Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup naisille: miehen valintakriteerit

Vierailija
11.09.2020 |

Kun etsit mieskumppania, niin mitä vaadit...

- miehen tuloista?

- miehen pituudesta?

- miehen naaman komeudesta?

- miehen karismasta naisten keskuudessa?

- miehen ammatin seksikkyydestä?

- miehen lihaksista?

Kommentit (146)

Vierailija
61/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin itselleni puolison miehestä, jonka kanssa on hyvä olla ja joka oli myös kiinnostunut minusta. Miehen tuloista ei minulla ollut hajuakaan, myöhemmin selvisi, mitä duunari tienaa. Yhdessä ollaan perhe elätetty ja asuntolaina maksettu. Miehen pituus oli mitä oli, miehellä oli ihanat silmät ja hymy, niihin ihastuin. Miehellä oli naisia kavereina ja ihan siis kavereina. Miehen ammatista on seksikkyys kaukana, mutta mies näyttää työvaatteissaan komealle. Tavatessamme mies oli hyvin laiha, mutta ei ole enää. Kuntosalille miestä ei saa kirveelläkään.

Kelpasiko ap:lle vastaukset vai eikö tullut mieleisiä?

Vierailija
62/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen vastaajista on sanonut, että miehen ammatilla ei ole merkitystä mikä kuulostaa hyvin oudolta ottaen huomioon sen, että kuinka monta kertaa olen saanut pakit kun olen kertonut tekeväni ammattikoulutusta vastaavaa työtäni 5 vuotta vakituisena.

Kerran kävi jopa niin, että nainen laittoi ekan viestin sanoen että profiilini on kiinnostava. Kun myöhemmin kuulin naisen ammatin niin kerroin, että olen itsekin samassa ammatissa. Nainen lopetti välittömästi vastaamisen.

Ikävä totuus on se, että miehen ammatti on yllättävän monelle naiselle kynnyskysymys joka määrittää miehen kiinnostavuuden.

Naisella voi olla satoja muitakin syitä miksi lopetti sinulle vastailun. Miehet jaksaa aina syyttää muita kuin itseään sinkkuudesta. Mun työ! Mun leuka! En oo tarpeeksi ilkeä naisille! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen vastaajista on sanonut, että miehen ammatilla ei ole merkitystä mikä kuulostaa hyvin oudolta ottaen huomioon sen, että kuinka monta kertaa olen saanut pakit kun olen kertonut tekeväni ammattikoulutusta vastaavaa työtäni 5 vuotta vakituisena.

Kerran kävi jopa niin, että nainen laittoi ekan viestin sanoen että profiilini on kiinnostava. Kun myöhemmin kuulin naisen ammatin niin kerroin, että olen itsekin samassa ammatissa. Nainen lopetti välittömästi vastaamisen.

Ikävä totuus on se, että miehen ammatti on yllättävän monelle naiselle kynnyskysymys joka määrittää miehen kiinnostavuuden.

Tuollaista vastaavaa kuulee täällä palstalla usein, mutta itse en tosielämässä tiedä yhtäkään naista, jolle miehen ammatti olisi merkittävä kriteeri parinvalinnassa - ei ole minullekaan. Minut hurmataan aivan muilla asioilla. Olen antanut pakit monelle hyväpalkkaisessa ns. statusammatissa työskentelevälle korkeakoulutetulle miehelle ilman ongelmaa. Miesten reaktioista olen kyllä huomannut, että moni heistä edelleenkin kuvitelee saavansa naisen kuin naisen, kun vain mainitsee ammattinsa. En tiedä mistä tuo ajatus tulee.

Vierailija
64/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä koko ketju on täynnä pelkkiä valheita. Älä usko mitään mitä nainen sanoo vaan kuten olet jo huomannut niin oikeassa sinkkumaailmassa on aivan eri säännöt.

Voisiko olla niin että se joka elää harhamaailmassa, oletkin sinä? Katsele joskus vaikka kaupassa käyviä pariskuntia. Luuletko että nuo listatuiksi valitut aiheet on millään lailla ratkaisevimpia kun se puoliso on valittu?

No mutta he eivät olekaan sinkkuja. Jos kriteerit puuttuu tai on todella matalat, melkein kuka tahansa kyllä jonkun löytää.

Niin, voihan se olla että kriteereitä kaikkein tiukimmalle asettelevat miehet jäävät sinkuiksi senkin takia, että luulevat naisten etsivän aloituksessa esiteltyjä ominaisuuksia.

Vierailija
65/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mikä näiden keskustelujen tarkoitus on. 

AP kysyy "viattoman" kysymyksen naisten kriteereistä. Naiset vastaavat. Sitten heitä syytetään valehtelusta koska joku random mies on joskus saanut pakit joltain naiselta jolle miehen työ on tärkeä. Sitten syytellään naisia hypergamiasta vaikka vastausten mukaan miehen työ/tulot eivät ole pääosassa. 

Vierailija
66/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut vaatimuksia mihinkään mainituista asioista liittyen. Asiat jotka olivat itselleni tärkeitä, sanoisin jopa kynnyskysymyksiä:

- tupakoimaton

- maltillinen alkoholinkäyttö. Ei huumeita minkäänlaisia.

- erittäin hyvä englannin taito

- töissä sellaisessa työpaikassa että viihtyy ja kokee mielekkääksi.

- kiinnostus asioihin ja ympäröivään yhteiskuntaan. Aktiivinen uutislähteiden seuraaminen. Hyvät yleistiedot.

- avoimuus kulttuuria kohtaan, ei automaattisesti sano "yök" kun ehdotan taidenäyttelyä, museota tai teatteria

- eläinrakas

Tällaisen kultakimpaleen sitten löysinkin. Täytti kaikki nuo toiveeni/vaatimukseni ja lisäksi monia muita joita en ollut uskaltanut haaveillakaan.. :-)

Vierailija
67/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kysyy "viattoman" kysymyksen naisten kriteereistä. Naiset vastaavat. Sitten heitä syytetään valehtelusta koska joku random mies on joskus saanut pakit joltain naiselta jolle miehen työ on tärkeä. Sitten syytellään naisia hypergamiasta vaikka vastausten mukaan miehen työ/tulot eivät ole pääosassa. 

Kyllä minäkin olen noin kokenut, tuo 1 random ei siis ole ainoa. Erikoista tässä on se, kun _kukaan_ vastanneista ei myönnä, että työ / rahat olisivat tärkeitä. Ei kukaan. Vastauksia kuitenkin yli 60. Jotain hämärää on. Mielestäni on parempi puhua totta kuin valehdella. Ehkä vastaajat eivät uskalla vastata, että työ/rahat olisivat tärkeitä valintakriteerejä, koska silloin heidät leimattaisiin hypergaamisiksi. Hypergamia kuitenkin aika tunnettu ilmiö. Ihme kun se ei näy vastauksissa.

Vierailija
68/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään muilla noista ei ole väliä, mutta tykkään, jos mies on kiinnostunut samoista asioista kuin minä ja on älykäs - useinhan tällaiset asiat heijastuvat ammattivalintoihinkin. Ja jos mies on ylipäätään kiinnostunut edes jostain, niin kyllähän se jonkinlaista sädekehää antaa ja voi vaikuttaa muidenkin naisten huomioon, mutta toteutuneiden suhteiden määrällä ei kyllä niinkään ole väliä silläkään.

Vierailija
69/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan etsinyt seuraa, mutta silti aloitus tuntuu täysin vieraalta sekä omaan, että ystäväpiirini pariutumiseen peilaten. En tiedä ketään kellä olisi oikeasti ollut joku ranskalaisin viivoin tehty valintakriteerilista. Muutenkin se, että kumppani vaan valitaan jostain, tuntuu ihan käsittämättömältä.

Elelin tyytyväisenä sinkkuna, kunnes sitten tapasin sattumalta mieheni ja rakastuin päätäpahkaa. Aloituksessa kuvattu lista ei käynyt edes mielessäni siinä. Enkä minä valinnut kumppaniani, me päädyimme yhteisestä halusta toistemme elämiin.

Vierailija
70/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin olen noin kokenut, tuo 1 random ei siis ole ainoa. Erikoista tässä on se, kun _kukaan_ vastanneista ei myönnä, että työ / rahat olisivat tärkeitä. Ei kukaan. Vastauksia kuitenkin yli 60. Jotain hämärää on. Mielestäni on parempi puhua totta kuin valehdella. Ehkä vastaajat eivät uskalla vastata, että työ/rahat olisivat tärkeitä valintakriteerejä, koska silloin heidät leimattaisiin hypergaamisiksi. Hypergamia kuitenkin aika tunnettu ilmiö. Ihme kun se ei näy vastauksissa.

Tässähän useat ovat sanoneet että työllä ei sinänsä ole merkitystä, kunhan mies tekee töitä tai opiskelee. Eli naiset "myöntävät" että miehellä pitäisi olla ainakin työpaikka. Kuvitteletteko te että naiset vaativat että miehellä pitää olla joku TIETTY ammatti?

Vierailija
71/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun tuttuni ovat pariutuneet siinä 19-21 vuotiaana ja nyt n. 35 ovat kaikki vielä yhdessä. Luuletko että siinä on jotain ammatteja mietitty vai oiskohan taustalla jotain muuta?

Vierailija
72/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän useat ovat sanoneet että työllä ei sinänsä ole merkitystä, kunhan mies tekee töitä tai opiskelee. Eli naiset "myöntävät" että miehellä pitäisi olla ainakin työpaikka. Kuvitteletteko te että naiset vaativat että miehellä pitää olla joku TIETTY ammatti?

Parempi ammatti kuin miehellä riittää.

Vierailija
73/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti tiedä ketään naista joka valikoisi ammatin mukaan. Missä te näitä naisia tapaatte?

Itselle oikeasti tärkeitä asioita

Tupakoimaton

Viinaton (yksi sauna olut tms. ok)

Ajokortillinen

Eläinrakas

Lukutaitoinen ja intoinen

Kokonaisuuksia ymmärtävä

Osaa keskustella ja perustella (faktoilla)

Tykkää luonnosta ja siellä olosta

Osaa tehdä ruokaa ja tykkää mun ruuasta

Ymmärtää että on molempien etu että kotityöt jaetaan tasan

Jos vielä osaa korjata mun kanssa esim. kuivausrummun, pesukoneen ja vaihtaa jotain osia autoon ni kelpoo. Youtubesta löytyy aika hyvin ohjeita nykyisin.

Näillä spekseillä nykyisen kanssa oltu 15 vuotta.

Vierailija
74/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä miehetkin vaativat että naisella on edes jonkinlainen koulutus/työpaikka. Varsinkin Suomessa. He eivät ole todellakaan elättämässä kotiäitiä. Ovatko miehet hypergamisia?

Vierailija
75/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun etsit mieskumppania, niin mitä vaadit...

- miehen tuloista?

Että käy töissä ja elättää itsensä vastuullisesti.  Ymmärtää järkevän rahankäytön. Tilapäinen työttömyys ei tietenkään haittaa. 

- miehen pituudesta?

Pitempi kuin minä eli yli 170 cm

- miehen naaman komeudesta?

Tämä on niin tilannekohtaista, että on vaikea vastata. Hyvin monen näköiset naamat voivat miellyttää eikä tarvitse olla ns klassisen komea.

- miehen karismasta naisten keskuudessa?

On suotavaa olla karismaattinen, kunhan on uskollinen.

- miehen ammatin seksikkyydestä?

Ei väliä

- miehen lihaksista?

Kohtuudella lihasta, kiitos

Vierailija
76/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. On taas perjantai ja ikisinkut palstamiehet alkavat parkkeerata ahterinsa itsemurhayksiön sohvan nurkkaan, avaavat av-palstan, kietoutuvat marttyyrinviittaan ja aloittavat katkeran ruikutuksen joka jatkuu tauotta sunnuntaihin klo 23 asti. Sillä välin muut sinkut tapaavat uusia ihmisiä ja nauttivat elämästä ja seksistä.

Vierailija
77/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen tuloista?

Minimin. Eli kunhan pitää asioistaan huolta, eikä loisi kukkarollani kun vietämme aikaa yhdessä. En halua enää muuttaa yhteen kenenkään kanssa, joten kumppanin taloudella on vieläkin vähemmän merkitystä.

miehen pituudesta?

Ihan sama. Miehet tuppaa olemaan hieman itseäni pidempiä, mutta olen elämäni aikana viehättynyt sekä huomattavasti itseäni pidemmistä että lyhyemmistäkin.

miehen naaman komeudesta?

Pitää viehättää. Mutta se mikä viehättää on niin ihmiskohtaista. Itse en esim. viehäty valtavirran kauneusihanteen mukaisista ”täydellisistä” kasvoista. Eivät vaan säväytä, tylsiä. Mutta heti jos on karikatyyrinen klyyvari tai muuta niin käyn ihan kuumana.

miehen karismasta naisten keskuudessa?

Karisma on aina hyvä. Mutta naisten naurattajat koen luotaantyöntäviksi.

miehen ammatin seksikkyydestä?

Öö, seksikäs ammatti? Tulee vaan mieleen joku strippari, lol. Ei hirveesti kiinnosta mitä mies tekee työkseen, kunhan ei mitään rikollista. Mulla on kyllä uniform kink (lääkäri, poliisi, kenraali, tai ihan vaan tummapuku), mutta roolileikissä kuka vaan voi olla se kapteeni. 😉

miehen lihaksista?

Ihan sama. En ole koskaan välittänyt onko lihasta vai ei. Taiteilijana tykkään kyllä piirtää, mutta silloinkin näen sen teknisenä enkä minään lääh puuh hot juttuna. Ainoa kehotyyppi joka ei viehätä on kalja/pallomaha, kiitos eksän.

Vierailija
78/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. On taas perjantai ja ikisinkut palstamiehet alkavat parkkeerata ahterinsa itsemurhayksiön sohvan nurkkaan, avaavat av-palstan, kietoutuvat marttyyrinviittaan ja aloittavat katkeran ruikutuksen joka jatkuu tauotta sunnuntaihin klo 23 asti. Sillä välin muut sinkut tapaavat uusia ihmisiä ja nauttivat elämästä ja seksistä.

Ja yleensä nämä miehet käyttäytyvät kuin heillä ei olisi mitään kriteereitä naisille. Ei siis mitään. Mutta he ovat sinkkuja koska naiset ovat niiiin kamalia. 

Vierailija
79/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä vastaukset ei kyllä korreloi ollenkaan tuonne oikeaan sinkkumaailmaan. Olisikin näin kuten vastauksissa.

M37

Joo, me palstanaiset valehdellaan, oikeasti meillä jokaisella on täällä kotonaan laatikkoleukainen kirurgi, lentäjä tai malli.

Vierailija
80/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä ei kyllä pidä lainkaan paikkaansa! Mä en asu missään itsemurhayksiössä.

Asun solukämpässä.

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi