Muita, joilla tylsää? Jutellaan!
Jos sulla on tylsää, ja haluaisit vaan jostain jutella jonkun kanssa, niin tämä on ketjusi. Jos tämä nyt ottaa tuulta alleen.
Aloitan vaikkapa kysymällä, mitä olet tänään tehnyt?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä on tullut puurrettua. Vielä äsken vastailin työsähköposteihin. Ei oo kohta enää tylsää kun riipaisen kännin 0,5 Morganilla.
Laittaisin tähän kyllä colaa ja limeä joukkoon, ja jäitä 😁
Kyllä, Morgania colan kanssa!
Ap
Onhan se hyvää colankin kanssa. Nyt taidan pari lasillista tehdä kuumaan veteen ja tilkkaan hunajaa. Loput raakana.
Tuo ensimmäinen voisi tehdä kurkkuparalleni hyvää. Raakana olisi liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juopottelen nyt. Olen siivonnut, pelannut, juonitellut, kaivannut, ikävöinyt, kirjoittanut, kuunnellut huonoa ja parempaa musiikkia. Ketään ei oo missään. Olin lomalla, ens viikolla röihin. Nyt kuuntelen kaikkee mahdollista tiukempaa kamaa, että edes oma perse heiluu. Keski-ikä on kauheeta. Muut on kuolleet tai näyttävät siltä. Kippis :)
Mitäs juonittelee?
Minäkin juon, kolmas lasi vasta mutta vähän tuntuu jo päässä. Näistä taitaa tulla elämäni ensimmäiset kalsarit.
Juonittelin duunihommii. Kalsarit on ihan yes joskus, ainakin kohtuu turvallista näillä angsteilla :) Ei tuu niin helposti ajauduttua huonoon seuraan. Tänään jos oisin radalle lähteny varmaan aamuun olis menny. Jos sulla on musiikkia siellä viihteenä, niin mitä kuuntelet?
Vierailija kirjoitti:
Ps. Musamakuni on täysi floppi 😄
Älä välitä..
Soft Cell- Tainted love XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon jo vähän jännittänyt sitä kun aloitan uudessa työpaikassa maanantaina. Tuttu ala mutta aina jänskättää kun ei tiedä sen paikan ihmisiä.
Muuten tänään oon käynyt Itiksessä, ostin meikkivoiteen, sappisaippuaa (mun lemppari valkoiseen neuleeseen on ilmaantunut tahra) ja juustoveke hampurilaisen 😊
Nyt odottelen että Sohvaperunat alkaa. Eli katson siihen asti Possea... 😄
Oon tyytyväinen, on ollut kausia jolloin en oo jaksanut edes nousta sängystä.On kyllä aivan tervettä jännittää! Tottahan kaikki vähänkin uusi jännittää.
Mulla tv taustalla auki, näköjään voice of finland pyörii.Hyvä sinä! Minäkin olen ylpeä sinusta.
Ap
Kiitos ❤️
Olen auttanut lapsia tänään koulun käynnissä, opiskelevat kotona, ala- ja yläkoululaiset. Pyöräilin yhden muksun kanssa 5 km. Toisen lapsen, sekä mieheni kanssa käytiin illalla vielä kävelyllä. Söin muulta perheeltä salaa loput jätskit pakkasesta. Tein vähän kotihommia, pesin ja vaihdoin pyyhkeet ja muuta pientä askaretta. Sanoin miehelle et menee nukkumaan kun oli niin kauhean väsynyt, mä katon et lapset käy yöunille. Ja tässä vielä oottelen et kaikki nukahtaa, sit meen itsekin.
Minäkin odottelen että lapset nukahtaa. Tosin tais ne nukahtaa jo. Sit ite iltapalalle..
Sounds like a plan!
Ap