Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinua ärsyttävät oikeasti ihan mitättömät asiat? Kerro tänne!

Vierailija
20.11.2013 |

Minä en kestä lauluissa sitä, että välillä samassa laulussa lauletaan sä ja mä ja kohta sinä ja minä. Varmaankin riimittelyongelmia, mutta kuitenkin mielestäni pitäisi valita jompikumpi tyyli.

Kommentit (610)

Vierailija
521/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubatut mainokset, erityisesti tyyliin "moi olen Jarmo Kotkasta" ja ei kyllä tasan ole mikään Jarmo vaan joku saksalainen tms. ukkeli. 

Kun joku änkeää itsensä kauppakasseineen tms. täyteen hissiin. Sama myös, jos sitten sieltä täydestä hissistä ei päästetä sitä takanurkkaan ahdettua ihmistä ulos, vaan hissin saapuessa johonkin kerrokseen porukka vaan toljottaa paikoillaan, vaikka kuinka kuuluisi anteeksianteeksi peränurkasta. 

Toinen myös ärsyttävä samaa sarjaa on, kun jotkut ahtavat ne panssarivaunun kokoiset lastenvaunut ruuhkabussiin, kun bussi on muutenkin aivan täysin. 

Vierailija
522/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ärsytykseni. Jotkut eivät ehkä ole aivan mitättömiäkään:

-Äänestäjät. Joka kerta äänestetään ne samat huijarit sinne päättäviin elimiin.

-Rap. "Musiikkina" ihan ok, mutta ei ole "rap-laulajaa".. vain rytmikkäästi puhuva heebo ja kertosäkeen melodiat pöllitty niiltä, ketkä osaa melodioita tehdä.

-Sovittujen tapaamisten peruuttaminen,koska "tuli" toinen meno eli nykyajan tyyli

tehdä päällekkäisiä buukkauksia, joista sitten valitaan se, mikä sattuu sopimaan/

miellyttämään. Ei olla enään "sanansa mittaisia ja tehdä, mitä luvataan".

-Rokkikukko-nimitys, jota käytetään "vääristä henkilöistä". Esim. Mick Jagger tai

Steven Taylor ovat rokkikukkoja, ei Jone Nikula tai Ilkka Alanko..!

Nikula on ressukka ja Ilkka, Hassisen koneen Ismon pikkubroidi. :)

-Eräs Jenkki-pariskunta eurooppalaisen kaupungin nähtävyys jonossa.

Nähtävyys oli ilmainen,kirkko ja sinne oli pari sataa metriä pitkä jono. Jono tosin

kulki kävelyvauhtia eteenpäin. Eräs -aksentista päätelle ilmeisen Amerikkalainen-

nuori pariskunta kiilasi jonoon taaksemme, jotenkin puoli huolimattomasti.

Kerroin heille rauhallisesti,englanniksi, missä jonon pää on. Nuorehko mies alkoi

puolustelemaan jotenkin, kunnes tämä nainen totesi miehelle "You don't have to talk to anybody..". Jotenkin silloin teki mieli sanoa naiselle: "Your man won't have to fight back,if he don't want, when I beat shit out of him.."

Oli siellä niitä kiilaajia muitakin, vähän sellaista "italialaisen näköistä"

vanhempaa väkeä..

t.Turo P.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä ystävälläni on tapana laulaa radion mukana tai muutenkin jos on yksin/kahdestaan minun kanssa ja soi joku biisi päässä. Ei siinä mitään itse olen saman lainen mutta kaverini ei osaa siis MINKÄÄN kappaleen sanoja ja keksii sitten tilalle omat!!!!!! Kuinka raivostuttavaa. Ja häntä varmaan ärsyttää kun aina mainitsen siitä :D  

Vierailija
524/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun ihmiset kirjoittaa saman lainen, mun lainen, jne. Siis whaaat???

Eikö oikeasti edes tuon vertaa osata yhdyssanoja?

Vierailija
525/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa onnellisia, kun kykenette ärsyyntymään. Minä olen sairastanut vaikeaa masennusta kaksi vuotta ja mikään ei liikuta, ei kosketa, ei ärsytä.

Vierailija
526/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun laittaa vaikka perunat kiehumaan ja menee tekemään muuta ja myöhemmin huomaa että on ajatuksissaan laittanut väärän levyn päälle. Tyhjä levy helottaa punaisena ja kattila in kylmänä. Aaaaargh.

Vierailija
527/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi umlautien puute, kirjoitan tyokoneelta eika tassa ole suomalaista nappaimistoa.

Ja se arsyttava asia: tyokaverillani on tapana laittaa piste aina vaaraan paikkaan, kuten esimerkiksi allekirjoituksensa jalkeen. Piste tulee lauseen jalkeen!

Aina tekee mieli pyyhkia ne pisteet pois kun tyokaverini on kirjoittanut vaikka ostoslistan taululle keittioon:

Bread.

Butter.

Cheese.

Thank you. 

Martha. xx.

(Nuo x:t on englantilainen tapa osoittaa ystavallisyytta esim. tekstiviestin lopussa, mutta niidenkaan jalkeen EI saa tulla pistetta! AAARGH!!!)

Vierailija
528/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää muuten nuo pisteet muuten Suomen kaunein koti-ohjelmassa kun lykkäävät sen pisteen lasketun pistemäärän perään! Eli 29 pistettä on 29. , eihän se mikään kahdeskymmenesyhdeksäs sija ole...

Vierailija
529/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimalliset hintalaput, joita ei saa irti kirjojen kansista, kansi menee herkästi pilalle.

Vierailija
530/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 21:35"]

Sana peppu sanassa peppuseksi.

[/quote]

Tarkoitatko sitä kun ne ei jotenkin sovi yhteen nuo sanat, koska peppu on niin söpö sana, mutta anaaliyhdyntä kaikkea muuta kuin söpöä. 

Vierailija
531/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi tää! Ja muuallakin kuin kirjoissa, ihan sama onko tuote levy vai muki, mutta ne millä lie superatomiliimalla varustetut hintalaput jotka lähtevät isrti nanometrin kokoisina paloina ja jättävät jälkeensä hintalapunripusia ja tahmatahroja.

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 11:34"]

Liimalliset hintalaput, joita ei saa irti kirjojen kansista, kansi menee herkästi pilalle.

[/quote]

Vierailija
532/610 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset joilla on saparot tukassa..yök. Pahin on sellainen jolla on jo ryppyjä naamassa ja ihanan nuorekkaat saparot tukassa :x

Vierailija
533/610 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava keskustelu! :)

Aion kirjoittaa näistä kirjan. Vastaukset ovat anonyymejä, joten kaikki varmaan suostuvat? 

Vierailija
534/610 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 09:41"]

Mahtava keskustelu! :)

Aion kirjoittaa näistä kirjan. Vastaukset ovat anonyymejä, joten kaikki varmaan suostuvat? 

[/quote]

Ei suostu!!

Vierailija
535/610 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää miehen ja myöskin työkaverin tapa keittää teevettä. Jos tarvitaan vain kaksi kuppia teetä, niin sitä vedenkeitintä EI TARVITSE kaataa maximiin asti täyteen vettä. Kestää vaan kauemmin kiehua ja tuhlaa energiaa. En kyllä kehtaa moisesta nipottaakaan, varsinkaan työkaverille. Siinähän sitä sitten odotellaan että pari litraa vettä kiehuu ihan turhaan, kun puolella litrallakin selvittäisi vallan mainiosti. Grr.

Vierailija
536/610 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettisivuilla "sivun päälle" levähtävät mainokset, joista vielä pahimmassa tapauksessa saa etsimällä etsiä sitä rastia josta mainoksen saa pois. Tai vielä pahemmassa tapauksessa mainoksessa on "feikkirasti" joka oikeasti vie mainostajan sivulle. Jumalauta! Herättää kyllä mainostajaa kohtaan vain ärtymystä ja halun välttää kyseisen mainostajan tuotteiden ostamista.

Vierailija
537/610 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mainonnasta vielä: se kun tv:ssä mainokset kajahtavat kolme kertaa kovemmalla volyymilla kuin itse ohjelma. Täytyyhän sitä nyt tehdä mainos erottuvaksi, mielellään puhkaisemalla katsojan tärykalvot... Jälleen herättää vain ja ainoastaan vitutusta.

Vierailija
538/610 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit, jotka puhuvat itsestään kolmannessa persoonassa. "Äiti laittaa nyt ruokaa./ Anna se lelu äidille./ Äiti tulee kohta takaisin."

Leffojen nimet, jotka alkavat sanalla hei. (Hei, kuka puhuu? ja Hei, me lennetään! jne.)

Ihmiset, jotka lausuvat Q-kirjaimen "guu".

Vierailija
539/610 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun joku kirjoittaa "tamppooni". ÄÄÄÄrgh.

Vierailija
540/610 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyötä tekevänä käytän paljon tallentavaa digiboksia, jotta voin seurata lempisarjojani. Ottaa niin päähän, ettei niitä ohjelmia voida esittää ajallaan, vaan ensin näytetään 10 minuuttia mainoksia ja sitten ohjelman lopusta puuttuu muutama minuutti tallennuksesta. Ja sama ongelma myös yle:n kanavilla, aina tallennus loppuu kesken. Ärh.

Ja alkeelliset käännösvirheet ohjelmien tekstityksessä, numeroissa näitä on harvinaisen paljon. Esim. five thirty on muka puoli viisi tai ten thousand onkin käännetty satatuhatta tmv. Ei voi olla niin vaikeaa ammattikääntäjälle, kun minäkin ihan taviksena sen ohjelmaa katsellessani kuulen ja havaitsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi