Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ja kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?

Vierailija
20.09.2020 |

Oliko miellyttävä kokemus?

Kommentit (572)

Vierailija
541/572 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paukulle. Juhannuksena Aavasaksalla 1970 olin 17 v

Hauska ettämseksipqlstalla on päälle 7-kymmpisiäkin :) se on ihan ok.

Vierailija
542/572 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekalle menetin poikeuteni.

t. Anttonio

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/572 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotiaana meni poikuus 16 vuotiaalle siskolle. Jouduimme jakamaan huoneen ja ei oikein ollut yksityisyyttä niin tilanteet ajautui mihin ajautui. 

Vierailija
544/572 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vuotiaana kaverin äidille Baari illan jälkeen, ensin vessassa ja sitten toinen kierros sängyssä, aamulla häpeillen pois paikalta, mutta jälkikäteen mietittynä olihan se paras kokemus mitä on ollut, vaikka hiukan oli sähläämistä kun itseäni aluksi jännitti ja eka kerta kyseessä

Vierailija
545/572 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1970 Aavasaksa juhannus. Paukulle menetin.

Vierailija
546/572 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1970 Aavasaksa juhannus. Paukulle menetin.

17 vuotta oli ikää. Paukku vähän vanhempi muistelen. 

Vierailija
547/572 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiselle oikealle tyttöystävälle. Olihan niitä kaksi jo ollut, mutta yläaste/lukioikäisenä. Olimme tytön yläkerrassa kahdestaan kesäyönä. Ei ollut mitään kokemusta siitä mitä siellä tytön jalkovälissä on, joten sain samalla vähän opastusta mitä mikin on.

En olisi tarvinnut kyllä itse opastusta paitsi ehkä kortsun laitossa. Kaverin pikkusiskon kanssa mentiin yläkertaan sillä välin kun muut jätkät pelasivat pleikkaa alhaalla. Tiesin heti mitä pitää tehdä ja osasin kiihottaa tyttöä luonnostaan. Olin kuullut sanonnan "suutelemalla kuumaksi" ja toteutin sitä ja koskettelin samalla tytön herkkiä alueita kuten kaulaa, peukulla korvantaustaa ja rintoja ensin varoen ja seurasin tytön reaktioita erityisesti alapäässä. Päättelin siitä mitkä alueet itselläni on herkät myös. Kun huomasin farkkujen kastuvan vähän läpi koskiessa taas varoen, tiesin ottaa ne pois. Siitä sitten vein tilannetta eteenpäin asettaen tytön selin jotta pääsin päälle. Ajattelin että pojan kuuluu olla päällä ja ajattelin, että puhuminen rikkoisi tunnelmaa joten olin hiljaa. Itse olin lukiossa toista vuotta ja tyttö ekaa.

Vierailija
548/572 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jo niin monta vuosikymmentä aikaa, että rikos on jo vanhentunut.

14 vuotiaana poikana parikymppiselle lastenhoitaja-naiselle.

Eikä se poikuus mennyt tavallaan vain yhden kerran, vaan naitiin pari vuotta ja kaikin mahdollisin eri muodoin, ennen kuin hän muutti paikkakunnalta pois, enkä enää iänkään puolesta tarvinnut lastenhoitajaa.

p.s. en ole vihainen, enkä traumatisoitunut. Kivaa oli!

t: ysärin kakara

Voin vain kuvitella, miten jännittävää molemmille on ollut tehdä tuollaista tuhmuutta! Ainakin itselleni tuollainen olisi ollut unelmien täyttymys.

Oliko kertaakaan kiinnijääminen lähellä?

Entä käytittekö kondomia ja jos ette, saitko laskea sisään?

T: kasarin kakara

Vierailija
549/572 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiselle oikealle tyttöystävälle. Olihan niitä kaksi jo ollut, mutta yläaste/lukioikäisenä. Olimme tytön yläkerrassa kahdestaan kesäyönä. Ei ollut mitään kokemusta siitä mitä siellä tytön jalkovälissä on, joten sain samalla vähän opastusta mitä mikin on.

En olisi tarvinnut kyllä itse opastusta paitsi ehkä kortsun laitossa. Kaverin pikkusiskon kanssa mentiin yläkertaan sillä välin kun muut jätkät pelasivat pleikkaa alhaalla. Tiesin heti mitä pitää tehdä ja osasin kiihottaa tyttöä luonnostaan. Olin kuullut sanonnan "suutelemalla kuumaksi" ja toteutin sitä ja koskettelin samalla tytön herkkiä alueita kuten kaulaa, peukulla korvantaustaa ja rintoja ensin varoen ja seurasin tytön reaktioita erityisesti alapäässä. Päättelin siitä mitkä alueet itselläni on herkät myös. Kun huomasin farkkujen kastuvan vähän läpi koskiessa taas varoen, tiesin ottaa ne pois.

Olispa ollut sun kaltainen neitsyyden viejä! Pojat muistakaa aina kiihottaa tyttöä! Mä tiedän että se tuntuu hyvältä mutta malttakaa please!!

Vierailija
550/572 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vihdoin tavannut ja  löytänyt itselleni tyttösytävän, joka himoitsin. Hän oli tavatessamme 17v mutta täysi 18v ja itsekin vielä 18 vanha.. Olin jo parina viikonloppuna käynyt hänen luonaan kotona. Oltiin hänen omassa huoneessaan, suudeltu tuntikausia ja hieronut isoja tissejä ja jo ekan kerran päässyt laitamaan käden hänen housuihinsa. Se tunne kuinka avasin tiukat farkut ja liutin käteni hänen korkealle pehmeäkarvaiselle häpykummulleen ja se tunne kuinka sormi ekaa kertaa painuu litimärkään pilluun. Sen verran olin opiskellut että tiesin missä on klitoris ja mitä sille pitää tehdä. Hitaasti hieroin sormella pillun etureunaa ja klitorista ja tyttö huokaili syvään. Kysyin onko mulla kumia. Sanoin valehdelleen, ette ole, vaikka olikin eteisessä lompakon taskussa. Halusin pitkittää ekaa yhdyntää ja tehdä tyttöön hyvän ensivaitelman. Saada hänet ensin kiimasta sekaisin. Se kerta jäi siihen ja kaluani kivisti rankasti yömyöhällä bussissa kotia kohti mennessa. Seuraavana viikonloppuna taas takasin ja laitoin kortongin taskuun jo valmiiksi.Tiesin, että hän repii minut päälleen vaikka väkisin. Taas suudeltiin ja kuunneltiin musiikkia tuntikausia. Kun  hänen vanhemmat meni nukkumaan alettei taas suutelemaan, avasin rintaliivit ja hieroin tissejä, siitä sitten avasin farkkujen vetoketjun ja vedin tytön housut pois. Hän pikkarinsa oli aivan märät ja vieno pilluntuoksu leijui nenääni. Vedin hitaasti pikkarit  pois ja näin ekän kerran hänen karvaisen pillun. Silittelin pillunkarvoja ja aloin hitaasti sormettamaan hänen huokaillessa, kunnes hän lausui sen mitä odotin, laitako kumin.  Riisuin housuni ja kullini tavoitteli taivaita komeampana ja kovempana kuin koskaan. Oli helppo laittaa kumi päälle. Hän makasi kapealla sängyllä jalat harallan vähän polvet koukussa odottaen malttamattomana. Kun laskeuduin hänen päälleen tunsin kullini osuvan suoraan kohteeseen ja tunsin ekaa kertaa elämässäni pllun ihanan lämmön kosteuden ja otteen kullini varressa. Parin ekan syvän pohjaan asti menneen työnnön jälkeen hänen selkänsä nousi yllättäen kaarelle, hän kietoi jalkansa ympärilleni ja puristi minut syvälle itseään vasten. Olin yhtäkkiä lukittuna paikkalleen. Sitten koin jotain mitä ikinä olisi osannut edes kuvitella. Hän pillunsa alkoi rajun  lypsämisen ja puristus kullissäni oli aivan jäätävä, myllytys kesti ja kesti, enkä pystynyt  laukeamaan ennen kuin hänen orgasminsa loppui. Yhdyntä oli siten jotain aivan muuta kuin olin kuvitellut,,eikä ohjat olleetkaan minulla. Mutta kokemus oli niin tajunnanräjäyttävä että päätin edetä seuraavallakin kerralla samalla tavalla, jotta saisin kokea tuon uudestaan. Eli pillun hyväilyä ja nuolemista niin kauan, että vetää päällensä kun ei kestä olla enää ilman kullia. Siitä se sitten toistui ja toistui ja.... oltu vuosikymmeniä naimisissa. Yhä vain vaimon orgasmeista osaa nauttia ja orgasmin ihmettä ihmetellä. Vaimolle ei ollut eka kerta mulle oli, muttei vaimo sitä tiennyt, ennen kuin viime syksynä kun vasta kerroin. Olin salannut  kaikki vuodet ja muka esittänyt kokenutta.

Vierailija
551/572 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaana Bangkokissa paikalliselle alan ammattilaiselle.

Vierailija
552/572 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tapailtu miehen kanssa jonkin aikaa. Piti käydä hakemaan hänet kotoaan ja sitten lähteä piknikille mutta hän valitti pahaa oloaan. Jäätiin sitten hänen luokse. Oltiin halattu ja kosketeltu ennen ja siihen päädyttiin myös tällä kertaa. Yhtäkkiä hänellä kävi farkut liian ahtaiksi ja hän riisui ne. Kiihotti aivan tajuttomasti nähdä se täydessä seisokissa ja päätin että nyt se tapahtuu. Niin mies otti minua lähärissä. Hän oli 19 ja minä 17.

Vierailija
553/572 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut täällä jakaa enempiä detaljeja egasta gerrastani komean salskean urheilijanuorukaisen kanssa.. 😄👋

Vierailija
554/572 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
555/572 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippikoulun isoiselle konfirmaatiopäivän iltana.

Olin ihaillut hänen rintojaan ja pyllyään koko leirin ajan. Flirttailinkin vähän ja hän vastasi flirttiini. Leirin viimeisenä iltana sovittiin treffit seuraavaksi illaksi. Tapasimme ja suutelimme ja siirryimme hänen kotiinsa. Hänen vanhempansa olivat sukujuhlissa Rovaniemellä ja tulisivat vasta maanantaina.

Tyttö riisui itsensä ja minut ja neuvoi hellästi minulle miten toimia. Hän sanoi käyttävänsä pillereitä, joten mitään kumeja ei tarvita. Kun työnnyin hänen märkään pilluunsa, tunsin olevani taivaassa. Laukesin melkein heti mutta pienen tauon jälkeen stondis koveni uudestaan ja sitten kestikin jo paljon pidempään. Silloin hänkin sai orgasmin. 

Vanhat ihmiset sanoivat, että rippikoulun käynti on naimalupa. Tulipahan hyödynnettyä.

Tämä tyttö meni myös seuraavalle leirille isoiseksi. Saikohan uuden oppilaan? 

Vierailija
556/572 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakaverille joka oli maajoukkueurheilija. Itsekin maajoukkueryhmässä toisessa lajissa.

Mukavaa oli.

Vierailija
557/572 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitää että neitsyys tai poikuus menee? Täytyykö olla yhdyntä vai lasketaanko suihinotto tai keskinäinen hyväily? Jotkut eivät koskaan harrasta penetratiivista seksiä.

Vaikka olen homomies niin hyvin harvoin olen halunnut kokeilla kakkosen juttuja. Ehkä neitsyys katosi vähän alle kymmenvuotiaana kun naapurin paljon vanhempi teini otti suihin. Toki erilaisia keskinäisiä hiplailuja oli sitä ennnen jo harrastettu muidenkin poikien ja oman veljen kanssa. Pelkästään hyviä muistoja jäänyt.

Vierailija
558/572 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaana kaverin tyttöystävälle kotibileissä. Tuo 14-vuotias hyvin pienikokoinen tyttö jäi bileisiin viimeisten joukkoon. Yksi sammunut kaveri toiseen huoneeseen. Yön päälle hän otti minulta sängylläni suihin ja lopulta upotti kullini itseensä ja alkoi ratsastaa. Verta ei tullut eikä hän sählännyt yhtään. Tiesinkin epäillä jo puheista että on huomattavan kokenut ikäisekseen.

Myöhemmin otti useinkin minulta suihin kun nähtiin. Kerran omalla sängylläänkin kesken minun suihinoton omalle poikakaverilleen vastasi ja kertoi just tekevänsä läksyjä joten ei ehdi jutella. Tavataan puolen tunnin päästä. Sen sijaan jatkoi minun imuttamista loppuun ennen kukn lähti tapaamaan poikakaveriaan.

Toisella kertaa taas meni veskiin kotibileissä ja tempaisi mut mukaan. Pissillä ollessaan avasi sitten mun housut, kaivoi kullin esiin ja otti pissatessa suihin.

Ihan huikee tyttö oli. Jäi hyviä muistoja ja mahtavaa että ensikerralla ei ollut täysin seipäässä jääden hyvät muistot.

Vierailija
559/572 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

17- vuotiaana silloisen kaverin enolle. Hän oli 39 ja oli kuskannut usein kaveriani ja minua milloin minnekkin. Olin aika ihastunut tähän komeaan mieheen ja hän oli tosi hauska.

Kerran sitten olin siirtymässä hänen kanssaan aika pitkän ajomatkan tapaamaan toiselle paikkakunnalle opintojen perässä muuttanutta ystävääni. Ajoimme kahden ja jutut oli aika levottomia. Oli ollut jo vuodenpäivät.

Hän sitten tunnusti että olin aika kuuma pakkaus minishortseissani ja topissani. Olin kyllä otettu. Uskalsin tuossa sitten heittää, että kiinnostaako kokeilla ja siitähän se lähti. Vastaus oli että arvaa vain kuin paljon.

Availin siinä autossa farkkushortsieni nappeja ja istuin varmaan 10 kilometriä alapää melkein aavistuksen raollaan. Taisi häiritä hieman ajamista. Lopulta tää ajoi levikkeelle ja kysyi et haluanko että ottaa mut vai laitanko farkut kiinni.

Olin niin liekeissä ja otettu et halusin. Auto käännettiin eteen ja siirryttiin ulos konepellille. Voi elämä tää mies osasi. Riisui mun housut, nosti mut konepellille ja avasi mun haarat. Hän nuoli minua ensin ja tulin aika pian. Tärisin ja huohotin kun lopulta lukesin. Tuntui että kaikki voimat lähtee hetkeksi. 

Tämän jälkeen jän riisui omat housunsa. Kauhistuin kun näin miehen vehkeen mutta samalla mieli huusi että nyt on se hetki. Jän kääsi minut vatsalleen. Kerrokn että syön pillereitä joten asetteli suoraan kullinsa huulille ja työnsi sisään. Pian selvisi että olen neitsyt kun verta tuli jonkin verran. Ensi työntö oli kyllä tiukka ja teki kipeää koren parahdin. Hän pyysi anteeksi tietämättömyyttään. Halusin jatkaa ja rauhallisella aloituksella alkoi luistaa. Siinä kän tikkasi minua sitten takaapäin kunnes laukesi sisääni. Minä en ehtinyt enää tulla ennen kuin hän laukesi. 

Vedettiin housut jalkaan ja jatkettiin matkaa. Vasta perillä autosta noustessa ja kaverin tullessa vastaan huomasin mällien valuvan minusta ulos farkkushortseihin. Oli aika nolo tilanne koittaa peitellä.

Vierailija
560/572 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

12vuotiaana kaverin suulle ja kädelle usean kerran kesän aikana. "Samaa sukupuolta" 17 v venäläiselle ilotytölle. Imuttelut ja ratsastus.