Tunnusta tässä jotakin, mitä et uskaltaisi sanoa ääneen (ev)
Kommentit (258)
Ei se koira ole lapsi. Koirat ei nääs käyttäydy saman logiikan mukaan kuin ihminen. Tuolla käytöksellä osoitat itse koiralle että olet sen alamainen ja siksi se räyhää remmissä eikä kuuntele sinua. Se on ongelmakäytöstä eikä mitään söpöä temperamenttia. Et vaan osaa. Olet itse pilannut koirasi. Siksi se myös kuseksii sisälle. Onneksi se on edes pieni ja pörröinen ja alle 10kg niin saat hallittua sen remmissä vaikka se melkein kuristuukin. Mieti samaa käytöstä vaikka rottweilwrin tai sakemannin kohdalle, hyväksyisitkö? Tai etköhän olisi vaatimassa hullun koiran päätä pölkylle. Ota mielummin kissa ensi kerralla.
Minua ällöttää lihavat ihmiset pikaruokaravintoloissa ahmimassa sitä paskaa räkä roiskuen. Ei voi mitään mutta menee itseltä ruokahalu. Miten ne voikin syödä niin valtavasti?!
Mietin välillä miksi ruokariippuvaiset ylipainoiset eivät vain työnnä sormia kurkkuun ahmimisen jälkeen. Sairaushan sekin on ettei pysty lopettamaan jatkuvaa ylensyömistä, miksei siis vaihtaisi sitä sairauteen jossa ei lihoisi.
Vituttaa kun lupasin jo pitkän aikaa sitten ottaa veljen lapset yökylään, jotta pääsevät juhlimaan. Lähinnä siksi että pari viime viikoa on ollut kaameaa kiirettä ja olen ihan puhki. Mies vielä kalareissulla joten kaikki mun niskassa. Ja eniten vituttaa että nuorempi on aivan kipeä, yskii ihan koko ajan.ensi viikosta sairastetaan sitten me yksi kerrällaan. Joo. Meille kiitos ei kunnolla kipeitä kyläilijöitä. Ihme kun ei ihmiset tajua.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 05:01"]Mielestäni alkoholisteille ja narkeille pitäisi olla lailla säädetty ehkäisypakko, vaihtoehtoisesti pakkosterilointi.
Kenenkään lapsettomuushoitoja ei pitäisi kustantaa yhteiskunnan varoilla.
Saharan eteläpuolelta tulevia afrikkalaisia ei pitäisi päästää Suomeen, missään
[/quote]
Sama
Rakastan miestäni ja tunnen hänen olevan sielunkumppanini, vaikka hän haluaa lapsia ja minä en. Olen yrittänyt valehdella itselleni että ehkä mieleni muuttuu vielä, mutta olen 99% varma että en tule ikinä haluamaan lapsia. En silti halua erota miehestäni.
Haluaisin expoikaystäväni takaisin että voisin satuttaa häntä niinkuin hän minua.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 23:02"]
Olen karvainen nainen
[/quote]
Samoin. Niin karvainen et hävettää - oon jatkuvasti sheivaamassa jotain paikkaa.
Minulla on myös viha-rakkaussuhde parhaaseen ystävääni, tämäkin on asia mistä ei puhuta ääneen. Toisinaan tuntuu että inhoan häntä, toisaalta tiedän etten voisi elää ilmankaan. Tunnemme toisemme täydellisesti ja voimme puhua/ymmärrämme toisistamme asioita, joita kukaan muu ei ikinä tajuaisi. Ollaan tunnettu toisemme lähes koko elämämme ajan ja koettu tosi paljon yhdessä, ei sellaista ystävyyssuhdetta voi noin vain poikki pistää.
Mutta kyllä, hän käy myös todella usein hermoilleni.
Ihoan kadulla käveleviä islaminuskoisia. Ja tummaihoisia pakolaisia.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 16:11"]Viihdyn töissä työkaverini kanssa, ehkä enemmänkin kuin uskaltaisin itselleni tai hänelle myöntää. Olen kuitenkin asiallinen ja yritän olla kiinnittämättä liikaa huomiota häneen.
[/quote]
Sama tilanne kuin minulla. Mikä paikkkunta?
Himoitsen nuoria parikymppisiä miehiä! En vain mahda itselleni mitään. :P Haluaisin vaihtaa nelikymppisen mieheni nuoreen kolliin, mutta sisimmässäni tiedostan etten koskaan voisi enää saada nuorta miestä itselleni. Parempi siis tyytyä tähän nykyiseen... :/
Olen lähes jatkuvasti seksuaalisesti kiihottunut.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 16:42"]
Inhoan mieheni exää ja sen rahanahneita aikuisia kakaroita. Isälle soitetaan vain silloin kun tarvitaan rahaa/autoa/kesämökkiä. [/quote]
Hmm. Omatkin lapseni ovat rahanahneita, soittavat vain kun tarvitsevat jotain. Tämä ei liity exyyteen mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 15:17"]
Migreenistä tai kuukautiskivuista valittaminen on mielestäni kauheaa ruikutusta. Valittaisivat mieluummin lääkärille, se kun voi ehkä asialle tehdäkin jotain.
[/quote]
Minulla on migreeni ja endometrioosi, syön kipulääkkeitä päivittäin ei siihen lääkärit auta, mutta en valita ihmisille joita en tunne, nappeja nätisti nassuun.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 15:17"]
Migreenistä tai kuukautiskivuista valittaminen on mielestäni kauheaa ruikutusta. Valittaisivat mieluummin lääkärille, se kun voi ehkä asialle tehdäkin jotain.
[/quote]
Ihana :)
Mä olen jo valittanut lääkärille ja he ovat jo tehneet mitä tehtävissä on mutta silti migreenini, joka ilmenee yhtä jalkaa kuukautisten kanssa, on ja pysyy. Toki lääkkeeni auttavat 99% mutta silti olotila ja kivut ovat infernaalisia ennen lääkkeen vaikutusta. Ja aina lääkkeet ei edes vaikuta.
Mut joo, toki on niitä joille pienikin päänsärky on "migreeniä" ja menee ohi buranalla, jolle ns. oikea migreeni nauraa päin naamaa.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:11"]Mietin välillä miksi ruokariippuvaiset ylipainoiset eivät vain työnnä sormia kurkkuun ahmimisen jälkeen. Sairaushan sekin on ettei pysty lopettamaan jatkuvaa ylensyömistä, miksei siis vaihtaisi sitä sairauteen jossa ei lihoisi.
[/quote]
Ei auttanut, kokeiltu on. Pelkästään refluksi tuli ja hampaat meni huonoksi, ylipaino pysyi.
En yhtään pidä koirista, eikä minua kiinnosta katsella koirien kuvia, eikä kuunnella koirien tekemisistä. Vihaan koiranpaskaa kaduilla ja halveksin ihmisiä, jotka ei kerää niitä paskoja. Halveksin myös niitä koiranomistajia, jotka eivät viitsi kouluttaa koiriaan ja sitten ne hyppii päälle ja raapii tai pahimmassa tapauksessa nuolee naamaa. Pahinta on kuitenkin aggressiivisesti käyttäytyvät eläimet.
Tiedän, että kaveripiirini miehistä valtaosa on joskus jossain määrin ollut ihastunut munhun. Tiedän sen, ja heidän käytöksensä äkkinäinen muuttuminen ilman näkyvää syytä todistaa sen. Musta tuntuu pahalta niiden tyttöystävien puolesta, joten torjun ne pojat todella rankasti ja tylysti senkin takia. En ala vääntää tästä enempää, mutta naisen vaisto.
Taidan olla psykopaatti.