Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ei googlaa vaan kysyy täällä?

Vierailija
07.11.2013 |

Olen pitkään ihmetellyt niitä aloituksia, joissa kysellään vaikka että mikä on se biisi jonka sanat menee [nönnönnööö]. Eikö olis ihan älyttömän paljon helpompi laittaa ne sanat googleen ja katsoa kuinka sieltä yleensä suoraan löytyy vastaus kysymykseen ilman, vauvapalstaa?

Tai sit tuo, että kenen puhelinnumero on XYZ. Miksi ei voi googlata?

Tai et paljonko tulee jauhoja lettutaikinaan. Miksi ei voi googlata?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 17:19"]

mä oon vuosikausia yrittänyt löytää sellaista lasten tai nuorten sarjaa, joka näkyi -80 luvun puolenvälin tienoilla, vähän alle tai yli muistaakseni kakkosella lauantaisin. se tuli iltapäivän ja illan välisenä aikana ja oli alunperin joko ruotsin-, tanskan-, tai norjankielinen. ohjelman alussa oli aina kohtaus, jossa näkyi mustana silhuettina majakka ja lapsia, jotka kävelivät sitä kohti. lasten lisäksi siinä oli mukana joku mies. 

ei löydy omalla järjelläni ei. olen kyllä löytänyt sivuston, jossa on esitelty lastenohjelmia, joita ylellä on näytetty vuosien varrella, mutta mikään niillä sivuilla esitelty ei ole ollut oikein. 

hakua vaikeuttaa myös se, että olen ollut melko nuori, kun tuota sarjaa seurasin, joten jokin omista tiedoistani voi olla ihan päin honkia. kanava, kellonaika, esityspäivä, jopa vuosi. 

[/quote]Onhan se hemmetin vaikeaa jos tietoa on noin vähän. Sullakin oikeastaan vain yksi kuva alusta ja kieli. Jotain sisällöstä pitäisi kyllä varmaan muistaa että löytäisi näitä. Joskus olen kyllä ihan onnettomasta tiedonmurusesta onnistunut itse jonkin leffan löytämään.

[/quote]tiedän. mutta en ole valmis luovuttamaan. muistan, kuinka joskus 80-luvulla kuulin jostain biisistä kertosäkeestä muutaman sanan ja yritin aina välillä sitä etsiä. googleaikakauden alkupuolella biisiä ei löytynyt, koska kukaan ei sitä ollut siihen mennessä vielä lisännyt nettiin. pari vuotta sitten muistin yhtäkkiä taas tuon kertosäkeen, googletin ne sanat ja biisi löytyikin. =D toivoa ei siis tämänkään suhteen ole menetetty. 

[/quote]Etkö sä mitään tosiaan muista? Liittyikö se muuten majakkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi