Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla tylsää? Jutellaan!

Vierailija
11.09.2020 |

Jos sulla on tylsää, ja haluaisit vaan jostain jutella jonkun kanssa, niin tämä on ketjusi. Jos tämä nyt ottaa tuulta alleen.

Aloitan vaikkapa kysymällä, mitä olet tänään tehnyt?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut tietokoneella, mitä sä?

Vierailija
2/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sukulaiseni kanssa kahvilla, autoin toista sukulaista, joka välttelee koronaa, En kerro, mutta katselin BB:tä ja luin tätä palstaa, kuivasin omenoita ja Mäkimeiramia, suunnittelin koronaturvallista juhlaa ( ja mietin onko utopiaa )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä, työtä ja töissäkin olin. Vastuullinen pesti, onneksi vkonloppu vapaana.

Kohta mökille. Nukun, nukun, katselen nuotiota ja kiskaisen kalsarihönöt koira seuranani.

Ihanaa!

Vierailija
4/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli aamuvuorossa ja tuli mukavan aikaisin kotiin. Nukuttiin päiväunet ja syötiin kakkua 6 v tyttären syntymäpäivän kunniaksi. Lapset siivosivat ja saivat peliaikaa ja nyt vapaata iltapuuhastelua koko perheellä. Itse en keksi mitään tekemistä joten tulin aaveelle.

Vierailija
5/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suojaat syksyn sadon yökylmiltä?

Vierailija
6/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.30 heräsin

7.30-13.45 töissä

14.30-19.30 kotona syönyt ja istunut koneella

Vierailija
7/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenasin, laittelin pari työhakemusta. Kaupassa kävin, treenasin vähän lisää kotiin tullessa. Laitoin äsken saunan lämpiämään, korkkasin oluen ja tulin tänne pyöriin.

Vierailija
8/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivä töistä, sain nukkua pitkään, hoitaa muutamia asioita joita ei ehdi normaalisti arkisin. Tein lihapullia pakkaseen ja koiran kanssa lenkillä löydettiin vielä vähän kanttarelleja niin saan kastikkeen. Ihanan rauhallinen päivä ja viikonloppu vielä edessä.

Vierailija
9/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkenyt ja kuunnellut pianomusiikkia.

Teen töitä etänä ja oli monen tunnin teams-palaveri jota en kuunnellut, vaan katsoin cmoresta Veitolan Maisa-jakson sekä olet mitä syöt Väisäsen jakson.

Hain kaupasta kuivahedelmiä ja lakuja sekä pullon viiniä. Pesuaine unohtui ja pakko kai hakea, kun inhoan käsitiskiä. Mietin haenko pyörällä vai sähkölaudalla.

Vierailija
10/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä. Olen maannut kipeänä ja sain naapurin tuomaan ovelle mustikkakeittoa ja jaffaa.

Olen pohtinut Anna Suomen juttua siitä, että ihminen sairastuu jotta saa oikeutetun pausen tähän hektiseen työelämään.

Olen miettinyt mitä muuta työtä voisin tehdä, jotain luovempaa. En keksi mitään, kun olen aina ollut toimistotyössä. Se kuitenkin alkaa tuntua ahdistavalta.

Nyt mietin tilaanko ruokaa, kun olo alkaa helpottaa.

Mitä Ap sinä olet tehnyt?

Vierailija
11/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän on kaikenlaista touhuttu.

Itse kävin pari hautakiveä hakemassa entisöintiin hautuumaalta, kävin kaupassa, hain siskon juna-asemalta ja otan nyt vähän häppää perjantain kunniaksi.

Ap

Vierailija
12/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveillut. Pelkään ettei mikään haave toteudu, vaan jämähdän tähän pieneen vuokrakotiin.

Vierailija
13/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä. Olen maannut kipeänä ja sain naapurin tuomaan ovelle mustikkakeittoa ja jaffaa.

Olen pohtinut Anna Suomen juttua siitä, että ihminen sairastuu jotta saa oikeutetun pausen tähän hektiseen työelämään.

Olen miettinyt mitä muuta työtä voisin tehdä, jotain luovempaa. En keksi mitään, kun olen aina ollut toimistotyössä. Se kuitenkin alkaa tuntua ahdistavalta.

Nyt mietin tilaanko ruokaa, kun olo alkaa helpottaa.

