Kuinka ja kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?
Kommentit (572)
Kyllikki nimiselle kuopiolaiselle ilotytölle.
Paukulle. Juhannuksena Aavasaksalla 1970 olin 17 v
Vierailija kirjoitti:
Lukiotyttönä menetin sen poikien jumppamaikalle joka oli katsellut minua monta vuotta. Jotenkin lämpenin hänen liehittelylleen ja ajattelin että vanhempi mies voisi olla turvallisempi valinta kuin käkättävä räkänokka joka ei osaa pitää suutansakaan kiinni.
Maikka oli hyvä ja kärsivällinen ja opastava, ihanan lihaksikas. Sattui aluksi tietysti mutta lopuksi tuntui hyvältä. Myöhemmin selvisi kyllä että tämä oli opskalle koulussa ihan normitoimintaa mutta toisaalta itsekin olin ollut aloitteellinen tässä.
Oliko hänellä iso ja jäikö pano vain yhteen kertaan.
Alle 10 vuotiaina leikittiin poikien kesken pyllyleikkejä, oli hauskaa.
Menetin neitsyyteni 5-vuotiaana sedälleni. Se sattui ihan hirveästi, menetin paljon verta, jouduin sairaalaan ja siellä minulle jouduttiin tekemään verensiirto ja iso leikkaus, joka kesti monta tuntia. Jouduin olemaan teho-osastolla monta viikkoa.
Marian kanssa minun 19.v päivänä pikkuauton takapenkillä. Minua jännitti ja en lauennut, kuin vasta kotona käteen :).
1980 luvun alkupuolella äidille. Asuimme kahden, isän kuoltua äkillisesti. Pieni maatalomme Pohjois-Karjalassa, erään kaupungin pienessä kylässä. Jouduimme kaksin hoitamaan karjaa ja peltoja. Noin vuoden päästä, isän kuolemasta, olimme saaneet viljat puitua ja kaikki heinätyötkin tehtyä. Yksi ilta siinä toipuessamme saunan jälkeen menin äidin viereen heidän sänkyynsä makoilemaan. Siinä katselimme hetken toisiamme silmiin ja puhuttiin juuri loppuun saaduista töistä. Ja puhuimme, kuinka isä olisi kiitollinen juuri nyt. Ja jotenkin aloimme koskettelemaan pikkumhiljaa toisiamme ja läheisyyden kaipuussa alimmalle halailemaan. Ja jotenkin vain tuli ensin pieni pusu ja sitten kunnon suudelma. Ja siitä se lähti. Kohta olimme harrastamassa seksiä ja ensimmäisen kerran laueta naisen sisään.
Vierailija kirjoitti:
Lukiotyttönä menetin sen poikien jumppamaikalle joka oli katsellut minua monta vuotta. Jotenkin lämpenin hänen liehittelylleen ja ajattelin että vanhempi mies voisi olla turvallisempi valinta kuin käkättävä räkänokka joka ei osaa pitää suutansakaan kiinni.
Maikka oli hyvä ja kärsivällinen ja opastava, ihanan lihaksikas. Sattui aluksi tietysti mutta lopuksi tuntui hyvältä. Myöhemmin selvisi kyllä että tämä oli opskalle koulussa ihan normitoimintaa mutta toisaalta itsekin olin ollut aloitteellinen tässä.
Kiva fantasia :)
18 vuotiaana 4 vuotta vanhemmalle serkku tytölle. Kuskasi hänet baarista kotiinsa opiskelija asuntoon. Jäin nukkuu sohvalle. Aamulla hän tuli ja veti kädestä sängylleen. Hänen valmistuttuaan muutimme saman katon alle toiseen kaupunkiin. 10 vuotta on mennyt hyvin ja toisiamme rakastan.
18v samanikäiselle mimmille. Aika juovuksissa olin mutta oli se ihan kivaa silti. Tosin sitten aamulla uusiksi ja oli aika paljon parempi :D
Yllättävän paljon ihmisiä ketkä edelleen kimpassa "ekakertalaisen" kanssa. Ja vielä selitetään että tosi hyvää jne. Mistä te edes tiedätte onko joku hyvää kun ei ole mitään vertailukohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Katsun sisään
Niin minäkin. Olin 16v
En missään enkä kenellekään. Aion mennä hautaan poikuuteni säilyttäneenä.