Muita, joilla tylsää? Jutellaan!
Jos sulla on tylsää, ja haluaisit vaan jostain jutella jonkun kanssa, niin tämä on ketjusi. Jos tämä nyt ottaa tuulta alleen.
Aloitan vaikkapa kysymällä, mitä olet tänään tehnyt?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveillut. Pelkään ettei mikään haave toteudu, vaan jämähdän tähän pieneen vuokrakotiin.
Ymmärrän tuskasi. Itse kuitenkin siinä mielessä VIELÄ onnellisessa asemassa, etten asu vuokralla, vaan äitini omistamassa pienessä talossa. Ei peri siis vuokraa. Asuu itse toisaalla ja haluaa vain, että joku asuu, elää ja ylläpitää tätä mummonsa entistä kotia. Olenkin remontoinut tämän itse lähes kokonaan nykyaikaiseksi.
Mutta haaveissa olisi jotain muuta. Ehkä joskus..
Ap
Kuulostaa täydelliseltä! Toisaalta, haaveilijana olen myös mielikuvituksellinen enkä uskaltaisi asua yksin mökissä. Pelottaako siellä ikinä?
Ei yleensä pelota. Enkä ihan yksin asu. Mulla on koira ja kolme kissaa. Pimeinä iltoina otan koiran mukaan ulos :)
Ap
Olin töissä, mutta niitä vähän tänä aikana. Ajattelin piristää itseäni menemällä sienimetsälle, saisi ilmaista ruokaa. Peuran paskiaiset vetäneet sienet. Nyt kotisohvalla tylsistyttää, ei mitään järkevää telkkarissa.
Putsasin muutaman litran suppilovahveroita, imuroin kodin ja pesin vessan. Kaverin koira tuli hoitoon joten tänään vielä sen kanssa pidempi iltalenkki. Sen jälkeen elokuva, lasi tai kaksi kotiviiniä ja jointti puoliksi mieheni kanssa. Ah, lomaa vielä pari viikkoa jäljellä. :)
Vierailija kirjoitti:
Olin töissä, mutta niitä vähän tänä aikana. Ajattelin piristää itseäni menemällä sienimetsälle, saisi ilmaista ruokaa. Peuran paskiaiset vetäneet sienet. Nyt kotisohvalla tylsistyttää, ei mitään järkevää telkkarissa.
Voihan peurat!
Kaikki kirjoittaa ja julkaisee nyt kuvia sienistä. Minä en ole ikinä voinut sietää seiniä, yök. Varmasti hyvä ruoka, mutta minä alan niistä kakomaan. Sama kokonaisten marjojen kanssa, ei vain pysty.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Putsasin muutaman litran suppilovahveroita, imuroin kodin ja pesin vessan. Kaverin koira tuli hoitoon joten tänään vielä sen kanssa pidempi iltalenkki. Sen jälkeen elokuva, lasi tai kaksi kotiviiniä ja jointti puoliksi mieheni kanssa. Ah, lomaa vielä pari viikkoa jäljellä. :)
Ooh, loma! ❤️ Mulla oli heinäkuu lomaa. Olispa vasta alkamassa. Syksy on mukavampi aika olla lomalla kuin kesä.
Ap
On vähän tylsää. Kotona olen ollut, yrittänyt sivistää itseäni ja juoksulenkilläkin kävin. Tässä mietin parhaillaan pitäisikö vielä jotain syödä, mutta toisaalta kello on jo yli kahdeksan. Jotain suolaista tekisi mieli, mutta ei ole muuta kuin kananmunia, eli sellainen munakas voisi toimia tähän hätään.
Vierailija kirjoitti:
On vähän tylsää. Kotona olen ollut, yrittänyt sivistää itseäni ja juoksulenkilläkin kävin. Tässä mietin parhaillaan pitäisikö vielä jotain syödä, mutta toisaalta kello on jo yli kahdeksan. Jotain suolaista tekisi mieli, mutta ei ole muuta kuin kananmunia, eli sellainen munakas voisi toimia tähän hätään.
Munakas kuulostaa oikein hyvältä. Itsekin tuossa mietin, josko jotain suolaista purasis välillä. En ole oikein ehtinyt tänään syömään, ja nyt vähän tunnetta, että jotain voisi haukkasta - kellon ajasta viis!
Ap
OStin kaupasta TV-mix pussin kun en vieläkään tohdi koronapöpön takia uskaltaa irtokarkkihyllylle. Miksei markkinoilla ole yhtään karkkipussia joissa olisi vain hyviä karkkeja? Näistä useat on aika plääh.
Vierailija kirjoitti:
OStin kaupasta TV-mix pussin kun en vieläkään tohdi koronapöpön takia uskaltaa irtokarkkihyllylle. Miksei markkinoilla ole yhtään karkkipussia joissa olisi vain hyviä karkkeja? Näistä useat on aika plääh.
Niin ja miks ei irtokarkeissa ole kaikkia karkkeja?! Siis jokaisessa valmiissa pussissa on ehkä 1 - 2 sellaista karkkia, joita himoitsee - muut jää pyörii pussiin viikoiksi, kunnes lopulta päätyvät roskiin.
Ap
Olin aamulla keittiössä alusvaatteisillani aamupalan laitossa. Säikähdin kun joku koputteli ikkunaan, asun rivitalossa. Mietin ,että mikä Tirkki- Tane siellä kyylää. Se oli orava, joka käänteli söpösti päätään ja katseli sisälle. Pari päivää sitten yksi orava hyppeli taitavasti pensasaidan päällä, ehkä sama kurre. tekisi mieli antaa jotakin syötävää, se vain on kiellettyä rottavaaran takia. ( Ja ei orava ei ole rotta tuuhealla hännällä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveillut. Pelkään ettei mikään haave toteudu, vaan jämähdän tähän pieneen vuokrakotiin.
Ymmärrän tuskasi. Itse kuitenkin siinä mielessä VIELÄ onnellisessa asemassa, etten asu vuokralla, vaan äitini omistamassa pienessä talossa. Ei peri siis vuokraa. Asuu itse toisaalla ja haluaa vain, että joku asuu, elää ja ylläpitää tätä mummonsa entistä kotia. Olenkin remontoinut tämän itse lähes kokonaan nykyaikaiseksi.
Ap
Kuulostaa täydelliseltä! Toisaalta, haaveilijana olen myös mielikuvituksellinen enkä uskaltaisi asua yksin mökissä. Pelottaako siellä ikinä?
Ei yleensä pelota. Enkä ihan yksin asu. Mulla on koira ja kolme kissaa. Pimeinä iltoina otan koiran mukaan ulos :)
Ap
Kuulostaa kodillaalta. Kissa pitäisi olla, että kolinat menisi sen eikä haamujen piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Olin aamulla keittiössä alusvaatteisillani aamupalan laitossa. Säikähdin kun joku koputteli ikkunaan, asun rivitalossa. Mietin ,että mikä Tirkki- Tane siellä kyylää. Se oli orava, joka käänteli söpösti päätään ja katseli sisälle. Pari päivää sitten yksi orava hyppeli taitavasti pensasaidan päällä, ehkä sama kurre. tekisi mieli antaa jotakin syötävää, se vain on kiellettyä rottavaaran takia. ( Ja ei orava ei ole rotta tuuhealla hännällä.)
Tirkki-Tane 😂
Anna vaan ruokaa. Syöttäähän ne linnuillekin mättöä, jota oravatkin syö. Ei kukaan rotista mittään puhu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Kuulostaa kodillaalta. Kissa pitäisi olla, että kolinat menisi sen eikä haamujen piikkiin.
Paitsi että ne kissat juuri paljastavat haamut ja sielut. Jäävät tuijottamaan piemään karvat pystyssä, ja kohta luikkivat pakoon. Se vähän kuumottelee joskus. Alan silloin huutaa kissoille, että LOPETA EI SIELLÄ MITÄÄN OLE.
Ap
Kaadoin juuri lasin punaviiniä löytämääni vanhaan Riihimäen lasin viinilasin. Lasi on aivan ihana, hiuksen hieno ja ohut. Viini on todella hyvää, aina lahjaviinit eivät ole. Tuntuu, että edes yksi asia on tänään hyvin, tämä viini.
Olen se itkijä, itkin muiden surullisille kohtaloille ja vähän itseänikin kävin säälimässä.
Mietin, onko ok juoda kolmisen lasia näin yksin?
Aloin ostaa irtokarkkeja kesäkuussa, teki niin tiukkaa olla niistä se 3kk erossa. Myös parotsit maistuu, etenkin ne vaaleat kookossuklaat, ai että!
Pitäs tehdä äijälle sapuskaa, mutta menkat päällä ja kaikki ärsyttää. Rupean kuuntelemaan musiikkia ni helpottaa, vaikka Topic Breaking me. Chears AP !
Vierailija kirjoitti:
Kaadoin juuri lasin punaviiniä löytämääni vanhaan Riihimäen lasin viinilasin. Lasi on aivan ihana, hiuksen hieno ja ohut. Viini on todella hyvää, aina lahjaviinit eivät ole. Tuntuu, että edes yksi asia on tänään hyvin, tämä viini.
Olen se itkijä, itkin muiden surullisille kohtaloille ja vähän itseänikin kävin säälimässä.
Mietin, onko ok juoda kolmisen lasia näin yksin?
Ymmärrän. Itse itkin pari viikkoa sitten entisen koulutoverin kuolemaa. Oltiin siis ala-asteella viimeksi oikeasti kavereita, mutta aina ollut huippu tyyppi. Kuoli sitten kolmen vuoden taistelun jälkeen syövälle - 29-vuotiaana.
En tiedä, olenko paras sanomaan onko tuo määrä ok, kun itse olen juonut kolme lonkeroa ja kuusi vielä juomatta. Ei oo tullu aikoihin otettua ja ajattelin nyt repäistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aloin ostaa irtokarkkeja kesäkuussa, teki niin tiukkaa olla niistä se 3kk erossa. Myös parotsit maistuu, etenkin ne vaaleat kookossuklaat, ai että!
En usko, että vanhana kiikkustuolissa kadut makeisten syömistä. Anna mennä!
Ap
Lahjaviinin lisäksi sain tuoksukynttilöitä, ajattelin tänään sytyttää syksyn ensimmäiset.
Muistin juuri, että tänään on rakkaan pappani kuolinpäivä. Ehkä siksi on itkettänyt. Pappa oli niin ihana, vanha sielu.
Olet tosi tyhmä jos elämäsi on tylsää.
Älykkäät ihmiset osaavat toimia elämässä niin ettei milloinkaan ole tylsää.