Paras ystäväni petti luottamukseni
Harrastin seksiä kahden ihmisen ja kanssa kerroin siitä luottamuksellisesti parhaalle ystävälleni. Muutama päivä sen jälkeen alkoi tulla viestiä paristakin suunnasta että "xxx" kertoi tällaista.
Miksi hän näin teki? Luottamus ja ystävyys taisi mennä siinä. En usko että hänelle enää ikinä haluan mitään luottamuksellista kertoa.
Kommentit (17)
No mistä me tiedetään että miksi, kysy siltä.
Sinä olisit voinut pitää suusi kiinni. Luuletko tosissaan että asiat pysyvät salassa.
Ei sulla ole ystäviä, pelkkiä tuttuja vain.
Vierailija wrote:
No mistä me tiedetään että miksi, kysy siltä.
Kysyinkin, mutisi jotain ilman kunnollista vastusta... Harmittaapa ihan kauheana menettää ystävyys tällä tavalla...
Vierailija wrote:
Mites ne kaksi? Jos ne kertoneet?
En tiedä kun asuvat eri kaupungissa enkä juuri heidän kavereitaan tunne. Varmaan ovatkin kertoneet, ei heilauta minua siellä suunnassa yhtään.
Makuuhuonejuttuja ei kannata levitellä. Toisaalta mistäs tiedät, etteivät kumppanit kylillä rehvastelleet kimppakivalla kylillä.
Tyhmää kertoa tuollaisesta kenellekään. Harmi, jos ystävä levitti tietoa eteenpäin, mutta pidä seuraavalla kerralla suusi kiinni tällaisista asioista.
Vierailija wrote:
Ei sulla ole ystäviä, pelkkiä tuttuja vain.
Kyllä minä tätä ihmistä aivan oikeana ystävänä pidin. Ollaan tunnettu 5-vuotiaasta asti ja vähintään pari kertaa viikossa olemme yhteydessä... Juttelemme kaikesta, tai juttelimme ainakin.
Toisiamme olemme lohduttaneet vaikeina hetkinä ja iloinneet yhdessä.
Vähemmän harmittaa se että huhut kiertää kuin tuo luottamuksen pettäminen.
Käyttäjä44279 wrote:
Makuuhuonejuttuja ei kannata levitellä. Toisaalta mistäs tiedät, etteivät kumppanit kylillä rehvastelleet kimppakivalla kylillä.
Tiedän kuka oli kertonut koska minulle kerrottiin kuka kertoi! Kahdesta eri suunnasta!
Seksi- ja ihmissuhdekuviot ovat suuren osan mielestä niin mehukkaita juttuja, että moni ei pysty pitämään kuulemiaan asioita omana tietonaan. Siksi en yleensä koskaan puhu niistä edes lähimmille ystävilleni. Jos puhunkin, niin mainitsen vain jotain ympäripyöreää. Jos joku yrittää tingata ja udella lisää tietoa, pysyn hiljaa ja tiedän jatkossa olla kertomatta tälle kyseiselle henkilölle yhtään mitään.
Harmillista silti, että ystäväsi toimi näin. Joskus ihan fiksuilta vaikuttavat ihmiset voivat toimia yllättävän keskenkasvuisesti, kun saavat tietoonsa jotain shokeeraavaa tai epätavallista. Ilmeisesti (entinen?) ystäväsi kuuluu tähän porukkaan?
Vierailija wrote:
Seksi- ja ihmissuhdekuviot ovat suuren osan mielestä niin mehukkaita juttuja, että moni ei pysty pitämään kuulemiaan asioita omana tietonaan. Siksi en yleensä koskaan puhu niistä edes lähimmille ystävilleni. Jos puhunkin, niin mainitsen vain jotain ympäripyöreää. Jos joku yrittää tingata ja udella lisää tietoa, pysyn hiljaa ja tiedän jatkossa olla kertomatta tälle kyseiselle henkilölle yhtään mitään.
Harmillista silti, että ystäväsi toimi näin. Joskus ihan fiksuilta vaikuttavat ihmiset voivat toimia yllättävän keskenkasvuisesti, kun saavat tietoonsa jotain shokeeraavaa tai epätavallista. Ilmeisesti (entinen?) ystäväsi kuuluu tähän porukkaan?
Ehdottomasti samaa mieltä! Nimenomaan kaikki mitä ei haluaisi kenenkään tietävän kannattaa jättää kertomatta edes parhaalle ystävälle. Mun meni paras ystävä psykoosiin ja se kertoi ihan kaikki mun asiat eteenpäin ja joskus kuulen siitä vieläkin, vaikka tästä on yli 20 vuotta aikaa. En ole sen jälkeen kertonut edes ulkomaisille ystävilleni sellaisia asioita, mitä en haluaisi muiden tietävän.
Vierailija wrote:
Hän kyllä tinkasi ja uteli kun huomasi että jotain erilaista on tapahtunut... Tuntee minut hyvin. Ajattelin että on vain kiinnostunut...
Ehkä tämä oli jonkinnäköinen oppitunti. Luotto meni kyllä, jos näinkin pitkän ja läheisen ystävyyden joku nuin vain pettää niin ehkä minun pitää jotenkin uudelleenjärjestää maailmankatsomustani.
Oikeastiko ystävykset lörpöttelee seksielämänsä toisilleen?
En ole ikinä kokenut tarpeelliseksi kertoa sitten yhtään mitään, enkä ole muiden seksielämästä kysellyt.
Sanoitko hänelle, että se on yksityinen asia?
Vierailija wrote:
Oikeastiko ystävykset lörpöttelee seksielämänsä toisilleen?
En ole ikinä kokenut tarpeelliseksi kertoa sitten yhtään mitään, enkä ole muiden seksielämästä kysellyt.
Sanoitko hänelle, että se on yksityinen asia?
Kyllä, hyvät ystävät juttelevat kaikesta! Myös seksielämästä!
Tän takia mä oon oppinut pitämään suuni kiinni oli kuinka läheinen kaveri tahansa. Sä et voi koskaan luottaa siihen, että pysytte ystävinä aina ja sit kun se loppu tulee niin sun salaisuudet on yleisesti tiedossa.