Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinua ärsyttävät oikeasti ihan mitättömät asiat? Kerro tänne!

Vierailija
20.11.2013 |

Minä en kestä lauluissa sitä, että välillä samassa laulussa lauletaan sä ja mä ja kohta sinä ja minä. Varmaankin riimittelyongelmia, mutta kuitenkin mielestäni pitäisi valita jompikumpi tyyli.

Kommentit (610)

Vierailija
561/610 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityö- ja muiden harrastelehtien kaksi yhden hinnalla -tarjoukset. Prkl, jos se mukaan kääräisty aikaisempi numero on ollut kiinnostava, niin se on mulla jo, muussa tapauksessa en halua sitä nytkään. Lisäksi jää vaivaamaan, olisiko siinä uudessa numerossa kumminkin ollut jotain kiinnostavaa.

Vierailija
562/610 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 18:13"]

Autot, jotka roikkuvat perässä kiinni. Kun huomaan takanaolevan (miehen, aina) jättäneen 5 sentin "turvavälin" lähden valoista liikkeelle niin hitaasti kuin kehtaan. Voin oikein tuntea savun nousevan takanaroikkujan korvista. Hehheh...

[/quote]

Miksi liikennevaloissa seistessä pitää olla turvaväli? Mua ainakin ennen kaikkea vituttaa just se sakki joka jättää liikennevaloihin jäädessä sellaisen kahden kolmen auton turvavälin edessä olevaan, ei varmaan mahdu samalle ryhmittymiskaistalle enää ketää muuta ja sit on koko risteys tukossa. Ei ne autot taaksepäin pomppaa eli kylä siihen voi ihan suht lähelle mennä oottelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/610 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussipysäkin äijä jonka on aina ihan v...n pakko päästä ensimmäisenä sinne bussiin vaikka mikä olisi. Ihan sama vaikka mummot kaatuu siinä sivussa.

Lapsiperheet mäkkärissä, aina jahkaillaan mitä pikku Janne-Petteri ja Irma-Anneli haluais ja kaikille tulee erikoistilaukset jonka tekemisessä menee viis vuotta.

Työkaverini joka taas viime viikonloppuna kävi 10 tunnin lenkillä, sadalla ryhmäliikuntatunnilla, joi tuhat litraa superfoodsmoothieta ja siinä sivussa oli opiskelemassa personal traineriksi.

Vierailija
564/610 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 09:29"]

Mua ärsyttää seuraavat asiat:
- Luullaan, että olen ilmainen lapsenvahti/siivousapulainen, vain koska olen tällä hetkellä työtön. (Ja sitten se, että siitä vedetään pultit, kun sanon ei, ja sitten mulle tulee huono omatunto...)
- Kaikki hajoaa/loppuu aina samaan aikaan. (Patterit loppuu, maito loppuu, juusto loppuu jne)

- Avomies tökkii kassajonossa selkään. Melkeinpä tönii. ( Ja varsinkin jos paljon ihmisiä takana) Arrrghh tää saa mut niin raivon partaalle, että ens kerralla tinttasen!

- Lattioiden pesu. Imurointi on vielä jees, mutta pesu..

- Liian pienet hihat. Mulla on paksut käsivarret. Muute mahtuis pienempään kokoon, mutku kädet ei mahdu!! Äää..

- Pyörivät alkkarit. Ei ne pysy millään paikallaan. Pitäis ostaa pienempiä?! (vai kenties teipata paikalleen..)

- Likoamaan jätetyt kattilat ja astiat. Ne voi tiskata myös saman tien.

- Mainokset. Mä laittasin kyllä lapun, että ei mainoksia kiitos, mutta kun mies tahtoo välttämättä kaikenmaailman mainokset lukea...

- Liipalaapa -puhelut. Soita sitten kun on asiaa, tai haluat nähdä ja jutella. En jaksa tuntia olla puhelimessa, sori..

- Se, että mun ammatti- ja kädentaitoja käytetään hyväksi. Esim. "Sähän osaat leipoo niin ihania ja kauniita kakkuja, niin voisitko tehä jos maksan materiaalit?/ Voisitko auttaa järkkäämään serkun yo-juhlat?" Joo en. Tai paras: " Sähän osaat neuloo, niin voisitko neuloo mun mummonkissan kaiman kummitytölle sukat, jos ostan langat?" No en! Neulo ite. En edelleenkään ole ilmaistyövoimaa.
- Kanavan vaihto kesken ohjelman. "Sieltä tulee vaan mainoksia tällä hetkellä.." Entäs sitten, mä katon sitä kanavaa!

- Jos oon omissa oloissani esim. neulon yms. niin tullaan kyselemään typeriä.

" jos ohjeessa lukee 155g voita niin paljon mä laitan?! "

Onhan näitä paljonkin, mitkä ärsyttää, mut tuo töniminen on kaikista pahin! Oikein tunnen kun verenpaine nousee.... -.-

[/quote]

Tuo lihavoitu kohta. MURRRRR!!! Opetelkaa tekemään itse tai jos ette osaa niin tarjotkaa nyt edes joku korvaus! Nytkin tuli pyyntöä että tekisin työkaverin kummin kaiman siskon lapsille (3kpl) villapaidat jouluksi! Ja toki älyttömillä vaatimuksilla. Nyt tuo tuolla tuhisee kiukkuisena "kun nopeestihan ne tekee". Joo'o.

-Se kun auton ikkunat menevät sisältä jäähän. 

Vierailija
565/610 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:55"]

Miksi liikennevaloissa seistessä pitää olla turvaväli? Mua ainakin ennen kaikkea vituttaa just se sakki joka jättää liikennevaloihin jäädessä sellaisen kahden kolmen auton turvavälin edessä olevaan, ei varmaan mahdu samalle ryhmittymiskaistalle enää ketää muuta ja sit on koko risteys tukossa. Ei ne autot taaksepäin pomppaa eli kylä siihen voi ihan suht lähelle mennä oottelemaan.

[/quote]

Riippuu tilanteesta. Mäkilähdössä ei kannata ihan perään mennä, varsinkin nuoret kuskit tuppaavat valumaan vähän taaksepäin. Ja liukkailla kannattaa myös pysyä kauempana, jos edessä oleva sutii ja ite lähteekin vahnigossa vähän reippaammin liikkeelle.

Mutta joo, 1-2 metriä pitäis riittää paremmin kuin hyvin joka tilanteessa.

Omat ärsytyksen aiheet:

- mandariinin/klementiinin/ muun sitruspaskan syöminen ruuhkabussissa/muussa suljetussa tilassa. Se kirpeä löyhkä on jotain niin kamalaa. Kestän kaikki hajuvedet ja tupakanhajut, mutta mandariinikatku sulattaa aivot.

- aikuiset ihmiset, jotka käyttää helvetisti käsipaperia. Minkälaiset hehtaarikäpälät täytyy olla, että sitä paperia tarvii sen 3 arkkia? Varsinkin, kun se on usein aika paksua ja arkit isoja. Saakohan ne jotain kiksejä puiden tappamisesta.

- Toisaalta, inhoan myös käsipuhaltimia, varsinkin niitä, joihin täytyy työntää kädet sisälle.

:D

Vierailija
566/610 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli noista mandariineista mieleen,että appelsiinin kuoriminen se vasta ärsyttää.Ei oo helppoa eikä kivaa.

Vierailija
567/610 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipsun ääni Avainapteekit-mainoksessa..Nipsu, eiiii!

ä aivot vapaalla-palstalla ihmiset jotka käyttää suomenkieltä ja siihen sekaan englantia, kuten joku joka sanoi "newsflash". Ollaan Suomessa, vaikka oletkin niin hyvä kielissä niin puhutaanko suomea jooko?

Tämä puhelin on ärsyttävä, teksti ilmestyy minuutin viiveellä

Sydänsairaudesta toipuvana minua ärsyttää kissani riehuminen. Stressaavaa.

Minua ärsyttää juuri se kun odotan bussia ja se saapuu. Joku aina vilkaisee minua: viittaa sä! Vaikka en välttämättä aio edes samaan bussiin. Olen itse sellainen että viittaan vaikka joku toinenkin viittaa, en halua vaikuttaa laiskalta. Olemme erilaisia, tässä sen näkee.

Vierailija
568/610 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo aiemmin mainitsi, huonot TV-sarjojen käännökset ärsyttävät. Viime viikolla katsoin dokumenttia laadukkaana pitämältäni Teema-kanavalta, kun siinä oli käännetty "Equatoriin saakka". Siis mihin Equatoriin? Se on päiväntasaaja!

Vierailija
569/610 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua v****taa kun koirat juoksee keittiöstä olkkarin nukkamatolle syömään ruokansa.

Vierailija
570/610 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 16:05"]

Mua v****taa kun koirat juoksee keittiöstä olkkarin nukkamatolle syömään ruokansa.

[/quote]

Mun koira samanlainen. Tosin mua ei ota se päähän, koska matolle ei jää tahroja. Se kyllä ärsyttää, kun olemme lähdössä lenkille ja minä olen jo ulkovaatteet päällä. Mutta koira innostuu siinä vaiheessa syömään nappuloita ja minulla valuu hiki odottaessa.. Joo, tiedän kyllä kuka meillä on pomo.

Vierailija
571/610 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ihan älyttömästi kun muksu on puoliksi kipeä. Ei ole kunnolla kipeä, että olisi voimaton, mutta ei niin tervekään et viitsisi ihmisten ilmoille lähteä. Riehutaan sitten kotona ja käydään toistemme hermoille.

Vierailija
572/610 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä mieleen tullut: tulet töistä, olet KIRKUVAN nälkäinen ja teet itsellesi herkullisen voileivän kaikilla rakastamillasi täytteillä; kanaa, salaattia, tomaattia, sipulia jne... Asetut nauttimaan, puraiset ensimmäisen kerran. Ja prkl aina suusi on täynnä pelkkää leipää ja ne täytteet ovat rinnuksillasi, sylissäsi, sohvalla ja kaikkialla muualla paitsi suussasi!! Leipä ja täytteet tuntuvat suorastaan hyljeksivän toisiaan...

Ja kaikki ne kerrat, jolloin menet kauppaan ostamaan jotain ja lopulta ostat kaikkea muuta paitsi sitä, jota lähdit hakemaan.

Vierailija
573/610 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 13:32"]

Se kun sukkahousut valuvat. Olen puolivakavissani suunnitellut sukkahousuhenkseleitä.

[/quote] Bodyn käyttäminen poistaa tämän ongelman. Body on muuten hankala, koska tietenkin wc:ssä käydessä on ärsyttävää joutua availemaan hakasia haaroista, mutta sukkahousut se pitää ylhäällä.

[/quote]

Ei tarvitse edes bodya. Laita ensin jalkaa sukkahousut ja vasta sen jälkeen alkkarit niin ei valu. Joka tapauksessa sukkikset pitää pestä yhden käytön jälkeen (ainakin mun pitää), joten ei se haittaa vaikkei alushousuja olekaan niiden alla.

Vierailija
574/610 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 21:57"]

Ärsyttää ja nolottaa, kun en joskus tiedä, mitä jotkin lyhenteet, uudet slangisanat tai termit tarkoittavat. (En esimerkiksi vieläkään tiedä, mitä av-mamma tarkoittaa...)

[/quote]

Tuon kyllä saa aika helpolla selville jos haluaa. Jopa päättelemällä tai sitten ihan perinteinen kvg.

Vierailija
575/610 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 13:32"]

Se kun sukkahousut valuvat. Olen puolivakavissani suunnitellut sukkahousuhenkseleitä.

[/quote] Bodyn käyttäminen poistaa tämän ongelman. Body on muuten hankala, koska tietenkin wc:ssä käydessä on ärsyttävää joutua availemaan hakasia haaroista, mutta sukkahousut se pitää ylhäällä.

[/quote]

Ei tarvitse edes bodya. Laita ensin jalkaa sukkahousut ja vasta sen jälkeen alkkarit niin ei valu. Joka tapauksessa sukkikset pitää pestä yhden käytön jälkeen (ainakin mun pitää), joten ei se haittaa vaikkei alushousuja olekaan niiden alla.

[/quote]

Mä kyllä laitan alkkarit alle + sitten myös päälle :D varsinkin talvella toimii ihan hyvin kun hameet on paksumpia. Kesällä harvemmin sukkahousuja tarviikaan.

Vierailija
576/610 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ihan kohtuutomasti kun joku käyttää korkokenkiä mutta silti kävelee hajareisin. Yleensä en ole ollenkaan tarkka muiden ihmisten pukeutumisen tai ulkonäön suhteen, ei mitenkään erityisesti särähdä mun silmääni jos jollain on vaikka vähän ruma kampaus tai yhteensopimattomat vaatteet. Vain tuo johnwayne-kävely korkokengissä ärsyttää mua niin paljon että tuskin pysyn nahoissani.

Vierailija
577/610 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 08:47"]

Mua ärsyttää myös toi läppärin hakkaaminen. Joskus pitää oikein katsoa junassa/bussissa että ihanko vitsillä joku paukuttaa menemään... tap tap tapatapatapatapattapp tapp tapp... Kerran joku nuorukainen pelasi jotain ammunta tms. peliä jossa hakkasi maanisesti vain kahta näppäintä vuoronperään kauheeta tahtia! Argh!

[/quote]

Tulin just matkalta, ja lentokoneessa joku keski-ikäinen brittimies pelasi pasianssia läppärin äänet päällä ja todella kovalla. Eli aina kun hän siirsi kortin kuului "pling" ja kun hän sai kaikki kortit "pinoon", niin kuului sellainen pitkä kilinä. Jatkoi tätä vielä aika pitkään :D ei kyllä ärsyttänyt, mutta tuntui aika oudolta.

Vierailija
578/610 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun joku mamma juoksee bussiin ja hengästyneenä virnuilee kuin idiootti, muita matkustajia ylpeydestä säteillen: "ehdinpäs!". Joo-o...ihan kiva että ehdit, mutta VOISITKO NYT SITTEN KAIVAA SEN VITUN MATKAKORTTISI ESILLE JA PIIPATA SEN ETTÄ PÄÄSTÄÄN MATKAAN??

Vierailija
579/610 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt ärsyttää lähteä yövuoroon. Ei oo yhtään mun juttu. Yövuorot ahdistaa ihan saatanasti.

Vierailija
580/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Leivinpaperi, joka kääntyilee takaisin rullalle eikä muutenkaan koskaan sovi pellille ilman että sitä joutuisi taittamaan toisesta laidasta.

- Leivinpaperia pahempi on vaan kelmu. Tuskin tarvitsee lisäselvityksiä.

- Varvassukat, joiden pelkkä pottuvarvas on keltainen, mutta muut varpaat on tumman sävyisiä. Ne jalassa kun kävelee tummalla lattialla, näyttää siltä kuin omistaisi vain yhden varpaan per jalka.

- Nykyisissä rullaverhoissa olevat sivussa sijaitsevat, rumat, valkoiset vetimet, joista ei koskaan vedä oikeasta narusta, vaan verho liikkuu väärään suuntaan.

- Keittiön kappa, joka jää aina tuuletusikkunan väliin.

- Virta-, USB- ja muut piuhat. Niitä on joka paikassa ja aina jalka tarttuu johtosotkuun repien läppärit ja kännykät pöydiltä.

- Työpuhelin, jossa radion alhaisinkin äänenvoimakkuus on liian kovalla. Sama meidän telkkarissa. Volyymi on ykkösellä, mutta silti äänet lähes huutaa.

- Erityisesti suomalaiset leffat, joiden äänimiehillä on vaikea kuulovamma. Puhe on aina kuiskauksen tasolla ja muut turhat kilinät, kolinat, räjähdykset ja välimusiikit räjäyttää tärykalvot.

- Dubatut mainokset jo mainittiinkin, pahin ehkä Chillit Bang! "No minä tässä taas terve!" ja Colgate-mainos. Ei saatana.

- Parvekkeelta kuuluva naputus ja siihen herääminen kesken unien, kun linnut on syömässä kynttilöistä talia.

Ps. Juuri ne CD-levyjen selkämykset, kun joku niistä kyseli..

(Olen se aiempi ärsyyntyjä)

Ainiin, tuli mieleen joku aiempi ketju, missä joku "ärsyyntyi" vedenkaatohetkestä, jossa lasia täytettäessä kaikki katsovat lasia haltioituneena ja juhlallisen hiljaisuuden vallitessa. Nauran sille vieläkin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan