Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinua ärsyttävät oikeasti ihan mitättömät asiat? Kerro tänne!

Vierailija
20.11.2013 |

Minä en kestä lauluissa sitä, että välillä samassa laulussa lauletaan sä ja mä ja kohta sinä ja minä. Varmaankin riimittelyongelmia, mutta kuitenkin mielestäni pitäisi valita jompikumpi tyyli.

Kommentit (610)

Vierailija
581/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää hengittäminen.

Vierailija
582/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ja mua silmien auki pitäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kone tarvitsee erilaisen laturin, vaikka ne tarvitsevat samankokoista sähköä. Miksi koneeseen laitettavia laturiliittimiä ei standardoida?

Vierailija
584/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono palvelu.

Ihmiset, jotka eivät sulje puhelintaan tai lopeta puheluaan tullessaan lääkäriin.

Miehen wc:ssä käyttämä aika.

Lasten nukutus jos ovat levottomia.

Vierailija
585/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 12:18"]

Ainiin, tuli mieleen joku aiempi ketju, missä joku "ärsyyntyi" vedenkaatohetkestä, jossa lasia täytettäessä kaikki katsovat lasia haltioituneena ja juhlallisen hiljaisuuden vallitessa. Nauran sille vieläkin :D

[/quote]

:D:D

Vierailija
586/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun joku lyhentää nimensä esim. "Anneli. P"

Ilmaukset "samanlailla" tai "erinlainen", jotka eivät ole suomea!

Jonkun kanssaihmisen todella kömpelö ja sählärimäinen tietokoneenkäyttö (esim. jo aiemmin mainittu linkkien tuplaklikkailu ja se, että klikkaillaan vähän siellä sun täällä ja lopulta kone on ihan takussa. Tai se että ollaan ihan sokeita sille mitä näytölle ilmestyy, esim. jos esiin pamahtaa jokin ikkuna jossa kerrotaan ongelmasta, niin ei jotenkin nähdä koko ikkunaa vaan yritetään vaan klikkailla ympäriinsä ja ihmetellään miksei mitään tapahdu. Tai se, ettei edes ymmärretä mistä pääsee klikkaamalla eteenpäin ja mistä ei, suurinpiirtein klikataan jotain tekstissä olevaa normaalia sanaa ja ihmetellään miksei päästä siitä eteenpäin.)

Se, että fb:ssä hehkutetaan ja lirkutellaan siirappisia kiitoksia jokaisesta kahvittelusta, mutta livenä ollaan niitä samoja jäyhiä suomalaisia kuin ennenkin.

Vierailija
587/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on tapana ottaa t-paita pois päältään vetämällä niskasta. Jos paidan lappu on joka puolelta ommeltu (mutta ilman mitään vahvikkeita), tämä aiheuttaa ennen pitkää reikiä paidan niskaan niihin lapun nurkkakohtiin. Olen luullakseni saanut hänet jo muuttamaan tapansa, mutta ärsyttää vietävästi kun pyykätessä tulee vastaan niitä reikäisiä paitoja, jotka kuitenkin miehen mielestä ovat vielä aivan käyttökelpoisia. Olen ottanut tiukan linjan ja heitän ne roskiin sitä mukaa kun tulevat vastaan, koska eihän nyt reikäisissä paidoissa voi kulkea!!

Eikä ole edes turha asia, vaan rahanmenoa aiheuttava :/

Vierailija
588/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ne ihmiset, jotka rivarissa asuessa mulkoilee sisään jos ei ole sälekaihtimet kiinni. Ja mitenkä harrastan mieheni kanssa seksiä keittiön pöydällä, jos kaikki mulkoilee sisään?

Vierailija
589/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokkini kummityttö, 4 v. Ihan v*tun kova ääni, kailottaakirkuumölisee, sanalla sanoen huomiohuora. Ihan söpö, kun käyttäytyy. Jos ei silloinkin kailota asiaansa niin että naapuritkin kuulee.. 

Vierailija
590/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nelivuotias tuskin on "huora" yhtään missään mielessä... Ei ne muotisanatkaan ihan kaikissa yhteyksissä käy.

Itteeni ärsyttää yläkerran naapuri (mies?) joka kusta lorottaa keskelle sitä vessanpönttöä. Ei varmaan roisku ei, mutta ääniefekti tänne alakertaan on ihan vertaansa vailla. Ja ei, en aio mennä valittamaan :D Naapuri ei itse varmaan edes tajua, ylimmässä kun asuu eikä itse joudu vastaavaa kuulemaan.

Vierailija
591/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan hajuiset ihmiset bussissa, varsinkin mädältä haiseva hengitys.

Vierailija
592/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPad in armeijasuojus tippumisvammoja estämään... Sain lahjaks... Tosi nätti ja naisellinen lisävaruste tää tällanen musta panssarivaunu.

Vierailija
593/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun nappikuulokkeiden johto tarttuu johonkin, vaikka kassin hihnaan ja lähtevät nykäisten pois korvista. Ja se, että tyhjät pullot kaatuvat ja kolisevat pitkin poikin alakaappia kun avaa oven, raivostuttavaa.

Vierailija
594/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne rosson salaattipöydän puolijäiset hernemaissipaprikapakastepussivihannesviritelmät. Pitkät sanat.

"Voitte aloittaa raastepöydästä". Kauheen brutaalinankara sana toi rRraaaste ja pöytääkö pitää lähtee raastamalla järsimään.

Vierailija
595/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää,että 253 ja 365 on mun  ärsytyksiä ja totesin,et itse vielä ärsytin itseäni lisää mokaamalla näidenkin välillä ja pahasti.Oikeasti. =/

Vierailija
596/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinustelijat av:lla. Tarkoitan siis tilannetta, jossa joku järkevästi perustelee mielipiteensä ja sitten siihen klikataan miinus mutta ei kirjoiteta minkäänlaista vastaperustelua. Tiedän, että eihän täällä ole mitään velvoitella perustella miinustaan, mutta tuo pelkkä miinustelu vaan vaikuttaa niin toivottoman köyhämieliseltä. En tiedä ajattelevatko miinustelijat, että heidän miinuksensa on kovinkin vakuuttava ja painava kannanotto.

Vierailija
597/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijasolussa vieraileva äijjä joka sammuu koko yöksi kuorsaamaan suihkuun, jossa on solun ainoo vessa. Lähe siinä sitten aamuyöstä soittamaan tuntemattoman naapurin ovee, että tuli tässä ihan tällanen asia mieleen että pääsiskö teille vessaan?

Vierailija
598/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta!

- Ihmiset, jotka pitävät haarukkaa piikit ylöspäin. Toki joitakin ruokalajeja on helpompaa syödä näin, mutta raflassa hävettää seuralainen, joka vetelee härkäpihvinsä piikit ylöspäin.

- Elisa Viihteen kaikki palvelut ja se vitun digiboksi. En suosittele kenellekään.

- Ihmiset, joiden mielestä kaikki on äärimmäisen mielenkiintoista, mahtavaa, piristävää ja yllättävää. "Näin junan ikkunasta miehen ulkoiluttamassa ranskanbulldoggia, ja se oli niin ihanan söpöä!" "Tänään on pinkkien sukkien päivä! Niin että laitoin pinkit sukat! NYT ON HYVÄ PÄIVÄ!" "Kohtasin kaupassa miehen, joka ystävällisesti pyysi minua väistämään, jotta voisi ottaa hyllyltä haluamansa tuotteen. Voi, se oli niin hauskaa ja outoa! Naurattaa vieläkin!" "Kato tota pulua! Eikö ookin hassu?"

- Kampin kaukoliikenteen terminaalissa seikkailevat ihmiset, joilla menee ikuisuus lähtevien autojen määränpään zoomailuun, laiturille astumiseen ja autoon nousemiseen. Toki siellä piipahtaminen on mulle perushuttua vain koska olen kulkenut kolme vuotta säännöllisesti bussilla Helsinkiin ja sieltä pois, mutta ärsyttää ihmiset, jotka katselevat laiturien tauluja selkeästi ajatellen "onkohan tämä nyt sitten se" ja menevät kokeilemaan, joko laiturille pääsisi huolimatta suurista punaisista rasteista ja siitä, ettei autoa ole vielä edes tullut. Sitten siirrytään taas sivummalle odottamaan, ja kun auto tulee ja kuski käväisee avaamassa ovet, nämä oman elämänsä sankarit jäävät hoomoilasina ihmettelemään tätä näkyä, ja minä pohdin takana: "Oletko sä nyt jumalauta menossa sinne vai menenkö minä ensin." Kyllä, vihreät nuolet ovat merkki siitä, että ovet ovat nyt avoinna, ja kuski on valmis rahastamaan sinut kyytiin. Sitten katsotaan pahasti, kun arvioin, ettei tyypillä ollutkaan mikään kiire kyytiin, ja menen itse ensin. En usko, että kukaan ymmärtää tästä selostuksesta mitään, mutta ärsyttää silti.

- Jos et aio kävellä rullaportaita ylös, seisot oikeassa reunassa. Jos kävelet, kävelet vasenta reunaa. Ei voi olla niin vaikeeta. Sama pätee jalkakäytävillä kulkemiseen, joilla ainakin mun ymmärtääkseni on oikeanpuoleinen liikenne kuten autoteillä.

- Tulee välillä paha mieli, kun joskus vastaan julkisilla paikoilla lasten satunnaisiin hymyihin ja tervehdyksiin, ja vanhemmat repivät perseensä. Ei, en tunne lastasi enkä haluakaan tuntea, mutta olen ottanut tavaksi vastata vilpittömään hyvän tahdon eleeseen yhtä hyvällä mielellä. Vaikka me suomalaiset karsastamme julkisilla paikoilla kulkemista naama näkkärillä, ei lapsesi tee mitään väärää jos haluaa suoda minulle hymyn kassajonossa tai sanoa minulle "ögögö". Se on jopa minun mielestäni söpöä, vaikken erityisesti lapsista pidä. Tietysti jos hymyileminen tekee minusta pedofiilin, olen pahoillani.

Olisihan näitä paljon, mutta loppuiltahan siinä menisi, joten päätetään näihin tällä kertaa.

Vierailija
599/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 14:57"]

Avokkini kummityttö, 4 v. Ihan v*tun kova ääni, kailottaakirkuumölisee, sanalla sanoen huomiohuora. Ihan söpö, kun käyttäytyy. Jos ei silloinkin kailota asiaansa niin että naapuritkin kuulee.. 

[/quote]

Sori, mut tuollaisia ne about kaikki on tuossa iässä. 

t. 4-vuotiaan äiti

Vierailija
600/610 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun seison bussipysäkillä ja kuikuilen koska bussi kurvaa tietä pitkin. Sitten aina, siis AINA joku minua pidempi ja leveämpi saapuu pysäkille ja asemoi itsensä planeettojen asennon mukaan juuri siten, että tukkii näkökenttäni tielle. Ei se mitään, mutta kun tämä mysteeritelepaatikko onnistuu aina liikkumaan samaan tahtiin minun kanssani: jos siirryn oikealle, hän siirtyy myös (ja sama juttu vasemmalla). Yritä siinä nyt sitten nähdä tuleeko bussi kun jonkun pää blokkii jatkuvasti näkymän tielle :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan