Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta tässä jotakin, mitä et uskaltaisi sanoa ääneen (ev)

Vierailija
22.11.2013 |

...

Kommentit (258)

Vierailija
241/258 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän joskus tehneeni asioita, joita en ole tehnyt.

Esim. kun joku syyttää minua pettämisestä, valehtelusta, varastamisesta jne. niin saatan myöntää tehneeni, niin vaikken olisi syyllistynytkään mihinkään.

En tajua miksi, mutta teen vaan niin.

Vierailija
242/258 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 15:17"]

Migreenistä tai kuukautiskivuista valittaminen on mielestäni kauheaa ruikutusta. Valittaisivat mieluummin lääkärille, se kun voi ehkä asialle tehdäkin jotain.

[/quote]

Saako sitten valittaa jos (ja kun) neurologin määräämästä estolääkityksestä ja kohtauslääkityksestä huolimatta se paukahtaa päälle aina silloin tällöin ja silloin sattuu ja oksettaa ja silmät ei kestä valoa?

[/quote]

Sulla on väärät estolääkkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/258 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:56"]Haluisin erota lestadiolaisuudesta..
[/quote]
samoin minä.

Vierailija
244/258 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on Akillakin ja sen vaimolla

Vierailija
245/258 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 19:44"]

Olen epäonnistunut elämässäni täysin. Silti katson oikeudekseni arvostella muita, koska huonosta itsetunnostani huolimatta koen olevani älyllisesti muiden yläpuolella.

Olen hyvin kateellinen ja katkera ihminen. Kiinnyn enemmän eläimiin kuin ihmisiin.

[/quote]

herraisä. Oonkohan kirjottanut tän?

Vierailija
246/258 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 15:17"]Migreenistä tai kuukautiskivuista valittaminen on mielestäni kauheaa ruikutusta. Valittaisivat mieluummin lääkärille, se kun voi ehkä asialle tehdäkin jotain.
[/quote]

Apua! Kuinka voi olla näin kujalla tässä asiassa??

Vierailija
247/258 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne tippaakaan empatiaa raiskaajia/pedofiilejä/murhaajia kohtaan. Voisin ihan hyvin äänestä kuolemanrangaistuksen puolesta, ehkä jopa nähdä kun heidät lahdataan. Avuttomien törkeä hyväksikäyttö tai pahoinpitely saa mut niin vihaiseksi, että en usko sen olevan ihan normaalia. Oon oikeasti harkinnut muuttoa Suomesta ihan vaan tän loputtoman hyysäyksen ja uhrien silmille sulkemisen takia. Kyllä sua niin ymmärretään ja identiteettiä suojellaan jos raiskaat 16-vuotiaana.

Uskoisin voivani painaa liipaisemisesta Suomeen palaavien isis-taistelijoiden kohdalla. Heidän karmeutensa on jättänyt mut sanattomaksi. Ihmiskauppaa, seksiorjuutta, kidutusta, tappamista, raiskauksia..

Briteissä ja Ranskassa heitä odottaa vankilatuomio. Mitä tekee Suomen valtio?

Tarjoaa terapiaa. Te-ra-pi-aa. Parhaan ystäväni ystävä päätti päivänsä romahdettuaan koulukiusaamisen takia. Hän ei saanut terapiaa, kun ei ollut yksityiseen varaan ja voimat eivät riittäneet oikeuksistaan taisteluun.

50 vuotta veroja maksaneet vanhukset ovat roskaa Suomen valtiolle. Isis-somalit saa terapiaa.

Vierailija
248/258 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismi ahdistaa, vaikka en ole itse koskaan kantasuomalaisena kohdannut. En kestä lukea tätäkään palstaa välillä, tulee fyysisesti paha olo. Laittaisin kaikki suomalaiset toviksi asumaan ulkomaille, tietäisivät millaista on olla itse mamu. Myös uusi hallitus ahdistaa. Tasa-arvo lokaan ja opiskelijana suorastaan pelottaa oma tulevaisuus leikkauksien ja kaikkien takia. Pahinta on, etten voi yhtenä pienenä yksilönä muuttaa mitään näistä ja asioista, jotka näin olevan väärin maailmassa. (ja eikun alapeukkuja laskemaan...)

Vierailija
249/258 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:34"]

Rasismi ahdistaa, vaikka en ole itse koskaan kantasuomalaisena kohdannut. En kestä lukea tätäkään palstaa välillä, tulee fyysisesti paha olo. Laittaisin kaikki suomalaiset toviksi asumaan ulkomaille, tietäisivät millaista on olla itse mamu. Myös uusi hallitus ahdistaa. Tasa-arvo lokaan ja opiskelijana suorastaan pelottaa oma tulevaisuus leikkauksien ja kaikkien takia. Pahinta on, etten voi yhtenä pienenä yksilönä muuttaa mitään näistä ja asioista, jotka näin olevan väärin maailmassa. (ja eikun alapeukkuja laskemaan...)

[/quote]

onko sun mielestä esim. se, että avoimesti keskustellaan afrikkalaisten korkeista raiskaustilastoista rasismia? Ymmärrän mitä meinaat, mutta myös välillä hämmentää se mitä ihmiset käsittävät rasismiksi.

Vierailija
250/258 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:34"]

[/quote]

onko sun mielestä esim. se, että avoimesti keskustellaan afrikkalaisten korkeista raiskaustilastoista rasismia? Ymmärrän mitä meinaat, mutta myös välillä hämmentää se mitä ihmiset käsittävät rasismiksi.
[/quote]

Ei ole, enkä niin väittänytkään. Tottakai pitää olla avointa keskustelua, ongelmia on ja ne pitää ratkaista. En vain usko, että vihapuhe ja syrjintä on oikea tapa. Tunnen monia ulkomaalaisia. Ovat Suomessa kouluttautuneet ja kiitollisia siitä, ja jäisivät mieluusti käyttämään ammattitaitoaan tänne ja maksamaan veroja. Mutta ei palkata, väärä ihonväri, väärä uskonto, väärä kansallisuus. Työttömyys ajaa rikollisuuteen. Tottakai pakolaiset tässä omaa luokkaansa, ja tiedän myös monia jotka eivät edes yritä sopeutua ja käyttäytyä maassa maan tavalla. En vain ymmärrä miksi niitä rankaistaan, jotka yrittävät ja käyttäytyvät. Ennakkoluulot ahdistaa. Kuinka moni huutelijousta ja haukkujista edes tuntee mamuja henkilökohtaisesti? Tai osaa erottaa loisijan ja rehellisen ihmisen, vaikka ihonväri olisi sama?

Vierailija
251/258 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut mieheni hyvään ystävään. En kuitenkaan aio koskaan tehdä mitään, jotta saisin hänet. Uskon tämän menevän ohi. Harmittaa vaan, kun hän on minua kohtaan mukavampi kuin mieheni.

Vierailija
252/258 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin poikaystävääni exäni kanssa ja sen kerroin. Sanoin myös että en voisi tehdä sitä ikinä uudelleen ja mies tähän uskoo ja luottaa minuun täysin. En uskaltaisi sanoa, että itse en todellisuudessa luota itseeni tässä asiassa yhtään.

Vierailija
253/258 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:34"] Rasismi ahdistaa, vaikka en ole itse koskaan kantasuomalaisena kohdannut. En kestä lukea tätäkään palstaa välillä, tulee fyysisesti paha olo. Laittaisin kaikki suomalaiset toviksi asumaan ulkomaille, tietäisivät millaista on olla itse mamu. Myös uusi hallitus ahdistaa. Tasa-arvo lokaan ja opiskelijana suorastaan pelottaa oma tulevaisuus leikkauksien ja kaikkien takia. Pahinta on, etten voi yhtenä pienenä yksilönä muuttaa mitään näistä ja asioista, jotka näin olevan väärin maailmassa. (ja eikun alapeukkuja laskemaan...) [/quote]   onko sun mielestä esim. se, että avoimesti keskustellaan afrikkalaisten korkeista raiskaustilastoista rasismia? Ymmärrän mitä meinaat, mutta myös välillä hämmentää se mitä ihmiset käsittävät rasismiksi. [/quote] Ei ole, enkä niin väittänytkään. Tottakai pitää olla avointa keskustelua, ongelmia on ja ne pitää ratkaista. En vain usko, että vihapuhe ja syrjintä on oikea tapa. Tunnen monia ulkomaalaisia. Ovat Suomessa kouluttautuneet ja kiitollisia siitä, ja jäisivät mieluusti käyttämään ammattitaitoaan tänne ja maksamaan veroja. Mutta ei palkata, väärä ihonväri, väärä uskonto, väärä kansallisuus. Työttömyys ajaa rikollisuuteen. Tottakai pakolaiset tässä omaa luokkaansa, ja tiedän myös monia jotka eivät edes yritä sopeutua ja käyttäytyä maassa maan tavalla. En vain ymmärrä miksi niitä rankaistaan, jotka yrittävät ja käyttäytyvät. Ennakkoluulot ahdistaa. Kuinka moni huutelijousta ja haukkujista edes tuntee mamuja henkilökohtaisesti? Tai osaa erottaa loisijan ja rehellisen ihmisen, vaikka ihonväri olisi sama?

[/quote]

sori, tekstisi oli liian rönsyilevää, että jaksaisin siihen tarttua. Yhteen asiaan kuitenkin puutun: Työttömyys _ei_ aja rikollisuuteen.

Rikollisuus on aina oma valinta, ei olosuhteiden pakko Suomessa. Samoin kuin nuorisojengien silmitön väkivalta ei johtunut "syrjäytymisestä" tai "köyhyydestä". Älä jaksa ottaa tollasta ylevää valkoisen naisen ymmärtämisasemaa. Et sä oo mitenkään parem

Vierailija
254/258 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:34"] Rasismi ahdistaa, vaikka en ole itse koskaan kantasuomalaisena kohdannut. En kestä lukea tätäkään palstaa välillä, tulee fyysisesti paha olo. Laittaisin kaikki suomalaiset toviksi asumaan ulkomaille, tietäisivät millaista on olla itse mamu. Myös uusi hallitus ahdistaa. Tasa-arvo lokaan ja opiskelijana suorastaan pelottaa oma tulevaisuus leikkauksien ja kaikkien takia. Pahinta on, etten voi yhtenä pienenä yksilönä muuttaa mitään näistä ja asioista, jotka näin olevan väärin maailmassa. (ja eikun alapeukkuja laskemaan...) [/quote]   onko sun mielestä esim. se, että avoimesti keskustellaan afrikkalaisten korkeista raiskaustilastoista rasismia? Ymmärrän mitä meinaat, mutta myös välillä hämmentää se mitä ihmiset käsittävät rasismiksi. [/quote] Ei ole, enkä niin väittänytkään. Tottakai pitää olla avointa keskustelua, ongelmia on ja ne pitää ratkaista. En vain usko, että vihapuhe ja syrjintä on oikea tapa. Tunnen monia ulkomaalaisia. Ovat Suomessa kouluttautuneet ja kiitollisia siitä, ja jäisivät mieluusti käyttämään ammattitaitoaan tänne ja maksamaan veroja. Mutta ei palkata, väärä ihonväri, väärä uskonto, väärä kansallisuus. Työttömyys ajaa rikollisuuteen. Tottakai pakolaiset tässä omaa luokkaansa, ja tiedän myös monia jotka eivät edes yritä sopeutua ja käyttäytyä maassa maan tavalla. En vain ymmärrä miksi niitä rankaistaan, jotka yrittävät ja käyttäytyvät. Ennakkoluulot ahdistaa. Kuinka moni huutelijousta ja haukkujista edes tuntee mamuja henkilökohtaisesti? Tai osaa erottaa loisijan ja rehellisen ihmisen, vaikka ihonväri olisi sama?

[/quote]

sori, tekstisi oli liian rönsyilevää, että jaksaisin siihen tarttua. Yhteen asiaan kuitenkin puutun: Työttömyys _ei_ aja rikollisuuteen.

Rikollisuus on aina oma valinta, ei olosuhteiden pakko Suomessa. Samoin kuin nuorisojengien silmitön väkivalta ei johtunut "syrjäytymisestä" tai "köyhyydestä". Älä jaksa ottaa tollasta ylevää valkoisen naisen ymmärtämisasemaa. Et sä oo mitenkään parem

[/quote]

Voi jestas. Älä ota kaikkea nyt niin kirjaimellisesti. Etköhän tiedä mitä tarkoitan. Tämä nyt vaan on niitä asioita, joista ei voida koskaan olla kaikki samaa mieltä. Valitettavasti. En väitä tietäväni kaikkea, enkä todellakaan olevani muita parempi, myös mulla on ennakkoluulot mutta yritän jättää ne taka-alalle ja tutustun ihmisiin ensin. Miksi luulet, että kirjoitin tämän juuri tänne, enkä aloittanut erillistä keskustelua? Koska sinunlaisesi ovat enemmistö, joka lynkkaa kaikki eri mieltä olevat ja huomion vain omat näkemykset. Ei auta kuin todeta että olemme ja tulemme aina olemaan eri mieltä ja halveksimaan toisiamme.

Vierailija
255/258 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 06:35"]

jäkisharkoissa käytän poikaa. olen ihastunut lapseni pelikaverin iskään. ollaan varattuja, mutta kutkuttaa kovin. tekisinkö jokukerta yllätyshyökkäyksen varustekopissa?

huoh

[/quote]

Minä ihastuin poikani jäkisharkkakaverin äitiin. Aivan ihanaa aina oli jutella kaikista asioista harkkojen päätteeksi kun odotettiin, että lapset saavat kamansa päältään ja vietyä varustekoppiin... Oih, miten ihana hän olisikaan...

Ollaan molemmat varattuja ja missään nimessä en uskaltanut sanoa mitään "sopimatonta"... Jos tunnistat minut tästä ja Sinulla on puhelinnumeroni tai kaivat sen esiin, niin laita viestiä. Ja tietysti, jos vielä luet tämän... Pohjois-Savon alueella...

Vierailija
256/258 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluaisin", että mulle sattuisi jotain niin että joutuisin sairaalaan. Haluaisin nähdä ketkä saapuisivat sairaalaan moikkaamaan ja liikuttaisiko asia esimerkiksi exää mitenkään. Kiinnostaisko ylipäätänsä ketään?!

257/258 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma että Musta Barbaari oli Sipilä blackfacessa ja käkkäräperuukissa, uniikki neliskanttinen kallonmuoto paljasti koko (Irakin) kansan suosikki-inssin. Kukaan ei myöskään ole koskaan nähnyt Sipiä ja Barbaraa samaan aikaan, mikä on kummallista, sillä Sipi pyrki aggressiivisesti poseeraamaan etnisten vähemmistöjen ylpeiden edustajien kanssa, kunnes sai turpaan suojatiellä. Rauhansanalaisuus tuskin sallii niggan huutelua, joten ehkä paineet purkautuivat näinkin groteskilla tavalla, tuloksena Sipille toinenkin hitti vuoden 2014 matuaallon lisäksi. Lopulta hahmo katosi yhtä nopeasti kuin oli tullutkin.

Vierailija
258/258 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Maailman eläinten hyvinvointi on mulle tärkeämpää kuin ihmisten. Eläimet on viattomia ja ihmisten edessä avuttomia  eivätkä tee tahallaan pahaa, toisin kuin ihmiset. Tunnen myötätuntoa kaikkia eläimiä kohtaan mutta vaan harvoja ihmisiä kohtaan.

-Ihmiset jotka satuttaa eläimiä vois mun puolesta vaikka ampua, en tunne yhtään myötätuntoa sellasia kohtaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi