Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minä lihon vain mahasta?

Vierailija
11.09.2020 |

Kaverilla leviää perä ja tissit mutta vyötärö pysyy suhteellisen hoikkana, minulla on tynnyrikeskivartalo. Ei kiva. Miten tätä ominaisuutta voisi muuttaa?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni käyttää marketin/lähikaupan huonolaatuisia proteiinivalmisteita liikaa jotka sitten häiritsevät vatsan normaalia toimintaa eikä ruoka imeydy normaalisti, kannattaa vähentää niiden käyttöä ja korvata niitä vaikka luomukananmunilla niin lopputulos todennäköisesti paljon parempi.

Huonolaatuisia 😂 Porukka uskoo kyllä ihan mitä vaan.Voin tulla huomenna myymään sulle hopeavettä ja sähköallergiahoitoja.

Vierailija
42/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Pömppis ei ole aina läskiyttä. Esimerkiksi minulla turpoaa maha ihan kaikesta. Valtavan eron huomaa, kun nukkuu pitkät yöunet ja sen jälkeen katsahtaa peiliin. Pieni pömpsy, ei mitään dramaattista. Sitten kun syö ja/tai juo, ihan mitä tahansa, niin mahasta tulee valtava. En enää edes kauhistu sitä, olen jo oppinut. Ja tietysti se turvotus pysyy yllä, kun päivän mittaan syö ja juo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Pömppis ei ole aina läskiyttä. Esimerkiksi minulla turpoaa maha ihan kaikesta. Valtavan eron huomaa, kun nukkuu pitkät yöunet ja sen jälkeen katsahtaa peiliin. Pieni pömpsy, ei mitään dramaattista. Sitten kun syö ja/tai juo, ihan mitä tahansa, niin mahasta tulee valtava. En enää edes kauhistu sitä, olen jo oppinut. Ja tietysti se turvotus pysyy yllä, kun päivän mittaan syö ja juo.

Mutta tähän ei tosiaan riitä mikään muutaman tunnin nukkuminen, vaan tarvitaan oikeasti pitkät yöunet eli tuntikausia syömättä ja juomatta tippaakaan.

Vierailija
44/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ryyppääminen.

Vierailija
45/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä viskeraalisra rasvaa. Käy säännöllisesti mittauttamassa verensokerit ja verenpaineet ja kolesterolit. Olet riskiryhmää. Ja alkoholi kasvattaa eniten sitä pallomahaa, vältä!

Minulla ei ole ikinä ole ollut ongelmaa verensokerin kanssa, verenpaineet jopa liian alhaiset ja alkoholia käytän muutaman kerran vuodessa. Silti pallomaha.

Vierailija
46/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on myös notkoselkä, eli pieni osa pömpsyä johtuu siitä. Kaikki ei ole aina sitä, että laihduta laihduta laihduta laihduta. Minulla on ihan samat kropan toiminnot myös hieman kevyempänä. Ja siinä hieman kevyemmässä painossa terkkari jo kauhisteli, että en saa laihtua grammaakaan. Itse en kokenut itseäni niin kovin pieneksi.

Vierailija
47/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, pitkien ja hyvien yöunien jälkeen vatsa näyttää normaalilta, pienenkin syömisen jälkeen paisuu ainakin viiden sentin edestä. Ei voi minkään, tämän kanssa on vain elettävä. FODMAPit ja muut kokeiltu, auttavat lähinnä kipuihin mutta eivät turpoamiseen. Normaalipainon alarajoillakin oli vielä pömppistä kun taas päärynävartaloisella ystävällä on lievällä ylipainollakin litteä vatsa rasvan mennessä pakaroihin. Geenit ja luusto sen määrää mihin rasva kertyy, turha siinä on kikkailla liian tiukan ruokavalion kanssa. 

Vierailija
48/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni käyttää marketin/lähikaupan huonolaatuisia proteiinivalmisteita liikaa jotka sitten häiritsevät vatsan normaalia toimintaa eikä ruoka imeydy normaalisti, kannattaa vähentää niiden käyttöä ja korvata niitä vaikka luomukananmunilla niin lopputulos todennäköisesti paljon parempi.

Huonolaatuisia 😂 Porukka uskoo kyllä ihan mitä vaan.Voin tulla huomenna myymään sulle hopeavettä ja sähköallergiahoitoja.

Jos ihmiset tietäisi kuinka huonolaatuisia moni proteiinijauho ja proteiinipatukka on niin jättäisivät ostamatta, oikeasti laadukkaita tuotteita on melko vähän myynnissä ja harvoin löytää marketeista. Prismassakin oli ainakin jossain vaiheessa Optimum ainoa proteiinimerkki hyllyssä jota pidetään kohtuulaadukkaana.

Vierailija
49/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla turpoaa maha aina iltaa kohden, aamulla on litteämpi ja vaikkapa rankka liikunta voi saada mahanympäryksen kasvamaan 5-10 cm. 

Vierailija
50/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mahassa on sitä rasvaa ja rinnan kohdalla. Ja olen mies. Aika kusallista. Olen laihduttanut, mutta tuossa se rasva vaan pysyy. Jaloista on hävinnyt rasvaa jo niin paljon, että pohkeet ovat jäntevät, ei yhtään löysää. Pitääkö tässä jotain testoa alkaa piikittämään ja lisäksi estrogeeniblokkeria? Olen vakavasti harkinnut tuota jo pariin kertaan.

Suosittelen DAA:n ja estrogeeniblokkerin yhdistämistä. Loppui nälkä siihen ja mieliala kohosi. Nälän tunnetta kestin tosi hyvin niillä. Olen kylläkin nainen, mutta hyvin nopeasti lähti paino laskuun ja rasvat poistui. 5kk söin niitä ja reisien ympäriltä lähti 6cm, painoa 10.5kg Vyötäröltä on lähtenyt 8cm. Nimenomaan estrogeenin kerryttämät sisäreisien rasvapussit kutistui ja naistyypillinen rasva lähti liikkeelle. 

Tapahtuiko tämä jollain epämääräisillä aineilla vai lisäravinteilla/ravinnolla?

Ei. Niitä saa ihan fitnesstuotteita myyvistä liikkeistä. Itse käytän star nutritionin ja supermassin tuotteita.

Vierailija
51/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö sen mukaan mitä kulutat niin et liho.

Vierailija
52/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mahassa on sitä rasvaa ja rinnan kohdalla. Ja olen mies. Aika kusallista. Olen laihduttanut, mutta tuossa se rasva vaan pysyy. Jaloista on hävinnyt rasvaa jo niin paljon, että pohkeet ovat jäntevät, ei yhtään löysää. Pitääkö tässä jotain testoa alkaa piikittämään ja lisäksi estrogeeniblokkeria? Olen vakavasti harkinnut tuota jo pariin kertaan.

Suosittelen DAA:n ja estrogeeniblokkerin yhdistämistä. Loppui nälkä siihen ja mieliala kohosi. Nälän tunnetta kestin tosi hyvin niillä. Olen kylläkin nainen, mutta hyvin nopeasti lähti paino laskuun ja rasvat poistui. 5kk söin niitä ja reisien ympäriltä lähti 6cm, painoa 10.5kg Vyötäröltä on lähtenyt 8cm. Nimenomaan estrogeenin kerryttämät sisäreisien rasvapussit kutistui ja naistyypillinen rasva lähti liikkeelle. 

Tapahtuiko tämä jollain epämääräisillä aineilla vai lisäravinteilla/ravinnolla?

Ei. Niitä saa ihan fitnesstuotteita myyvistä liikkeistä. Itse käytän star nutritionin ja supermassin tuotteita.

Tiedätkö että Star nutrition ja Supermass eivät ole mitään laadukkaassa maineessa olevia tuotteita, Star nutrition ainoastaan jotain Fastin ja Leaderin tasoa mutta halvempi ja Supermass tekee yhteistyötä Selfin kanssa joka ei ole laatumerkin maineessa.

Vierailija
53/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota,miksi se on pakko lihoa? onko siihen jok pakottava syy?

eihän normaali ihminen liho

Nykyihminen kyllä lihoo herkästi. Joku alkuasukas ihminen joka juoksee saaliin perässä joka päivä puolestaan pysyy melko timmissä kunnossa.

Vierailija
54/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös ihan järkyttävä 7. kuulla raskaana -maha. Tästä saan kyllä syyttää ihan kaljanlipittelyäni ja oikean ruoan korvaamista leivällä.

Vierailija
55/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön enemmän ja liiku vähemmän, niin kyllä se rasva ajan myötä varastoituu ihan joka puolelle kehoa.

Vierailija
56/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset tietäisi kuinka huonolaatuisia moni proteiinijauho ja proteiinipatukka on niin jättäisivät ostamatta, oikeasti laadukkaita tuotteita on melko vähän myynnissä ja harvoin löytää marketeista. Prismassakin oli ainakin jossain vaiheessa Optimum ainoa proteiinimerkki hyllyssä jota pidetään kohtuulaadukkaana.

Miksi alapeukut? Moni ei taida tietää lisäravinnnebisneksestä mitään, laadukkaan tavaran myyminen on huonoa bisnestä koska siinä jää kate pieneksi ja siksi on parempaa bisnestä myydä halvoista raaka-aineista tehtyjä tuotteita.

Vierailija
57/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ominaisuutta ei nimenomaan saa muutettua yhtään miksikään. Omppu on omppu vaikka sitä laihduttais, tosin sillon ehkä kuitenkin enemmän "suora" kun ei ole sitä jäätävää pyöreää mahaa.

Saan kiittää omia geenejä tiimalasikropastani. Mitään "salaisuuksia" tähän kroppaan ei ole muuta kuin ne geenit. Treeni, laihdutus eikä mikään muu paitsi plastiikkakirurgia auta.

Vierailija
58/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut? Moni ei taida tietää lisäravinnnebisneksestä mitään, laadukkaan tavaran myyminen on huonoa bisnestä koska siinä jää kate pieneksi ja siksi on parempaa bisnestä myydä halvoista raaka-aineista tehtyjä tuotteita.

Jos tietäisitte ravinnosta mitään, niin ette ostaisi noita proteiinijauhoja ja -patukoita. Maksatte mielikuvista onnessanne. Pahinta porukkaa on jo sitten se, joka tulee tänne erottelemaan brandeja toisistaan.

Vierailija
59/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ja alkoholi. Lisää naisilla siis teston määrää ja lisää miestyyppistä lihomista. Jostain olen lukenut, että varsinkin e-pillerit ja alkoholi -yhdistelmä lisää jostain syystä myös teston määrää...

Vierailija
60/82 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit ja alkoholi. Lisää naisilla siis teston määrää ja lisää miestyyppistä lihomista. Jostain olen lukenut, että varsinkin e-pillerit ja alkoholi -yhdistelmä lisää jostain syystä myös teston määrää...

https://www.terveyskirjasto.fi/terveysportti/uutissorvi_uusi.lue_abstra…