Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minä lihon vain mahasta?

Vierailija
11.09.2020 |

Kaverilla leviää perä ja tissit mutta vyötärö pysyy suhteellisen hoikkana, minulla on tynnyrikeskivartalo. Ei kiva. Miten tätä ominaisuutta voisi muuttaa?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Perse pieni lättä, tissit ketunnokat ja sitten maha kuin olisi kuudennella kuulla raskaana! Tämä on perinnöllistä, äidillä sama juttu.

Vierailija
62/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä viskeraalisra rasvaa. Käy säännöllisesti mittauttamassa verensokerit ja verenpaineet ja kolesterolit. Olet riskiryhmää. Ja alkoholi kasvattaa eniten sitä pallomahaa, vältä!

Kolesteroli 4,1. Verenpaine alhainen. Paastosokeri 4,6.

Vyötärön ympärys 111cm, pituus 169cm ja paino 68kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mahassa on sitä rasvaa ja rinnan kohdalla. Ja olen mies. Aika kusallista. Olen laihduttanut, mutta tuossa se rasva vaan pysyy. Jaloista on hävinnyt rasvaa jo niin paljon, että pohkeet ovat jäntevät, ei yhtään löysää. Pitääkö tässä jotain testoa alkaa piikittämään ja lisäksi estrogeeniblokkeria? Olen vakavasti harkinnut tuota jo pariin kertaan.

Suosittelen DAA:n ja estrogeeniblokkerin yhdistämistä. Loppui nälkä siihen ja mieliala kohosi. Nälän tunnetta kestin tosi hyvin niillä. Olen kylläkin nainen, mutta hyvin nopeasti lähti paino laskuun ja rasvat poistui. 5kk söin niitä ja reisien ympäriltä lähti 6cm, painoa 10.5kg Vyötäröltä on lähtenyt 8cm. Nimenomaan estrogeenin kerryttämät sisäreisien rasvapussit kutistui ja naistyypillinen rasva lähti liikkeelle. 

Kasvoiko parta myös?

Vierailija
64/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä viskeraalisra rasvaa. Käy säännöllisesti mittauttamassa verensokerit ja verenpaineet ja kolesterolit. Olet riskiryhmää. Ja alkoholi kasvattaa eniten sitä pallomahaa, vältä!

Mitä ihmettä? Olet raskaana?

Vierailija
65/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä puuttuu yksi tärkeä arvo, nimittäin insuliinin määrä. Suoraan sitä on vaikea mitata, mutta C-peptidi arvo antaa viitteitä siitä, kuinka suuri insuliinin määrä on veressä. Sokeritauti todetaan vasta sitten kun haima on pukannut insuliinia useamman vuoden liikaa eikä jaksa enää, jolloin sokeriarvot alkaa nousta. Juu, ei ole käypähoitostandardin mukaista, mutta se olisi paljon hyödyllisempi markkeri kuin kokonaiskolesteroli.

Vierailija
66/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41v ja aina ollut omenalihava. Minulla oli pieni vatsa vain kun elin käytännössä kahvilla ja smoothiella, treenasin paikat kipeinä verenmaku suussa ja painoin 52 kg.  Heti kun lopetin salijäsenyyden ja aloin syödä normaalisti, jättivatsa palasi. Minun pitää siis olla nälkiintynyt ellen tahdo näyttää siltä että tule synnärille lähtö justiinsa.

Vierailija
67/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ryhti ja heikot keskikropan lihakset saavat aikaa lösähtäneen olemuksen. Vaikka olisi kuinka hoikka, niin omaa pömppiksen, jos nuo asiat ei ole kunnossa.

Vierailija
68/82 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva mahan syöminen täyteen ainaki kasvattaa sitä.

Vierailija
69/82 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lihoo pelkästään mahasta ei syö tarpeeksi. Lisäämällä ravinnon kalorimäärää on mahdollista lihoa myös muualta kuin mahasta, jopa huomattavissa määrin

Vierailija
70/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omppu ja ollut ainoastaan laiha mahasta jne silloin kun liikuin valtavasti enkä syönyt oikeastaan mitään. Tämä oli nuorena. Mutta en siis todella juuri syönyt mitään. Suvussani on valtavia vatsoja. Siis muuten ovat ihan normaaleja eikä rasva kerry esim. jalkoihin mutta vatsat ovat valtavia palloja. En minä muuta keksi kuin että on geneettistä.

Vierailija
71/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne. Olen nyt laihtunut 86 kg -> 78 kg ja vyötäröltä lähtenyt ehkä 2 cm. Vyötärö yhä melkein metrin. (olen 173 cm pitkä) ☹️

Älä välitä, minä olen 160 cm ja vyötärö 122 cm.

Miten voi olla totta? Mä olen 159cm. ja vyötärö 63cm.

Vierailija
72/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin kertoa että mun nimi on terhi.

Vierailija
73/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytymätön avioliittooni ja mulla on pakkomielle. Itsetuntoni on huono kun komeat miehet ei kiinnostu minusta.

Vierailija
74/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni käyttää marketin/lähikaupan huonolaatuisia proteiinivalmisteita liikaa jotka sitten häiritsevät vatsan normaalia toimintaa eikä ruoka imeydy normaalisti, kannattaa vähentää niiden käyttöä ja korvata niitä vaikka luomukananmunilla niin lopputulos todennäköisesti paljon parempi.

Huonolaatuisia 😂 Porukka uskoo kyllä ihan mitä vaan.Voin tulla huomenna myymään sulle hopeavettä ja sähköallergiahoitoja.

Jos ihmiset tietäisi kuinka huonolaatuisia moni proteiinijauho ja proteiinipatukka on niin jättäisivät ostamatta, oikeasti laadukkaita tuotteita on melko vähän myynnissä ja harvoin löytää marketeista. Prismassakin oli ainakin jossain vaiheessa Optimum ainoa proteiinimerkki hyllyssä jota pidetään kohtuulaadukkaana.

Miksi te ostatte noita täyttä pas..... olevia tuotteita? Syökää normaalia kunnon ruokaa ja välipalaksi esim. pähkinöitä ja kuivattuja karpaloita.

Vierailija
75/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan parantaa surkeaa itsetuntoani keksimällä kavereistani sepitettyjä tarinoita ja levittämällä niitä totena. Minulla on pakkomielle joihinkin läheisiini ja kulutan avlla aikaa kuukaudesta toiseen. Joskus esiinnyn kaverinani.

Vierailija
76/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän imitoida joitain kavereitani ja esiinnyn muka heinä. Olen pahasti ongelmainen ja minulla on nykyisin vakavia ongelmia kavereideni kanssa. He ei enää vaikuta pitävän seurastani. Niiden komeiden miesten kiinnostumattomuus on tehnyt minusta tällaisen.

Vierailija
77/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköis joillain naisilla e-pillerien syöminen kasvata rintoja, eli hormonien manipuloinnilla voi ainakin jonkin verran vaikuttaa.

Vierailija
78/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 41v ja aina ollut omenalihava. Minulla oli pieni vatsa vain kun elin käytännössä kahvilla ja smoothiella, treenasin paikat kipeinä verenmaku suussa ja painoin 52 kg.  Heti kun lopetin salijäsenyyden ja aloin syödä normaalisti, jättivatsa palasi. Minun pitää siis olla nälkiintynyt ellen tahdo näyttää siltä että tule synnärille lähtö justiinsa.

Rupea carinvoreksi, ei vatsa pömpötä. Tai valitse hiilarit tarkoin, itselle leipä on pahin turvottaja.

Vierailija
79/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-omppuvatsainen ilmoittautuu. Aloin noudattamaan viime syksynä gluteenitonta ruokavaliota autoimmuunisairauden vuoksi. Lisäksi siirryin pätkäpaastoon. Paino alkoi putoamaan vähitellen. Huomaan nyt miten vinoutuneesti aiemmin söin, ruokavalioni perustui höttöviljoille. Olen laihtunut 7 kg ja rasvaa on lähtenyt vihdoin myös mahasta, vyötärö on kaventunut jo 10cm! Suosittelen siis höttöviljojen ja sokerin vähentämistä. En ole liikkunut yhtään sen enempää kuin ennenkään. Vielä olisi pudotettavaa toiset 7kg mutta tällä ruokavaliolla tuntuu että se tapahtuu kuin itsestään, kun paaston ansiosta kalorivaje on automaattinen

Vierailija
80/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeiden miesten huomio määrittelee koko olemukseni ja ilman sitä en pysty nauttia elämästä. Mietin tällaisia asioita jatkuvasti ja koen jääneeni vaille jotain tärkeää.