Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ja kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?

Vierailija
20.09.2020 |

Oliko miellyttävä kokemus?

Kommentit (572)

Vierailija
501/572 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiotyttönä menetin sen poikien jumppamaikalle joka oli katsellut minua monta vuotta. Jotenkin lämpenin hänen liehittelylleen ja ajattelin että vanhempi mies voisi olla turvallisempi valinta kuin käkättävä räkänokka joka ei osaa pitää suutansakaan kiinni.

Maikka oli hyvä ja kärsivällinen ja opastava, ihanan lihaksikas. Sattui aluksi tietysti mutta lopuksi tuntui hyvältä. Myöhemmin selvisi kyllä että tämä oli opskalle koulussa ihan normitoimintaa mutta toisaalta itsekin olin ollut aloitteellinen tässä.

Vierailija
502/572 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllikki nimiselle kuopiolaiselle ilotytölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/572 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paukulle. Juhannuksena Aavasaksalla 1970 olin 17 v

Vierailija
504/572 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukiotyttönä menetin sen poikien jumppamaikalle joka oli katsellut minua monta vuotta. Jotenkin lämpenin hänen liehittelylleen ja ajattelin että vanhempi mies voisi olla turvallisempi valinta kuin käkättävä räkänokka joka ei osaa pitää suutansakaan kiinni.

Maikka oli hyvä ja kärsivällinen ja opastava, ihanan lihaksikas. Sattui aluksi tietysti mutta lopuksi tuntui hyvältä. Myöhemmin selvisi kyllä että tämä oli opskalle koulussa ihan normitoimintaa mutta toisaalta itsekin olin ollut aloitteellinen tässä.

Oliko hänellä iso ja jäikö pano vain yhteen kertaan.

505/572 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 10 vuotiaina leikittiin poikien kesken pyllyleikkejä, oli hauskaa.

Vierailija
506/572 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin neitsyyteni 5-vuotiaana sedälleni. Se sattui ihan hirveästi, menetin paljon verta, jouduin sairaalaan ja siellä minulle jouduttiin tekemään verensiirto ja iso leikkaus, joka kesti monta tuntia. Jouduin olemaan teho-osastolla monta viikkoa.

Vierailija
507/572 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marian kanssa minun 19.v päivänä pikkuauton takapenkillä.  Minua jännitti ja en lauennut, kuin vasta kotona käteen :). 

Vierailija
508/572 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1980 luvun alkupuolella äidille. Asuimme kahden, isän kuoltua äkillisesti. Pieni maatalomme Pohjois-Karjalassa, erään kaupungin pienessä kylässä. Jouduimme kaksin hoitamaan karjaa ja peltoja. Noin vuoden päästä, isän kuolemasta, olimme saaneet viljat puitua ja kaikki heinätyötkin tehtyä. Yksi ilta siinä toipuessamme saunan jälkeen menin äidin viereen heidän sänkyynsä makoilemaan. Siinä katselimme hetken toisiamme silmiin ja puhuttiin juuri loppuun saaduista töistä. Ja puhuimme, kuinka isä olisi kiitollinen juuri nyt. Ja jotenkin aloimme koskettelemaan pikkumhiljaa toisiamme ja läheisyyden kaipuussa alimmalle halailemaan. Ja jotenkin vain tuli ensin pieni pusu ja sitten kunnon suudelma. Ja siitä se lähti. Kohta olimme harrastamassa seksiä ja ensimmäisen kerran laueta naisen sisään.

Vierailija
509/572 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsun sisään

Vierailija
510/572 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakaverille

Vierailija
511/572 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva fantasia :)

Vierailija
512/572 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotiaana 4 vuotta vanhemmalle serkku tytölle. Kuskasi hänet baarista kotiinsa opiskelija asuntoon. Jäin nukkuu sohvalle. Aamulla hän tuli ja veti kädestä sängylleen. Hänen valmistuttuaan muutimme saman katon alle toiseen kaupunkiin. 10 vuotta on mennyt hyvin ja toisiamme rakastan. 

Vierailija
513/572 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v samanikäiselle mimmille. Aika juovuksissa olin mutta oli se ihan kivaa silti. Tosin sitten aamulla uusiksi ja oli aika paljon parempi :D

Vierailija
514/572 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon ihmisiä ketkä edelleen kimpassa "ekakertalaisen" kanssa. Ja vielä selitetään että tosi hyvää jne. Mistä te edes tiedätte onko joku hyvää kun ei ole mitään vertailukohtaa?

Vierailija
515/572 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsun sisään

Niin minäkin. Olin 16v

Vierailija
516/572 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen vaimon kaverille

Vierailija
517/572 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Vierailija
518/572 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukaveri Niina

Vierailija
519/572 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään enkä kenellekään. Aion mennä hautaan poikuuteni säilyttäneenä.

Vierailija
520/572 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevoselle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä