Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ja kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?

Vierailija
20.09.2020 |

Oliko miellyttävä kokemus?

Kommentit (572)

Vierailija
481/572 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
482/572 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikuuden 16v samaikäiselle kauniille tyttöystävälle jolle oli myös eka kerta. Neitsyyden vähän myöhemmin vanhemmalle tosi iso kulliselle miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/572 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyyteni menetin samanikäiselle pojalle joka oli myös neitsyt. Poika luuli, että olen tosi kokenut, mutta ei tietenkään voinut huomata kokemattomuuttani, kun ei itse tiennyt millaista sen pitäisi olla. Kerroin kyllä myöhemmin, että olin ollut neitsyt hänen kanssaan. Oli joka tapauksessa aika ihanaa, kun oltiin vähintäänkin ihastuneita toinen toisiimme.

Vierailija
484/572 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo 17-vuotias ja vielä neitsyt. Liftasin. Pääsin miellyttävän oloisen pukumiehen kyytiin. Hän parkeerasi auton yksinäiseen paikkaan, käänsi istuimen vuoteeksi. Menin selälleni makaamaan. Hän riisui housuni, levitti reiteni, pani kondomin ja työnteli kovaa kaluaan edestakaisin pillussani. Parissa minuutissa nussiminen oli ohi ja jatkoimme matkaa.

Vierailija
485/572 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
486/572 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yli kolmekymppinen, kokematon mies. En ollut ikinä seurustellut enkä harrastanut seksiä. Työpaikalla olin ihastunut melkein kymmenen vuotta vanhempaan, varattuun naiseen. Silmäilin häntä monesti kahvilla, muistan kuinka kaunis hän oli, edelleen mielestäni maailman kaunein nainen. Joskus vaivihkaa katselin puseron raosta hänen mustia rintaliivejään ja ihailin isoja rintoja. 

Pidimme joskus yhteyttä tekstiviestin. Hänkin oli ihastunut minuun. Tapasimme muutaman kerran lenkillä tai ravintolassa ja eräänä kertana menimme asunnolleni. Emme puhuneet paljon vaan hän meni suoraan makuuhuoneeseen ja rupesi ottamaan vaatteita rauhallisesti ja itsevarmasti pois päältä samalla minua katsellen. Muistan kun hän otti rintaliivit pois päältä ja näin hänen ihanat, isot rintansa. Otin itse nopeasti vaatteet pois päältä. Kaluni oli kivikova ja hän ohjasi minut sisäänsä, itsellä olisi saattanut olla vaikeuksia löytää perille.

Itse yhdynnästä en muista paljoakaan, hyvältä tuntui mutta ehkä vähän hermostutti. Selväksi tuli, että hän oli aika kokenut ja minä ensimmäistä kertaa asialla. Hän kysyikin, että olinko tehnyt tätä ikinä ennen. Vastasin totuudenmukaisesti. Hän laittoi myöhemmin viestiä, että "osaat käsitellä naista hyvin", ajattelin tosin sen olleen enemmän vain kohteliaisuus. 

Harrastimme tuon jälkeen seksiä melko usein ja odotin sitä aina innolla. Kokeiltiin eri asentoja, monesti päättyi takaapäin panemiseen, koska tuli melko nopeasti kun katselin hänen mahtavaa persettään. Hän myös nautti, sanoi että mukavaa olla omena mun kanssa, punaiset posket ja siemenet sisällä.  Ajattelin, että olin maailman onnekkain mies, kun sain panna sellaista kaunotarta, johon olin myös hyvin rakastunut. Suhde päättyi kuitenkin myöhemmin.

Vierailija
487/572 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin kuulemma neitsyyteni kaksivuotiaana istuuduttuani tutin päälle, olin nauranut iloisesti.

Vierailija
488/572 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on tallessa....valitettavasti.

M22.

Vierailija
489/572 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella Oulussa bileiden jälkeen miesopettajalle. Hän oli hyvin hellä ja suhteemme jatkui aika pitkään. Nykyisin hän joutuisi varmaankin vankilaan teinitytön viettelemiseatä. 

Vierailija
490/572 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia kaivataan.

Kiitos.

Vierailija
491/572 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana touhusin 13-vuotiaan kaverini kanssa. Molemmilta lensi aika nopeasti. Perseet oli tiukkoja myös.

M43

Vierailija
492/572 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä on tallessa....valitettavasti.

M22.

Tarvitsetko imuapua ja perseenraotusta? ;)

M55

Vierailija
493/572 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin naapurin jo eläkkeellä olevaa rouvaa, kun sattui oivallinen rauhallinen ilta. Oikeastaan hän sai minut houkuteltua jutuillaan ja esiintymisellään houkuttelevasti. Kyllä oli mopoikäisenä komeaa panna paljaalla ja antaa laueta sisälle.

Vierailija
494/572 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaana tutustuin netissä erääseen mieheen.

Olin itse todella ujo ja täysin kokematon poikien/miesten suhteen, joten tuntuihan se mukavalta kun tämä nettimies kehui ja osoitti kiinnostusta. Aika pian viestien sävy alkoi muuttua tosi seksuaaliseksi. Muistan, kuinka jännittävä se tunne oli, kun olin tosiaan ihan kokematon, ja siinä sitä vaan yhtäkkiä läheteltiin tosi tuhmia seksiviestejä lähes tuntemattoman nettitutun kanssa.

Jossain kohtaa saatiin sitten sovittua ihan oikeat treffit. Jännitti ihan valtavasti, mutta koin hirveää painetta ja häpeää siitä, että olin mukamas tosi vanha neitsyt, joten halusin vaan kipeästi eroon siitä taakasta ja vihdoin minulla oli siihen mahdollisuus. Ja kyllähän meillä synkkasikin ja olin nauttinut meidän viestittelystä tosi paljon.

Mentiin sitten treffeille ja juttu luisti, ja loppuillasta siirryttiin sitten miehen luokse. Ilta oli hauska, oltiin hieman hiprakassa ja kokemus oli innokas ja vauhdikas. :D Ei sattunut, mutta ei se mitään tyydyttävää tai muutenkaan kovin hyvää seksiä ollut, hauskaa toki sitäkin enemmän. Aamulla kun herättiin samasta sängystä, olin taas se sama ujo tyttö kuin aina ennenkin, hyvä että siinä posket punaisina uskalsin edes jutella sen miehen kanssa. :D Lähdinkin sitten pian kotiin.

Jatkettiin viestittelyä ja nähtiinkin jokunen kerta, ja yleensä silloin pantiin. Yhtä hauskaa ja vauhdikasta se touhu ei enää ollut, se into ja kipinä tuntui kadonneen heti kun saatiin eka kerta pakettiin. Mies kohtelikin minua lopulta ihan todella huonosti ja törkeästi, ja meidän välit katkesi aika katkerissa merkeissä kokonaan. Ekasta kerrasta ei kuitenkaan jäänyt mieleen minkäänlaista harmitusta tai katumusta, vaan se kokemus itsessään oli tosi kiva.

Vierailija
495/572 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikuus meni17 vuotiaana erään perhetutun rouvan 48 v kanssa.Sain nuolla tussua ja vielä laueta sisälle.Muistelen sitä vieläkin lämmöllä  mahtava kokemus.

Vierailija
496/572 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle kenet viime kesänä bongasin vahingossa hääohjelmassa kun avasin telkkarin. Meni naimisiin yhden tytön kanssa mun luokalta. Eipä paljon oo siinä seksikerrassa mietirrävää. Kahden teinin säheltämistä ketkä ei tiiä mitä pitäis tehdä. Oikeastaan en muista asiasta ku sen kuka se oli, milloin ja missä. En ite seksistä muista mitään mutta siitä onkin yli 20v Aikaa.

Vierailija
497/572 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kertani oli upea kokemus. Olin korvia myöten rakastunut ensimmäiseen poikaystävääni. Olimme molemmat 18v ja seurustelua takana muutama kuukausi. Hän oli hellä, huolehtivainen ja eteni hitaasti. Minua sattui, mutta samalla se tuntui ihanalta. Kyyneleet alkoivat valua ja poika huolestui, mutta ne olivat onnen, kivun ja nautinnon kyyneleitä. Pari kertaa myöhemminkin rakastelu hänen kanssaan oli niin ihanaa, että kyyneleet valuivat. Seurustelimme vähän yli vuoden. Hän oli elämäni suuri rakkaus. Tästä on kymmeniä vuosia, mutta kukaan toinen ei ole saanut aikaan yhtä suurta nautintoa, himoa ja rakkautta.

Vierailija
498/572 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaana lyhytaikaiselle poikaystävälle. Oli vähän paineita päästä neitsyydestä, kun tuntui että kaikki kaverit on jo sen tehneet ja kuulin joiltain kuittailuja siitä, että olin vieläkin neitsyt.

Se oli kamalaa. Poika oli yhtä kokematon, työnsi sisään ilman mitään esivalmisteluja, liikkui pari kertaa edestakaisin ja laukesi. Muistan että vihlaisi kipeästi ja sitten se olikin ohi. Poika vielä v1ttuili, että eihän sulta tullut edes verta, eksää ollutkaan neitsyt. Olin käyttänyt tamponeja monta vuotta ja kaiketi sen takia verta ei tullut.

En edes yrittänyt harrastaa seksiä ainakaan vuoteen kenenkään kanssa sen jälkeen.

Vierailija
499/572 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikuus meni17 vuotiaana erään perhetutun rouvan 48 v kanssa.Sain nuolla tussua ja vielä laueta sisälle.Muistelen sitä vieläkin lämmöllä  mahtava kokemus.

Mä täytän kohta 48 eikä tulis kyllä MIELEENKÄÄN lähteä touhuamaan jonkun 17-vuotiaan kakaran kanssa 😳 En mitenkään pysty katsomaan sillä silmällä edes parikymppisiä miehiä, saati vielä nuorempia. No, meitä on moneksi.

Vierailija
500/572 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tosi tarinoita kaivataan.kiitos.