa ystäväni kanssa, enkä voisi ikinä puhua omista tunteistani ääneen.

Vierailija
113/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:32"]

En ole vuoteen herännyt auttamaan miestäni lasten hoidossa yöllä.. (1,5v kaksoset)

[/quote]

Oot typerys

Vierailija
114/258 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kakata kondomiin.

Vierailija
115/258 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä musiikista enkä tilanteista, joissa musiikinystävät pakkokuunteluttavat meteliään muilla. Esim. ihmiset jotka huudattaa radiota pihalla tai rannalla sekä festarit, joiden mökältä ei voi välttyä jos asuu lähellä. Kenenkään ei pitäisi joutua kuulemaan musiikkia tahtomattaan, onhan kuulokkeet keksitty.

Se poikkeus on, että livemusiikkia siedän, kunhan sitä ei tuoteta eikä vahvisteta sähkölaitteilla.

Vierailija
116/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:00"]

En ole tipaakaan rasisti, ajatusmaailmaltani on pikemminkin viher-vasemmistolaisen maailmaasyleilevä. Silti joka kerran tavatessani tai nähdessäni esim. afrikkalaisen, ensimmäinen ajatukseni on "onkohan tolla HIV?" ja ravintolassa alkaa yököttää, jos huomaan, että kokkina on vaikkapa aasialainen. Myös ulkomaiset adoptiolapset kavereilla jotenkin arveluttavat. En haluaisi lasteni leikkivän heidän kanssaan. Minulla ei ole mitään ulkomaalaisia vastaan ja toivon heille kaikkea hyvää, mutta minua inhottaa heidän "tautisuutensa". Onhan se ihan fakta, että esim. Afrikassa esim. HIV on paljon yleisempi kuin meillä.

[/quote]

Tämä on ihan loistava =)! Olet varmasti mitä mainioin persoona.

Vierailija
117/258 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä enää kauaa miestäni... koska hän ei ole ostanut yhtään uutta vaatetta kahden vuoden seurustelun aikana. Hävettää, kun kulkee töissä "valkoisissa" t-paidoissaan, jotka on pinttyneet eri ruskean sävyisiksi ja bokseritki perkele tilaa postimyynnistä kun ei jaksa mennä kauppaan.... Oon asiasta maininnut mutta kannustus ei auta. Muuten hygieeninen tapaus, niin en ymmärrä mikä tässä oikein mättää. Ollaan vierekkäin kuin röllipeikko ja Eloveena-tyttö. Ero on silmiinpistävä.

Vierailija
118/258 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poika ja haluaisin poikaystävän. Mutta kaikki vain kyselevät milloin hankin tyttöystävän.

Vierailija
119/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän huumeita.
T.16-vuotias opettajan tytär

Vierailija
120/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt vessassa noloja asioita, joille kuitenkin on ollut syynsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi