Kuinka ja kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?
Kommentit (572)
Se oli aika kamalaa, vaikka ei sattunut vaan päinvastoin siihen tunteeseen jäi koukkuun. Tilanne oli vaan niin hassu ja oltiin niin keskenkasvuisia kuin voi olla. Koulun saliin oli tulossa vapputapahtuma ja sitä valmisteltiin. Pojan kaa pidettiin ongintapaikkaa seiskan keväällä. Ihastumista oli puolin ja toisin ja siellä verhon takana pussattiin ja kuherreltiin. Siinä sit mieleen tuli availla housuja ja kohta soviteltiin paksua pippeliä mun pimppiin. Se ei kerennyt kuin käydä sisällä, kunnes tuli keskeytys. Onneksi. Kaveri oli menossa veskiin ja huikkasi meistä toista tuuraamaan järjestelyissä siksi aikaa. Housut vaan ylös ja oltiin kuin mitään ei olisi tehty. Tuntui hyvältä, niin hyvältä ja oli pakko jatkaa harrastusta toisella kerralla eri olosuhteissa saman ihanan pojan kanssa. Teemu, jos luet tätä sori ja kiitos : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoveljen kaverille 16-vuotiaana. Poika kävi meillä usein ja flirttailtiin. Hän kyseli mun kuulumisia ja koulujuttuja, kiusoitteli poikaystävän puutteestani sillain kivan leikkisästi ja muutenkin osasi puhua mulle. Ihastunut olin heti kun ekan kerran tavattiin. Yläkerran sohvalla rakasteltiin lähetyssaarnaajassa ekan kerran. Se oli kaikkea sitä mitä kuvittelin. Alussa vähän sattui, vaikka hän oli varovainen ja olin kauhean kiihottunut. Hän oli iso sieltä ja painava päälläni. Sairaasti se vaan kiihotti koko ajan enemmän. Lopussa hän pani tosi kovaa ja sain siinä orgasminkin yhtä aikaa hänen kanssaan. Kaiken kaikkiaan täydellinen kokemus ekaksi kerraksi. Toi alun varovaisuus oli ihanaa. Miten hän otti mut huomioon, totutti yhdyntään ja suuteli samalla.
Pakko kysyä, että miten juttunne jatkui noin ihanan kokemuksen jälkeen? Oliko poika vain pi***sta kiinnostunut ja särki sydämesi?
Rakasteltiin aina kun hän kävi meillä. Oltiin eri kouluissa eri paikkakunnilla, joten toi rajoitti tapaamismahiksia. En päässyt silloin usein mopoileen, koska meillä oli yksi skootteri ja toinen mopo, joka ei toiminut. Broidin piti korjata se, mutta hän ei koskaan saanut aikaiseksi. Pojalla oli ajokortti, hänen autollaan ajeltiin ja harrastettiin seksiä myös autossa. Kyllä se seksi pääosassa oli, mutta tehtiin muutakin yhessä. Hän oli hulluna muhun, kaikesta sen huomasi. Harmi vaan, että sai opiskelupaikan kauempaa ja muutti. Sydän siinä lopulta särkyi, vaikka ensin kuviteltiin, että juttu toimisi etänä. Silloin tällöin nähdään ja sydän pamppailee aina kun jutellaan.
21vuotiaana jollekin 40+v vanhalle snagarimyyjähorolle. Baarista raahasin mukaan just sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Olin 17v kun pääsin poikuudesta. Kaverin äiti jossain ihme humalassa alkoi viritellä kuvioita. Kuviot päättyi saunan pukuhuoneessa aktiin. Se mitä siitä muistan, niin erittäin märkä, lämmin, runsas karvoitus. Ajattelin silloin että tältä siis tuntuu vähän yli nelikymppisen pillu. Joo, ja en tiennyt klitoriksestä mitään, olishan se ollut kiva saada pieni opetustuokio aiheesta.
Hieman samanoloinen kuvio minullakin.
Nainen oli vain mun täti.
Hän yllätti minut sooloseksihetkestä ja hetki sen jälkeen hän alkoi kysellä että onko mulla tyttöystävää ja onko mulla tyttökokemuksia. No, ei ollut. Ja kysyi ihan suoraa että halusinko päästä poikuudesta, En osannut kuin nolona nyökkäillä.
Minä toisaalta sain opetusta klitoriksen sijainnissa ja miten sitä käsitellään. Sain nuolla saunapuhdasta Pillua yms yms
Lähärissä poikaystävän auton takapenkillä 17-vuotissyttärinä. Ajettiin näköalapaikkaan, suudeltiin romanttisesti ja hiplailtiin toisiamme. Hän sanoi, mennään takapenkille ja seurasin perässä. Makasin, nostin peppua ja hän otti rauhassa housut multa pois ja avasi omansa. Mietin vaan, se on niin iso, mahtuuko se mun sisään? Hän laski vartalonsa päälleni ja sain levitettyä jalkoja niin, että hän pääsi hyvin asentoon mistä sitten alkoi lykkiä. Aluksi tuntui kipua, mutta pian se hellitti ja tuntui nautinnollista kihelmöintiä ja kuumotusta. Panikoin kovia lopputyöntöjä, mutta nekin tuntuivat kaikessa rajuudessaan hyviltä. Hänen toinen kätensä suojeli päätäni ovelta. Kokonaisuus oli ihana noin ekaksi kerraksi. Makoiltiin pitkään ja suudeltiin katsellen silmiin.
Lukion ekaluokan jälkeisenä kesänä nukuttiin pikkuserkkutytön kanssa samassa teltassa. Kosketeltiin välillä toisiamme ja selkään piirtäminen alkoi laajentua pikkareiden varovaiseen hyvälyyn ja pimpin kosketteluun. Hän oli ensimmäinen tyttö, joka kosketti pallejani ja kikkeliäni. Oli kanssa ihana maistella, miltä kiihottuneen nuoren tytön pimppi maistuu.
Leikit johtivat ensimmäiseen suuhun laukeamiseen. Oli ihana saada orgasmi toisen tekemänä. Se kesä Itä-Suomessa on yksi parhaimmista kesistäni koskaan. Taisi nuorella pojalla rakkauskin roihuta rinnassa. Usein olen muistellut yhteisiä hetkiämme ja ajatellut, että mahtaako hän koskaan muistella minua.
Haistakaa paska kokemuksienne kanssa kun toiset ei saa koskaan hlvetti!
17-vuotiaana lukion n. 35v terveystiedonopettajalle (joka piti myös liikkatunteja).
Oltiin jo pidemmän aikaa sen tunneilla vilkuiltu toisiamme silleen muka huomaamattomasti. Sillä oli lähes aina t-paita niin että sen lihaksikkaat käsivarret oli "esillä", ja sit tummansiniset collarit jotka paljasti hyvin pakaroiden muodot, isot ja kiinteet, kunnon urheilullinen pystyperse. En vaan pystyny pitään silmiäni erossa niistä, ja pil*u tietysti aina ihan märkänä.
No kerran sit tää opettaja, Antti oikealta nimeltään, pyysi mua kerran tunnin jälkeen jäämään luokkaan. Se käveli mun luokse kun kaikki muut oli lähteny ja sano, et mennään kellarikerrokseen (kun siellä oli liikkasali ja sen pukuhuoneet, tässä vaiheessa tajusin mitä sillä oli mielessä). Käveltiin kellarikerrokseen ja sinne pukkariin, jossa alettiin suudella. Sanoin sitten, että oon vielä neitsyt, lupas olla hellä ja tosi varovainen. Riisu vaatteensa, joiden alta paljastu se mielettömän hyvännäkönen kroppa, semmonen kiintee ja sopivan lihaksikas. Sen jälkeen se riisu multa paidan ja housut pois (rintsikat sai jäädä) ja alko nuolla, olin niin kiihottunu ja märkänä et sain ensimmäisen orkun melkein heti ja toisenkin ihan kohta. Sitten se kysy et haluanko ottaa sen munaa suuhun, sanoin et voin kokeilla, se oli jotenkin tosi kiihottavaa. Sen jälkeen kysy et haluanko yhdyntää ja vastasin myöntävästi. Laitettiin vaatteet pehmusteeksi lattialle ja siinä se sit tapahtu. Se tuntu niin hyvältä etten ollu voinu edes kuvitellakaan ennen. Pidin niistä ihanista ja upeista pakaroista (joita olin haaveillu jo pitkään koskettaa ja puristella) kiinni samalla kun se lykki mua täydellisen kokosella kalullaan. En vieläkään oikeen ollu käsittäny et saan oikeesti menettää neitsyyteni ja harrastaa seksiä opettajan kanssa, johon olin vähän ihastunu. Kaikki sen kosketukset tuntu niin hyvältä et meinas taju lähtee. Lopulta sain orkun myös siinä yhdynnässä, hetkee myöhemmin se laukes mun sisälle (ei siis käytetty kortsua kun arvelin et ei sillä tod.näk kuitenkaan mitään tautia ole). Yhdynnän ja kaiken tapahtuneen jälkeen makasin varmaan vartin siinä lattialla paikoillani niiden vaatteiden päällä kun olin niin onnellinen ja päästäni pyörällä. Kiinnijäämisen riski oli olematon, koska oli loppuiltapäivä ja koko koulu käytännössä tyhjä.
Näitä meidän ihania seksiseikkailuja, joista kukaan muu ei tiedä mitään jatku parisen kuukautta ennen kun se vaihto toisen paikkakunnan lukioon.
N22
Jos suikkareita yms ei lasketa. Niin 18v venäläiselle ilotytölle.
Mua ei oikein seksi kiinnostanut nuorena ja hyvä niin. Vanhempana sitten sitäkin enemmän ja kyllä se pipari on pilannut mun elämän.
Kotiuduin intistä neitsytpoikana, ja kuinka kauan olisinkaan vielä ujostellut, kantanut estyneisyyttäni, ellei muuan kymmenisen vuotta minua vanhempi yh-äiti olisi minua vietellyt silkkaa sietämätöntä miehenpuutettaan. Niin hän sen asian ilmaisi, ja oli syvästi liikutettu tehtyäni tunnustuksen. Alkoi syvällinen perehdyttäminen lihallisen seurustelun hienouksiin.
Ala asteella, tyttö oli heti mukana juonessa mukana. Tosin se yhdyntä kesti kymmenen sekunttia ja ruiskis. Mutta se oli ekakerta.
Vierailija kirjoitti:
17-vuotiaana lukion n. 35v terveystiedonopettajalle (joka piti myös liikkatunteja).
Oltiin jo pidemmän aikaa sen tunneilla vilkuiltu toisiamme silleen muka huomaamattomasti. Sillä oli lähes aina t-paita niin että sen lihaksikkaat käsivarret oli "esillä", ja sit tummansiniset collarit jotka paljasti hyvin pakaroiden muodot, isot ja kiinteet, kunnon urheilullinen pystyperse. En vaan pystyny pitään silmiäni erossa niistä, ja pil*u tietysti aina ihan märkänä.
No kerran sit tää opettaja, Antti oikealta nimeltään, pyysi mua kerran tunnin jälkeen jäämään luokkaan. Se käveli mun luokse kun kaikki muut oli lähteny ja sano, et mennään kellarikerrokseen (kun siellä oli liikkasali ja sen pukuhuoneet, tässä vaiheessa tajusin mitä sillä oli mielessä). Käveltiin kellarikerrokseen ja sinne pukkariin, jossa alettiin suudella. Sanoin sitten, että oon vielä neitsyt, lupas olla hellä ja tosi varovainen. Riisu vaatteensa, joiden alta paljastu se mielettömän hyvännäkönen kroppa, semmonen kiintee ja sopivan lihaksikas. Sen jälkeen se riisu multa paidan ja housut pois (rintsikat sai jäädä) ja alko nuolla, olin niin kiihottunu ja märkänä et sain ensimmäisen orkun melkein heti ja toisenkin ihan kohta. Sitten se kysy et haluanko ottaa sen munaa suuhun, sanoin et voin kokeilla, se oli jotenkin tosi kiihottavaa. Sen jälkeen kysy et haluanko yhdyntää ja vastasin myöntävästi. Laitettiin vaatteet pehmusteeksi lattialle ja siinä se sit tapahtu. Se tuntu niin hyvältä etten ollu voinu edes kuvitellakaan ennen. Pidin niistä ihanista ja upeista pakaroista (joita olin haaveillu jo pitkään koskettaa ja puristella) kiinni samalla kun se lykki mua täydellisen kokosella kalullaan. En vieläkään oikeen ollu käsittäny et saan oikeesti menettää neitsyyteni ja harrastaa seksiä opettajan kanssa, johon olin vähän ihastunu. Kaikki sen kosketukset tuntu niin hyvältä et meinas taju lähtee. Lopulta sain orkun myös siinä yhdynnässä, hetkee myöhemmin se laukes mun sisälle (ei siis käytetty kortsua kun arvelin et ei sillä tod.näk kuitenkaan mitään tautia ole). Yhdynnän ja kaiken tapahtuneen jälkeen makasin varmaan vartin siinä lattialla paikoillani niiden vaatteiden päällä kun olin niin onnellinen ja päästäni pyörällä. Kiinnijäämisen riski oli olematon, koska oli loppuiltapäivä ja koko koulu käytännössä tyhjä.
Näitä meidän ihania seksiseikkailuja, joista kukaan muu ei tiedä mitään jatku parisen kuukautta ennen kun se vaihto toisen paikkakunnan lukioon.N22
... ja sitten heräsin harmaaseen, kylmään ja räntäsateiseen aamuun 😂
Kuudennella luokalla ensimmäisen diskon koskaan, jossa olin jälkeen hitaiden loputtua koulun takapihalla piiloutuneina hämärässä. Olin mukana ihan täysin ja halusin. Tosin, ei se muuten tunnetasolla yltiöromanttista ollut, tai no miten sen ottaa, kyllä lähekkäin keinuttiin ja suudeltiin kiihkeinä ennen sitä. Itse yhdyntä oli nopea ja olin tiukasti tanssittajani alla nurmikolla. Ei tarvinnut lämmitellä, olin tulvamoodissa, eikä myöskään sattunut. Ei menty loppuun asti vaan jänistettiin niin, että hän laukesi nurmelle.
Tuota kokemusta edelsi tanssi luokkamatkalla saman pojan kanssa eräässä maatilamatkailupaikassa, jossa myös soitettiin slovareita. Sitä ennen oltiin pussailtu ja pidetty toisiamme kädestä. Oltiin ainut pari koko luokalla ja meidän halailut kiinnostivat. Saatiin osaksemme katseita ja vislauksia.
Menkää muualle kehuskelemaan kokemuksillanne!!
Vierailija kirjoitti:
Menkää muualle kehuskelemaan kokemuksillanne!!
Kun kertoo asiat siten kun on tapahtunut, niin ei se ole kehuskelua.
Ap.
14 vuotiaana vuotta nuoremmalle kaverin pikkusiskolle. Olihan se melkoista sähellystä. 18 vuotta kesti se tarina ja muutama lapsikin saatiin aikiseksi. Lämmöllä muistelen.
Naapurin rouvaa panin 16v vanhana, kun sen mies oli työreissulla. Se vaan rupes kyseleen onko pelini parantunut kunnolla kun tiesi että olin esinahan leikkauksessa pari vuotta aikaisemmin. Oli äitinkin kanssa puhunut kun pelini oli alkanut kasvaan ja terskaa ei saanut millään näkyviin. Sanoi että voin poiketa toistekkin kahville vaikka hän olisikin yksin kotona.
Naisopettajalle. Ja monta monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisopettajalle. Ja monta monta kertaa.
Heräsitkö kertaakaan välillä, vai oliko samaa unta kaikki kerrat?
Pakko kysyä, että miten juttunne jatkui noin ihanan kokemuksen jälkeen? Oliko poika vain pi***sta kiinnostunut ja särki sydämesi?