Muita, joilla tylsää? Jutellaan!
Jos sulla on tylsää, ja haluaisit vaan jostain jutella jonkun kanssa, niin tämä on ketjusi. Jos tämä nyt ottaa tuulta alleen.
Aloitan vaikkapa kysymällä, mitä olet tänään tehnyt?
Kommentit (69)
Oon jo vähän jännittänyt sitä kun aloitan uudessa työpaikassa maanantaina. Tuttu ala mutta aina jänskättää kun ei tiedä sen paikan ihmisiä.
Muuten tänään oon käynyt Itiksessä, ostin meikkivoiteen, sappisaippuaa (mun lemppari valkoiseen neuleeseen on ilmaantunut tahra) ja juustoveke hampurilaisen 😊
Nyt odottelen että Sohvaperunat alkaa. Eli katson siihen asti Possea... 😄
Oon tyytyväinen, on ollut kausia jolloin en oo jaksanut edes nousta sängystä.
Vierailija kirjoitti:
Lahjaviinin lisäksi sain tuoksukynttilöitä, ajattelin tänään sytyttää syksyn ensimmäiset.
Muistin juuri, että tänään on rakkaan pappani kuolinpäivä. Ehkä siksi on itkettänyt. Pappa oli niin ihana, vanha sielu.
❤️
Itkeminen on ihan hyvä. Minä itken harvoin, vaikka useammin jos itkisi niin tekisi varmaan hyvää.
Rauha pappasi sielulle!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oon jo vähän jännittänyt sitä kun aloitan uudessa työpaikassa maanantaina. Tuttu ala mutta aina jänskättää kun ei tiedä sen paikan ihmisiä.
Muuten tänään oon käynyt Itiksessä, ostin meikkivoiteen, sappisaippuaa (mun lemppari valkoiseen neuleeseen on ilmaantunut tahra) ja juustoveke hampurilaisen 😊
Nyt odottelen että Sohvaperunat alkaa. Eli katson siihen asti Possea... 😄
Oon tyytyväinen, on ollut kausia jolloin en oo jaksanut edes nousta sängystä.
On kyllä aivan tervettä jännittää! Tottahan kaikki vähänkin uusi jännittää.
Mulla tv taustalla auki, näköjään voice of finland pyörii.
Hyvä sinä! Minäkin olen ylpeä sinusta.
Ap
Jotkut penikat kuvasivat meitä. Päivä meni pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin aamulla keittiössä alusvaatteisillani aamupalan laitossa. Säikähdin kun joku koputteli ikkunaan, asun rivitalossa. Mietin ,että mikä Tirkki- Tane siellä kyylää. Se oli orava, joka käänteli söpösti päätään ja katseli sisälle. Pari päivää sitten yksi orava hyppeli taitavasti pensasaidan päällä, ehkä sama kurre. tekisi mieli antaa jotakin syötävää, se vain on kiellettyä rottavaaran takia. ( Ja ei orava ei ole rotta tuuhealla hännällä.)
Tirkki-Tane 😂
Anna vaan ruokaa. Syöttäähän ne linnuillekin mättöä, jota oravatkin syö. Ei kukaan rotista mittään puhu.
Ap
Ei taida uskaltaa. Keväällä tuli isännöitsijältä käsky kaikille poistaa lintulaudat ja kiinnittää huomiota pihojen siisteyteen, ei siilejäkään edes saa ruokkia. Tiukat täti-ihmiset yhtiössä kyllä seuraavat, jos joku on kansalaistottelematon asia paisuu suhteettomuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut penikat kuvasivat meitä. Päivä meni pilalle.
Häh! Olisit kuvannu takas ja oikein olan takaa nauranu!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin aamulla keittiössä alusvaatteisillani aamupalan laitossa. Säikähdin kun joku koputteli ikkunaan, asun rivitalossa. Mietin ,että mikä Tirkki- Tane siellä kyylää. Se oli orava, joka käänteli söpösti päätään ja katseli sisälle. Pari päivää sitten yksi orava hyppeli taitavasti pensasaidan päällä, ehkä sama kurre. tekisi mieli antaa jotakin syötävää, se vain on kiellettyä rottavaaran takia. ( Ja ei orava ei ole rotta tuuhealla hännällä.)
Tirkki-Tane 😂
Anna vaan ruokaa. Syöttäähän ne linnuillekin mättöä, jota oravatkin syö. Ei kukaan rotista mittään puhu.
Ap
Ei taida uskaltaa. Keväällä tuli isännöitsijältä käsky kaikille poistaa lintulaudat ja kiinnittää huomiota pihojen siisteyteen, ei siilejäkään edes saa ruokkia. Tiukat täti-ihmiset yhtiössä kyllä seuraavat, jos joku on kansalaistottelematon asia paisuu suhteettomuuksiin.
No just! Pikkase ankeaa :(
Ap
Oon oikea sotkukasa, mutta myytäviä juttuja varten tarvii välillä joku paikka siivota.
Tänään piti ottaa kuva kirjoista ja laseista, no pesin puolet ikkunalaudasta kuvaa varten. Tuntui älyttömältä niin pesin koko laudan ja ikkunan ja siitä lähti efekti ja pesin toisenkin ikkunan ja laudan ja lopulta tajusin asuvani rojukasassa. Ja NiiiiN, siivosin urheilusuorituksen verran. Nyt juon palkkiota tässä.
Mistä se laiskuus oikein tulee? Ei ainakaan geeneistä. Tuntuu että olen sukuni sottapytty.
Mies ei halua viettää minun pyöreitä syntymäpäivä juhlia kanssani. Vi*uttaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon oikea sotkukasa, mutta myytäviä juttuja varten tarvii välillä joku paikka siivota.
Tänään piti ottaa kuva kirjoista ja laseista, no pesin puolet ikkunalaudasta kuvaa varten. Tuntui älyttömältä niin pesin koko laudan ja ikkunan ja siitä lähti efekti ja pesin toisenkin ikkunan ja laudan ja lopulta tajusin asuvani rojukasassa. Ja NiiiiN, siivosin urheilusuorituksen verran. Nyt juon palkkiota tässä.
Mistä se laiskuus oikein tulee? Ei ainakaan geeneistä. Tuntuu että olen sukuni sottapytty.
Jaa a. Olen itse tarmokas siivoamaan, joten paha sanoa. Ehkä se on vain se aloittaminen? Sinunkin jutustasi päätellen, vain aloittaminen raskasta, mutta kun alkuun pääsee niin oho, kaikki ikkunat pesty.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies ei halua viettää minun pyöreitä syntymäpäivä juhlia kanssani. Vi*uttaa.
Mmmmmitä?!!?! Voi hittolainen!! Minä voin näin etänä juhlia kanssasi. Vaikka eihän se oikeasti ole sama asia. Mutta vaikka olet anonyymi, mua alkaa ketuttaa sun puolesta!
Hitto mikä puoliso!!
Ap
Töissä on tullut puurrettua. Vielä äsken vastailin työsähköposteihin. Ei oo kohta enää tylsää kun riipaisen kännin 0,5 Morganilla.
Vierailija kirjoitti:
Töissä on tullut puurrettua. Vielä äsken vastailin työsähköposteihin. Ei oo kohta enää tylsää kun riipaisen kännin 0,5 Morganilla.
Ooooohhh Morgania!! Miksi en ajatellut itse Morgania käydessäni kaupassa.
Mutta hei, kuulostaa hyvältä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin tähän kyllä colaa ja limeä joukkoon, ja jäitä 😁
Juopottelen nyt. Olen siivonnut, pelannut, juonitellut, kaivannut, ikävöinyt, kirjoittanut, kuunnellut huonoa ja parempaa musiikkia. Ketään ei oo missään. Olin lomalla, ens viikolla röihin. Nyt kuuntelen kaikkee mahdollista tiukempaa kamaa, että edes oma perse heiluu. Keski-ikä on kauheeta. Muut on kuolleet tai näyttävät siltä. Kippis :)
Vierailija kirjoitti:
Juopottelen nyt. Olen siivonnut, pelannut, juonitellut, kaivannut, ikävöinyt, kirjoittanut, kuunnellut huonoa ja parempaa musiikkia. Ketään ei oo missään. Olin lomalla, ens viikolla röihin. Nyt kuuntelen kaikkee mahdollista tiukempaa kamaa, että edes oma perse heiluu. Keski-ikä on kauheeta. Muut on kuolleet tai näyttävät siltä. Kippis :)
Kippis!
Ja voimia oravanpyörään palaamiseen!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Morgania colan kanssa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs juonittelee?
Minäkin juon, kolmas lasi vasta mutta vähän tuntuu jo päässä. Näistä taitaa tulla elämäni ensimmäiset kalsarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Morgania colan kanssa!
Ap
Onhan se hyvää colankin kanssa. Nyt taidan pari lasillista tehdä kuumaan veteen ja tilkkaan hunajaa. Loput raakana.
Äääääh. Eikö äijä voisi tehdä sapuskaa? Tai tehkää yhdessä? Musiikki monesti kyllä lääke moneenkin vaivaan.
Ap