Mitä Ap sinä olet tehnyt?

Tuo on kyllä ajatuksia herättävä juttu. Tosiaan, täytyy sairastua, jotta parhaassa iässä ehtii muutakin kokea kuin työelämän. Työ vie valtaosan elämästä. Miten se voikin olla niin? Miksi ihmisten elämä on täytynyt suunnitella niin? Kysynpähän vain.

Ap

Vierailija
14/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveillut. Pelkään ettei mikään haave toteudu, vaan jämähdän tähän pieneen vuokrakotiin.

Ymmärrän tuskasi. Itse kuitenkin siinä mielessä VIELÄ onnellisessa asemassa, etten asu vuokralla, vaan äitini omistamassa pienessä talossa. Ei peri siis vuokraa. Asuu itse toisaalla ja haluaa vain, että joku asuu, elää ja ylläpitää tätä mummonsa entistä kotia. Olenkin remontoinut tämän itse lähes kokonaan nykyaikaiseksi.

Mutta haaveissa olisi jotain muuta. Ehkä joskus..

Ap

Vierailija
15/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin pari hautakiveä hakemassa entisöintiin hautuumaalta, kävin kaupassa, hain siskon juna-asemalta ja otan nyt vähän häppää perjantain kunniaksi.

Ap

Olen miettinyt tässä paljon hautakiviä. Olen miettinyt millaisen haluaisin jollekin läheiselle. Se olisi vaaleanharmaa luonnonkivi, ja siinä olisi rautaiset tummat kohokirjaimet, muuten kivi olisi pyöreä muodoltaan, ja vähän rouhea. Onnistuuko tällainen? Onko hinta-arviota? Haluaisin suunnitella oman hautakiveni myös.

Vierailija
16/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mustat sileät hautakivet ahdistaa.

Vierailija
17/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tuskasi. Itse kuitenkin siinä mielessä VIELÄ onnellisessa asemassa, etten asu vuokralla, vaan äitini omistamassa pienessä talossa. Ei peri siis vuokraa. Asuu itse toisaalla ja haluaa vain, että joku asuu, elää ja ylläpitää tätä mummonsa entistä kotia. Olenkin remontoinut tämän itse lähes kokonaan nykyaikaiseksi.

Mutta haaveissa olisi jotain muuta. Ehkä joskus..

Ap

Kuulostaa täydelliseltä! Toisaalta, haaveilijana olen myös mielikuvituksellinen enkä uskaltaisi asua yksin mökissä. Pelottaako siellä ikinä?

Vierailija
18/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkenyt ja kuunnellut pianomusiikkia.

Teen töitä etänä ja oli monen tunnin teams-palaveri jota en kuunnellut, vaan katsoin cmoresta Veitolan Maisa-jakson sekä olet mitä syöt Väisäsen jakson.

Hain kaupasta kuivahedelmiä ja lakuja sekä pullon viiniä. Pesuaine unohtui ja pakko kai hakea, kun inhoan käsitiskiä. Mietin haenko pyörällä vai sähkölaudalla.

Miksi olet itkenyt?

Ap

Vierailija
19/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie kävin aamulla koiran kanssa 8 kilometrin lenkillä. Imuroin ja kävin suihkussa. Pelasin Pleikkarilla (Ghost of Tsushima) ja ny oon katellu How I Met Your Mother -sarjaa ja ollu puhelimella, samalla oon tehny myös sudokuja. Päivällä söin riisiä. Huomenna pitää käydä ostoksilla. :) M25

Vierailija
20/69 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen miettinyt tässä paljon hautakiviä. Olen miettinyt millaisen haluaisin jollekin läheiselle. Se olisi vaaleanharmaa luonnonkivi, ja siinä olisi rautaiset tummat kohokirjaimet, muuten kivi olisi pyöreä muodoltaan, ja vähän rouhea. Onnistuuko tällainen? Onko hinta-arviota? Haluaisin suunnitella oman hautakiveni myös.

En osaa sanoa itse kivelle hintaa, enkä nuille tummille kohokirjaimille. Teen itse lähinnä hautakiven pesua, kaiverrusta ja uudelleen kultaista / hopeointia.

Kultaus 8e/merkki, kaiverrus 5e / merkki, hopeointi 4 e / merkki. Minun työpaikassani siis tällainen hinnoittelu.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi