Naapurin aivastelu kuuluu mun huoneistoon.
Ällöttävää. Vois olla ehkä hiljempaa. Vaihtoehtoisesti vois mennä sinne korona karanteeni steisiönille, niin saatais elää rauhassa. Kiitos.
Kommentit (7)
Voi kauheaa mitä rutinaa.Hän kuitenkin tekee sitä omassa asunnossaan.Ilmeisesti sinäkin teit aloituksen sarkasmi mielessä.
Kyllä aivastelu kuuluu kerrostalossa aina. Arvostan ihmisiä, jotka aivastavat kovaa. Nynnyt aivastavat jopa sisäänpäin ja aiheuttavat itselleen ongelmia. Ovat piiloaggressiivisia.
Kerran asuessani opiskeluasunnossa eräs naapureista (mies) alkoi yskiä todella äänekkäästi, varmaankin vessassa kun se siellä kuului, ainakin parin kuukauden ajan. Ajattelin että miesparka, menisit nyt jo lääkäriin ja jossain vaiheessa hermostuin ja huusin täysillä vessassa, että mene jo ihmeessä lääkäriin. Koskaan ei selvinnyt paraniko hän vai muuttiko pois.
Olen itse vastaavan kokenut ja syy siihen oli poskiontelon tulehdus johon lääkäri ei ollut suostunut määräämään antibioottia ("...ihan tavalliselta flunssalta tämä vaikuttaa...").
Ala piereskellä kostoksi aina kun se yskii. Saattaa vaatia muutoksia ruokavalioon, mut aika pieni vaiva.
Voi ei kuinka kauheaa! Onpas tuhma naapuri kun kehtaa omassa asunnossaan aivastella. Sehän saattaisi vaikka röyhtäillä tai piereskelläkkin siellä, hui! :( Entäs sitten vessalla käynti!! Itsehän en koskaan aivasta tai muutakaan muiden kuullen. Pidän mölyt sisälläni ja pidättelen pieruja viimeiseen asti. Myönnän..välillä on pakko töräyttää jotain pehmeää vasten että ääni vaimeentuu. Olisihan se kamalaa jos naapurit kuulisivat! Laitan myös 3 villasukkaa päällekkäin ettei varmasti kukaan häiriinny kävelystäni. Muutenkin koitan olla ihan hiljaa ettei kukaan vaan pahoita mieltään. Taidat itsekkin tehdä samoin? :) Tiedätkö mistä asunnosta se aivastelu kuuluu? Ilmoita isännöitsijälle että romahdat kohta naapurin aivastelusta! Ja muista laittaa lappu jokaiseen asuntoon ettei kukaan vaan kehtaa edes ajatella aivastaa tai muutakaan mikä voisi romauttaa mielentilasi! Jos ei millään tuhmat naapurit tottele sinun toiveitasi niin poliisiin yhteyttä! Jaxuhalit!! <3
Aivastelija? Kuuluu sinun huoneistoosi hyvin? Mikäli olet naapurini (ja minä olen se aivastelija!) saaneen kertoa, että kuorsauksesi on erittäin äänekästä, yskäsi on pahentunut ja olen jo vähän huolissani, sekä voisitko puhua kavereidesi kanssa hiljempaa klo 22 jälkeen, naurunne pitää minua hereillä.
Hienoa. Alapeukuttaja joka ei kommentoi. Olet reppana.