Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup naisille: miehen valintakriteerit

Vierailija
11.09.2020 |

Kun etsit mieskumppania, niin mitä vaadit...

- miehen tuloista?

- miehen pituudesta?

- miehen naaman komeudesta?

- miehen karismasta naisten keskuudessa?

- miehen ammatin seksikkyydestä?

- miehen lihaksista?

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- miehen tuloista?

Kunhan käy töissä tai opiskelee, se riittää.

- miehen pituudesta?

Ihanne noin 185, mutta todellisuudessa riittää että on kutakuinkin minun pituinen.

Erittäin komea. Ulkoisista ominaisuuksista tärkein enkä pysty tästä joustamaan.

Mitä tällä tarkoitetaan? Ei tarvi olla mikään naistenmies, jos sitä haetaan.

Jaa-a, mikähän mahtaa olla seksikäs ammatti :D

- miehen lihaksista?

Haluan että mies on sporttinen ja että se myös näkyy päällepäin. Sen verran lihaksia että huomaa että treenattu on. Kuitenkin sellainen sopusuhtaisuus miellyttää, ei mikään massiivinen kehonrakentajakroppa.

Vierailija
22/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole mitään tuollaisia kriteerejä ja listoja. Joistakin tykkään ja joistakin en. Miehen täytyy olla jotenkin saman henkinen, liikkua vähän saman tyyppisissä piireissä, eli ei mikään rikollinen tai lähipubin vakiovaruste. Muuten en osaa rajata ketään heti pois tarkoilla kriteereillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen äärimmäisen vaativa kumppania etsiessäni. Esim. Tinderissä pyyhin oikealle noin 0,5% (huvikseni pidin jonkin aikaa tilastoa aiheesta, ja joo: olen outo naiseksi). Syntyneistä matcheistakin menin treffeille vain hyvin pienen osan kanssa, ja kahden vuoden aikana vain kahden kanssa halusin toiset treffit.

Vastaukseni ap:n kysymyksiin:

- miehen tuloista?

Ei väliä.

- miehen pituudesta?

Ei väliä.

Ei väliä.

Ei väliä.

Ei väliä.

- miehen lihaksista?

Ei väliä.

Vierailija
24/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaatinut ja asettanut tietoisesti mitään kriteerejä, mutta mieheni ovat olleet keskimääräistä pitempiä, komeita, mukavia ja naista kunnioittavia. He ovat olleet naisten suosiossa ja heillä on ollut pitkiä seurustelusuhteita. Poikaystävien varakkuutta en tarkalleen tiedä, mutta aviomieheni on erittäin varakas ja hyvätuloinen.

Mieheni on siis itseni miespuolinen vastinkappale ominaisuuksien suhteen, ja näistä vastauksista voi päätellä, että näin se on kaikkien naisten kohdalla. Samat arvot ja harrastukset yhdistävät ja edesauttavat hyvän suhteen syntymistä. Samantyyppinen koulutus ja varallisuus ovat myös tärkeitä, koska ne yleensä liittyvät myös samankaltaiseen arvomaailmaan.

Vierailija
25/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole mitään tuollaisia kriteerejä ja listoja. Joistakin tykkään ja joistakin en. Miehen täytyy olla jotenkin saman henkinen, liikkua vähän saman tyyppisissä piireissä, eli ei mikään rikollinen tai lähipubin vakiovaruste. Muuten en osaa rajata ketään heti pois tarkoilla kriteereillä.

Minunkin täytyy tähän lisätä että olen ihastunut elämäni aikana ehkä neljä kertaa ja olen 40. tämä että kriteerilistaa ei ole ei tarkoita että kaikki kelpaa. Se ei vaan ole listattavissa noin. Ihminen on niin monimutkainen kokonaisuus. Se on hirveän suureksi osaksi tiedostamatonta miksi joku toinen viehättää.

Vierailija
26/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun etsit mieskumppania, niin mitä vaadit...

- miehen tuloista?

Riittää, että elättää itsensä työllään.

- miehen pituudesta?

Riittää, että on minua pidempi (olen 162 cm).

Kasvoilla on väliä. Tykkään omalla tavallaan hyvännäköisistä miehistä, ei mallityypeistä. Poskipäät, silmät, hiukset, niihin kiinnitän huomiota.

Toivon, ettei sitä ole liikaa :)

Ei ole mitään merkitystä. En tiedä, mikä olisi "seksikäs" ammatti. Ehkä sellainen, jossa vaaditaan paljon älyä. Joku huippututkija.

- miehen lihaksista?

En ole lihaskimppujen perään, joskaan en pidä lihaksia automaattisesti negatiivisenakaan asiana. Liikunnallisuus olisi hyvä juttu, itsekin liikun kuitenkin jonkin verran, ja olen hoikka.

Vierailija
27/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on oikeastaan vähän surullisia nämä kyselyt. Siellä joku insinööriaivoinen yrittää pilkkoa pariutumista johonkin kaavaan ja kun ei se vaan mene niin.

Vierailija
28/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vastaukset ei kyllä korreloi ollenkaan tuonne oikeaan sinkkumaailmaan. Olisikin näin kuten vastauksissa.

M37

Vierailija
29/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen valintakriteerit? Vai miehenvalintakriteerit? Koska en minä kyllä tiedä, millä kriteereillä mies itselleen puolison valitsee. Että miehen valintakriteereistä sinun pitää kysellä niiltä miehiltä. Miehenvalintakriteerit sen sijaan itselläni ja todennäköisesti valtaosalla naisista sitten ovat ihan muuta kuin mitä sinä kuvittelet niiden olevan. Eli ei, se että sinä et ole vielä löytänyt itsellesi kumppania, ei todennäköisesti johdu siitä, mistä kuvittelet. Ja tuo kuvitelmasi aiheuttaa vain sen, ettet tule koskaan puolisoa löytämäänkään.

Vierailija
30/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloilla ei ole sinällään merkitystä, sen sijaan sillä kuinka raha-asiansa hoitaa, on enemmänkin. Huolehtii laskunsa yms ajallaan eikä tuhlaile turhuuksiin niin, että on aina p.a viikko ennen seuraavaa liksaa/rahapäivää.

Jos karismaa muiden naisten silmissä on niin paljon, että kokoajan kuhina käy ympärillä, se alkaisi todennäköisesti rasittamaan. Toki miehen omalla käytöksellä on tässäkin asiassa enemmän väliä.

Tosi lihaksikkaat bodarit eivät sytytä.

Muuten listaamillasi asioilla ei ole merkitystä.

Vierailija
31/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä vastaukset ei kyllä korreloi ollenkaan tuonne oikeaan sinkkumaailmaan. Olisikin näin kuten vastauksissa.

M37

Ei vaan sulta puuttuu jotain joka ei ole listalla. Siinä sulle mietittävää.

Vierailija
32/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulot: samassa linjassa omieni kanssa, niin kumpikaan ei joudu tinkimään totutusta elintyylistä toisen takia.

Pituus: vähiten kiinnostava ominaisuus ihmisessä ikinä. Mieluummin lyhyt kuin pitkä, jos pakko valita.

Komeus: subjektiivista. Vastenmielinen ei toki saa olla.

Karisma naisten keskuudessa: normaalit sosiaaliset taidot kaikkien kanssa. Jos on ujo, sekään ei haittaa, kunhan ei möläyttele typeriä. Mikään supliikkityyppi ei kiinnosta yhtään.

Ammatti: ei väliä, kunhan koulutus on yliopistosta. Helpompi keskustella samalla tasolla eikä tarvitse alkaa opettaa ihan perusasioita ennen asiaan pääsemistä (esim palstallakin esiintyvä tietämättömyys siitä, mitä teorialla tarkoitetaan).

Lihakset: evvk. Mieluummin pieni kuin iso mies.

Vierailija
33/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- miehen tuloista?

Kunhan hän tulee toimeen palkallaan niin, että arki sujuu ja välillä voi vähän matkustaakin. Palkasta olisi myös kiva säästää asuntoon, etenkin kun on kaksi työssäkäyvää säästäjää. Mitään tarkkaa rajaa ei ole, mutta toimeen pitäisi tulla. En odota mitään erityisen leveää elämää.

- miehen pituudesta?

Pidän miehistä 160-178cm akselilla eniten :D Sitä pidemmät käy myös, jos muuten sovimme yhteen.

En pidä ns. näteistä tai kauniista miehistä. Pidän siitä, että mies on miehen näköinen. Siisti toki mielellään, ja ihmisessä kuin ihmisessä viehättää elävät silmät ja positiiviset eleet. Arvet, kasvojen rypyt tai suurehko nenä ei ole aina huono juttu - joskus jopa suorastaan etu.

Pidän normaalista, hyväkäytöksisestä ihmisestä, joka osaa keskustella. Karismaa saa toki olla, mutta jos sillä tarkoitetaan jotain manipulatiivista käytöstä, niin ei kiitos.

Ammatti saa olla mikä vain, mistä hän aidosti nauttii/missä pärjää.

- miehen lihaksista?

Lihakset on jees, mutta ei mielellään mitään överi lihaskimppua - siis sellaista ammattitason painonnostajaa tai muuta fitness- kimppua.

Vierailija
34/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37

Minkähänlaisia naisia sinä valikoit siellä? Olisivatkohan sinua huomattavasti nuorempia ja hyvännäköisiä, joita toki kaikki muutkin miehet hakevat? Kun naiselle tulee lisää ikää, voin ainakin omasta puolestani sanoa, että ajattelu järkevöityy.

Vierailija
35/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Ei vaan sulta puuttuu jotain joka ei ole listalla. Siinä sulle mietittävää.

Ulkonäköä kyllä puuttuu, vaikka näissä vastauksissa sitä vähätellään. Esim tinderissä 2viikon saldo 1 match joka ei halunnut kuitenkaan keskustella.

M37

Vierailija
36/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Minkähänlaisia naisia sinä valikoit siellä? Olisivatkohan sinua huomattavasti nuorempia ja hyvännäköisiä, joita toki kaikki muutkin miehet hakevat? Kun naiselle tulee lisää ikää, voin ainakin omasta puolestani sanoa, että ajattelu järkevöityy.

Ikähaitari ollu 32-42v. Ihan tavallisista naisista olen tykkäillyt.

M37

Vierailija
37/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista huomata miten vähän naiset pitävät siitä että miehellä on vientiä ja kanssakäymistä muiden naisten kanssa. 

Vierailija
38/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista huomata miten vähän naiset pitävät siitä että miehellä on vientiä ja kanssakäymistä muiden naisten kanssa. 

Silti kuitenkin ovat itse kiinnostuneita kaikki samoista suosituimmista miehistä.

Vierailija
39/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että täällä netissä pyörii muitakin, kuin niitä kaikkein parhaalla itsetunnolla varustettuja naisia. Totta kai se on hyvä, jos mies on sellainen, että on joskus seurustellut jonkun muunkin kanssa, mutta ylenmääräinen karisma ja suosio naisten keskuudessa ei oikeasti ole kivaa seurattavaa, jos kyse on omasta kumppanista. Niin, ja yksi eksäni oli tuollainen. Jatkuva flirtti päällä naispuolisten kaverien kanssa.

Vierailija
40/146 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös luulen, että täällä vastaajien ikäjakauma ym. ei välttämättä ole ihan sama kuin Tinderin kivannäköisten naisten vastaava :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi