Miksi minä lihon vain mahasta?
Kaverilla leviää perä ja tissit mutta vyötärö pysyy suhteellisen hoikkana, minulla on tynnyrikeskivartalo. Ei kiva. Miten tätä ominaisuutta voisi muuttaa?
Kommentit (82)
Ei sitä valitettavasti oikein voi muuttaa. Pitää vaan pysytellä tosi hoikkana, jos haluaa kapean vyötärön.
Hiilihydraatit kasvattaa vatsaa, rasva peppua.
Tuttu tunne. Olen nyt laihtunut 86 kg -> 78 kg ja vyötäröltä lähtenyt ehkä 2 cm. Vyötärö yhä melkein metrin. (olen 173 cm pitkä) ☹️
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tunne. Olen nyt laihtunut 86 kg -> 78 kg ja vyötäröltä lähtenyt ehkä 2 cm. Vyötärö yhä melkein metrin. (olen 173 cm pitkä) ☹️
Johtuuko rakenteesta vai onko vaan rasvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä että. Onhan tossa vyötäröllä löysä pelastusrengas, mutta 15 kg laihempanakaan ei ollut 80 cm vyötärö lähelläkään. Ihan pikkulapsenakin olin tikkulaiha, mutta vatsa oli pullea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä että. Onhan tossa vyötäröllä löysä pelastusrengas, mutta 15 kg laihempanakaan ei ollut 80 cm vyötärö lähelläkään. Ihan pikkulapsenakin olin tikkulaiha, mutta vatsa oli pullea.
Eli jos saisit vyötärönympäryksesi siihen alle 80 cm, olisitko jo alipainoinen?
Joo, mahassa on sitä rasvaa ja rinnan kohdalla. Ja olen mies. Aika kusallista. Olen laihduttanut, mutta tuossa se rasva vaan pysyy. Jaloista on hävinnyt rasvaa jo niin paljon, että pohkeet ovat jäntevät, ei yhtään löysää. Pitääkö tässä jotain testoa alkaa piikittämään ja lisäksi estrogeeniblokkeria? Olen vakavasti harkinnut tuota jo pariin kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo lainaamasi, mutta minulla ei ainakaan mennyt vyötärönympärys alipainoisenakaan alle 80 sentin. Olen todella sirorakenteinen muuten, ja painoindeksin mukaan todella hoikkanakin minulla on edelleen pömppövatsa. Lisäksi lantion ja kylkiluiden väli on minulla niin pieni, ettei senkään puolesta ole mahdollista saada kapeaa vyötäröä.
No tuota,miksi se on pakko lihoa? onko siihen jok pakottava syy?
eihän normaali ihminen liho
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo lainaamasi, mutta minulla ei ainakaan mennyt vyötärönympärys alipainoisenakaan alle 80 sentin. Olen todella sirorakenteinen muuten, ja painoindeksin mukaan todella hoikkanakin minulla on edelleen pömppövatsa. Lisäksi lantion ja kylkiluiden väli on minulla niin pieni, ettei senkään puolesta ole mahdollista saada kapeaa vyötäröä.
Mullakin on lantion ja kylkiluiden välissä vain pari hassua senttiä. Ei siihen kummoista vyötäröä mahdu. Mutta jonkunlainen on näissä mitoissa: olen 170/55 eli bmi normaalin alarajoilla, mutta olennaisempi vielä on rasvaprosentti, joka on n. 15. Näissä mitoissa vyötärön kapein kohta on 64-65.
Vatsaa kasvattaa sokeri, stressi (myös liian rankka liikunta lisää stressihormoneja) sekä maksaa kuormittavat asiat.
Estrogeeni kasvattaa reisiä ja lantiota.
Entä jos haluaa vyötärön vaikka on omppu? Minulla ei ole ollut koskaan vyötäröä koska se vyötärökaistale on niin kapea ja sitten laatikon muotoinen leveä lantio. Miksi on jaettu niin huonot geenit? Vaikka painon 55 kg niin hameen koko oli 40!
Mitä hyötyä on jostakin omppuvartalosta kenellekkään?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos haluaa vyötärön vaikka on omppu? Minulla ei ole ollut koskaan vyötäröä koska se vyötärökaistale on niin kapea ja sitten laatikon muotoinen leveä lantio. Miksi on jaettu niin huonot geenit? Vaikka painon 55 kg niin hameen koko oli 40!
Mitä hyötyä on jostakin omppuvartalosta kenellekkään?
Koittakaa nyt normaalipainoiset tajuta, ettette ole omppuja, ellei teillä ole PALLOMAINEN keskivartalo. Olette H-vartaloita.
Vierailija kirjoitti:
On teillä kyllä kunnon erikoisia luuloja ihmisen fysiologiasta. Ilmankos ketodieettikin voi hyvin. Tsiisus!
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä, minä olen 160 cm ja vyötärö 122 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On teillä kyllä kunnon erikoisia luuloja ihmisen fysiologiasta. Ilmankos ketodieettikin voi hyvin. Tsiisus!
Ei kaikki tuommoisiin usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki tuommoisiin usko.
No pointti oli, että ne jotka uskoo uskovat myös ketodieettiin.
Ei voi muuttaa mitenkään, olet omppu!